Hirdetés

2024. április 18., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#19) Navaren válasza DeFranco (#17) üzenetére


Navaren
aktív tag

Az optimális szerintem is valahogy úgy lenne, hogy kisebb, kevésbé nyitott, de több zónából álljon a játéktér, ahova a történet 1-1 fejezete zavar el, határozott céllal.
Ettől még lehet elrejtve itt-ott megtalálni való, ami akár lehet side-objective is, de a hangsúly és az idő java része mégis arról kellene, hogy szóljon, hogy a feladatot teljesíted, amiért a sztori kapcsán odaküldtek. Odamész, lerendezed amit kell, belenézel a sarkokba, hogy 'nini, mi van itt', oszt helló.
Nem egy 150 hektáros zónán mondjuk kinyírod akit kell 15 perc alatt, majd másik 90 perc alatt szétnézel, hogy mi minden van még gyűjteni - és tennivaló, mielőtt tovább léphetnél.

Egyébként a Mass Effect 2-3 ilyesmi.
Szerintem az éppen elég 'szabadságnak' egy story-driven játéknak. Vannak kis extra tennivalók, de egy pillanatra sem enged kizökkenni a történet tétje és súlya alól.

iBalu // Ordo Ab Chao //

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.