Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Tigerclaw


Tigerclaw
nagyúr

Nem hasznaltam meg drone-t. Azt tudom ez jo marka, de ezek ma mennyire megbizhatoak? Lattam mar DJI Phantomot lezuhanni rogton felszallas utan es kivancsi lennek az user hiba volt, vagy ezek meg mindig csak ennyire megbizhatoak?

Valami olyat mondott a gazdaja, hogy nem volt bemelegedve az akku es nem tudott leadni annyi energiat, ezert lekapcsolta magat. Annyi volt a jelenseg, hogy felszallas utan szinte azonnal tokig nyomta a "gazt", fel is repult egy pillanat alatt vagy 20-25m magasra, aztan egyszeruen leallt es epp csak a foldtol par meterre indult ujra, de akkor mar keso volt. Azt hiszem a laba tort szet, meg a gimbal. Nem telen tortent, szoval olyan hideg nem lehetett az akku.

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#2) nkmedve válasza Tigerclaw (#1) üzenetére


nkmedve
őstag

Nekem csak a Mini 2-vel van némi tapasztalatom, azzal sem olyan nagyon sok egyelőre. Kb. másfél hónapja van meg, a flight recorder szerint 136 km és 13.5 óra van benne, Azon kívül, hogy egyszer lefagyott az app (ami nem szokott kritikus gond lenni), nem csinált még semmi váratlan dolgot. A Minik mondjuk elég egyszerű konstrukciók, kevés szenzorral, egyszerűbb (de így is viszonylag intelligens) akkuval, szerintem nincs bennük annyira sok hibalehetőség mint a nagyobbakban. Arról nem beszélve, hogy mennyivel könnyebb ilyennel repülni legálisan.
Én is láttam durva drónos videókat régebb, az is eltántorított a dologtól eddig, de mostmár merem remélni, hogy az ilyen gyermekbetegségeket kinőtték. Mondjuk ahogy a tapasztaltabb drónosok mondják, csak idő kérdése, hogy odacsapd a drónt valahova, de az az esetek 99%-ában user error szokott lenni.

A Mini SE-vel kapcsolatban azt mondanám, hogy az ára miatt jó lesz ez a belépő szinten, Ocusync nélkül viszont lesznek jelgondok, s így sokkal limitáltabban lesz használható, mint a Mini 2.
Én inkább a Mini 3-ra (vagy 2S-re) leszek majd kíváncsi ha jön mostanában, bár kétlem, hogy lesznek olyan újításai ami miatt megérné nekem lecserélni a 2-t (pl. nagyobb szenzor, sokkal jobb állóképminőséggel).

[ Szerkesztve ]

(#3) qnadam válasza Tigerclaw (#1) üzenetére


qnadam
veterán

pont hat éve van meg a phantomom, de ilyesmi csak hideg (értsd szobahőmérsékletnél jóval hidegebb) akksival fordult elő, de akkor is az app szólt, hogy most azonnal le fog szállni, még úgy se zuhant. döglődő akksival persze előfordulhat, hogy a felszállás pillanatában padlógáz felfelé, és úgy fogy el a kraft, de ez azért nem normális dolog.

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#4) Samott


Samott
addikt

A hazai szabalyozas mellett van meg barmi ertelme ezekenek a dronoknak? Ugy ertem aki profi, draga dronnal repul es esetleg meg penzt is keres vele az befektet tanfolyamba, jogisba engedelyekbe. De az ilyen hobbicuccokhoz?

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#5) Tigerclaw válasza Samott (#4) üzenetére


Tigerclaw
nagyúr

Amatorkent valoszinuleg csak ugy van ertelme, hogy nem foglalkozol a szabalyozassal, de kerulod az olyan szituaciokat, ahol valakit zavarhat amit csinalsz. Mondjuk ha elmesz valahova turazni a "semmi" kozepere, valoszinuleg nem lesz senki ott akit zavarjon, hogy keszitessz nemi videoanyagot. Vagy ha turazni tamad kedved, inkabb elmesz kulfoldre. Ha lenne dronom, varosban amugy sem hasznalnam, pont azert mert megbizhatatlannak tartom meg a technikat.

Ami most van az nem szabalyozas, hanem a kovetelmenyek olyan szintu meghatarozasa, ami ellehetetleniti az egeszet. Remelhetoleg a koetkezo kormany visszavonja, vagy atalakitja ezt az elcseszett szabalyozast. Kell szabalyozni, de nem ugy, hogy egyszeruen betiltom.

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#6) Gicz


Gicz
addikt

Nem tudsz mást csinálni mint nem betartani a szabályozást kb. Modellezek, rc helik, nagy 700-as helivel is repulok, de kijt a mezőn kb max 40m magasságig, ha lezuhanok max pár tücsökben tudok kárt tenni. Meg van egy mini 2 drónom, csak játszani, felvenni esetleg helis repuléseket. A modellezésnek a sok idióta drón használó ( természetesen tisztelet a kivételnek) nagyon betett.... :(

Egyebkent a mini 2 jó kis játék, szeretem.

csak hogy miről is van szó egy [link]

(#7) nkmedve válasza Tigerclaw (#5) üzenetére


nkmedve
őstag

Én Romániában élek, itt szoktam röpködni. Itt 250g alatti drónokra minimális és teljesen ésszerű korlátozások vannak (a nagyobbakkal sem olyan nagyon szivatós). A múltkor utaztam MO-ra s megnéztem, hogy esetleg tudnék-e valahol repülni, de amikor elolvastam az érvényben levő szabályokat, akkor nagyon hamar letettem róla.
Szóval ja, az országok közül amiket eddig néztem MO-on volt a legszivatósabb a szabályzat úgy profiknak, mint hobbisoknak.

(#8) Tigerclaw válasza Gicz (#6) üzenetére


Tigerclaw
nagyúr

Az a helikopter nem igazan helikopter modjara repul... Gondolom valami nagyon durva motorja lehet. Lehet hogy el is hagyhatna a helikopter format.

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#9) Gicz válasza Tigerclaw (#8) üzenetére


Gicz
addikt

Mukodesi elve 100% megegyezik a nagy helikkel, csak a súly / lóerő aránya másik dimenzió :) ezek 5,2-6kg gépek, 10kw motorral.

(#10) Tigerclaw


Tigerclaw
nagyúr

Amugy a repulesbiztonsagra visszaterve, pont itt repkedett egy AN-2 -es vagy feloran keresztul a haztetok felett kb. 10 m-el, vagyis a foldtol kb. 20 m-el. Megcsak nem is permetezett. Azt ketlem, hogy ez engedelyezett magassag lenne. Eleg ha csak kihagy a motor es maris megtortent a katasztrofa.

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#11) nordino


nordino
tag

Leszarják ezek a repülésbiztonságot.Véletlenül pont azután lett roham munkában kidolgozva a szabályozás hogy a Király kis vidéki birtokát ledrónozták azok a csúnya gonosz libsi újságírók.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.