Hirdetés

2019. december 7., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#419) Anonymus95 válasza kali (#418) üzenetére


Anonymus95
(senior tag)

Méghozzá Spanyolországból. Ugyan is még nyáron, amikor érdeklődtem a Huawei/Honor ügyfélszolgálaton, akkor mondták, hogy az IMEI számom alapján Spanyol régiós a készülék. Így nem is tud segíteni semmiben és garanciát is csak ott tudom érvényesíteni, ahol vettem a készüléket.
Félreértés ne essék, semmi baj nem volt a telefonommal, direkt a teszt kedvéért csináltam. Felhívtam az ügyfélszolgálatot és megkérdeztem, hogy nincs-e újabb frissítés a telefonomra. Ekkor kérte az IMEI számot és közölte hogy nem magyarországi a telefon így ebben nem tud segíteni.
Úgyhogy valószínűleg a SmartShop onnan importált. Tok és headset is volt.

zsida.kornel:
Valószínűleg akkor a Te készüléked is spanyol régiós.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.