Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#151) Donki Hóte válasza HussarF (#150) üzenetére


Donki Hóte
veterán

OK, értem, mindenkinek más az egyéni preferencia rendszere. Csak azt hittem, hogy maximalista vagy, legyen a legerősebb Alfa, a legütősebb színnel, a legmenőbb rendszámmal, stb.

Bár azt is megértem, hogy az ARQ-510 elfogadható kompromisszum, az szemrebbenés nélkül eladhatod az autóval együtt, nem fogod sajnálni. Viszont egy ALFA-01 rendszámot sajnál eladni az ember az autóval, viszont ha a következő autója BMW M4 lesz, akkor azon hülyén mutatna a ALFA-01 rendszám :U

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#152) HussarF válasza Donki Hóte (#151) üzenetére

Maximalista, a saját szempontjaim szerint. Az más kérdés, hogy neked máshol lenne a maximum. A rendszámot nem érzem egy lényeges dolognak. Az tényleg csak arról szól, hogy megmutasd másoknak, hogy én ezt megtehetem. USA-ban egy nagyon találó neve is van ennek: vanity plate.

Ennek a kocsinak csak a velejárója a "felvágás", nem a célja. És azért vacilláltam sokat a konfiguráción meg a színen, mert azt akartam, hogy amikor ránézek, akkor én azt lássam, hogy ez pont olyan, amilyennek megálmodnám.

(#153) DEJVID


DEJVID
őstag

Volt már korábban Alfád?

(#154) Donki Hóte válasza HussarF (#152) üzenetére


Donki Hóte
veterán

Ennek a kocsinak csak a velejárója a "felvágás", nem a célja.

Ebben azért sokan nem fognak egyetérteni veled, mert ez igaz mondjuk egy Tesla Model3 P autóra, de egy tisztán belsőégésű motorral szerelt 500 lóerő feletti autóra ma már sokat rávágják, hogy aki ilyennel jár, az nagybetűvel hirdeti, hogy tesz bármiféle környezetvédelmi szempontra :(

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#155) emvy válasza Donki Hóte (#151) üzenetére


emvy
nagyúr

A maximalista nem azt jelenti, hogy a tokeleteset akarja, hanem azt, hogy az adott dologban a a lehetosegeihez kepest a maximumot, altalaban tobbieknel tobbet szeretne.

Tehat lehetsz maximalista akkor is, ha 1 millios autot veszel.

while (!sleep) sheep++;

(#156) stickermajom válasza HussarF (#152) üzenetére


stickermajom
addikt

Itthon ráadásul a megkötések miatt szerintem elég gagyi is az egyedi rendszám, USA-ban, vagy Ausztráliában azért fantáziadúsabbakat lehet összehozni.

(#157) Szada85 válasza Donki Hóte (#151) üzenetére


Szada85
aktív tag

A német “módi” szerintem kellemes szabadságot ad, a tartományi karakterek után elérhetőség függvényében lehet “játszani” az 1-2 betű és 2-3 szám kombinációkkal, illetve kellő rámenősséggel ennél rövidebb is lehet, de az elég spéci.

Kedvencem a szomszéd tartományi csóka (melóba menet szoktam látni), Ő lezseren a (HG)-NO-1 plakettal nyomul (egy 911 Turbo Cabrion). :DDD

(#158) bambano


bambano
titán
LOGOUT blog

"egyedi" rendszámban eddig azon a figurán röhögtem orbitálisat, aki megvett egy v8-as sokköbcentis benzines audit, és megkérte rá a tdi-404 rendszámot :)

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#159) emvy válasza bambano (#158) üzenetére


emvy
nagyúr

Ja, az hires eset volt, ment a TC-n is meg mindenhol

while (!sleep) sheep++;

(#160) HussarF válasza Donki Hóte (#154) üzenetére

Ezt te sem gondolod komolyan :)
Model 3P nem felvágás? Az még a BMW-n is túltesz, nincs annál felhype-oltabb autó manapság.
Ez a "-Miből tudod megállapítani, hogy valakinek Teslája van? -Nem kell erőlködnöd, állandóan arról beszél"

Az meg, hogy bárki azt hiszi egy közel 2 tonnás autóról, ami 3 mp alatt van 100-on, hogy annak a leghalványabb köze is van a környezetvédelemhez, azt már tényleg csak sajnálni tudom :)

Majd, ha megépül Paks 2, akkor talán nem is lesz már olyan rossz, de igazából minimum 500 kg ledobása meg a teljesítmény harmadolása/negyedelése lenne az, amitől kezdve környezetvédelemről lehetne beszélni :)

Aztán mennyit szennyez egy Euro-6D final motorral felszerelt autó, ami megy évente max 10k km-t, mondjuk egy magyar átlag 14 éves euro3 vagy euro4 motoros autóhoz képest, amivel 20-30-40k km-eket tesznek meg? Könnyen elhet, hogy aki rávágja, hogy én vagyok a környezetszennyező, az bőven sepregethetne a saját háza táján :)

[ Szerkesztve ]

(#161) ivana válasza Donki Hóte (#154) üzenetére


ivana
Ármester

Környezetvédelmi szempontból a legjobb autó az 1 millió kilométert futtott zöldséges merci.

(#162) Somatom válasza Anaren91 (#127) üzenetére


Somatom
veterán

Irigység?
Van egy 2WD, 510 lovas, négyajtós sedan digórakéta. Ennél nevetségesebb konfigot nehéz lenne összehozni. Minek a két hátsó ajtó, meg a két hátsó ülés? Szóval, elindul a család nyaralni az 510 lovas lóherével. Értem én, hogy garancia, de tele csomagokkal, lefoglalt szállással, bömbölő gyerekkel, 35 fokban, fényvisszaverő mellényben, a pálya szélén a mentésre várva sztem ez elég sovány vígasz.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#163) Somatom válasza HussarF (#152) üzenetére


Somatom
veterán

A felvágásról eszembe jutott egy TopGear adás. Luxuskabriókat teszteltek és Joey -nak jutott a Jaguar. Megkérdezi tőle az öreg:
-Tudod, hogy mit mond el rólad egy kabrió Jaguar?
-Mit?
-Azt, hogy nem telik Aston Martinra.

Vajon mit mond el rólad egy 510 lovas Alfa sedan? :)

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#164) emvy válasza Somatom (#163) üzenetére


emvy
nagyúr

Faszsagokat en is tudok mondani, minek beidezni mastol ilyeneket?

while (!sleep) sheep++;

(#165) Somatom válasza emvy (#164) üzenetére


Somatom
veterán

Ez miért lenne faszság? Ordít az autóról a kompromisszum. Becsatolod hátra a gyereket, hogy elvidd csapatni a családot? A hátsó ajtó rontja a bódé merevségét, az ülések pedig plusz súly. Teljesen fölöslegesek egy csapatós élményautóban.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#166) Donki Hóte válasza HussarF (#160) üzenetére


Donki Hóte
veterán

A Tesla Model 3P súlya 1730 kg, az Alfa Romeo Quadrifoglio súlya pedig 1620 kg. Ez 6,7 % különbség. A különbség megvan, de nem nevezném egetverőnek.

Lehet, hogy a Quadrifoglio valamivel jobban gyorsul a valóságban, de a Tesla az élettartama alatt sokszáz fullgázas startolást kibír, míg egy kuplungos kéziváltós autó pár tucat padlógázas indulás után már nem lesz túl acélos :(

A környezetvédelem meg nézőpont kérdése, a nagyvárosok levegője igenis tisztább lesz, ha elterjednek az elektromos autók.

Összességében nézve pedig minden azon múlik, hogy honnan jön az áram többsége. Ha a gyöngyösvisontai ligniterőműből, akkor nem tisztább az elektromos autó. Ha viszont mindenki a családi háza tetejére rakott napelemből vett árammal töltené az elektromos autót, akkor tisztább lenne az elektromos autózás, mint a hagyományos.

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#167) Donki Hóte válasza Somatom (#162) üzenetére


Donki Hóte
veterán

Van egy 2WD, 510 lovas, négyajtós sedan digórakéta.

Nem jó a kiindulásod, a Quadrifoglio verzio négy kerékkel kapar :K

[ Szerkesztve ]

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#168) bambano válasza Donki Hóte (#166) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

"egy kuplungos kéziváltós autó pár tucat padlógázas indulás után már nem lesz túl acélos": van saját tapasztalat is?

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#169) Donki Hóte válasza bambano (#168) üzenetére


Donki Hóte
veterán

Nekem nincs, de pl. az autós sajtó sokat írt róla, hogy a Nissan csúcs sportautók még rajtautomatikával sem tudtak tartósan megbízható padlógázas rajtokat teljesíteni.

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#170) bambano válasza Donki Hóte (#169) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

azt írtad, hogy "egy kuplungos kéziváltós autó". nem azt, hogy "a nissan csúcs sportautói". az egy kuplungos kéziváltós autó kategóriába belefér az 1.3 stift, az 1.0 hiábataposodparaszt és az 1.6 g astra is.

tehát fogadd el tőlem a saját személyes tapasztalatomat: amit írtál, marhaság.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#171) emvy válasza Somatom (#165) üzenetére


emvy
nagyúr

Minden auto kompromisszum. A posztolonak sajnos csak 25 millioja volt autora, olyat akart venni, ami szamara ekkora osszegbol osszessegeben a legjobb. Nyilvan vehetett volna egy McLaren 720S-t, es melle egy RS6-os Audit varosba, de az plusz szazvalamennyi milla lett volna.

while (!sleep) sheep++;

(#172) HussarF válasza Donki Hóte (#166) üzenetére

A Model 3P súlya ~1850 kg, az 1730 kg valamelyik egyszerűbb változat.

Nem akarok nagyon belemenni, de a Tesla sosem a környezetvédelemről szólt. Nincs lokális kibocsájtás, kb. ennyi írható a számlájára. De egy nehéz bódét kell mozgatni, ráadásul akkora erővel tudja azt megtenni, ami brutál mennyiségű energiát használ el. A súlya és a nyomaték miatt zabálja a gumikat is, az úthálózatnak sem kedvez a nagyobb terhelés, stb. Eleve azzal promózták a kezdetektől az egész brand-et, hogy Ferrarikat gyorsul le. Nem épp a környezettudatosság volt a fókuszban. Ez már csak úgy ráragadt és nem tiltakoztak ellene.
Az elektromos autók "zöldítésének" pedig nem a háztetőkre szerelt napelemek lesz a kulcsa. Hacsak nem áll napközben otthon az autó a töltőre dugva.

(#173) Somatom válasza Donki Hóte (#167) üzenetére


Somatom
veterán

Ebben biztos vagy? Sztem hátsókerekes, önzáró difivel. A quadrifoglio a google szerint díszítést jelent. A legmagasabb felszereltséget jelenti, nincs köze a quadro szóhoz. Hacsak nem a négylevelű lóhere.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#174) bambano válasza HussarF (#172) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

"az úthálózatnak sem kedvez a nagyobb terhelés,": hát ja, a 12 tonna tengelyterhelésre tervezett úthálózatnak a piszlicsáré tesla nem kedvez.

mondjatok még vicceseket.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#175) emvy válasza HussarF (#172) üzenetére


emvy
nagyúr

> De egy nehéz bódét kell mozgatni, ráadásul akkora erővel tudja azt megtenni, ami brutál mennyiségű energiát használ el.

Ez egyebkent nem stimmel, egy Model 3 elmegy kevesebb, mint 15 kWh/100km-rel is, ez kb. 1.5 liter benzinnek felel meg. Szoval sokkal energiahatekonyabb, mint az ICE autok, meg azert valtozik az energiamix rendesen. Plusz sokkal-sokkal jobb vezetni az esetek tobbsegeben. Az ICE vs. elektromos kerdes mar eldolt.

while (!sleep) sheep++;

(#176) Donki Hóte válasza bambano (#170) üzenetére


Donki Hóte
veterán

Nem tudom, hogy hogy jön ide az 1.6-os G Astra :W

Mivel itt a Tesla és az Alfa (3-4 másodperces 0-100) rajtjairól beszélünk, ezért nem tartottam fontosnak kitérni arra, hogy természetesen az 510 lóerős Alfához hasonló kategóriájú kéziváltós, kuplungos autók gyorsulásáról beszélek.

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#177) Somatom válasza emvy (#171) üzenetére


Somatom
veterán

De, itt nem anyagi kompromisszumról van szó. Értem a négyajtós szedánt, meg az 510 lóerőt. Csak a kettőt együtt nem. Egyszer felárat fizet az olyan csúcstechnikáért, mint a karbon kardántengely és külön fizet a plusz súlyért, ami lerontja a drága csúcstechnikával elérhető menetteljesítményt.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#178) bambano válasza Donki Hóte (#176) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

helyes lenne azt írni, amit írni akarsz.
egyébként pedig a komolyabb autók sem pár nagy rajtot bírnak.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#179) Anaren91 válasza Donki Hóte (#176) üzenetére


Anaren91
senior tag

Ekkora lóerővel meg nyomatékkal manapság kb 0 autót gyártanak kézi váltóval. Mert nem tudnál vele értelmesen közlekedni. Bármelyik luxus sport autót megnézed, mind automata, és nem hiába.

Somatom:
Nem értem te mit lovagolsz a kompromisszumon, egy sport sedan esetén. Az összes kompromisszumos, mivel nem arra van tervezve, hogy a családdal a Balatonra menj nyaralni, és berakd az 1 heti élelmet, meg a babakocsit. 'Sport" szedán. Arra van, hogy élmény autóz vele, vagy max egy könnyűvérű aranyásót lecumiztass benne a tengerparton. Aki családi izom autót akar venni, az vagy vesz egy Audi RS6 kombit, vagy van annyi pénze, hogy ezt második, harmadik autóak tartja, és hétvégente elmennek anyuval valamerre benne.
Leírta feketén-fehéren, hogy se kutyája se macskája, mi a faszért érdekelné, hogy belefér-e a család, de úgy őszintén? Ha meg majd lesz, gondolom nem fogja megterhelni, hogy vegyen egy családi kombit e mellé.
És igen, szervíz igényesek, tekintve olyan teljesítményre vannak tervezve, ahol már használódnak rendesen az alkatrészek, olyan fémet ami meg mindent kibír, és nem kopik, és megfelelően olcsó arra, hogy motort gyártsanak belőle, még nem találtak fel. Hidd már el, hogy ebben a kategóriában az ember nem ész érvek alapján dönt, mert az nincs mögötte. Ez szimplán a vágyakról szól és kész.
Az meg, hogy minek rá 4 ajtó.. Miért jobb az mondjuk, pl egy E92 335 i esetében, ami egy két ajtós kupé, hogy ugyan úgy van hátsó ülés, csak ráadásul még faszmódon is tudsz beszállni? Mondjuk ha nem egy könnyűvérű picsát akarsz betuszkolni a kocsiban, hanem 3-at egy esti mókához?

[ Szerkesztve ]

MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18

(#180) Donki Hóte válasza Somatom (#173) üzenetére


Donki Hóte
veterán

Igazad van, ez tényleg hátsókerekes :R

A cikkben van egy link, ami egy angol nyelvű leírásra mutat, onnan vettem az AWD-t, de alaposabban elolvasva az a rész a Stelvio modellre vonatkozik, és nem a Giuliára.

Szóval két hátsó keréken 510 lóerőt levinni az aszfaltra tényleg nem túl egyszerű dolog, az ilyen vektoros differenciálművek sem tudnak csodát tenni, a fizikát nem lehet meghágni. Vagy elveszik a teljesítményt, vagy megfékezik a kereket, vagy hagyják túlpörögni.

[ Szerkesztve ]

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#181) bambano


bambano
titán
LOGOUT blog

van olyan gépjármű kategória, ahol a túlpörgő hátsókerék nem bug, hanem feature.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#182) Anaren91 válasza Donki Hóte (#180) üzenetére


Anaren91
senior tag

[link] Teljesen jól vezethető autó. Csak attól, mert hátsó kerekes egy autó, még simán meg lehet őket fogni. Nekem 2k fordulatnál 750 Nm-t tol ki a kocsi, és az aktív kormányzás miatt, kb lehetetlen vele kipörögni, mert egy szempillantás alatt visszahúzod egyenesbe. Ha meg be van kapcsolva a DSC akkor meg végkép... Ezekben a zsír új autókban, meg van annyi elektronika, hogy tényleg isten barmának kell, hogy legyél, hogy eldobt a kocsit. Elpörögni se pörög el a kerék, még álló rajtból sem pl ha fent van a nyári gumi, mert nem virslik vannak alatta. 275 van hátul, ezen meg gondolom még bőven efölött. Egy minőségi gumival simán el lehet vele rajtolni.

[ Szerkesztve ]

MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18

(#183) HussarF válasza Somatom (#177) üzenetére

Nézd már meg, hogy milyen különbség van két olyan modell súlya között, amiből van 4 ajtós, meg van 2 ajtós is. Mondjuk mennyivel könnyebb az M4, mint az M3? Hint: semmivel. Akkor miről beszélsz?

A kérdés amúgy is eldőlt ott, hogy csak ilyen van az Alfánál, ha akarnék se tudnék 2 ajtóst venni.

És ez így is könnyebb és gyorsabb, mint máshol a 2 ajtósak, szóval ha ez a problémád, akkor: solved

(#185) HussarF válasza Somatom (#184) üzenetére

Itt egy hitelesebb forrás:
BMW F80/F82 vs. G80/G82 – The Weight Comparison - bmwblog

5-20 kg-ról van szó.

De hajrá, mutass egy 2 ajtós coupé-t, ami ebben az árkategóriában gyorsabban körbeér mondjuk az NRing-en :)

(#186) #50192640 válasza Anaren91 (#146) üzenetére


#50192640
törölt tag

Szerintem egyszerű a dolog: ha aszketikus minimalista hozzáállással nézzük a dolgot, az autótulajok nagy része péniszhosszabbítónak veszi az autóját, még ha meg is okolja bármivel, pl legyen benne tartalék (nem b@zmeg, mindenkitől el kell venni a jogsit, aki nem képes azt a kibeba kreszt betartani és akkor nem lesz sumájerkedés, meg előbb-utóbb be kéne vezetni a rendes alkalmasságit és akkor nem lenne az a sok teszetosza idióta se - de ez off-off).
Azt kell látni, hogy se a te bmw-d, de ez az alfa, se a nagyköbcentis vényóc nem indokolható semmi mással, minthogy merkell, meg megtehetem. Ez a fogyasztói társadalomban nyilván így van, de ettől még, ha valaki hónapokon át roppant granularitással írja le, hogy éppen milyen céges adóoptimalizálással vagy kattogással próbálja megrendelni a kocsiját, legyen felkészülve arra is, hogy a posztjaira nem csak ömlengést fog kapni reakciónak.

Magam nevében beszélek, de egyrészt akkor, amikor az csinálja meg a business case-t, hogy az utolsó forintot is a céges lízing meg visszatérítés kérdéskörből sajtolja ki, az nekem inkább ügyeskedés, mint megtehetés. Illetve el tudom képzelni, hogy egy ilyen nyilvánvalóan öncélú, minden normális felhasználásra indokolhatatlan sportkocsi mint céges autó pár emberben szemöldökfelvonást eredményezett, amivel megint csak nem kell törődni, de ez is egy vélemény.

Ugyanilyen vélemény, hogy szép autó, persze, de ezzel kb a Berki Krisztiánt tudom elképzelni céges relációban, aztán arra meg hasonlítson a rosseb :D

(#187) Donki Hóte válasza Anaren91 (#182) üzenetére


Donki Hóte
veterán

Szerintem egy erős autó esetében akkor nem pörögnek ki a hátsó kerekek egy nagy gázzal végrehajtott rajtnál, ha valami (elektronika, mechanika) lekorlátozza a hátsó kerekekre jutó nyomatékot.

Jobb esetben egy elektronika korlátozza a motorteljesítményt, rosszabb esetben a fék finoman megfékezi a kipörgő kereket és hővé alakítja a felesleges teljesítményt, de mindkét esetben a motor elméleti csúcsnyomatékából jó ha 30-60 % hajtja meg a kerekeket.

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#188) Somatom válasza HussarF (#185) üzenetére


Somatom
veterán

NBring? :Y
Miért ez a mérvadó? Az a terved, hogy körözgess egy versenypályán? Ott teljesen mások a befolyásoló tényezők, mint az utcán. 160 -ról gyorsítva már nem akkora probléma, hogy az 500 lóerőt hogyan viszed át az aszfaltra, ha csak két kerék hajt. Az autó tömege is kevésbé számít, amikor már lendületben van.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#189) HussarF válasza Somatom (#188) üzenetére

Eddig Te nem tudtad elengedni ezt a 2 ajtó - 4 ajtó témát, meg a jelentéktelen tömeg különbséget a kettő között. Hoztam egy példát, ahol ennek akár lehetne jelentősége. Most akkor miért/min csodálkozol? :)

(#190) dabadab válasza Somatom (#188) üzenetére


dabadab
titán

Hurrdurr, szar a négyajtós, mert nem megy olyan jól, mint a kétajtós.
Hurrdurr, most minek jössz azzal, hogy ugyanolyan jól mennek?

Komolyan, nem lehetne, hogy legalább azt megjegyzed, hogy pár hozzászólással ezelőtt milyen hülyeségen pörögtél, ha már hülyeségeken akarsz pörögni? (Bár persze lehet, hogy jobb lenne, ha inkább nem akarnál.)

DRM is theft

(#191) Somatom válasza HussarF (#189) üzenetére


Somatom
veterán

Pont ott nincs akkora jelentősége a tömegnek. Ott "csak" gyorsan mész. Amikor álló helyzetből, lassú mentből történik a gyors tempóváltás, akkor számít igazán a lóerő mellett a tömeg és a tapadás. Sőt! Egy gyors pályán a leszorítóerővel is tudsz ellensúlyozni. Ha van elég lóerőd, amivel legyőzöd a leszorító erőt létrehozó elem légellenállását, akkor nyert ügyed van. De utcai körülmények között sokkal jobban számít a tömeg és a tapadás a gyorsításnál. Lámpától, lámpáig símán lealázhat egy olyan gyengébb, de könnyebb, 4WD -s autó, amit a NBRingen megeszel reggelire. A kérdés csak az, hogy melyikre optimalizálod a használatot.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#192) dabadab válasza Somatom (#191) üzenetére


dabadab
titán

Pont ott nincs akkora jelentősége a tömegnek. Ott "csak" gyorsan mész

Ja, hát tényleg, egy versenypályán már hogy lenne jelentősége a tömegnek :DDD

DRM is theft

(#193) DEJVID válasza Somatom (#191) üzenetére


DEJVID
őstag

Akkor örülj neki, hogy ilyen szart vett, az Avensiseddel majd simán állva hagyod a lámpánál.

(#194) Somatom válasza DEJVID (#193) üzenetére


Somatom
veterán

Nincs Avensisem és nem érdekel, hogy legyorsulom-e, vagy sem. Nekem a kényelmes és gazdaságos utazás a fontos. Havonta tolok egy Bp. Ulm távot. Tempomat 130 -cal 8 óra. Ebből a cirka 900Km -ből sokat mondok, ha 100 olyan Km van, amin gyorsabban mehetnék, mint amennyit az autóm kényelmesen tud (már, ha nem lenne forgalom). Ugyan, mennyi időt spórolnék egy 500 lovas minekkel?

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.