Ekkora lóerővel meg nyomatékkal manapság kb 0 autót gyártanak kézi váltóval. Mert nem tudnál vele értelmesen közlekedni. Bármelyik luxus sport autót megnézed, mind automata, és nem hiába.
Somatom:
Nem értem te mit lovagolsz a kompromisszumon, egy sport sedan esetén. Az összes kompromisszumos, mivel nem arra van tervezve, hogy a családdal a Balatonra menj nyaralni, és berakd az 1 heti élelmet, meg a babakocsit. 'Sport" szedán. Arra van, hogy élmény autóz vele, vagy max egy könnyűvérű aranyásót lecumiztass benne a tengerparton. Aki családi izom autót akar venni, az vagy vesz egy Audi RS6 kombit, vagy van annyi pénze, hogy ezt második, harmadik autóak tartja, és hétvégente elmennek anyuval valamerre benne.
Leírta feketén-fehéren, hogy se kutyája se macskája, mi a faszért érdekelné, hogy belefér-e a család, de úgy őszintén? Ha meg majd lesz, gondolom nem fogja megterhelni, hogy vegyen egy családi kombit e mellé.
És igen, szervíz igényesek, tekintve olyan teljesítményre vannak tervezve, ahol már használódnak rendesen az alkatrészek, olyan fémet ami meg mindent kibír, és nem kopik, és megfelelően olcsó arra, hogy motort gyártsanak belőle, még nem találtak fel. Hidd már el, hogy ebben a kategóriában az ember nem ész érvek alapján dönt, mert az nincs mögötte. Ez szimplán a vágyakról szól és kész.
Az meg, hogy minek rá 4 ajtó.. Miért jobb az mondjuk, pl egy E92 335 i esetében, ami egy két ajtós kupé, hogy ugyan úgy van hátsó ülés, csak ráadásul még faszmódon is tudsz beszállni? Mondjuk ha nem egy könnyűvérű picsát akarsz betuszkolni a kocsiban, hanem 3-at egy esti mókához?
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18