- eBay-es kütyük kis pénzért
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Yutani: Yutani Retró Hangkártyái: OAK Mozart Wavetable
- bitpork: MOD Júni 28- Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Kempingezés és sátrazás
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
egy ennel mindossze par cm-l nagyobb microATX deszkahoz valo midi ATX hazban vigan el van evekig
minek keccsolni ilyen low profile akarmikkel?
csak a szopas van veluk mindig
ha ennyire nincs hely, akkor egy USFF gepet kell hasznalni irodai celokra
ezek irodai gepnek tul nagyok, gamer-nek meg tul kicsi a hutes miatt (is), pont semmire nem jok igazabol
2-3 eve ismi is buszken meseli teloban, hogy vett egy hasznalt gepet a gyereknek, de nem mennek rajta a jatekok, mit lehetne csinalni vele hogy jobb legyen?
kerdeztem tole, hogy ez most egy notebook vagy egy asztali gep?
asztali, kulon van monitora meg billentyuzete is
atmegyek, hogy megbeszelunk bele egy akkor up-to-date GTX1060Ti vagy RX570-580-590 szeru rendesebb VGA-t, aztan hello...
...erre amikor ott vagyok nala akkor nezem, hogy a gep amit vett, az egy Dell USFF technika, amit a cegenel eppen akkor leselejteztek
a dVGA elol-hatul-alul-felul kilogna belole -
Goose-T
veterán
válasz
hobizoli #147 üzenetére
Oké, tedd be a konfigot egy ekkora házba úgy, hogy csendes legyen és éveken keresztül működjön megbízhatóan.
Ez az egyik régi gépem, már csak a próbateremben használjuk, de 6-7 évet lehúzott kemény szolgálatban, a tévé mögé hajintva, és a mai napig atomstabil. Egy AMD A10-7850K van benne. Lehetne benne a mostani 5700G-m is, annak is pont elég ekkora ház és hűtés.
-
Dinomano
őstag
válasz
hobizoli #147 üzenetére
Anno ismerősöm nemrég vett Huawei Matebook D15 notebook-ot, játékra is. Ami nekem meglepetés volt, hogy leforrasztott 2 X 4 giga RAM-al van. Hiába Vega 8, kevés szerintem a 8 giga úgy, hogy vRAM-nak abból vesz el.
Én 120-ért vett, dedikált GTX1050Ti-s gépem többet ér, és ő elég drágán vette. -
hobizoli
nagyúr
OK, csak egy GTX1660Super egy 4gen i5 CPU-val meg reggelire megzabalja az egesz kocerajt, es nemelyik IGP-s megoldasnal csak a CPU tobbe kerul ennel
es ma mar 4gen i5 sem egy fuha osszeg, meg melle egy H81/B85-s mATX-s anyulap es 2x8GB DDR3-1600 sem az
de akar meg egy 2-3k-ba kerulo i3-4130-4170-l ises egesz megall ~75k-bol a HA-rol osszehalaszva
-
-
Szuper alapos tesz lett, szokásos GAI minőség, grats hozzá!
Külön tetszenek a visszatekintő oldalak, FM2-nél rendesen elkapott a nosztalgia!Egyetlen hiányossága az írásnak, hogy kevés benne a teszt a kis gépigényű, népszerű(, esetenként ingyenes, vagy jutányos áron beszerezhető) multi címekről,pl. Diablo, Path of Exile, LOL, DOTA2, Warframe, Counter Strike, Apex Legends, Overwatch 2, stb.
-
KROK640
nagyúr
Tyűűű, micsoda teszt, lesz mit olvasnom!
-
GAI
senior tag
Köszönöm mindenkinek a gratulációkat. Akinek tetszett, az olvassa el az első oldalon linkelt nagy GPU-s cikk két részét is, azokra büszkébb vagyok mint erre
-
ClioRS
őstag
Nem vagyok egy nagy játékos, amit játszom azt is Xbox-on, de ez az írás egy k.rva nagy lett, komoly munka, nagyon nagy gratula
-
paprobert
őstag
Komoly teszt lett!
Azok az APU-k, amelyek az új konzolgeneráció megjelenésekor, vagy kicsivel utána érkeznek, hoznak olyan teljesítményt amivel már lehet last-gen játékokkal élhető-kompromisszumosan játszani.
Pl. A Kaveri jó volt az XB360-at is célzó játékokra alacsony felbontáson. A BF4 demója különösen emlékezetes.
Ugyanígy a Steam Deck IGP-je(RDNA2) jó a PS4-et is célzó játékokra, alacsony felbontáson. Viszont már most látszik, hogy használhatatlan az új motorokkal.Ennek fényében egy Vega alapú IGP sajnos kuka, és az RDNA alapú IGP-knek is izmosodniuk kell, hogy ne csak PS4-kompatibilis játékok fussanak értékelhető sebességgel.
Idővel persze jönni fog ilyen APU, de addigra már a PS6-ról fogunk beszélni, és a ciklus folytatódik... -
HUN_Sector
őstag
válasz
EquinsuOtcha #19 üzenetére
Jó lesz az 30 fps mednek is, de tudja [link]
Kb. gddr5-gddr6 gtx1650 szint -
#95712068
törölt tag
válasz
#95712068 #134 üzenetére
A lényeg lemaradt:
A közösség nevében köszönjük a tesztetAmúgy a Llano 10 éves szülinapjára akartam egy tesztet írni, sikerült szereznem egy kimaxolt FM1-es gépet a meglévő AM4-es mellé, de finoman szólva nem vagyok a szavak embere. Így végül bacsist kértem meg rá, ez lett belőle. Értelemszerűen nem összehasonlítható a végtelen óraszámot és nem kevés pénzmagot elfüstölő nagy tesztedhez képest.
-
#95712068
törölt tag
2200G és 2400G volt javarészt a gépemben a "vga válság" idején, csak freesync és VRR kijelzőkre voltak kötve.
Bányászláz idején álltam át szinte teljesen konzolra, a játékos gépbe raktam egy 2400G-t, és az addig megvásárolt játékaim szinte kivétel nélkül mentek rajta fullhd felbontáson freesync range-en belül. Egyedül a Doom 2016 volt necces ilyen téren, de azt megvettem konzolra is, és még One X-en is tudta a 4K 60 fps, így Series X-nek sem okozott problémát.
Már nem akkora úri huncutság a freesync, sőt szerintem teljesen alappá vált.
Oázis webáruházon belül viszonylag könnyű volt rá szűrni, és 32000 alatt már van 22" 1080p freesync monitor. Ez tökéletes választás amd APU-k mellé, és egy Series S-t is kiszolgál.Ki fogsz röhögni, csak és kizárólag egy tesz miatt vettem egy lenovo gépet, hogy teszteljem a A10-7800 freesync képességét. Pont ph-n olvastam róla, hogy ez már támogatja, és tényleg. Ismerős édesapjához került a gép, mert az unoka meglocsolta a "tankozós" gépét, és ez volt épp kéznél. Freesync range-en belül megy rajta a WoT levett grafikával. Már megkértem a fiát, hogy vigye el hozzá a 22"-os monitorát freesync tesztelés miatt.
-
lolchief70
aktív tag
Gratula!
Nagyon sok munka lehetett benne! -
philoxenia
MODERÁTOR
Nagyon szép és alapos munka.
-
Ahogy írtam, egyéntől függ, nekem 6 játékban tűnik kevésnek az FPS, és ugye az APU-val egykorú AAA játék nem sok van a tesztben. Arról nem is beszélve, ami azóta jelent meg. Nem vagyunk messze, de nem vagyunk ott.
Az autós játékokban a nagy késleltetés olyan, mintha alulkormányzott lenne az autó, nagyon lomhán tűnik megmozdulni. Általában, a fő gondom a késleltetéssel nem az, hogy megnöveli a tényleges reakcióidőmet (nem játszom komoly reflexeket igénylő game-ekkel), hanem az, hogy nem reszponzív a játék, és az elszarja a játékélményt. Remek példa erre a vezeték nélküli kontroller - egyszer próbáltam Xbox 360-on a Giana Sisters Twisted Dreams-t, annyi elég is volt. PC-n vezetékes gamepaddal az egyik kedvenc platformerem. Stb. -
Soderes
senior tag
Az nem semmi, hogy Llano Radeon HD 6550D milyen sallereket lekevert. Mindig is sokra tartottam azt a platformot. A Vega-ig talán a legjobb IGP volt.
A diszkrétben meg döbbenetes milyen nagyszerű a Geforce 730 GT. -
Teasüti
nagyúr
Áhh, már értem mire akartál kilyukadni. Valóban érezhető 30 fps alatt, hogy késve történnek a dolgok. Gondolom ha még azt írom, hogy Xbox kontrollerrel játszottam vezeték nélkül, akkor abból sejthető mennyire volt nekem fontos ez a tulajdonság.
Ez a fenti tesztben két játéknál lehet probléma közepes grafikán. Akkor a késleltetés és a linkelt cikk fényében az "immerzióval" sincs gond 22 játékkal a 24-es mintából. Reflex AMD-nél nem játszik, fejből meg nem tudom van-e ennek alternatívája az AMD Software: Adrenalin kezelőpultjában.
A helyzet az, hogy a játékos hamar megszokja a késleltetést, főleg gamepad-on. Oké, VR és társai az már tészta. Meg a kompetitív lövölde. De kanapés játéknál ez ritkán probléma.
Most mikor az ember billentyűzetről játszik arcade autós játékot, ott mennyire probléma 100 ms késleltetés? Semennyire.
Továbbra is tartom, hogy nagyon skill-esnek kell lenni, hogy neked a késleltetés szabjon gátat a győzelemben. Biztos vannak, akiknek hozzá tud tenni az életéhez vmit a 400 Hz-es monitor, de az a hardcore játékosok elenyésző kisebbsége. -
Röviden és felületesen:
A 3D render egy átlapolt pipeline, tehát amikor a GPU 33ms alatt számol ki valamit, annak az előzményei még az előző frame-ek alatt történnek, kb. így:
1. Input összegyűjtés: frame-enként történik, itt eleve elmegy átlagosan 0.5 frame addig, amíg a motor egyáltalán ránéz, hogy mit csinálsz
2. Jelenet kiszámolás a CPU-n: 1 frame (ha gyorsabb a CPU, a késleltetés akkor is 1 frame az átlapolás miatt).
3. Képkocka kiszámolás GPU-n: 1 frame
4. Pre-rendered frame-ek: 1 frame (régen 2 meg 3 is volt)
Ez igazából 3.5 frame, nem is 3
Az utolsót viszonylag könnyű eltüntetni, bár ha csak szimplán kikapcsolod, akkor lehetnek artifactok. Az NVIDIA reflex többek között azt oldja meg, hogy a #4 0 legyen artifactok nélkül. Akkor csak 2.5 frame a latency.
Az NVIDIA cikk számait a fentiek miatt nem látom reálisnak, nézd meg ezt, itt elég jól jön, hogy bekapcsolt reflex mellett 2.5x-3-szorosa az átlag frametime-nak a latency, kikapcsolt reflex mellett meg még több.Szerk: ha a motor okos, akkor tud valamennyit spórolni az 1-es és a 2-es lépésekben, főleg ha gyors a CPU, de ez az átlag D3D játékra nem jellemző.
-
Teasüti
nagyúr
3x megy bele az input lagba
Miért is? Tripla puffer talán? Használ még vki manapság olyat?
End-to-end system latency-re itt egy nagyságrenddel kisebb értékeket látok példának. -
Az sokkal inkább megmosolyogtató, amikor valaki ekkora mellénnyel ennyire átgondolatlanul ír
30 FPS az 33ms / képkocka, ez a standard renderelési pipeline esetén kb. 3x megy bele az input lagba, ezen felül van a bevitel és a monitor késleltetése, meg még a játékok is hajlamosak erre valamennyit rápakolni, szóval legalább 120-130ms-ról beszélünk. 50FPS esetén 40-nel kevesebb. Szóval milyen 20ms meg 10ms, meg milyen százezrek?
Ezen felül, a magas input lag a tényleges reakcióidő megnövelése mellett egyéb problémát is okoz - ha érezhetően később történnek a dolgok a képernyőn, mint ahogy csinálod őket, akkor az tönkreteszi az immerziót. Anandék csináltak régen egy tesztet, ott azt találták, hogy 100ms körül van az a határ, ahonnan kezdve már érezhető ez a fajta disconnect. Játéktól és egyéntől is függ a mértéke, de érdemes 100 alá törekedni. -
Teasüti
nagyúr
Na, nesze nekem. Itt van ez a reakció teszt, ami szerintem mai napig a legjobb. 200-220 ms-et kapok vezetékes Logi gamer egérrel 1000 Hz-es USB mintavétellel 144 Hz-es monitoron.
Az ég adta világon semmi különbség 60 és 120 Hz között az eredményemben. Pedig állítólag az egyik 16 ms latency megjelenítésben, a másik csak 8 ms. -
Teasüti
nagyúr
Nem gondolom. Olcsó monitorokon is már ott a Freesync. Otthon fater három évente bever egy monitort ököllel. A legutóbbi random polcról levett 30k-s monitoron már ott a Freesync. Aki az elmúlt 5 évben monitort vett, ott jó eséllyel már van VRR támogatás. Tudom monitor az relatíve tartós használati tárgy. De azért nem olyan hatalmas nagy befektetés egy Freesync monitor, ha a kisebb belépő kategóriát nézem. Oké, a nagyobbak azok azok. Freesync Premium Pro ami lemegy 20 fps-ig, azt sem a belépő kategóriába teszik bele. De amikor felmegyek Árukeresőre csak úgy brahiból és sorba rendezem a monitorokat ár szerint, a legelső márkás példányban már ott a Freesync 30k-ért.
30k a PC-s iparban a zsebpénz kategória. VRR az már mindenben ott van, nem a high end kiváltsága.#117palacsa
+1
Covid alatt nem akartam dupla áron VGA-t venni.#119gbors
Input lag folyik a csapból is manapság. Nem írom alá. Én COD2 szervereken nőttem fel és irodai drótless optikai egérrel nyomtam és nem is voltam rossz helyeken a ranglistán.
Az az egér nem tudott se nagy gyorsulást, se nagy sebességet. Ez nem zavart abban, hogy játékot nyerjek.
E sportban megértem, ha vki az input lagon görcsöl. De ha nem versenyszerűen játszik vki, akkor ez csak amolyan sznobizmus. Nagyon-nagyon skill-esnek kell lenni ahhoz, hogy téged az input lag tartson vissza a fejlődésben. Meg merem kockáztatni, hogy a játékosok 98%-ának mindegy az input lag, mert simán nincsenek olyan reflexei, ahol ez számítana.
Átlag shooter játékos reakció ideje 150 ms körül van egeres célzásnál. Az ügyesebbek olyan 120 ms körül. A vérprofik 100 ms alatt. Ehhez képest ha te százezreket locsolsz rá a hardverre, hogy 20 ms input lag helyett kapj 10-et, hát az minimum megmosolyogtató. -
Dilikutya
félisten
Azért az szép, hogy a Crysis még 10+ évvel később megjelent hardvernek is feladja a leckét, azt gondolnád, ennyi idő után már egy IGP is lazán viszi.
-
Goose-T
veterán
Nekem két FreeSynces monitor is van előttem. Amikor új monitorokat akartam venni, pont hiánycikk volt a Dell, amit kinéztem, viszont volt hasonló speckójú Iiyama, és pluszban még FreeSyncet is tudott, így vettem abból kettőt. Programozásra használom amúgy, de nagyritkán játszom is rajta, ahhoz elég az 5700G. Az üzemszerű gamerkedéssel már kb. 2009-ben felhagytam, de az első gyerekem születéséig, 2013-ig még többet játszottam, persze már akkor is csak AMD APU-kon.
Egyszer volt egy rövid ideig egy RX560-om, de eladtam, mert még azt sem használtam ki, csak zavart a zúgása.
Nekem így tökéletesen megfelelnek az APU-k, hiszen annyi játékot kihagytam 2009 óta, hogy lenne mit bepótolni, és a nagy részüket az 5700G is röhögve viszi.
-
Önmagában a 60 FPS még messze van a PCMR-től, ahhoz kell az Ultra setting és az aktuális legmagasabb felbontás is
De amúgy a VRR előtt valóban fájdalmas volt különösen a 45-55 FPS tartomány, akkor én is a 60-ra mentem - ha nem ment, akkor még a 30 is jobb volt.
Egy shooterhez vagy egy autós játékhoz, ahol folyamatosan mozog minden, nekem kell a több FPS - a megjelenítés miatt is (a nagy mozgások igencsak zavaróak), meg azért is, hogy ne nőjön meg túlzottan az input késleltetés. Egy statikus képernyős platformerben vagy egy turn-based strat játékban nyilván elég a 30.#116 GAI: freesync nagyon sok monitorban van, 40-50-ért már olyat kapsz.
-
GAI
senior tag
válasz
Ivy.4.Ever #117 üzenetére
Szabályt erősítő kivétel mindig akad
-
Dilikutya
félisten
Volt AMD A10-6800K, új korában meglepően jó teljesítményt nyújtott, igaz akkor egy évig csak 1280*1024-ben kellett helytállnia. De 1920*1080-ban is jól dolgozott, nagyjából a kiadása előtt megjelent összes játék tudta medium, de inkább high-on futtatni az IGP. Később a Battlefield 1 már erősen kompromisszumos volt, de még lehetett játszhatóra butítani úgy, hogy ne legyen ocsmány (ekkor mondjuk már 8GB RAM volt a gépben, az IGP-nek így 2 jutott), a 2016-os DOOM viszont butítva kimondottan pörgős volt.
Az IGP-t végül egy, szintén a tesztben is szereplő RX550 2GB (csak Asus, egyventis, kissé hangos) váltotta. Azzal a Call of Duty WWII high-on is nagyon szépen ment, inkább alulról súrolva a 60fps-t, de azt az 50 körüli tartományt viszonylag jól tartotta is. De egy év után inkább lecseréltem egy normális kártyára, még azelőtt, hogy bántóan lassú lett volna.
Ahogy nézem, a jelen generációkban is az AMD csomagol jobb grafikus egységet a CPU-ba, vállalható sebességet szolgáltatva. 1-2 évig elég is (megjelenéstől számítva), valószínűleg a VRAM-nál jóval lassabb rendszermemória hagy is bőven kihasználhatatlan erőtartalékot a grafikus chipben.Azon azért meglepődtem, hogy a 12. generációs Core procikban is csak olyan IGP van, ami a világítást még épp be tudja kapcsolni a monitoron.
-
Teasüti
nagyúr
Nemtom. Régen 60 fps vajsima PC Master Race tagja voltam. De akkoriban más volt a technika. Az akkori Vsync a kétezres évek elején csak felezni és harmadolni tudott. Később vmiért ez a képesség megszűnt (és onnantól csak fps cap-nél volt Vsync, alatta nem - előtte a Vsync le tudta korlátozni az fps-t felére vagy harmadára a képernyő frekvenciájának) és jött a töredezés, szóval a stabil 60 fps volt a kívánatos.
De mióta VRR van és nem töredezik a kép, azóta ez lényegtelené vált. Meg szintén a 2000-es évek közepétől jött a motion blur is a játékokba és már 60 fps se kellett a folyamatos mozgókép illúziójához. Ezen az LCD monitorok természetes blur-je még jobban segített, szóval a CRT-s 60-120 fps fluid (igaz teljesen éles egyben) képi megjelenítés már összehasonlítható lett a cinematikus képi világgal a modern játékokban LCD monitoron.
Most ott tartunk, hogy az én egykor finnyás és microstuttering-re érzékeny szememmel nem tudom megmondani, h mennyi fps-el megy egy játék, ha nem iratom ki a képernyő szélére. Persze a 20 fps az kitűnik. 30 már élvezhető. A fölött meg tényleg nem látok különbséget. 144 vagy 50, ugyanaz a képi élmény. Persze a monitor technika is sokat fejlődött azóta. A mostani monitoromon már ghosting se nagyon van és a válaszidő is remek.
Szóval én azt mondom, hogy ha teljesítménybeli kompromisszumokról esik szó, akkor érdemes megvizsgálni azt is milyen képernyőn játszunk.
Ha most egy régi 60 Hz-es VRR nélküli (akár CRT) monitort tennél elém, akkor köpködnék a 45 fps-re. -
A kompromisszum egyénre szabott és fokozatai vannak, ezen felül időben is változik. Mint az közismert.
2-3 FPS-sel is lehet játszani, anno csináltam is ilyesmit (Dark Side / Total Eclipse C64-en), de ettől még 2023-ban nem vágyom erre. 50 már jó, 45 határeset, alatta kényelmetlen. Nekem. -
Teasüti
nagyúr
Jah, Freesync Premium Pro kell hozzá. 20 fps-ig tud lemenni. Nálam speciel adott a dolog és jó kombó az APU-val.
A másik dologra meg nincs nagyon mit mondani. Kompromisszum nélkül nem én is értem miért tárgyalunk APU-s játékról?
Volt idő mikor a 30 fps volt a sztenderd konzolon és egy egész generáció azon nőtt fel. Abszolút játszható.
A PC Master Race meg akkoriban is már csak röhögött ezen.
De arányaiban 4-6x többet költenek és költöttek is vasra. -
Ebben az esetben happy you, mert neked már 12 éve tökéletes megoldás az APU
Nekem nem terjed eddig a kompromisszumkészségem.
Megjegyzem, a freesync monitorok 48 Hz-ről indítanak, ezért a 30 FPS-hez LFC kell, valamint 96 Hz feletti maximum refresh rate, ami egyáltalán nem eleve adott. -
Teasüti
nagyúr
-
Igen, én emlékszem, hogy mit állítottam
Ahogy az 5700G nem elég jó fullHD + mediumhoz, úgy a 3870 sem volt elég jó 720p/768p medium / highhoz az aktuális játékokban (ld. #76). Ezért mondom, hogy nem vagyunk messze a szerinted meghatározhatatlan, szerintem elég jól behatárolható sweet spottól, de sehogy sem sikerül elérni. De tényleg felesleges ezen tovább kínlódni, nem értesz egyet - OK, értem. Objektíven bebízonyítani pedig nehezen fogod az igazadat, már csak azért is, mert saját állításod szerint nem tudod meghatározni, miről is van szó
-
Yany
addikt
Mégegyszer: eleve öntökönlövésnek gondolom a low-profile-t, például tök értelmes 1650-es kártyákat is lehet kapni kicsi, de nem low-profile házakba (akár külön tápfeszkábel nélkül is). Az RX 6400-ból kihagyni a video codecek egy részét olyan, mint ásót árulni nyél nélkül. Persze, tudsz bele faragni magad is, ha akarsz...
Nem egy liga a 4060, ez nem is kérdés, de túlárazottsága ellenére is értelmesebb terméknek tartom, mint azt a lókupacot 6400 név mögé rejtve.
-
...mert a 3870 nyilván 720p képes volt minden játékban
még1x, emlékeztetőül: te azt állítottad, hogy nem volt előrelépés, nem jutottunk közelebb a (szerintem) meghatározhatatlan "sweet spothoz"
#90 Dinomano
csakhogy az a ps3 egy 2006-os konzol. mi most a 2013-as PC-s "720p" helyzetről beszélünk#96 Yany
jajaja látványosan nem az nv szemüveg okozza a meglátást, miszerint a tulárazott, 8gb vramos (LOL!) kártya oké, de a "filléres" 6400-al minden bajod van (szigoruan elvben, mert gyakorlatban mégcsak nem is a közelében nézelődtél gpu utánhiteles!)
-
GAI
senior tag
válasz
Fr@nkieWilde #103 üzenetére
Többnyire eladom, mikor végeztem a tesztelésével, de a tiéd pont megmaradt mert nem kellett senkinek
El van rakva tárolóba, majd lesz vele valami.
-
Fr@nkieWilde
senior tag
Szép munka.
Nagyon jókor jött az írásod, mert most vega 11-et használok egy 2400G-ben, amit alulfeszeltem.
Micro ATX méretben.
Gondolkodom, valami micro méretű gépben, de ilyet javarészt csak Intel platformmal látok. Viszont, ahogy látom, még mindig erősebb az amd integrált videómegjelenítés terén, mint az Intel. Nekem pedig szükségem lenne erre a szintre.
Meglátjuk mire lukadok ki.
Ilyenkor mit kezdesz a felgyülemlett hardverrel? -
GAI
senior tag
válasz
Fr@nkieWilde #101 üzenetére
Az volt a legelső alaplap, amit a teszthez megvettem, szóval kb akkoriban kezdtem el csinálni
Ott még a játékok listája se volt kész, ki kellett válogatni, hogy mik azok, amiket érdemes futtatni egy ilyenen. De ahhoz képest viszonylag hamar meglett, nyár elejére már kész volt, csak azóta sorban állt a Logouton, várva hogy kitegyék.
-
Fr@nkieWilde
senior tag
Jó volt látni a volt félkonfigomat egy teszt erejéig. (FM1)
Durva meló lehetett a teszt, kb 10 hónapja vásároltad meg.
Le a kalappal.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Egyesítené a ChromeOS-t és az Androidot a Google
- EA Sports WRC '23
- Elkezdtek szállingózni az Arctic P Pro sorozatú ventilátorai
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Fujifilm X
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Óra topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...
- Asus ROG Strix G15 G512LW - 15.6" FullHD 240Hz - i7-10750H - 16GB - 512GB SSD - Win11 - RTX 2070 8GB
- Gyári Apple tokok iPhone 12-13-14-15-16pm
- AKCIÓ! GAMER PC: Új i5-14400F (10mag/16szál) +Új RTX 5060 Ti +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA! 50 FÉLE HÁZ!
- Lenovo ThinkPad L590 / Intel CORE i5 / 8gb ram / 256gb SSD / FHD kijelző / Windows 11
- Lenovo Yoga 370 szép állapotú 24 hónap jótállás
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 12GB I 500GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- AKCIÓ! ASRock H310CM i3 9100F 8GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD GTX 1060 3GB AeroCool Strike-X 500W
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B660M i7 13700 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800 16GB Thermaltake Core X5 GB 850W
- T Phone Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Lenovo IS8XM LGA 1150 DDR3 alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest