És a kör bezárul. Ismét a processzor fogja számolni a grafika jelentős részét, mint a 3d gyorsítók előtt?
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Real Racing 3 - Freemium csoda
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Youri
veterán
DirectX software render
RTX ON
imi123
őstag
Abu.
Lehet tudni hogy jelenleg melyik a program használja a jelenlegi legmagasabb shader verziót? Pontosabban mi a legmagasabb amit használnak.
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
hardzsi2
aktív tag
Gondolom a 6.3-at (és így a Win10 októberi frissítést) kell használják a DXRT-t kihasználó demók és a Battlefield 5.
Idénre pedig beharangoztak már pár további DXRT-t támogató játékot, tehát azok is.
flood-resistant mirror driller (cuccok: Skylake NUC és Xbox One X)
#45185024
törölt tag
Én ezt nem teljesen értem:
"A shader modell 6.5 tesztelés szintjén része lesz a tavaszi Windows 10 frissítésnek"
Na de mivel tesztelik mikor a Vega 6.0-t tud a csoda RTX meg 6.1-et?
Vagy kijön tavaszig olyan kártya ami már 6.5-ös ???
Itt vagy B. ? akkor figyeld :
"erre képesek lesznek azok a speciális lapkák, vagy szimplán egy adott chipen belüli részegységek, amelyeken belül nem találhatók grafikai számításokhoz szükséges fixfunkciós blokkok."
[ Szerkesztve ]
Meteorhead
aktív tag
Ez azt jelenti, hogy a még nem véglegesített spec széles körben kiadásra kerül, hogy bármelyik otthoni fejlesztő írhasson rá cuccokat, de nem garantálják, hogy stabil az API, a visszajelzések nyomán változhat.
paprobert
senior tag
Ez a káposztás kecskepörkölt esete. Jó a GPU, de jobb lenne ha kicsit CPU-s lenne.
Végül összeér a két véglet, és már nevezheted aminek akarod.
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
GodGamer5
addikt
A Vega hardverileg fényévekkel fejlettebb, mint az Rtx...
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
#45185024
törölt tag
Van amiben igen HBCC, van amiben nem Tensor magok hogy mi a helyes út azt majd a jövő eldönti.
Semmi sem fekete fehér (csak a pepita)
Jó értem én hogy azért írod mert a turing SM 6.3 ugye így néznek ki.
Shader Model 6.0, GCN 2.0+ and Maxwell 2+, DirectX 12 (12_0 and 12_1) with WDDM 2.1.
Shader Model 6.1, GCN 5.0+ and Maxwell 2+, DirectX 12 (12_1) with WDDM 2.3.
Shader Model 6.2, GCN 5.0+ and Maxwell 2+, DirectX 12 (12_1) with WDDM 2.5.
Shader Model 6.3, Turing, DirectX 12 (12_1) with WDDM 2.5.
Shader Model 6.4, Skylake+, DirectX 12 (12_1) with WDDM 2.5.
de már az Intel is csinálja a MI-re gyúrt CPUjait most az MI a varázsszó
hapakj
aktív tag