Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Lauda


Lauda
félisten

Udv!

Eladod ezt es veszel egy ujabb lutri, oregedo szemetet. Erdemesebb a mostanit rendbe rakni, ha ismered a hibait es hajtani amig szet nem esik. Ezek a 15-20 eves autok szinte mind tekert orasak, rohadnak, nagyon bele lehet nyulni a kakiba.

Errol az autorol egy 5-10 evesre erne meg valtani.

[ Szerkesztve ]

(#2) mexicanraven


mexicanraven
aktív tag

Az E36-ot autószerelőknek ajánlják! :D

when the sun shines, we'll shine together

(#3) HoaryFox válasza Lauda (#1) üzenetére


HoaryFox
őstag

Csak azért hiányoznak az extrák is, amit említettem. Vagy ne álmodozzak? :DDD

És amúgy érzem ennél az autónál is, hogy nagyon mellé nyúltam :U Ennyi pénzből már autót is vehettem volna ;]

[ Szerkesztve ]

Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html

(#4) Dluinet válasza HoaryFox (#3) üzenetére


Dluinet
nagyúr

E36-ost nem megvenni nehéz, hanem fenttartani

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#5) JoeYi


JoeYi
őstag

1.6 benzin Focus-t javaslom, 2003 és utáni évjáratot, mert az már faceliftes. Eléggé megbízható technika és olcsó a javítása ha mégis kéne. TDCi-vel viszont elméletben se játsz, abból csak szopóroller lenne

(#6) Lauda válasza HoaryFox (#3) üzenetére


Lauda
félisten

Elhiszem, hat ha extrakra vagysz, akkor csereld le. A fo oknak en azt vettem le az irasodbol, hogy gazdasagilag nem eri meg megtartani az autot. Erre utana meg irod, hogy 2000 koruli 5-600 ezres autot vennel helyette. :D Vegulis korul kell nezni, ki lehet fogni. A 15 eves autok is nagyon bent vannak mar a korban, jonnek elo a rohadasok, jopar gazdanal megfordulhattak, ki tudja mit kapott. Klima, szervo is doglodhet, szivarog a gaz, olaj stb, nagyon at kell nezetni/nezni. ;)

(#7) HoaryFox válasza Lauda (#6) üzenetére


HoaryFox
őstag

Csak véleményem szerint nem mindegy, hogy egy 23 éves autóra locsolom el a pénzem, vagy azért egy akár 10 évvel fiatalabb autóra :))

Visszatérve az autóra, ennyit kellene megcsinálni rajta: ugye tankbetöltő nyílás környéke, 2 hátsó sárvédő, jobb oldali küszöb, valamint a hátsó nyúlvány, amire a lökös is megy, abból már hiányzik is jópár darab, főleg ott, ahol a kerék rányomja a vizet forgás közben. Ez nem lenne kis pénz és ezen hibák javítása nélkül szerintem a következő műszakin nem fog átmenni (az idein is szerintem úgy tolták át)

Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html

(#8) mexicanraven válasza HoaryFox (#7) üzenetére


mexicanraven
aktív tag

Általában a régebbi gépeknél az az első, hogy kilakatolják, ezen nem kell csodálkozni...
Keress valami kasznist aki nem aranyáron dolgozik, és van otthoni műhelye!

when the sun shines, we'll shine together

(#9) bagkri01 válasza HoaryFox (#7) üzenetére


bagkri01
őstag

Az mk1-es focus nem lenne egy rossz választás, de a hátsó ajtók alja, a hátsó sárvédő szokott rozsdásodni, de ha kifognál egy garázsban tartott darabot zat nem szabad kihagyni. Szerintem is az 1.6-os benzines lenne a legjobb választás vagy akár egy 1.8-as. Ha focust veszel ez első dolgod legyen a hátsó kerékjárati ívben lévő szövet kicserélése egy műanyagra (ezzel megelőződ a rozsdásodást ha még nem az, ha za akkor karosszéria munkák után tedd meg), kb 8-10 ezerből meg van. Én még ajánlom a peugeot 307-t is, van egy napi használatban és a híresztelésekkel ellentétben nagyon megbízható, a kopó dolgokon kívűl még semmit nem kellett rajta cserélni. A 307-es pl 600k volt és van benne minden, digit légkondi, 4 légzsák, 2 elektromos ablak, esőszenzoros ablaktörlő, automata fényszóró, ABS, ESP, 4 tárcsafék, hűthető kesztyűtartó, elektromososan állítható tükör. A focusoknál lényegesen jobban felszerelt és kényelmesebbek is.

ui.:jaaa....és nem utolsósorban a peugeoton egy szikra rozsda nincs még az alján sem. lényeges jobb alváz és üregvédelmet hoztak össze a franciák akkoriban.

[ Szerkesztve ]

samsungI600>tmobile pulse>nokiaE52>se xperia mini>nexus s>acer liquid gallant duo>JiayuG3>WayteQTalk5H(MIUIbyKelzsoca)>Xiaomi Hongmi 1S>lumia 535>Lenovo A6000>Meizu M2 Note

(#10) Lauda válasza HoaryFox (#7) üzenetére


Lauda
félisten

Valaki fusi autoszerelo kellene, kifoltozni es lepisszenteni a ket sarvedot, nem nagy kiadas. Vagy nekiugrani otthon. Kartonpapir, sziloplaszt, festekspray. ;] Anno a kispolszki aljat kifoltoztam ugy, hogy kartonpapirral es cigisdobozokkal, sziloplaszttal eltuntettem a likat, majd befestettem feketere, pedig a 46os bakancs siman kifert volna rajta. :DD

[ Szerkesztve ]

(#11) merkucyo


merkucyo
aktív tag

Az E36 compact németben 100-200 euroért el lehet vinni (gyakorlatilag hulladék áron) és itthon az a pár százezres ár tulajdonképpen az adminisztrációs és egyéb költségek miatt van.
Persze lehet mondani, hogy így prémium meg úgy luxus, de nem az. Egy normális kocsira a nyári gumi garnitúra közel annyi, mint ezek a csotrogányok.

Egyébként az, hogy egy ilyen német csoda 110Le meg fronthajtás meg chiptuning meg lófüle... tudni kell, hogy egy 20 éves kocsi jelentősen vesztett a teljesítményéből szóval a dinamikus vezetés addig tart még egy gyerekét oviba hordó anyuka oda nem áll a pár éves Corollával...

Röviden az ótvar 20 éves bmw-ket kerülni kell, klasszikus darabok milliós nagyságrendtől kezdődnek és az újabbak is értelem szerűen.

Nagyon szép és jó autót lehet venni 10 éves, 4 ajtós 100.000 km környékén a kóreai-japán gyártóktól 500JMF-ért. Ha az embernek ennyi van kocsira, akkor ezekből kell szömörcézni.

Vágjátok ki az erdő leghatalmasabb fáját ezzel a kis heringgel !!

(#12) bambano


bambano
titán
LOGOUT blog

ha jól látom a korábbi bejegyzésedet, ez f astra. az pedig rohad.
egyetértek: szabadulj meg tőle.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#13) Retro11


Retro11
senior tag

Csatlakozom a többiekhez. MK1 Focus, lehetőleg ne TDCI és jó leszel sok évig. Érdemes lehet a szomszédba (A) átugrani, fillérekért vannak szép állapotúak.

(#14) MineFox54 válasza merkucyo (#11) üzenetére


MineFox54
őstag

Hol lehet 1-200 €-ért elvinni egy ilyet? Kíváncsi lennék rá :).

[ Szerkesztve ]

(#15) merkucyo válasza MineFox54 (#14) üzenetére


merkucyo
aktív tag

Írtam, hogy Németországban, ott nem lehet egy meghatározott környzetei besorolás alatt bemenni velük bizonyos városokba.

[ Szerkesztve ]

Vágjátok ki az erdő leghatalmasabb fáját ezzel a kis heringgel !!

(#16) MineFox54 válasza merkucyo (#15) üzenetére


MineFox54
őstag

Pontosabban? (pl egy hasznaltauto szerűségre gondolok. aztán lehet hogy németországban más a szokás, nem tom)

(#17) Chuck Norris


Chuck Norris
senior tag

Egész olcsón megúsztad, nekem az egyik hajtókarcsapágy darálódott le az X14XE motoromban minden előjel nélkül, azóta biztos nem veszek opelt. Van a totalcaron egy cikk, hogy melyik motorkódokat érdemes kerülni azt érdemes lehet elolvassad.

[ Szerkesztve ]

(#18) Agostino


Agostino
addikt

2000 körüli autó
600-700ezer forint

pick one. ennyiért a sokak által lesajnált citroen közül választanék. legalábbis az előző picassomat kemény 800k-ért vettem és imádtam. összetörték, azért nincsen. e46-ot hajtok azóta amit szintén szeretek, de az nem 600-700k volt.

                          hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse

(#19) #56573440


#56573440
törölt tag

55k csak? nekem a szerelő egy nullával többet mondott ha hengerfej miatt bontani kell, és géppel rámenni... és az is egy 10 éves e46 :D

(#20) Agostino válasza #56573440 (#19) üzenetére


Agostino
addikt

pontosan ezért jobb a 16 éves e46, ott csak 150k lenne, ha lenne ilyen gondom. mondjuk talán nincsen, mostanság éppen jól viselkedik a szentem : ))

                          hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse

(#21) Victoryus


Victoryus
addikt
LOGOUT blog

Vegyél 9-10 éves Dacia Logant/Sanderót.Olcsó, jól felszerelt, (laureate) tuti nem fog cserben hagyni. 1.4 16v még viszonylag jól is megy, csak ritka. És ezekben tuti 100-120e km van nem a triplája. (a klubtagok beszámolóiból kiindulva)

Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle

(#22) bitpork


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Ne engedd el az álmaidat csak légy türelmes és körültekintő.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#23) HoaryFox


HoaryFox
őstag

Köszönöm szépen a reakciókat, most úgy egyesével nem válaszolnék rá, nem vagyok szavak embere :B

Arra is gondoltam, hogy hagyom a fenébe az egész autóvásárlás dolgot és inkább megcsináltatom patentra az Astrát. Tudom, nem kevés pénz és sose fogom látni, de ki garantálja nekem, hogy ha veszek egy autót, ugyanúgy előjönnek a hibák, magyarul újra beleülök a sz.pórollerbe :) Ezt az autót legalább már ismerem, tudom, mik a nyűgjei, meg igazából tetszik is, sajnálom, hogy így telibesz.rta az előző tulaja, pedig egy nagyon jó kis autó lenne belőle.

Vagy lesz is? ;]

Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html

(#24) nemlehet válasza HoaryFox (#23) üzenetére


nemlehet
őstag

Amúgy az autóvásárláshoz jó karma kell. Ismerek olyat aki látatlanban vett 3 autót és mindegyik egy álom volt kiváló állapotban, míg pl a tesóm 2 szerelőhöz is elvitte amit kinézett, időt, pénzt nem sajnálva aztán mégis sorra jönnek a szívások. Mondjuk ők egy új autóval is megszívtak, a zsír új focus többet volt szervízben mint náluk. Túl is adtak rajta nagyon gyorsan.

Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

(#25) bambano válasza HoaryFox (#23) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

az f astrának hagyományos kasztnija van, az mindig rohadni fog.
a g-től kezdve volt horganyzott, az simán kibír 15-20 évet úgy, hogy csak 1-2 jellemző ponton rohad.

(#24) nemlehet "Amúgy az autóvásárláshoz jó karma kell": vagy lehet, meg kellene tanulni vezetni és az autót jól kezelni...

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#26) bitpork válasza bambano (#25) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

A vezetés tudásnak vajmi kevés köze van ahhoz, hogy milyen az autó állapota vételkor. Sajnos az új autókat is hajtják és kezelik emberek, még ha csak pár kilométeren is. Nekem pl anno majdnem 100 km-t mutatott a szalonban az órája életem egyetlen új autójának, átvételkor meg nullázódott :U

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#27) bambano válasza bitpork (#26) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

például az, hogy hidegen nem tépjük a motort, vezetési tudás kérdése
például az, hogy ha megtéptük a motort, nem állítjuk le, amíg visszahűl, vezetési tudás kérdése (ez főleg turbódízelnél hasznos)
például az, hogy nem tankolunk szemetet, autó kezelési tudás kérdése.
például az, hogy nem rakunk bele ócska utángyártott cuccokat, szintén.

ez például négy egyszerű szabály, amivel a jó autó állapotát meg lehet tartani, a rossz autó állapotát javítani lehet.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#28) bitpork válasza bambano (#27) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Ezek egy részét még a sokat autót használók sem tudják. Ez kb olyan elvárás , hogy aki meg tudja nyitni a gúglit, tudjon már adatot menteni meg nulláról ablakot telepíteni stb-stb.
Nem a tényeket vitatom hogy ezzel mit lehet elérni, de
1- az átlag felhasználó (aki azért szerez jogsit, mert csak) soha nem szembesül ezzel-ezekkel
2-amíg nyomor van, de mindenki vágyik egy kis extrára, azt fogjál venni amire telik (és most ne menjünk bele hogy ez milyen, mert az nagyon messzire vezet)

Én örülnék a legjobban ha minden használt autó olyan törődést kapna mint amit leírsz, de ezt elvárni már messze túlmutat a sci-fi kategórián.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#29) nemlehet válasza bambano (#27) üzenetére


nemlehet
őstag

Nekem mint vásárlónak erre mennyi ráhatásom van, hogy a gazdája hogyan bánt vele? Annyi, hogy vagy megveszem vagy nem, de sok olyan hiba van ami se első, se második ránézésre sem látszik. Vannak akik belefutnak ezekbe, vannak akik nem. Itt tényleg csak azt tudom mondani, hogy lásd tesómék 0 kilóméteres Focus-a. A szakszervíz is csak csóválta a fejét, hogy nem szokott ezzel meg azzal gond lenni.

Amúgy kapásból a nem tankolunk szemetet számomra értelmezhetetlen. A magyar benzin nem jó minőségű (állítólag) és én mint egyszeri autós most akkor vagy elautózok a sógorokig vagy akkor keresek egy olyan kutat ahol jó a benzin. És én ezt honnan tudom ránézésre hogy hol van szemét és hogy hol van jó benzin?

Ráadásul az utángyártott szar beszerelése sem feltétlen a gazdán múlik. Beviszi szervízbe közlik vele, hogy javítás ennyi, aztán beraknak valamit. Persze tudom mindenki időmilliomos meg ránézésre is tudja mi a jó alkatrész....

Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

(#30) bitpork válasza nemlehet (#29) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Tényleg csak halkan: attól mert vmi után gyártott, nem egyenlő a sz@rral és olcsóval automatikusan, és feltétlenül. Csak két példa - fék/futómű. EBC/TWR a VAG csoportnál.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#31) bambano válasza nemlehet (#29) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

arra, hogy előtte hogyan bántak vele, nagyjából nulla.
max. annyi, hogyha nem látod az autó rendes szerviztörténetét (ja, még mindig szerviz, a szervííííííz az az, amit a sámánok isznak), akkor nem veszed meg. ha egyszer eladásra kerülne az autóm, kapnál vele egy bazi nagy köteg számlát és bemehetnél bármelyik márkaszervizbe, és lekérdezhetnéd a központi adatbázisukat.

de az se mindegy, hogy vásárlás után mit csinálsz vele? gagyi olaj 30 ezrenként vagy rendes, időben? keresel megbízható szerelőt vagy beviszed az első helyre? én mindig ott állok a sarkukban és nézem, hogy mit csinálnak, akár tetszik nekik, akár nem. az is igaz, hogy első menetben minden szerelővel meg főnökkel össze kellett balhézni ahhoz, hogy felfogják, nem hülye vagyok, hanem laikus.

"A magyar benzin": nincs olyan, hogy magyar benzin, mert ez az állítás azt feltételezné, hogy minden benzin egyforma, pedig nem. A tankolásnál az első, hogy megnézed, valójában milyen üzemanyag való az autódba. Például ha valaki figyelmesebben elolvasta a fóccvágen bora 1.6 fsi kottáját, akkor rádöbbenhetett, hogy abba bizony 98-as nyál való. Tehát nem tankoljuk gyalog 95-ös benzinnel, mert tönkremegy. szerintem olyan kúton kell tankolni, ami nagy lánchoz tartozik, forgalmas, nem alszik meg a benzin a tartályban és valamilyen prémiumot, mert abban kevesebb a kén.

ne sajnáljunk literenként 9 forintot a vpowerre, mert a hengerfej javítás több nagyságrenddel többe kerül. nem tankolunk munkagépből leszívott gázolajat okosba', mert az adagoló se két fillér. ugyanezért nem tankolok áruházi kutakon, meg kis vidéki családi vállalkozásoknál.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#32) bambano válasza bitpork (#30) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

te is tudod, hogy a gyárival azonos minőségű külsőstől származó cuccra nem mondják, hogy utángyártott. arra sem, ami ugyanaz, csak a gyár matricája hiányzik róla. én is tudom, hogy az én kocsimba pl. sachs lengéscsillapítókat szerelnek, csak ha a sachs beviszi először a gm központi raktárába, akkor ragasztanak rá plusz egy matricát, ettől az ára nagyjából 2x annyi lesz.

a kendácsolt, megbízhatatlan, ismeretlen előéletűre mondják, hogy utángyártott.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#33) bitpork válasza bambano (#32) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Mondjuk én a kendácsra a kendácsot mondom. Mert - esküszöm el sem tudtam képzelni eddig, de itt tudtam meg a ph-n h arckönyvön van egy olyan adok-veszek csoport, ahol használt féktárcsát meg ilyen dolgokat adnak vesznek ?! :F - nekem az már bármilyen lehet de jó nem.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#34) #56573440 válasza bitpork (#33) üzenetére


#56573440
törölt tag

ohh ismerős gumis, onnan viszik mint a cukrot ha van rajta még minta jellegű izé.

egyébként játszós autóra ami gyilkolásra van, vagy faluvégi farolásra szánják, oda egy használt tárcsa még pont jó lehet, úgyis egy hétvége alatt hamarabb elmelegszik az egész mint elkopna a tárcsa maradéka, úgyhogy arra még jó lehet :)

(#35) bitpork válasza #56573440 (#34) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Ha extrém igénybevétel van , akkor még fontosabb a legalább gyári teherbírás! Ha rajtam múlna, megjelennék ilyen helyeken és ecetes ollóval vágnám ki a fotókat a jogsikból ezért :W

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#36) bambano válasza bitpork (#35) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

miért? mert pár ember zárt helyen kicsit megkergeti a verdát, rosszabb esetben összetöri magát vagy a hasonszőrű társait? szerintem ez nagyon tisztességes magatartás, közforgalomtól elzárt helyen futják az ámokot, biztosan nem sérül meg vétlen harmadik.

ráadásul közforgalom számára nem nyitott magánterületen a jogsi csak söralátét, ott sem te, sem a hivatalos közeg nem vagdal ki semmit.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#37) bitpork válasza bambano (#36) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Ott hibázik ez, hogy feltételezed, a zárt magánterületet és hogy nincs jelen más. A többi stimmel :D

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#38) bambano válasza bitpork (#37) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

a faluvégi farolás a totalcar hivatalos ereszdelahajam összejövetele, és igen, ott zárt pálya van, bérelnek mentőt, tűzoltót, biztonsági embereket, stb.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#39) bitpork válasza bambano (#38) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Ezt nem tudtam, mea maxima culpa hogy szó szerint vettem. Nem vagyok járatos ezekben a amatőr suicid összejövetelekben :B :R
Ugyanakkor itt most meg lett említve pár ember, de az arckönyv-csoportban nagyságrendekkel többen keresik ezeket az életveszélyes dolgokat.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#40) #56573440 válasza bitpork (#39) üzenetére


#56573440
törölt tag

van egy csomó ilyen redezvény nem csak totalcarnak, vannak pálya hétvégék mindenfele. nem mondom hogy mindegyik vevő egy ezer éves mercit akar körbetekerni a ringen vasárnap, egész biztos van aki közútra veszi, de azokkal nem tudsz mit csinálni egyébként se. amit én leszedtem hátulról tárcsa pl még bőven jó. a szerelő 20%-ot mondott rá, de a betét úgyis cserés volt, akkor ment mind a kettő a lecsóba. azzal mé simán el lehet járni egy darabig.

(#41) bagkri01 válasza bambano (#27) üzenetére


bagkri01
őstag

A hideg motort nem hajtunk szét az tök igaz, leállítás előtt pedig járatjuk egy kicsit az is igaz, főleg a turbósokra, mert megszorulhat a csiga, egy turbó csere pedig nem olcsó, bár a széria turbók nem termelnek akkora hőt, mint egy utólag beépített nagyobb csiga, de aki ilyenben gondolkodik az már nem sajnálja a pénzt egy turbo timerre, meg nagyobb hűtőre, olajhűtőre.
A benzin pedig hát.....kis országunkban minden kútra a a Mol szállít (ugye azt senki nem gondolja, hogy pl az Agip kutakra Olaszországból hozzák a benzint), az a különbség, hogy ki teszi bele az adalékot, aminek literje x millió forint, szerintetek hogy jönnek ki azok a 20-40 forintos különbségek. Az aldis vagy mittudomén milyen kutak tutira nem tesznek bele semmit.
Az utángyártott alkatrész, amit írtál pedig egy bocsáss meg nettó baromság, sokszor egy utángyártott delphi, febi, monroe, bosch, hella stb márkájú sokszor jobb minőségű a gyárinál és akkor még a tuning márkák alkatrészeit nem is említettem.

Szóval autót használni és karbantartani csak józan ésszel lehet, nem ilyen "szerelők" által az emberekbe sulykolt hülyeségekkel.

Bár én szerintem szerencsés vagyok, az én szerelőm nagyon rendes, ha magam viszem az alkatrészt az is simán beszereli és megmondja miből érdemes drágábbat venni és miből érdemes a drágábbat, na meg sok mindent megcsinálunk otthon a faterral. Nem véletlen, hogy a 15 éves kis fiestám patent állapotban van, tudom a gyengeségei és azokra fokozottan figyelek,

[ Szerkesztve ]

samsungI600>tmobile pulse>nokiaE52>se xperia mini>nexus s>acer liquid gallant duo>JiayuG3>WayteQTalk5H(MIUIbyKelzsoca)>Xiaomi Hongmi 1S>lumia 535>Lenovo A6000>Meizu M2 Note

(#42) bitpork válasza bagkri01 (#41) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Megszorul a csiga? :F Lehet hogy rosszul t om, de az olaj ég bele a csigába ha még izik, de nem megszorul :U

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#43) Evil Snowman


Evil Snowman
őstag
LOGOUT blog

Hát kedves autóstárs ezzel az Opellal sajnos nagyon átvágtak, mint azt a bizonyost a palánkon.

Helyedben még gyűjtögetnék egy kis pénzmagot és olyan 1-1,2 millió környékén néznék autót. :R

(#44) #56573440 válasza Evil Snowman (#43) üzenetére


#56573440
törölt tag

annyiért is annyi a szemét mint az állat. kettőig vadásztam a mostanit, közel fél év volt amire találtam olyat amiről nem derült ki egyből hogy szopóroller.
csak csemegének pár apróság:

-alig ment 100k km-et bravo, halkan de hallható módon csörgő turbóval, rohadó kipuffdobbal, egy évvel elírva még a forgalmiban is a gyártási év, belül képeken vállalható, élőben lyukas rom, gombok lekopva, ülés széthullva. első tulajdonostól, megkímélt, költségmentes.

-150k km gtc vectra. víz az olajban olaj a hűtővíz tartály tetején. megkímélt, hölgytulaj, vezetett szervizkönyv, opel márkakereskedés használtautó telephelyén. kérdezték egyből hogy beröffentsék? néztem... ezt? inkább nem javasolnám.

-80k-t futott astra h megkímélt második tulaj, szakszervizes igazolható előéletű. nem indul, mert a gyári immo nem lett még kiütve... whut?

-120k-t futott 320d e46 karcmentes fényezés, gyári állapot. kormánymű furcsán mozog. alánéz, szét van hajolva lent minden. frontálisan eltarolt valamit, összehajtogatták hogy eladható legyen.

estig írhatnám mi az ami itton "eladó"... sokszor jön a hát ez a baja meg az meg hengerfejes, de 20k-ból meg lehet csináltatni az egészet... akkor csináltasd meg és áruld úgy...

valamelyik totalcar adásban volt, hogy autót 300k-ig szabad venni. utána már van választék, és vagy az árral szalad el az ember, vagy elkezd válogatni, ígyis úgyis romot kap :DDD

valamilyen szinten viszont támogatom, 1 milla köré, olyan emberrel aki ért valamennyire hozzá felvértezve már lehet találni korrekt gépeket, de kötlségmentes használtautó az nincs... vétel után olajcsere, vezérléscsere, átnézés, az alap, simán futhat sokra sajnos ha nem egy swiftről beszélünk...

(#45) Evil Snowman válasza #56573440 (#44) üzenetére


Evil Snowman
őstag
LOGOUT blog

Hát fene tudja. Én mondjuk használtba tuti nem vennék semmilyen turbo feltöltős csodát, maximum ismerőstől, akiről tudom, hogy tudja miként kell vele közlekedni.

Másrészt európai használtat sem szívesen vennék, mert azokból én még nem láttam jót. Jelenleg én is autó keresőben vagyok, találtam is egyet jó áron (1,2 milla), igaz 240.000 km van benne, de a motor a jó féle, elnyűhetetlen japán 3.0 V6-os szívó benzin. Alkatrész árakat is nézegettem, egyáltalán nem horror (pl.: víz pumpa 4000 HUF), egyedül a vezérlés csere drága kissé (100.000 HUF), mivel láncos.

Csak időt kéne rá kerítenem, hogy leugorjak megnézni vidéken ahol árulják..

[ Szerkesztve ]

(#46) bambano válasza bagkri01 (#41) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

"A benzin pedig hát.....kis országunkban minden kútra a a Mol szállít": ez konkrétan nem igaz.
egy csomó boltos kútra a Klacska hordja a benzint a csepeli szabadkikötőből, a labanc kutak egy részére Schwechatból hordják, sokáig a kagylós versenybenzint is Németországból hozták.

ja, utángyártott bosch jobb, mint a gyári eredeti bosch rotfl. kicsit dolgozz még ezen az elképzelésen.

(#44) blackrulz: szerintem opel vectrából nem volt gtc.

[ Szerkesztve ]

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#47) #56573440 válasza bambano (#46) üzenetére


#56573440
törölt tag

akartam kérdezni hogy hol volt gtc aztán rájöttem hogy tényleg. gts akart lenni

(#48) bambano válasza #56573440 (#47) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

gts rulez :) de csak az igazi gts.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#49) JoeYi válasza Evil Snowman (#45) üzenetére


JoeYi
őstag

mert ha turbós akkor mi van? Az csak olyan mint a vezérműszíj: ha nem tudod biztosan mikor volt cserélve, akkor vásárlás után egyből cserélni kell. Szóval beszámolod a vételár feletti költségekbe oszt' kész.

Én megvettem a cégemtől egy 260e km-ert futott fusion-t, 1.4 benzin. Lekopogom eddig nem volt vele nagy gond 10e km alatt. Generátor csere volt, meg jövőre vezérműszíj lesz cserére érett.

Attól hogy használt a kocsi és olcsó, még kell költeni rá sajna, végtelen mázli kell egy gondozás mentes kifogásához. És akkor is max 1 évig lesz gondozásmentes, és jöhet az olajcsere, műszaki stb hókamóka

(#50) bagkri01 válasza bambano (#46) üzenetére


bagkri01
őstag

Jézus :W Néztél Te már szét autós webshopban, hogy vannak az alkatrészek kiírva, pl eredeti ford, eredeti opel, majd sorolják a márkákat és bizony általában ott van köztük a bosch is. Nekem fordom van és a gyári alkatrészekbe a ford embléma van beleütve és valahol kicsiben ott van, hogy melyik cég gyártja, ha pl a bosc-t rendelem rendelem meg, akkor a ford kimarad és csak bosch van ráírva. Te is dolgozz egy kicsit rajta.

samsungI600>tmobile pulse>nokiaE52>se xperia mini>nexus s>acer liquid gallant duo>JiayuG3>WayteQTalk5H(MIUIbyKelzsoca)>Xiaomi Hongmi 1S>lumia 535>Lenovo A6000>Meizu M2 Note

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.