Hirdetés

2019. június 19., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Victoryus


Victoryus
(PH! addikt)
LOGOUT blog (1)

Király :)

(#2) Arni9010


Arni9010
(fanatikus tag)

Nagyon király, grat! :DD

(#3) Csapoati


Csapoati
(PH! nagyúr)

Jó cucc, de én biztos versenypályán fogom kipróbálni. Szerintem a közúton semmi értelme, nem lehet neki istenesen nyomni (ne is, nem arra való az autópálya). Ettől függetlenül biztos nagy élmény volt így is. :)

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#4) HussarF válasza Csapoati (#3) üzenetére


HussarF
(PH! addikt)

Ki kell próbálni itt is meg ott is sztem. Leírtam a bejegyzésben, hogy én milyen okból választottam mégis a közutat. Hozzá tartozik, hogy pályán már voltam hasonló géppel nemrég, szóval az a része már nagyjából megvan, hogy milyen kanyarsebességekre meg gyorsulásokra képes egy ilyen erős vas. Szóval a célom nem az volt, hogy egyedül ezt tapasztaljam meg.

(#5) freeknight


freeknight
(őstag)

Ilyen tesztvezetésen többször is elgondolkodtam már, de még sosem jutottam el. Nekem utcára kivinni teljességgel értelmetlen egy ilyen kocsit (nem is oda tervezik), pályán meg bevallom, nem lenne meg az a rutin (ahogy egyébként az emberek 90%-ának nincs meg, csak én be is vallom :DDD ), hogy úgy hajtsam ki, amit megérdemelne egy ilyen kocsi.

Viszont egy Teslát egyszer szívesen padlóznék akár csak rövid távon is, az élmény lenne a javából.
Addig is nézegetem az AutoTop NL csatornáját, hogy lássam milyen élmény kihajtani egy supercart autobahnon :DDD

(#6) HussarF válasza freeknight (#5) üzenetére


HussarF
(PH! addikt)

Már miért lenne értelmetlen utcára kivinni? Ezek utcai autók.
Anno öregapám mondogatta a 26 lóerős Trabantból, mikor jöttek az újabb, nyugati autók, hogy, 90 lóerős autó? Minek az? Hova lehet azt használni? Hát, azért csak lehet :)
Nem baj az, ha egy kocsi 150-ről is nagyot tud lépni.

(#7) HussarF válasza freeknight (#5) üzenetére


HussarF
(PH! addikt)

Vagy mondok egy másik kézenfekvő példát, ami velem pl. elő szokott fordulni.
Döcög a kamion a sor elején 80-al. Aki közvetlen mögötte van, az egy mazsola és bénázik, nem nagyon tud előzni. Aki mögötte van, az már agilisebb lenne, de akkora erő nincs már az ő kocsijában sem, hogy a belátható egyenesen belekezdjen a mazsola meg a kamion előzésébe egyszerre. Megérkezel ezek mögé. Mit csinálsz?
Nekem 200 lovas a kocsim, de azért 2 autót meg egy kamiont előzni én sem merek, ha csak 150 métert látok be.
Egy ilyen kocsival viszont nem kell gondolkozni. Kiteszed, odalépsz és nem is előzöl, csak kikerülsz. Olyan pillanatokon belül átugrod az egész sort, hogy észre sem veszed, már előttük vagy.

(#8) Csapoati válasza HussarF (#6) üzenetére


Csapoati
(PH! nagyúr)

Csak 150-nel sajnos nem is mehetsz - legálisan. Persze, az erőtartalék kiaknázása biztos jó érzés (az említett kielőzés), de nekem inkább a határok feszegetése egy versenypályán csiklandozza a fantáziámat. Persze mások vagyunk, nincs ezzel semmi baj, meg te már ugye akkor próbáltál gyors autót elkerített pályán is. Na én még nem, nekem az a vágyam, jövőre én is kinézek valami csúcsverdát, aztán kipróbálom a csapatást vele.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#9) Kisgépkezelő válasza freeknight (#5) üzenetére


Kisgépkezelő
(fanatikus tag)

Még nem volt szerencsém ilyen autóknak a garanciális feltételeit nézni, de pár újságcikk alapján én úgy tudom, hogy a gyártók többsége ezeknél a kocsiknál direkt kizárja a pályahasználatból eredő meghibásodásokat, úgyhogy valójában nem is pályázásra tervezték őket, csak jó alapok arra, hogy még több pénzből egy rendes pályagépet építs belőlük.
HussarF: Valahogy nem tudom elképzelni azt az élethelyezetet, hogy van pénzem egy ilyen autók fenntartására, de még mindig kamionokat kelljen előzgetnem vidéki országutakon, hogy 5 perccel hamarabb odaérjek valahova.

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.