Hirdetés

2024. április 16., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#15) arty


arty
veterán

Korrekt teszt, sajnos egyet is tudok vele érteni, hogy az MI/AI gyakorlatilag MAJDNEM tönkrevágja az egészet.

Mindenki magának kell eldöntse, mennyire AKARJA szeretni a játékot, mert sajnos itt pontosan erről van szó: a régi idők emlékére az ember kényszeríti magát, hogy az MI/AI _ellenére_ is próbálja meg kiszedni magának az élményt. Én megpróbáltam, sikerült is :D
De ez nagyrészt az acsiknak/trófeáknak köszönhető, mert egyébként 2-3 óra alatt tényleg "vége" a játéknak és nincs is olyan igazi "végtelenszer újrajátszható" ARCADE mód, mint volt a tesztben is említett VR/daytona/stb címekben.

Ez a grafika régen nem divat volt, hanem a realitás - a hardver nem volt képes textúrákkal ellátni a poligonokat. Nekem is az interstate '76 (a 82 borzalom volt) rémlik elsőként, ami már nem kényszerből nem használt textúrát, hanem egyfajta stílusként használta a mezítelenséget, de ott pl nem volt minden texturamentes! ( (#8) Silεncε - tehát nem, nem a Zelda óta divat, ráadásul az még csak nem is lowpoly... )

(#2) GreatL nem kell kézifékezni a játékban. ezt persze "ránézéssel" nehéz lehetett eldönteni, így ezt nem is kérem számon... ;) (demo hiányában viszont a kipróbálást sem tudom javasolni :( )

(#3) nexplo a silány az ilyen 1/10 lenne a képzeletbeli skálán? ;) mert attól azért nagyon távol áll... biztos fiatal vagy és nem láttál még valóban silány játékokat :D (dreampage is 70/100-ra értékelte, ami reális - és semmiképpen nem a silány definiciója)

teszt meg azért kell, hogy aki nem döntötte el magában, kipróbálás nélkül, hogy ez szar, annak pl kedvet csináljon hozzá :) vagy épp elvegye a kedvét...

(#4) XuChi finoman fogalmazok: te sem a grafikát, sem a játékmenetet nem tudod megítélni :D azt hiszem ezt az első hozzászólásodban nyilvánvalóvá tetted....

(#14) Rodi 4.80 csukott szemmel? extrém nehézségen? aham :D

"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.