Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Norb79


Norb79
őstag

És a kör bezárul. Ismét a processzor fogja számolni a grafika jelentős részét, mint a 3d gyorsítók előtt? :)

(#2) Youri válasza Norb79 (#1) üzenetére


Youri
veterán

DirectX software render

RTX ON

(#3) imi123


imi123
őstag

Abu.
Lehet tudni hogy jelenleg melyik a program használja a jelenlegi legmagasabb shader verziót? Pontosabban mi a legmagasabb amit használnak.

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#4) hardzsi2 válasza imi123 (#3) üzenetére


hardzsi2
aktív tag

Gondolom a 6.3-at (és így a Win10 októberi frissítést) kell használják a DXRT-t kihasználó demók és a Battlefield 5.

Idénre pedig beharangoztak már pár további DXRT-t támogató játékot, tehát azok is.

flood-resistant mirror driller (cuccok: Skylake NUC és Xbox One X)

(#5) #45185024


#45185024
törölt tag

Én ezt nem teljesen értem:
"A shader modell 6.5 tesztelés szintjén része lesz a tavaszi Windows 10 frissítésnek"
Na de mivel tesztelik mikor a Vega 6.0-t tud a csoda RTX meg 6.1-et?
Vagy kijön tavaszig olyan kártya ami már 6.5-ös ??? :D

Itt vagy B. ? akkor figyeld :
"erre képesek lesznek azok a speciális lapkák, vagy szimplán egy adott chipen belüli részegységek, amelyeken belül nem találhatók grafikai számításokhoz szükséges fixfunkciós blokkok."

[ Szerkesztve ]

(#6) Meteorhead válasza #45185024 (#5) üzenetére


Meteorhead
aktív tag

Ez azt jelenti, hogy a még nem véglegesített spec széles körben kiadásra kerül, hogy bármelyik otthoni fejlesztő írhasson rá cuccokat, de nem garantálják, hogy stabil az API, a visszajelzések nyomán változhat.

(#7) paprobert válasza Norb79 (#1) üzenetére


paprobert
senior tag

Ez a káposztás kecskepörkölt esete. Jó a GPU, de jobb lenne ha kicsit CPU-s lenne.

Végül összeér a két véglet, és már nevezheted aminek akarod. :D

640 KB mindenre elég. - Steve Jobs

(#8) GodGamer5 válasza #45185024 (#5) üzenetére


GodGamer5
addikt

A Vega hardverileg fényévekkel fejlettebb, mint az Rtx...

"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

(#9) #45185024 válasza GodGamer5 (#8) üzenetére


#45185024
törölt tag

Van amiben igen HBCC, van amiben nem Tensor magok hogy mi a helyes út azt majd a jövő eldönti.
Semmi sem fekete fehér (csak a pepita)
Jó értem én hogy azért írod mert a turing SM 6.3 ugye így néznek ki.
Shader Model 6.0, GCN 2.0+ and Maxwell 2+, DirectX 12 (12_0 and 12_1) with WDDM 2.1.
Shader Model 6.1, GCN 5.0+ and Maxwell 2+, DirectX 12 (12_1) with WDDM 2.3.
Shader Model 6.2, GCN 5.0+ and Maxwell 2+, DirectX 12 (12_1) with WDDM 2.5.
Shader Model 6.3, Turing, DirectX 12 (12_1) with WDDM 2.5.
Shader Model 6.4, Skylake+, DirectX 12 (12_1) with WDDM 2.5.
de már az Intel is csinálja a MI-re gyúrt CPUjait most az MI a varázsszó

(#10) hapakj


hapakj
aktív tag

Az miért nincs megemlítve a cikkben, hogy a Variable Shading Rate az nVidia Turing egyedülálló képessége [link] sok egyéb más hasznos fejlesztéssel egyetemben [link]

3D grafikai szempontból raytracinggel a Turing a legelőremutatóbb architektúra napjainkban.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.