Jó volt látni a volt félkonfigomat egy teszt erejéig. (FM1)
Durva meló lehetett a teszt, kb 10 hónapja vásároltad meg.
Le a kalappal.
Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
Jó volt látni a volt félkonfigomat egy teszt erejéig. (FM1)
Durva meló lehetett a teszt, kb 10 hónapja vásároltad meg.
Le a kalappal.
Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
Az volt a legelső alaplap, amit a teszthez megvettem, szóval kb akkoriban kezdtem el csinálni Ott még a játékok listája se volt kész, ki kellett válogatni, hogy mik azok, amiket érdemes futtatni egy ilyenen. De ahhoz képest viszonylag hamar meglett, nyár elejére már kész volt, csak azóta sorban állt a Logouton, várva hogy kitegyék.
Szép munka.
Nagyon jókor jött az írásod, mert most vega 11-et használok egy 2400G-ben, amit alulfeszeltem.
Micro ATX méretben.
Gondolkodom, valami micro méretű gépben, de ilyet javarészt csak Intel platformmal látok. Viszont, ahogy látom, még mindig erősebb az amd integrált videómegjelenítés terén, mint az Intel. Nekem pedig szükségem lenne erre a szintre.
Meglátjuk mire lukadok ki.
Ilyenkor mit kezdesz a felgyülemlett hardverrel?
Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
Többnyire eladom, mikor végeztem a tesztelésével, de a tiéd pont megmaradt mert nem kellett senkinek El van rakva tárolóba, majd lesz vele valami.
Előtte én is hosszú ideig hirdettem, aztán jöttél Te és mindent vittél. Meg is örültem
Már pont gondolkodóba estem, hogy lehet megtartom, mikor írtál.
El fog menni, idő kell hozzá
Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
...mert a 3870 nyilván 720p képes volt minden játékban
még1x, emlékeztetőül: te azt állítottad, hogy nem volt előrelépés, nem jutottunk közelebb a (szerintem) meghatározhatatlan "sweet spothoz"
#90 Dinomano
csakhogy az a ps3 egy 2006-os konzol. mi most a 2013-as PC-s "720p" helyzetről beszélünk
#96 Yany
jajaja látványosan nem az nv szemüveg okozza a meglátást, miszerint a tulárazott, 8gb vramos (LOL!) kártya oké, de a "filléres" 6400-al minden bajod van (szigoruan elvben, mert gyakorlatban mégcsak nem is a közelében nézelődtél gpu után
hiteles!)
[ Szerkesztve ]
stadion, kisvasút, freemail, digi, vodafone
Mégegyszer: eleve öntökönlövésnek gondolom a low-profile-t, például tök értelmes 1650-es kártyákat is lehet kapni kicsi, de nem low-profile házakba (akár külön tápfeszkábel nélkül is). Az RX 6400-ból kihagyni a video codecek egy részét olyan, mint ásót árulni nyél nélkül. Persze, tudsz bele faragni magad is, ha akarsz...
Nem egy liga a 4060, ez nem is kérdés, de túlárazottsága ellenére is értelmesebb terméknek tartom, mint azt a lókupacot 6400 név mögé rejtve.
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
Igen, én emlékszem, hogy mit állítottam Ahogy az 5700G nem elég jó fullHD + mediumhoz, úgy a 3870 sem volt elég jó 720p/768p medium / highhoz az aktuális játékokban (ld. #76). Ezért mondom, hogy nem vagyunk messze a szerinted meghatározhatatlan, szerintem elég jól behatárolható sweet spottól, de sehogy sem sikerül elérni. De tényleg felesleges ezen tovább kínlódni, nem értesz egyet - OK, értem. Objektíven bebízonyítani pedig nehezen fogod az igazadat, már csak azért is, mert saját állításod szerint nem tudod meghatározni, miről is van szó
"This ain't no house of decent men"
Egyébként nézted a konkrét tesztet amihez hozzászólsz?
Elkezdtem végigmenni visszafelé. Kettő játék esik be 20 fps-re 1080p medium-on. Az összes többi játszható 5700g-vel ezen a szinten. Igen, 30 fps az már játszható egy Freesync monitoron. 50 fps meg már kifogástalan.
Ebben az esetben happy you, mert neked már 12 éve tökéletes megoldás az APU Nekem nem terjed eddig a kompromisszumkészségem.
Megjegyzem, a freesync monitorok 48 Hz-ről indítanak, ezért a 30 FPS-hez LFC kell, valamint 96 Hz feletti maximum refresh rate, ami egyáltalán nem eleve adott.
"This ain't no house of decent men"
Jah, Freesync Premium Pro kell hozzá. 20 fps-ig tud lemenni. Nálam speciel adott a dolog és jó kombó az APU-val.
A másik dologra meg nincs nagyon mit mondani. Kompromisszum nélkül nem én is értem miért tárgyalunk APU-s játékról?
Volt idő mikor a 30 fps volt a sztenderd konzolon és egy egész generáció azon nőtt fel. Abszolút játszható.
A PC Master Race meg akkoriban is már csak röhögött ezen.
De arányaiban 4-6x többet költenek és költöttek is vasra.
[ Szerkesztve ]
A kompromisszum egyénre szabott és fokozatai vannak, ezen felül időben is változik. Mint az közismert.
2-3 FPS-sel is lehet játszani, anno csináltam is ilyesmit (Dark Side / Total Eclipse C64-en), de ettől még 2023-ban nem vágyom erre. 50 már jó, 45 határeset, alatta kényelmetlen. Nekem.
"This ain't no house of decent men"
Nemtom. Régen 60 fps vajsima PC Master Race tagja voltam. De akkoriban más volt a technika. Az akkori Vsync a kétezres évek elején csak felezni és harmadolni tudott. Később vmiért ez a képesség megszűnt (és onnantól csak fps cap-nél volt Vsync, alatta nem - előtte a Vsync le tudta korlátozni az fps-t felére vagy harmadára a képernyő frekvenciájának) és jött a töredezés, szóval a stabil 60 fps volt a kívánatos.
De mióta VRR van és nem töredezik a kép, azóta ez lényegtelené vált. Meg szintén a 2000-es évek közepétől jött a motion blur is a játékokba és már 60 fps se kellett a folyamatos mozgókép illúziójához. Ezen az LCD monitorok természetes blur-je még jobban segített, szóval a CRT-s 60-120 fps fluid (igaz teljesen éles egyben) képi megjelenítés már összehasonlítható lett a cinematikus képi világgal a modern játékokban LCD monitoron.
Most ott tartunk, hogy az én egykor finnyás és microstuttering-re érzékeny szememmel nem tudom megmondani, h mennyi fps-el megy egy játék, ha nem iratom ki a képernyő szélére. Persze a 20 fps az kitűnik. 30 már élvezhető. A fölött meg tényleg nem látok különbséget. 144 vagy 50, ugyanaz a képi élmény. Persze a monitor technika is sokat fejlődött azóta. A mostani monitoromon már ghosting se nagyon van és a válaszidő is remek.
Szóval én azt mondom, hogy ha teljesítménybeli kompromisszumokról esik szó, akkor érdemes megvizsgálni azt is milyen képernyőn játszunk.
Ha most egy régi 60 Hz-es VRR nélküli (akár CRT) monitort tennél elém, akkor köpködnék a 45 fps-re.
[ Szerkesztve ]
Volt AMD A10-6800K, új korában meglepően jó teljesítményt nyújtott, igaz akkor egy évig csak 1280*1024-ben kellett helytállnia. De 1920*1080-ban is jól dolgozott, nagyjából a kiadása előtt megjelent összes játék tudta medium, de inkább high-on futtatni az IGP. Később a Battlefield 1 már erősen kompromisszumos volt, de még lehetett játszhatóra butítani úgy, hogy ne legyen ocsmány (ekkor mondjuk már 8GB RAM volt a gépben, az IGP-nek így 2 jutott), a 2016-os DOOM viszont butítva kimondottan pörgős volt.
Az IGP-t végül egy, szintén a tesztben is szereplő RX550 2GB (csak Asus, egyventis, kissé hangos) váltotta. Azzal a Call of Duty WWII high-on is nagyon szépen ment, inkább alulról súrolva a 60fps-t, de azt az 50 körüli tartományt viszonylag jól tartotta is. De egy év után inkább lecseréltem egy normális kártyára, még azelőtt, hogy bántóan lassú lett volna.
Ahogy nézem, a jelen generációkban is az AMD csomagol jobb grafikus egységet a CPU-ba, vállalható sebességet szolgáltatva. 1-2 évig elég is (megjelenéstől számítva), valószínűleg a VRAM-nál jóval lassabb rendszermemória hagy is bőven kihasználhatatlan erőtartalékot a grafikus chipben.
Azon azért meglepődtem, hogy a 12. generációs Core procikban is csak olyan IGP van, ami a világítást még épp be tudja kapcsolni a monitoron.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
Igen, érződik rajtuk, ha gyorsabb RAM-ot teszel alájuk. Meg a Vega 8 pl. a tuningra is nagyon jól reagál. Nem sokat enged az alaplap, csak néhány száz Mhz-et emelni rajta. De jókora alulfeszeléssel együtt tudja azt.
Hogy egy picit én is beleszóljak: a VRR szerintem mind a mai napig egy ritka extra, csak a hardcore gamer monitorok sajátja. Nem érzem életszerűnek azt, hogy akinek VRR-es monitorra telik, az IGP-n fog játszani.
Jelen vagyok
Szabályt erősítő kivétel mindig akad
Önmagában a 60 FPS még messze van a PCMR-től, ahhoz kell az Ultra setting és az aktuális legmagasabb felbontás is De amúgy a VRR előtt valóban fájdalmas volt különösen a 45-55 FPS tartomány, akkor én is a 60-ra mentem - ha nem ment, akkor még a 30 is jobb volt.
Egy shooterhez vagy egy autós játékhoz, ahol folyamatosan mozog minden, nekem kell a több FPS - a megjelenítés miatt is (a nagy mozgások igencsak zavaróak), meg azért is, hogy ne nőjön meg túlzottan az input késleltetés. Egy statikus képernyős platformerben vagy egy turn-based strat játékban nyilván elég a 30.
#116 GAI: freesync nagyon sok monitorban van, 40-50-ért már olyat kapsz.
"This ain't no house of decent men"
Nekem két FreeSynces monitor is van előttem. Amikor új monitorokat akartam venni, pont hiánycikk volt a Dell, amit kinéztem, viszont volt hasonló speckójú Iiyama, és pluszban még FreeSyncet is tudott, így vettem abból kettőt. Programozásra használom amúgy, de nagyritkán játszom is rajta, ahhoz elég az 5700G. Az üzemszerű gamerkedéssel már kb. 2009-ben felhagytam, de az első gyerekem születéséig, 2013-ig még többet játszottam, persze már akkor is csak AMD APU-kon.
Egyszer volt egy rövid ideig egy RX560-om, de eladtam, mert még azt sem használtam ki, csak zavart a zúgása.
Nekem így tökéletesen megfelelnek az APU-k, hiszen annyi játékot kihagytam 2009 óta, hogy lenne mit bepótolni, és a nagy részüket az 5700G is röhögve viszi.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
Az a szép, hogy nekem elvileg VRR-es a TV és a monitor is, de mivel egy HDMI splitterrel van szétosztva a jel közöttük, az meg valahogy "lenyeli" ezt a képességet, ezért én még soha életemben nem láttam VRR-t, és csak sima 120HZ v-sync van
[ Szerkesztve ]
Azért az szép, hogy a Crysis még 10+ évvel később megjelent hardvernek is feladja a leckét, azt gondolnád, ennyi idő után már egy IGP is lazán viszi.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
Nem gondolom. Olcsó monitorokon is már ott a Freesync. Otthon fater három évente bever egy monitort ököllel. A legutóbbi random polcról levett 30k-s monitoron már ott a Freesync. Aki az elmúlt 5 évben monitort vett, ott jó eséllyel már van VRR támogatás. Tudom monitor az relatíve tartós használati tárgy. De azért nem olyan hatalmas nagy befektetés egy Freesync monitor, ha a kisebb belépő kategóriát nézem. Oké, a nagyobbak azok azok. Freesync Premium Pro ami lemegy 20 fps-ig, azt sem a belépő kategóriába teszik bele. De amikor felmegyek Árukeresőre csak úgy brahiból és sorba rendezem a monitorokat ár szerint, a legelső márkás példányban már ott a Freesync 30k-ért.
30k a PC-s iparban a zsebpénz kategória. VRR az már mindenben ott van, nem a high end kiváltsága.
#117palacsa
+1
Covid alatt nem akartam dupla áron VGA-t venni.
#119gbors
Input lag folyik a csapból is manapság. Nem írom alá. Én COD2 szervereken nőttem fel és irodai drótless optikai egérrel nyomtam és nem is voltam rossz helyeken a ranglistán.
Az az egér nem tudott se nagy gyorsulást, se nagy sebességet. Ez nem zavart abban, hogy játékot nyerjek.
E sportban megértem, ha vki az input lagon görcsöl. De ha nem versenyszerűen játszik vki, akkor ez csak amolyan sznobizmus. Nagyon-nagyon skill-esnek kell lenni ahhoz, hogy téged az input lag tartson vissza a fejlődésben. Meg merem kockáztatni, hogy a játékosok 98%-ának mindegy az input lag, mert simán nincsenek olyan reflexei, ahol ez számítana.
Átlag shooter játékos reakció ideje 150 ms körül van egeres célzásnál. Az ügyesebbek olyan 120 ms körül. A vérprofik 100 ms alatt. Ehhez képest ha te százezreket locsolsz rá a hardverre, hogy 20 ms input lag helyett kapj 10-et, hát az minimum megmosolyogtató.
[ Szerkesztve ]
Na, nesze nekem. Itt van ez a reakció teszt, ami szerintem mai napig a legjobb. 200-220 ms-et kapok vezetékes Logi gamer egérrel 1000 Hz-es USB mintavétellel 144 Hz-es monitoron.
Az ég adta világon semmi különbség 60 és 120 Hz között az eredményemben. Pedig állítólag az egyik 16 ms latency megjelenítésben, a másik csak 8 ms.
[ Szerkesztve ]
Az sokkal inkább megmosolyogtató, amikor valaki ekkora mellénnyel ennyire átgondolatlanul ír 30 FPS az 33ms / képkocka, ez a standard renderelési pipeline esetén kb. 3x megy bele az input lagba, ezen felül van a bevitel és a monitor késleltetése, meg még a játékok is hajlamosak erre valamennyit rápakolni, szóval legalább 120-130ms-ról beszélünk. 50FPS esetén 40-nel kevesebb. Szóval milyen 20ms meg 10ms, meg milyen százezrek?
Ezen felül, a magas input lag a tényleges reakcióidő megnövelése mellett egyéb problémát is okoz - ha érezhetően később történnek a dolgok a képernyőn, mint ahogy csinálod őket, akkor az tönkreteszi az immerziót. Anandék csináltak régen egy tesztet, ott azt találták, hogy 100ms körül van az a határ, ahonnan kezdve már érezhető ez a fajta disconnect. Játéktól és egyéntől is függ a mértéke, de érdemes 100 alá törekedni.
"This ain't no house of decent men"
3x megy bele az input lagba
Miért is? Tripla puffer talán? Használ még vki manapság olyat?
End-to-end system latency-re itt egy nagyságrenddel kisebb értékeket látok példának.
Röviden és felületesen:
A 3D render egy átlapolt pipeline, tehát amikor a GPU 33ms alatt számol ki valamit, annak az előzményei még az előző frame-ek alatt történnek, kb. így:
1. Input összegyűjtés: frame-enként történik, itt eleve elmegy átlagosan 0.5 frame addig, amíg a motor egyáltalán ránéz, hogy mit csinálsz
2. Jelenet kiszámolás a CPU-n: 1 frame (ha gyorsabb a CPU, a késleltetés akkor is 1 frame az átlapolás miatt).
3. Képkocka kiszámolás GPU-n: 1 frame
4. Pre-rendered frame-ek: 1 frame (régen 2 meg 3 is volt )
Ez igazából 3.5 frame, nem is 3 Az utolsót viszonylag könnyű eltüntetni, bár ha csak szimplán kikapcsolod, akkor lehetnek artifactok. Az NVIDIA reflex többek között azt oldja meg, hogy a #4 0 legyen artifactok nélkül. Akkor csak 2.5 frame a latency.
Az NVIDIA cikk számait a fentiek miatt nem látom reálisnak, nézd meg ezt, itt elég jól jön, hogy bekapcsolt reflex mellett 2.5x-3-szorosa az átlag frametime-nak a latency, kikapcsolt reflex mellett meg még több.
Szerk: ha a motor okos, akkor tud valamennyit spórolni az 1-es és a 2-es lépésekben, főleg ha gyors a CPU, de ez az átlag D3D játékra nem jellemző.
[ Szerkesztve ]
"This ain't no house of decent men"
Áhh, már értem mire akartál kilyukadni. Valóban érezhető 30 fps alatt, hogy késve történnek a dolgok. Gondolom ha még azt írom, hogy Xbox kontrollerrel játszottam vezeték nélkül, akkor abból sejthető mennyire volt nekem fontos ez a tulajdonság.
Ez a fenti tesztben két játéknál lehet probléma közepes grafikán. Akkor a késleltetés és a linkelt cikk fényében az "immerzióval" sincs gond 22 játékkal a 24-es mintából. Reflex AMD-nél nem játszik, fejből meg nem tudom van-e ennek alternatívája az AMD Software: Adrenalin kezelőpultjában.
A helyzet az, hogy a játékos hamar megszokja a késleltetést, főleg gamepad-on. Oké, VR és társai az már tészta. Meg a kompetitív lövölde. De kanapés játéknál ez ritkán probléma.
Most mikor az ember billentyűzetről játszik arcade autós játékot, ott mennyire probléma 100 ms késleltetés? Semennyire.
Továbbra is tartom, hogy nagyon skill-esnek kell lenni, hogy neked a késleltetés szabjon gátat a győzelemben. Biztos vannak, akiknek hozzá tud tenni az életéhez vmit a 400 Hz-es monitor, de az a hardcore játékosok elenyésző kisebbsége.
Az nem semmi, hogy Llano Radeon HD 6550D milyen sallereket lekevert. Mindig is sokra tartottam azt a platformot. A Vega-ig talán a legjobb IGP volt.
A diszkrétben meg döbbenetes milyen nagyszerű a Geforce 730 GT.
Ahogy írtam, egyéntől függ, nekem 6 játékban tűnik kevésnek az FPS, és ugye az APU-val egykorú AAA játék nem sok van a tesztben. Arról nem is beszélve, ami azóta jelent meg. Nem vagyunk messze, de nem vagyunk ott.
Az autós játékokban a nagy késleltetés olyan, mintha alulkormányzott lenne az autó, nagyon lomhán tűnik megmozdulni. Általában, a fő gondom a késleltetéssel nem az, hogy megnöveli a tényleges reakcióidőmet (nem játszom komoly reflexeket igénylő game-ekkel), hanem az, hogy nem reszponzív a játék, és az elszarja a játékélményt. Remek példa erre a vezeték nélküli kontroller - egyszer próbáltam Xbox 360-on a Giana Sisters Twisted Dreams-t, annyi elég is volt. PC-n vezetékes gamepaddal az egyik kedvenc platformerem. Stb.
"This ain't no house of decent men"
Ori and the Blind Forest Xbox kontrollerrel BT-n. Sima liba. Pedig az is egy vérbeli platformer.
Nem vettem még észre input lag-et a BT-s kontrolleren. Egyáltalán. Kb mindent azzal játszok, aminél van full kontroller támogatás és nem lövölde.
Nagyon szép és alapos munka.
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
Gratula!
Nagyon sok munka lehetett benne!
2200G és 2400G volt javarészt a gépemben a "vga válság" idején, csak freesync és VRR kijelzőkre voltak kötve.
Bányászláz idején álltam át szinte teljesen konzolra, a játékos gépbe raktam egy 2400G-t, és az addig megvásárolt játékaim szinte kivétel nélkül mentek rajta fullhd felbontáson freesync range-en belül. Egyedül a Doom 2016 volt necces ilyen téren, de azt megvettem konzolra is, és még One X-en is tudta a 4K 60 fps, így Series X-nek sem okozott problémát.
Már nem akkora úri huncutság a freesync, sőt szerintem teljesen alappá vált.
Oázis webáruházon belül viszonylag könnyű volt rá szűrni, és 32000 alatt már van 22" 1080p freesync monitor. Ez tökéletes választás amd APU-k mellé, és egy Series S-t is kiszolgál.
Ki fogsz röhögni, csak és kizárólag egy tesz miatt vettem egy lenovo gépet, hogy teszteljem a A10-7800 freesync képességét. Pont ph-n olvastam róla, hogy ez már támogatja, és tényleg. Ismerős édesapjához került a gép, mert az unoka meglocsolta a "tankozós" gépét, és ez volt épp kéznél. Freesync range-en belül megy rajta a WoT levett grafikával. Már megkértem a fiát, hogy vigye el hozzá a 22"-os monitorát freesync tesztelés miatt.
[ Szerkesztve ]
(#135) elder troll válasza elder troll (#134) üzenetére
A lényeg lemaradt:
A közösség nevében köszönjük a tesztet
Amúgy a Llano 10 éves szülinapjára akartam egy tesztet írni, sikerült szereznem egy kimaxolt FM1-es gépet a meglévő AM4-es mellé, de finoman szólva nem vagyok a szavak embere. Így végül bacsist kértem meg rá, ez lett belőle. Értelemszerűen nem összehasonlítható a végtelen óraszámot és nem kevés pénzmagot elfüstölő nagy tesztedhez képest.
[ Szerkesztve ]
(#136) HUN_Sector válasza EquinsuOtcha (#19) üzenetére
Jó lesz az 30 fps mednek is, de tudja [link]
Kb. gddr5-gddr6 gtx1650 szint
Llano volt az első modern gépem a P4 után (egy 2 éves Sempron kitérőt leszámítva). Meglepően jó volt a 3 magos A6-3600 az árához képest, de azért másfél évvel később csak jött az A10-6800K.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
Komoly teszt lett!
Azok az APU-k, amelyek az új konzolgeneráció megjelenésekor, vagy kicsivel utána érkeznek, hoznak olyan teljesítményt amivel már lehet last-gen játékokkal élhető-kompromisszumosan játszani.
Pl. A Kaveri jó volt az XB360-at is célzó játékokra alacsony felbontáson. A BF4 demója különösen emlékezetes.
Ugyanígy a Steam Deck IGP-je(RDNA2) jó a PS4-et is célzó játékokra, alacsony felbontáson. Viszont már most látszik, hogy használhatatlan az új motorokkal.
Ennek fényében egy Vega alapú IGP sajnos kuka, és az RDNA alapú IGP-knek is izmosodniuk kell, hogy ne csak PS4-kompatibilis játékok fussanak értékelhető sebességgel.
Idővel persze jönni fog ilyen APU, de addigra már a PS6-ról fogunk beszélni, és a ciklus folytatódik...
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
Nem vagyok egy nagy játékos, amit játszom azt is Xbox-on, de ez az írás egy k.rva nagy lett, komoly munka, nagyon nagy gratula
Köszönöm mindenkinek a gratulációkat. Akinek tetszett, az olvassa el az első oldalon linkelt nagy GPU-s cikk két részét is, azokra büszkébb vagyok mint erre
Tyűűű, micsoda teszt, lesz mit olvasnom!
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
Szuper alapos tesz lett, szokásos GAI minőség, grats hozzá!
Külön tetszenek a visszatekintő oldalak, FM2-nél rendesen elkapott a nosztalgia!
Egyetlen hiányossága az írásnak, hogy kevés benne a teszt a kis gépigényű, népszerű(, esetenként ingyenes, vagy jutányos áron beszerezhető) multi címekről,pl. Diablo, Path of Exile, LOL, DOTA2, Warframe, Counter Strike, Apex Legends, Overwatch 2, stb.
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50 HTPC ház, Silverstone Sugo SG05B ...................................................................
CS GO van benne A többinek, amiket felsoroltál azerintem nincs beépített benchmarkja, bár nem ismerem mindet. Beépített benchmark nélküli játékkal pedig mostanában nem szívesen mérek, mert macerás és nem is feltétlenül lesz pontos az eredmény.
Kis érdekesség: a Radeon RX550-et anno kimondottan e-sport kártyaként hirdették. Egyébként teljesen korrekt kártya volt, majdnem belépő szint, de pl. a vele egy időben megjelent Call of Duty WWII-t bírta high-on 1920*1080-ban.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
Jogos, itt lehet eltérés.
#144Dilikutya
Ja. Most meg vehetsz RX7600-t, vagy RTX4060 8GB-ot 120k HUF-ért.
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50 HTPC ház, Silverstone Sugo SG05B ...................................................................
1080p-re ezeknél kisebb kártya is elég szerintem, legalábbis a GPU-t nézve. VRAM-ból kell az a 8GB.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
OK, csak egy GTX1660Super egy 4gen i5 CPU-val meg reggelire megzabalja az egesz kocerajt, es nemelyik IGP-s megoldasnal csak a CPU tobbe kerul ennel
es ma mar 4gen i5 sem egy fuha osszeg, meg melle egy H81/B85-s mATX-s anyulap es 2x8GB DDR3-1600 sem az
de akar meg egy 2-3k-ba kerulo i3-4130-4170-l is
es egesz megall ~75k-bol a HA-rol osszehalaszva
powered by intel i5K series ;)
Anno ismerősöm nemrég vett Huawei Matebook D15 notebook-ot, játékra is. Ami nekem meglepetés volt, hogy leforrasztott 2 X 4 giga RAM-al van. Hiába Vega 8, kevés szerintem a 8 giga úgy, hogy vRAM-nak abból vesz el.
Én 120-ért vett, dedikált GTX1050Ti-s gépem többet ér, és ő elég drágán vette.
/(^_^)____7=--- - - >|
Oké, tedd be a konfigot egy ekkora házba úgy, hogy csendes legyen és éveken keresztül működjön megbízhatóan.
Ez az egyik régi gépem, már csak a próbateremben használjuk, de 6-7 évet lehúzott kemény szolgálatban, a tévé mögé hajintva, és a mai napig atomstabil. Egy AMD A10-7850K van benne. Lehetne benne a mostani 5700G-m is, annak is pont elég ekkora ház és hűtés.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
egy ennel mindossze par cm-l nagyobb microATX deszkahoz valo midi ATX hazban vigan el van evekig
minek keccsolni ilyen low profile akarmikkel?
csak a szopas van veluk mindig
ha ennyire nincs hely, akkor egy USFF gepet kell hasznalni irodai celokra
ezek irodai gepnek tul nagyok, gamer-nek meg tul kicsi a hutes miatt (is), pont semmire nem jok igazabol
2-3 eve ismi is buszken meseli teloban, hogy vett egy hasznalt gepet a gyereknek, de nem mennek rajta a jatekok, mit lehetne csinalni vele hogy jobb legyen?
kerdeztem tole, hogy ez most egy notebook vagy egy asztali gep?
asztali, kulon van monitora meg billentyuzete is
atmegyek, hogy megbeszelunk bele egy akkor up-to-date GTX1060Ti vagy RX570-580-590 szeru rendesebb VGA-t, aztan hello...
...erre amikor ott vagyok nala akkor nezem, hogy a gep amit vett, az egy Dell USFF technika, amit a cegenel eppen akkor leselejteztek
a dVGA elol-hatul-alul-felul kilogna belole
powered by intel i5K series ;)