Hirdetés

2020. január 23., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Xaels


Xaels
(félisten)
LOGOUT blog

Én végigjátszottam, de egy Spoiler figyelmeztetést azért nem ártott volna odabiggyesz az címbe vagy az írás elejére. Az újkori TR játékok köszönő viszonyban sincsenek a platformer és puzzle részek tekintetében, mert kb. ezeket herélték ki a legjobban abban a szériában. Sokkal inkább az Uncharted vonalat mondanám.

[ Szerkesztve ]

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#2) iBalu válasza Xaels (#1) üzenetére


iBalu
(tag)
LOGOUT blog

Én Uncharted-et nem játszottam, ellenben az új TR-eket mind, többször is, és kb. detto ugyanez az ide-oda mászás a falon a béna kameranézet-változtatásokkal együtt, és a puzzle-megoldósdi a Tomb-okban is, csak utóbbihoz nem tűz, rope-arrow, jégcsákány és időzítés kell itt, hanem Force Push, Pull, és Lassítás, kb. ugyanazt a hatást elérve.

Amennyiben viszont tényleg komolyabb spoilernek számít itt bármi, akkor elnézést, bár amit látni, vagy olvasni, az benne van a trailer(ek)ben, vagy official gameplay - videókban, talán Vadert leszámítva. Oké, javítom.

Ordo Ab Chao

(#3) d@vee


d@vee
(senior tag)
LOGOUT blog

Pár napja fejeztem be és nagyrészt egyetértek. A játékmenet normálon is kemény, amíg nem szokjuk meg hogy itt bizony használni kell a védekezést és a kitérést, addig sokszor fűbe harapunk. Ha egyszer ráérzünk, onnantól már jobban boldogulunk a karakterrel. De aki játszott Souls-al vagy BB-al annak nem lesz nagy kunszt.
Maga a kard viselkedése és kinézete nagyon tetszett. Bár azt nem értem miért kellett két külön gombra tenni a dupla pengés és a sima kard közötti váltást. Miért nem lett volna elég simán az X-el váltani egyikről a másikra?
És ha már sugárpallos, jó volt pepecselni a kinézetével de sajna csak a végén van lehetőség színt is választani a kék-zöld helyett.
Olvastam a gamekapocs tesztjét, ahogy negatívumnak írták a játék ronda, "egy generációval ezelőtti" kinézetét. Én konkrétan csak pislogtam hogy ez most vak, vagy teljesen mással játszik. A játék jól néz ki, Kashyyyk meg egyszerűen bámulatos. Ha elég magasra jutsz, a fákról elterülő kilátás az erdőre brutálisan megfogott.
Történet egy vállrándítással elintézhető, nem ez a legerősebb pontja.

Egy nagy hiányosság volt számomra az egészben, az a Fast Travel hiánya a Mantisra. Kicsit bosszantó volt a map egyik végéről visszacsörtetni a másikra úgy, hogy az összes enemy respawnolt a mentési ponton történő gyógyítás és poti újratöltés miatt.
Mondjuk azt nem értem neked miért volt bajos az enemy lock. Én csak egyszer használtam, amikor az elején kötelezően kérte. Sokkal szabadabban mozogsz nélküle és sohasem vétettem el ütést több enemy elleni harcban sem. Amit írtál példának, hogy távolabbról lövöldöző rohamosztagos, sokszor volt ez a helyzet, simán ráfordultam. Boss harcokban pedig legrosszabb dolog lett volna. Anélkül bárhová nézhetsz-futhatsz, nagyobb testű ellenfélnél pedig jobban belátni az egészet a szabad kamera miatt (Pl. hatalmas bagoly-denevér francu a Dathomiron).

[ Szerkesztve ]

"Kétségtelen, hogy kemény vagy. Amikor leérsz a terembe, megdöglenek a kismacskák és vér folyik a falból akkor is, ha lány vagy. Az edzést pedig nem neked kell bírni, hanem a gépeknek"

(#4) Xaels válasza d@vee (#3) üzenetére


Xaels
(félisten)
LOGOUT blog

6 napja én is írtam Logout-ra [link] csak hamar lepörgött a személyes bejegyzések között.

Ilum kb. 2/3-ánál van a játéknak nem?

A Kashyyyk érdekes, mert vannak nagyon szép részek ott is, de a Wookie-k rettenetesen néznek ki pl.

A Mantis-ra sokszor teljesen más útvonalon mentem vissza, nekem a Fast Travel innen nem hiányzott annyira.

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#5) iBalu válasza d@vee (#3) üzenetére


iBalu
(tag)
LOGOUT blog

Én sokkal több damage-t kaptam be bossfightokon lock nélkül, mint azzal együtt, de jobban belegondolva lehet, hogy Neked van igazad, és ott is csak a kezdeti szokatlan harcrendszer és a néhol nehezen 'olvasható' hitbox zavart be inkább.
A mass - fightokon én sem lockoltam egy idő után :).

A többi ponttal teljesen egyetértek.

Ordo Ab Chao

(#6) iBalu válasza Xaels (#4) üzenetére


iBalu
(tag)
LOGOUT blog

Erről a cikkről én valahogy lemaradtam, de most pótoltam.
A Tied sokkal profibb, a címhez mérten bemutató - nyugodtan lehetett volna akár címlapos írás is, de köszönet érte így is -, az én kis szösszenetem inkább szubjektív gondolataim gyűjteménye a többi SW-s agymenésem között.

És igazad van, szerencsétlen wookie-k tényleg elég összecsapottak, de ezt leszámítva szerintem nincs gond a kinézettel.

Ordo Ab Chao

(#7) Xaels válasza iBalu (#6) üzenetére


Xaels
(félisten)
LOGOUT blog

Köszi, több hasonló kaliberű írásom is van, de szeretem személyesen hagyni mert akkor egyből megjelenik (a Remnant-os bemutatóm több mint 1 hónapig volt várólistán), szabadabb formailag és nem kell korrektúrázni ami teljesen rám van bízva.

Nekem amúgy nagyon bejött a leveldesign és, hogy sokkal inkább elment a kaland irányába a játék. Sokszor megálltam csak nézelődni, képeket csinálni és maga a pálya felfedezése volt sokszor maga a jutalom.

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#8) d@vee válasza Xaels (#4) üzenetére


d@vee
(senior tag)
LOGOUT blog

Hát gyakorlatilag az utolsó előtti küldetés előtt van Ilum. Inkább bő háromnegyedénél. Na igen, a Wookie-k tényleg rondák.
Az írásod meg érdekes módon eddig elkerülte a figyelmem :F

(#5) iBalu:
A kivédhetetlen ütések előtt van egy pirosas jelzés az ellenségen. Minden más ütés és lövés kivédhető vagy kikerülhető-átugorható. Tetszett a kard-kard elleni harcnál, hogy jól kellett időzíteni a védekezést, kitérést hogy le tudd szedni az ellenfél stamináját és meg kellett gondolni milyen ütést viszel be, nagyobb ütéseket vagy erőt mikor nyomod el. Tényleg párbajszerűvé varázsolta a közelharcokat.

Kis érdekesség, hogy értem én a főszereplő kiképzetlen mivoltát, de amint eszébe jutott hogy bizony ő lökni is tud az erővel, egyből sziklafalakat robbant szét vele. De fejlesztés nélkül egyszerre csak egy ellenséget képes arrébb taszítani :D

[ Szerkesztve ]

"Kétségtelen, hogy kemény vagy. Amikor leérsz a terembe, megdöglenek a kismacskák és vér folyik a falból akkor is, ha lány vagy. Az edzést pedig nem neked kell bírni, hanem a gépeknek"

(#9) iBalu válasza d@vee (#8) üzenetére


iBalu
(tag)
LOGOUT blog

Nem ugyanarról beszélünk, tudom, hogy vannak 'elkerülendő ütések', amikét nem lehet kivédeni, ahol nem csak az 'evade' lenyomása, de az időzítés és számít.
Én azt mondom, hogy a bossok tolnak olyan 'kombót', amit elvileg lehet védeni, de ha az elsőt elvéted, vagy azt hiszed, elég messze vagy ahhoz, hogy 'ne érjen el', akkor akármit nyomsz közbe, mindegyik betalál. Eltartott egy darabig, amíg hozzászoktam ehhez is.

Ordo Ab Chao

(#10) d@vee válasza iBalu (#9) üzenetére


d@vee
(senior tag)
LOGOUT blog

Nem vágom mire gondolsz :D

"Kétségtelen, hogy kemény vagy. Amikor leérsz a terembe, megdöglenek a kismacskák és vér folyik a falból akkor is, ha lány vagy. Az edzést pedig nem neked kell bírni, hanem a gépeknek"

(#11) Silenzio


Silenzio
(addikt)

A modern Star Wars kb. annyira modern, mint az ún hollywoodi aranykor, azon belül is az ötvenes-hatvanas évek sematikus filmdömpingje, nyakon öntve a harmincas-negyvenes évek dögösségével, de azt csak nyomokban tartalmazza, spórolósan adagolják.

A privát üzenetet preferálom, végső esetben hívj telefonon.

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.