Hirdetés

2021. március 3., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) kemotox


kemotox
addikt

Részvétem

(#2) ncc1701


ncc1701
addikt

Nagyon szép az az autó, gratulálok. És a bátorságodhoz is. :) Milyen mocival jön?

(#3) HussarF

Köszi!

V6, 2.9 benzin ikerturbó
510 lóerő @ 6500
600 Nm @ 2500-5000

Ebben a blogomban írtam róla részletesen: [link]

(#4) stickermajom


stickermajom
addikt

Deménemteszla' kommentek 3.. 2.. 1.. :D

Gratulálok, leld sok örömed benne!

(#5) ncc1701 válasza HussarF (#3) üzenetére


ncc1701
addikt

Tehát rendes moci van benne, nagyon jó. :)

(#6) AxBattler válasza HussarF (#3) üzenetére


AxBattler
félisten

Grats! Mondd, hogy piros lesz! :B

"Vásárolj Durex terméket, és nyerd meg a legújabb Microsoft Xbox Series X 1TB játékkonzolt!" .................. .................................................................................................................. Cable management is for the weak!

(#7) HussarF

(#4) stickermajom
Aki Tesla-t akar venni, az vegyen azt és legyen vele boldog. Már csak elkölthetem arra a pénzemet, amire én akarom :DDD

(#5) ncc1701
There's no replacement for displacement ;) ;]

(#6) AxBattler
Nem. Annál sokkal jobb :)
Montreal zöld, amit a mostani modellévtől lehet rendelni. Magyarországon valószínűleg enyém lesz az első ilyen és ha azt vesszük, hogy itt évente ebből egy számjegyű db-ot szoktak eladni, akkor lehet, hogy még így is marad egy darabig :D

(#8) j.bravo válasza AxBattler (#6) üzenetére


j.bravo
addikt

Ha tényleg zöld, akár Verde Visconti, akár a Montreal, az legalább olyan jó, szerintem :R

HussarF: Gratula, rövid várakozást kívánok! :)

szerk.: látom, Montreal, helyes! (magamnak én talán Viscontit rendelnék, de esetemben ez sajnos teljesen hipotetikus kérdés :DDD )

[ Szerkesztve ]

Whatever.

(#9) Mbazsika válasza HussarF (#7) üzenetére


Mbazsika
tag

Gratula!

(#10) HussarF válasza j.bravo (#8) üzenetére

Köszönöm. A Visconti zöld egyébként nem rendelhető a Q-ra, csak a Montreal.

(#9) Mbazsika
Köszi!

(#11) j.bravo válasza HussarF (#10) üzenetére


j.bravo
addikt

Nocsak; nem tudtam. Veloce-ra se? (meg is nézem a konfigurátort)

Whatever.

(#12) HussarF válasza j.bravo (#11) üzenetére

Veloce-re lehet. A konfigurátort ne nézd most, még a MY20-ra vonatkozik, nem frissítették. Itt a MY21 árlista, a 7. oldalon látod, hogy melyik variációknál elérhető: MY21 Giulia árlista

(#13) sagesz93


sagesz93
addikt

Gratulálok, nagyon király lesz ebben a színben :C
Várom a további bejegyzéseket.

(#14) Lenry


Lenry
nagyúr
LOGOUT blog (1)

:Y :R
bjutiful

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#15) ncc1701 válasza HussarF (#7) üzenetére


ncc1701
addikt

Mondjuk én nagyon fosnék ennyire erős autótól. Illetve attól, h megtöröm. :)

(#16) j.bravo válasza HussarF (#12) üzenetére


j.bravo
addikt

Köszi! Láttam is hogy a konfigurátorban nincs zöld egyáltalán, aztán láttam hogy írtad, miért.

[ Szerkesztve ]

Whatever.

(#17) HussarF válasza ncc1701 (#15) üzenetére

Casco lesz rajta azért :)
Én is fosok kicsit. Elején ésszel kell nagyon. Meg ugye semi-slick gumikon jön gyárilag, amit rendesen üzemi hőmérsékletre kell melegíteni használat előtt. 20 fok alatt meg mindegy, mert úgy tapad, mint egy elöregedett kínai gumi... Általános vélemény volt, hogy ezeket a gumikat max opcióként lett volna szabad ajánlani. De hát az Alfa nem arról szól, hogy az autó megold mindent helyetted. Vagy meg tudod ülni a bestiát vagy nem vagy méltó rá ;]

(#18) iBalu


iBalu
aktív tag

Úristen, hány éve óta vágyom erre az autóra.

Hihetetlenül gyönyörűséges, 4 ajtós kivitele ellenére.
Tényleg csak a fényszóróiban több dizájn van, mint a teljes német modellpalettán (mondom ezt a csillagos márka alkalmazottaként - ne mondjátok el senkinek).
Én csak az alap 2.0-est benzinest vezettem évekkel ezelőtt, de az is annyira más, mint a mai átlag. Az is morog, köpköd, fújtat, és persze ordít, ha kéred, amolyan olaszosan.
A QF pedig egy vadállat, amivel kapcsolatban gondolom a Fiat concern még mindig tagadja, hogy a Ferrari California két hengerrel soványabb blokkja dolgozik benne spéci körítéssel ;] .

Szívből gratulálok, és kívánom, hogy legyetek nagyon - nagyon boldogok. És rosszak ;] .

[ Szerkesztve ]

Ordo Ab Chao

(#19) Lenry válasza HussarF (#17) üzenetére


Lenry
nagyúr
LOGOUT blog (1)

volt előtte másik ilyen erős autód?

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#20) proci985 válasza HussarF (#17) üzenetére


proci985
MODERÁTOR

:R

Vagy meg tudod ülni a bestiát vagy nem vagy méltó rá
ezzel ovatosan, es ha tenyleg igaz amit leirtak (plusz kevesbe a hataron hajtva is annyira idegesen viselkedik az auto, mint a Nordschleifes videon), akkor lehet ajanlott egy vezetestechnikai trening. remelhetoleg mast nem hegyeztek ennyire ki, megiscsak egy GTrol van szo, es nem egy palyageprol. utobbi szerviz miatt is erdekes ha sokat lesz hasznalva es adott esetben csak egy tavolabbi helyen ertenek hozza.

gyonyoru ez az auto, de ha nem adja ki akkor elvezni se fogod tudni sokaig :).

[ Szerkesztve ]

Social distancing in lagom amount.

(#21) MineFox54


MineFox54
őstag

Bejött az olajüzlet? :))

vapebook.hu, e-cigi tesztek és leírások - ltt van ez a napszemüveg. Ezt 2500-ért vettem. Boltban mennyi? 300, mondjuk, ezzel pont {átvertek}.

(#22) TheLázs


TheLázs
csendes tag

Szép dolog ez a QuattroFormaggi

"Annyi mindenféléhez nem értek, hogy az már sokoldalúságnak számít” – Örkény István

(#23) HussarF válasza iBalu (#18) üzenetére

Köszi!
Én inkább úgy szoktam mondani, hogy a 488 GTB motorja ez, megfosztva két hengertől. Jobban hangzik :DDD

(#19) Lenry
Saját tulajdonban nem. De nem először fogok hasonlóban ülni.

(#20) proci985
Az biztos, hogy ezt az autót vezetni kell. A srác, aki a videóben szerepel, mesélte nekem, hogy az első napokban félt a kocsiban. A Stelvio Q (ugye ez a SUV változata a kocsinak, lényegi különbség, hogy míg ez hátsókerekes, az összkerék) is volt már nála, azt mondta, azt nem érezte ennyire félelmetesnek, de ez egy közepes gázadásra már riszálja a seggét.
Valahogy az az érzés kapott el, ahogy mesélte, hogy végre! Itt egy kocsi, amit vezetni kell, ahol reagálni kell a szituációkra, amit kezelni kell, mert a kezedbe adja az irányítást és nem megoldja helyetted. Várom már az élményeket vele.
Persze, ésszel. Érzem, hogy mennyivel lett könnyebb a zsebem. Ahhoz tényleg drága lenne, hogy csak pár hónapig tartson a dolog :D Meg amúgy sem vagyok már annyira fiatal, hogy teljesen ész nélkül legyek :))

(#21) MineFox54
Nem, de majd a következő blogban akkor kitérek erre is :)

(#22) TheLázs
[link] :B

(#24) Lenry
A fentebbi linken a megoldás ;)

[ Szerkesztve ]

(#24) Lenry válasza TheLázs (#22) üzenetére


Lenry
nagyúr
LOGOUT blog (1)

négysajtos? :DDD

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#25) proci985 válasza HussarF (#23) üzenetére


proci985
MODERÁTOR

driver's car akkor:), csupa-csupa orom.

Social distancing in lagom amount.

(#26) gottfriedg87


gottfriedg87
újonc

De utállak! :D
Természetesen ez csak vicc, legyen benne nagyon sok örömöd!
A rosso competizione szín is nagyon szép, de ahogy ebből a kis részletből meg tudom ítélni, ezzel a zöld színnel is nagyon ütős lesz és ráadásul nem is lesz egy tucat darab (na nem mintha a QV, vagy úgy általában a Giulia az lenne).
Sok balesetmentes kilométert kívánok és ne felejts el integetni! :D
Cuore sportivo!

(#27) Somatom


Somatom
őstag

Ízlések és pofonok. Gratula! Fantasztikus érzés, amikor egy ilyen vágy teljesül. De, nekem fura, hogy miért pont ez a csodálat tárgya. Nézek róla képeket, videókat, de egyáltalán nem fogott meg. Minek egy ilyen autóra négy ajtó? Most akkor csapatunk, vagy családozunk?

[ Szerkesztve ]

Samsung Note 9 (8/512), Android 9

(#28) HussarF válasza gottfriedg87 (#26) üzenetére

Itt egy videó, ahol mozgásban is láthatod ezt a zöldet, ebből szedtem ki a képet is.
Rosso competizione lett volna a szín, ha ebbe az új árlistába már nem kerül bele a zöld :)

#27 Somatom
Sztem képeken nem az igazi, még a videók sem teljesen adják vissza, amit élőben mutat. Vannak ilyen design-ok, amiket nem lehet jól fotózni.
Hogy miért 4 ajtós? Mert csak ilyen van belőle. Ez power sedan. Csapatunk vagy családozunk? Érdekes módon minenki SUV-ot, de minimum kombit vesz, mert másban nem fér el a család már egy gyerekkel sem, a szedán piac meg döglődik. Akkor most mi van, ez mégiscsak családi? :D
Ez a D-szedán méret nekem a tökéletes autó (leszámítva persze a lapos, nagyteljesítményű középmotoros autókat, de az egy másik dimenzió). Van, aki nagyon hiányolta a 2 ajtós coupé változatot, de ez így is csinos és nem bánom, hogy nem kell folyton előrehajtogatni az ülést, ha valaki hátra akar ülni.
Hogy miért csodálom ezt az autót, azt itt írtam le :)

(#29) proci985 válasza HussarF (#28) üzenetére


proci985
MODERÁTOR

a hatso ajto azert jo, mert konnyebb berakni moged a laptoptaskat. ja meg be lehet hatra egyszeruen szallni, ha baratokat fuvarozol.

majdnem ot evig coupeztam egy C30al, utana a centire ugyanakkora V40 egy masik vilag hasznalhatosagra. pedig az uj V40 tenyleg egy otajtos C30, es nem a regi V40 utodja.

Social distancing in lagom amount.

(#30) Somatom válasza HussarF (#28) üzenetére


Somatom
őstag

A kétajtósnak/kupénak két előnye van (azon kívül, hogy dögösebb)
1.: Vki megnézi a hátsó traktust és önként lemond arról, hogy veled utazzon. Ezzel javul a lóerő/súly arány, a stabilitás és az épp felcsippentett csaj barátnője nem jön veletek gyertyát tartani.
2.: Az ajtó hosszabb, amitől elöl könnyebb a ki és beszállás. A linkelt videón látható, hogy problémázik az öreg a sedan első ajtó méretén.

[ Szerkesztve ]

Samsung Note 9 (8/512), Android 9

(#31) HussarF válasza Somatom (#30) üzenetére

1. Ha több lány ül az autóban, az nem probléma ;]

2. Hosszabb ajtóval pont, hogy nehezebb a ki- és beszállás, ha parkolóhelyre állsz be és állnak melletted. Könnyebben odavered az élét. De amúgy az én magasságommal (mélységemmel) ez nem probléma, kis ajtón is be tudok szállni.

Tényleg meg szokták jegyezni a kocsival kapcsolatban, hogy a B oszlop a fejed mellett van. Ha oldalra nézel, akkor nem az ablakon nézel ki, hanem a B oszlopot látod. De szerintem ez a probléma engem nem érint, az ülést úgy előre kell tolnom, hogy én már nem a B oszlop mellett leszek.

[ Szerkesztve ]

(#32) ncc1701 válasza Somatom (#30) üzenetére


ncc1701
addikt

Majd ha sokat használsz 3 ajtós kocsit, akkor rájössz, h valójában mikor beállsz két autó közé, akkor nehezebb kiszállni, mert alig lehet kinyitni a hosszabb ajtót. :)

(#33) Somatom válasza ncc1701 (#32) üzenetére


Somatom
őstag

Hat évig volt bukólámpás Honda Prelude -öm és Budapesten lakok.

[ Szerkesztve ]

Samsung Note 9 (8/512), Android 9

(#34) ncc1701 válasza Somatom (#33) üzenetére


ncc1701
addikt

13 év 3 ajtós Yaris, Bp-i ügyfelekkel. Nem tudom, ki nyert. :)

(#35) Lenry válasza ncc1701 (#34) üzenetére


Lenry
nagyúr
LOGOUT blog (1)

pedig a Yaris nem egy csatahajó :D

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#36) Somatom válasza ncc1701 (#34) üzenetére


Somatom
őstag

Mindenképpen én, mert szted nem jó, sztem meg királyság és ugyebár nem mindegy, hogy milyen érzéssel ülsz be az autódba. :)

[ Szerkesztve ]

Samsung Note 9 (8/512), Android 9

(#37) ncc1701 válasza Lenry (#35) üzenetére


ncc1701
addikt

Nem az. Városba nekem kicsi, benzines vas kell, hogy kis helyekre be tudjak vele állni. Most is kis autó van, új swift, de ez sajna már 3.85m, hosszabb, mint a yaris volt 10 centivel. Meg van otthon nagy autó is, ha mennénk sok cuccal nyaralni.

(#38) Somatom válasza ncc1701 (#37) üzenetére


Somatom
őstag

Sajnos, a két autó nekem sok(k). Szívem szerint egy gen 2 -es SLK -t vettem volna, de győzött a "józan ész" és Grand Espace lett. Könnyed, városi autó. :N Tegnap este derült ki, hogy szekrénnyel a végében rövid a garázs. :W

[ Szerkesztve ]

Samsung Note 9 (8/512), Android 9

(#39) ncc1701 válasza Somatom (#38) üzenetére


ncc1701
addikt

Nálunk 3 van. :) Yaris 2009, Swift 2019, Insignia 2011. :)

(#40) Donki Hóte


Donki Hóte
addikt

Egyfolytában azon filózok, hogy 2900 köbcentiből hogyan lehet kihozni 510 lóerőt és az 510 lóerőt hogyan lehet hátsókerékhajtással mozgássá transzformálni :)

Remélem, hogy vigyázol majd a technikára (meg persze remélem, hogy a technika is vigyáz majd rád) :K

Mi magyarok mindenre találunk megoldást. Meg persze mindenre találunk kifogást.

(#41) ncc1701 válasza Donki Hóte (#40) üzenetére


ncc1701
addikt

Ezt a mocit két csiga is fújja, úgy.

(#42) Donki Hóte válasza ncc1701 (#41) üzenetére


Donki Hóte
addikt

Nem ebben lesz a nagy truváj, szerintem nincs is olyan turbós V motor amiben csak egy turbó van...

Mi magyarok mindenre találunk megoldást. Meg persze mindenre találunk kifogást.

(#43) proci985 válasza ncc1701 (#32) üzenetére


proci985
MODERÁTOR

nagyon igaz :K

imadtam a C30 hatalmas ajtajait elol, de abban a pillanatban, hogy a parkolobol kellett kiszallni vagy elkezdett havazni problemasabb lett.

[ Szerkesztve ]

Social distancing in lagom amount.

(#44) HussarF válasza Donki Hóte (#40) üzenetére

Itt vannak a részletek: [link]
Google translate: olasz -> angol

(#45) Menni válasza HussarF (#44) üzenetére


Menni
újonc

https://youtu.be/0ZSB0cDbGE0?t=697 ezt is nezd meg

(#46) HussarF válasza Menni (#45) üzenetére

Láttam már, mikor megjelent :)

(#47) távcsőves


távcsőves
senior tag

És akkor az autobahnon haladva a belső sávban utolértem egy kb 10+ éves Audi-t, ami rólam tudomást sem véve, nyugodtan feltartott, mondván mit akkar itt ez a talján szar... :D Leld örömöd benne, de olvasgatva a blogod, mást vártam tőled.

(#48) HussarF válasza távcsőves (#47) üzenetére

Nem biztos, hogy értem, hogy mire akarsz kilyukadni :F :DDD

Copyright © 2000-2021 PROHARDVER Informatikai Kft.