Zsolt!!: ... ! link link
Bodz: a feltehetően magasabb kimeneti impedanciát egy erre érzékeny fejessel valószínűleg ki lehetne A-B-zni... sajnos nincs egy ilyen a közelemben.
bigmasterg: Nem áll túl erős lábakon az analógiád.
Mivel Volkswagen már = Skoda; ugyanaz az alváz, ugyanaz a motor, hasonló belső miért is baj, ha nem tudom belülről bekötött szemmel megkülönböztetni őket? Magyarázd el kérlek, miért kellene kisebbségérzetemnek lennie, ha egy gyakorlatilag ugyanolyan kocsiban ülök, csak olcsóbban vettem, ugyanolyan jó műszaki tartalommal.
Tévedsz, én nem kilencvenes tempón néztem a kettőt egymás ellen.
Én gyorsítottam, lassítottam, rángattam a kormányt, fékutat néztem, de közben nem vettem figyelembe az egyéb szolgáltatásaikat, mert nincs rá szükség, ha ezeket nézzük.
Valamint megállapítottam, hogy az egyikben van esőérzékelős ablaktörlő, de igazából idegesít... amíg a másikban nincs, de sokkal jobb az alufelni.
Én hallgattam az összes iem-emmel, az összes fejesemmel 12ohmtól - 600ohmig. A teszthet viszont a 880-at használtuk, mert ha nem az lett volna, akkor most azzal jönnél, hogy az volt a szűk keresztmetszet.
azbest: Szia azbest!
xD
Igen, ezek tulajdonképpen egy igen jó USB-n 24/96-ot tudó "hangkártya" fejesekhez. Árak a forgalmazónál.
contaxg: Köszi! De én hallgattam azzal is. Mindkettővel ugyanolyan jól szólt. Jobban hajtható? 90dB-hez 0.38mW kell a 250ohmosnak, és 0.43mW a 600ohmosnak. Nem mindegy? A 600ohm amúgy is kedvez sok tekintetben az erősítőknek.
[ Szerkesztve ]