Hirdetés

2020. augusztus 14., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Krugszvele


Krugszvele
(aktív tag)

Soha az életben nem fogok sportautót venni, a benzines meg még külön csípi is a szemem mert hangos és büdös. DE.
Ha vennék 100% hogy ilyet vennék. Ennek lelke van. Ez a legszebb autó :)

(#2) HussarF válasza Krugszvele (#1) üzenetére

Unikum ez az autó.

Bár ezt a benzines meg még külön csípi is a szemem mert hangos és büdös kitételt nem igazán értem. Attól, hogy benzines még nem hangos, egy sima személyautóból a benzinesek is ugyanolyan halkak, mint a dízelek. A sportautók persze hangosak, bár ezek a maiak nem bántóan. A büdöst meg főleg nem mondanám. A dízel büdös, elismerem, de a benzines legfeljebb jellegzetes. Én a benzin illatát kimondottan szeretem.

[ Szerkesztve ]

(#3) Zeze94 válasza Krugszvele (#1) üzenetére


Zeze94
(tag)

Nem az lenne a lényege egy sportautónak, hogy hangos legyen? Hogy az ember megkapja azokat az ingereket, amitől úgy érzi, hogy ő vezeti azt a gépet, és nem csak egy steril dobozban ül... :) A büdössel nem igen tudok mit kezdeni, mivel egy sportkocsin szerintem semmi büdös sincs.

(#4) UnA válasza HussarF (#2) üzenetére


UnA
(Korrektor)
LOGOUT blog

Pedig igaza van, mert egy elektromos az biztosan nem büdös ;)

(#5) D1Rect


D1Rect
(félisten)
LOGOUT blog

Próbáltad már a model 3 performance-t?

"Sok hűhó semmiért, lehetne mondani, de egy tetszett pecséttel azért értékelem a mérnökök igyekezetét. Még akkor is, ha a Galaxy Note-tal nem sikerült kategóriát teremteniük. " - 2011

(#6) HussarF válasza UnA (#4) üzenetére

Igaz, azt nem vettem figyelembe. Sportautókban gondolkodtam :D

(#5) D1Rect
Nem még. Márciusban akartam befizetni egy ilyen vezetési élményre, azzal promózta magát az egyik oldal, hogy kb. addigra lesz is kocsijuk. Aztán jött a vírushelyzet és azóta nem foglalkoztam a dologgal.

(#7) Krugszvele


Krugszvele
(aktív tag)

Ez is egy életforma :) Én gyűlölöm, megvetem a hangos durrogó autókat, más meg odavan érte. És mikor ilyen Alfákat látom, akkor egy pillanatra meg tudom érteni!
Magával ragadó. Kipróbálnám egy versenypályán. Nem mintha tudnék vezetni olyan stílusban, de ott nem zavarnék vele senkit.

(#8) HussarF válasza Krugszvele (#7) üzenetére

Szerintem érdemes különbséget tenni aközött, amikor 20 éves Hondáról leszedik a kipufogódobokat vagy a 250-es motorról leveszik a hangtompítót, hogy minél idegesítőbb legyen (én sem szeretem ezeket), meg amikor van egy sportautó, amit erre terveztek, hangolva van a kipufogórendszer és nem csak hangos, de tényleg jó hangja van. Csak nyilván ez utóbbiból sokkal kevesebbel találkozik az ember.

(#9) D1Rect válasza HussarF (#6) üzenetére


D1Rect
(félisten)
LOGOUT blog

Én nem hagynám ki, ha el akarok költeni 20-25mFt-ot egy erős sedanra.
Teljesen szürreális a cucc.

"Sok hűhó semmiért, lehetne mondani, de egy tetszett pecséttel azért értékelem a mérnökök igyekezetét. Még akkor is, ha a Galaxy Note-tal nem sikerült kategóriát teremteniük. " - 2011

(#10) HussarF válasza D1Rect (#9) üzenetére

Én sem akarom kihagyni, de a M3P alapvetően nem alternatíva nekem. Igazából semmi sem az erre a kocsira. Ami még megmozdított ebben az árkategóriában, az a C8 Corvette. Jön az is Európába, elvileg jövőre.
A M3P, bármennyire is lenyűgöző sok tekintetben, nem tudok azonosulni vele. A gyorsulás brutális és igaz, hogy az már pályán is körbe tud menni, nem csak lámpától lámpáig, de "autóságban" nagyon nem adja azt, mint akár egy ilyen Alfa. Az egy hipszter autó, de inkább számítógép, mint autó. Amikor meglátom az utcán, az sem hoz lázba. Nem karakteres.
Leírtam már az előző posztomban, hogy miért vagyok oda ezért az autóért. Próbáltam már én is nézegetni mást, de mindig az volt a végeredmény, hogy "háát, ez azért nem egy Alfa"

(#11) D1Rect válasza HussarF (#10) üzenetére


D1Rect
(félisten)
LOGOUT blog

A kifejezés amit keresel az "auto 2.0".
Mindenkinek mások a szempontjai, de szerintem feltétlenül próbáld ki, mielőtt elköltesz ennyi pénzt.

"Sok hűhó semmiért, lehetne mondani, de egy tetszett pecséttel azért értékelem a mérnökök igyekezetét. Még akkor is, ha a Galaxy Note-tal nem sikerült kategóriát teremteniük. " - 2011

(#12) freeknight válasza D1Rect (#11) üzenetére


freeknight
(őstag)

Szerintem ennyi lóvé elköltésekor egy élményautóra az elsődleges szempont, mi tetszik neki. Én ekkora összegnél kizárólag a C63 AMG-t választanám, mert nekem az tetszik, és pont. Lehet keresni az okokat, pro-kontra érvéket hozni, hogy azért ennyi pénzért van jobb, de nem érdekel, mert nekem másik kocsi nem tetszik annyira.

(#13) Zicokuka


Zicokuka
(senior tag)
LOGOUT blog

Ez a szerelem,egy elektromos bizbasz meg egy lelketlen akármi nulla élvezettel.Élményautó pont azért szép mert nem logikus.Azért a világ még nem menthetetlen és vannak még ilyenekhez hasonló kocsik.

(#14) D1Rect válasza Zicokuka (#13) üzenetére


D1Rect
(félisten)
LOGOUT blog

Erről az jut eszembe amikor a tájékozatt emberek elmondták, hogy az ssd fölösleges és kivárja azt az 1 percet amíg bebootol a gép.
Persze sose látott ssd-t.

"Sok hűhó semmiért, lehetne mondani, de egy tetszett pecséttel azért értékelem a mérnökök igyekezetét. Még akkor is, ha a Galaxy Note-tal nem sikerült kategóriát teremteniük. " - 2011

(#15) UnA válasza Zicokuka (#13) üzenetére


UnA
(Korrektor)
LOGOUT blog

Ez is egy lelketlen valami, ha gyárban készül - holnapután vehetsz még egyet, ha akarsz. ;)

(#16) HussarF

Szerintem nem kell ebből ellentétet csinálni. Akinek a villany jön be, vegye azt. Vannak jó tulajdonságaik a villanyautóknak is, pl. a 0-ról rendelkezésre álló nyomaték biztos nagy feeling. Egy Porsche Taycan-ra azért én is csorgatnám a nyálam. De azért az már egy nagyon másik árkategória.

(#17) stickermajom válasza D1Rect (#14) üzenetére


stickermajom
(őstag)

Szerintem, ha valaki Quadrifoglio árlistát nézeget, akkor élményautóra vágyik. Annak ellenére, hogy a Model 3 brutálisan erős, soha nem lesz akkora adrenalinbomba és nem fog annyi élményt adni, mint egy Giuliahoz hasonló sportautó.
Emellett persze a Model 3, mint olyan zseniális, de szerencsére vannak még a Giulia Q-hoz hasonló autók is a piacon. Gondolkodás nélkül az utóbbi mellett tenném le a voksom én is, annak ellenére, hogy soha nem voltam oda az Alfákért.

(#18) Balika911


Balika911
(nagyúr)

Nagyon szép ez az autó, de amikor rendszám is van rajta elöl és nem középen... ezzel lehet bármit csinálni, tövényes kereteken belül nyilván? Elrontja nekem az összképet.

(#19) HussarF válasza stickermajom (#17) üzenetére

Mondjuk biztos élmény egy M3P is, azért Karotta körbefuttatta a Hungaroringen is, ha jól emlékszem és óvatoskodva, esőben is abszolút 2. helyet ért el (?), ha jól emlékszem. Mármint ő ment esőben, utána felszáradt a pálya, a többiek még mentek utána szárazon.
Az, hogy a villanymotorok a kerekeken függetlenül tudják a teljesítményt és a nyomatékot szabályozni, az hatalmas lehetőségek tárháza. És igazából nem kell különösebben jó sofőrnek sem lenned ahhoz, hogy gyors tudj vele lenni. Látom benne, hogy mi az, ami miatt sokaknak vonzó.

Nekem az a bajom vele, azon túl, hogy a külseje is butácska szerintem (a Model S-nél jó ez a forma, de a 3-asnál, ez így összenyomva nem működik), hogy nem nagyon tudok azonosulni - meg nem szeretném, ha azonosítanának azzal - amit képvisel. A villanyautó és főleg a Tesla most olyan, mint a viccben a vegák. "Honnan tudod megállapítani, hogy valaki vega? Nem kell erőlködnöd, 5 percenként el fogja mondani".
Ugyanilyen okokból nem vonz a BMW sem. Van egy "presztízse", amit sugároz, és sugárzol magadról, ha ilyened van - nem az, amit közvetíteni szeretnék mások felé.

Az Alfa viszont minden ízében ilyen. Olasz stílus, nem ragadtak rá negatív sztereotípiák (a kb. csak közép-kelet európai és balkáni viszonylatban értelmezhető megbízatósági problémák hiedelmi körét leszámítva). Van egy hatalmas történelme a márkának, ami a patinát is megadja, egyszerűen uras az egész.

(#18) Balika911
Több megoldás is van. D-típusú matrica rendszám, B típusú kis rendszám vagy akár a sima fém rendszámot is felrakhatod kétoldalú ragasztóval, keret meg minden nélkül. Úgy már viszonylag értelmesen el lehet helyezni anélkül, hogy bumfordi lenne.
De vannak Giuliás ismerőseim, akik szimplán csak nem teszik fel az első rendszámot. Még nem sikerült részletekbe menően kifaggatnom őket, hogy a rendőrrel hogy boltolják le, de hajlok erre a megoldásra is :D

[ Szerkesztve ]

(#20) Balika911 válasza HussarF (#19) üzenetére


Balika911
(nagyúr)

Köszi, ezek alternatívák. A legjobb azért rendszám nélkül lenne mert tényleg annyira jól néz ki ez a gép - most a cikkedből tudtam meg, hogy létezik, aztán jól megnézegettem a zinterweben. Csak önhatalmúlag levenni nem szabad, és potenciális konfliktusforrás. :)

Sebaj, egyébként a legjobban talán a belseje tetszik, szerintem telibetalálták. Sok örömet hozzá, amennyiben jövőre emellett döntesz! :)

(#21) HussarF:
Az lesz, nézem is.

[ Szerkesztve ]

(#21) HussarF válasza Balika911 (#20) üzenetére

Köszi!

Olvasd el az előző bejegyzésem, ott részletesen leírtam a kocsit :)

(#22) plömplöm válasza HussarF (#19) üzenetére


plömplöm
(őstag)

akarotta

magánvélemény: ha én elköltenék ennyi pénzt egy használati tárgyra, nem vennék belsőégésű őskövületet, az biztos.

All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

(#23) stickermajom válasza HussarF (#19) üzenetére


stickermajom
(őstag)

Persze, de ő is elmondta a videóban, hogy nem a Model 3 legtöbb adrenalint adó sportautó.

Megy mint a pusztulat, nekem mégis túl steril. Én már csak ilyen konzervatív vagyok. :D

(#24) HussarF válasza plömplöm (#22) üzenetére

"Belsőégésű őskövület"

Találkoztam már ezzel a kifejezéssel, de nem nagyon tudom hova tenni. Mitől őskövület egy csúcstechnológiás modern motor? Mi a nem őskövület? A belsőégésűnél még régebben feltalált szögegyszerű villanymotor? :DDD

[ Szerkesztve ]

(#25) D1Rect válasza stickermajom (#17) üzenetére


D1Rect
(félisten)
LOGOUT blog

Szerintem ha valaki indokolatlanul erős 4-5 ajtós autót szeretne 20mFt körül feltétlenül próbálja ki a 3-at.

"Sok hűhó semmiért, lehetne mondani, de egy tetszett pecséttel azért értékelem a mérnökök igyekezetét. Még akkor is, ha a Galaxy Note-tal nem sikerült kategóriát teremteniük. " - 2011

(#26) Soul válasza HussarF (#24) üzenetére


Soul
(őstag)

:C ;]

Ez Alfa egy álom! Ha csak hallom a hangját libabőrös leszek...

[ Szerkesztve ]

"latok vmi jo pillanatot es af-c + arcfelismerovel semmit nem kell csinalnom, csak az expo gombot nyomni. meg ha lassabb is a fokusz, mint tukrossel osszessegeben gyorsabb lesz a kep elkeszitese." by m3ss

(#27) plömplöm válasza HussarF (#24) üzenetére


plömplöm
(őstag)

én az én irányomból nézem a dolgokat, és mivel bő 30 éve vezetek, tucatnyi autóm volt már, engem nincs az a belsőégésű motor, ami lázba hozna. futómű, kialakítás hozhatna, egy jó kis 911-et hozhatna a mikulás :) , mert pld ez még kimaradt, de ebben a véhatosban semmi "csúcstechnológiát" nem látok, egy megfújt, elképesztően rossz hatásfokú erőforrás. és akkor egy m3p körberepüli, mint hansolo a halálcsillagot... esetleg negyedik autónak, hétvégi pályanapokra, az oké lenne, de ezt eddig még nem láttam, mint okot :)
érdekelne, hogy a hétköznapokon szabályosan közlekedve mire kell bárkinek félezer lóerő lehetősége.

All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

(#28) HussarF válasza plömplöm (#27) üzenetére

Hol repüli körbe? 110-el csorogva az autópályán? Vagy a Nürburgring-en, ahol ez lazán ment 7:32-t? ;]
Persze, lámpától-lámpáig városban gyorsabb lenne a M3P, hisz ez a villany egyik nagy feature-je. Egyébként meg:

Laptiming - Alfa Romeo Giulia QV - 46.656
Laptiming - Tesla Model 3 Performance - 47.088

Szóval ha már Star Wars-os hasonlatoknál vagyunk ;]

(#29) Soul válasza plömplöm (#27) üzenetére


Soul
(őstag)

Te nem igazán vagy képben ezzel a motorral kapcsolatban. sebaj! :DDD

[ Szerkesztve ]

"latok vmi jo pillanatot es af-c + arcfelismerovel semmit nem kell csinalnom, csak az expo gombot nyomni. meg ha lassabb is a fokusz, mint tukrossel osszessegeben gyorsabb lesz a kep elkeszitese." by m3ss

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.