Tetszik, hogy gondolkodnak, nem csak csinálják.
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
Tetszik, hogy gondolkodnak, nem csak csinálják.
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
Ez elég ígéretes, szerintem nagyon hasznos funkció lenne minden szempontból. Reméljük lesz majd support is hozzá.
So you think it's really good, yeah? You should try making the bloody thing up; it's a real pain in the arse. /// Keresem a helyem a világban.
Nem értem, hogy erre miért is kell külön támogatás. A legegyszerűbb megoldás az lenne, hogy mentéskor automatikusan feltöltődik a mentés.
Valószínűleg a checkpoint alapú mentés miatt. Sokszor ment és igazából a felhőbe csak az kell, ami a játékmenet végi állapot. Eddig ez a kilépésnél megvolt, most már a hibernálásnál is. Erőforrást takarítanak így meg.
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
Nem mindenhol van automata mentés, és van az a szituáció, mint a telefonoknál, hogy gyorsan megnyomod a "kikapcs" gombot, beteszed a szütyőbe és rohansz. Idegbajt kapnék, ha ilyenkor a játékállás nem mentődne el, mert mondjuk lemerül, kifagy, mittudomén. Az, hogy ilyenkor már alvó módban még leszinkronizálja azt a pár kilobyte-os vagy megabyte-os mentést vagy állapotot, roppant szimpatikus dolog.
Támogatás pedig azért kell hozzá, hogy a játék - gondolom - bármikor el tudja indítani a sync-et, nem csak a játék bezárásakor, mert ugye itt a játék is (megint csak feltételezem) egy pillanat alatt vissza tud térni alvó módból. És hát azt is detektálni kell valahogy, hogy a játék elmegy alvó módba --> sync --> gépen folytatod --> sync --> újra előveszed a Steam Decket, de ekkor már nem onnan folytatódik, úgyhogy a gépnek észre kell vennie (vagy alvó módban megkapja a játékhoz tartozó "másik", gépről indított állást akár), és onnan folytassa. Mindezt a lehető legtranszparensebben.
[ Szerkesztve ]
Des