- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bambano: Bambanő háza tája
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Ma a Samsung Galaxy S24 FE-re is megérkezett az Android 15-ön alapuló One UI 7.0
- Rák
- Luck Dragon: Új energia- és akkumulátor-címke az okoseszközök dobozában
- sziku69: Szólánc.
- gerner1
Új hozzászólás Aktív témák
-
HoaryFox
őstag
No, megtörtént, aminek meg kellett történnie
A hengerfejtömítés volt átégve, minden tömítés cserélve, friss olaj + szűrő, friss fagyálló, mínusz 53.000 Ft. Most jön a teszt -
HoaryFox
őstag
válasz
Evil Snowman #43 üzenetére
Hát, azért még olyan drága autót nem akarok venni, nem akarok azon aggódni, hogy vajon mikor fognak belémjönni, mikor húzza meg az oldalát valamelyik idióta, hú, most megpadkáztam véletlen, ó, jaj, mi lesz... Ezt majd max. ha 10 éve lesz jogsim, akkor talán, addig nem mondom magamról azt, hogy tudok vezetni, csak el tudok jutni vele A-ból B-be
-
-
#56573440
törölt tag
válasz
Evil Snowman #56 üzenetére
muter scenicjének a gyertyája esett szét és került a blokkba. mégcsak turbó se kell hogy meglepetést okozzon... hozzátenném volt akkor kb 2 éves a kocsi
-
#56573440
törölt tag
simán... írtam is egy amit láttam az olyan hengerfejes volt mint ide lacháza, nincs az a motor amit ha hidegen rúgnak ne "értékelné" egyben állítható futómű volt sportdobbal meg mindennel ami őrületbe kerget, egynek rohadtul le volt lakva a beltere, az teljes kuka volt elöl hátul. a negyediknek már nem tudom mi volt a baj
lett helyette egy 2.0 benzines 318 e46, a srác vezetett egy füzetet óraállás tankolás, időpont, liter, éves kimutatás javítás, tankolás... 93.000 km, nem sok extra de azok működnek legalább
poénkodtam hogy két éjszaka volt megírni azt a füzetet legalább, erre belibbentette az összes tankolás és javítás számláját tartalmazó füzetet. leelőlegeztem abban a pillanatban
-
100.000 Ft-ért te sehol nem kapsz komplett új turbót csak megsúgom maximum új belső középrészt, és akkor még a munkadíjról nem is beszéltünk.
Plusz arról nem is beszélve, hogy a mostani trendeknek megfelelően boldog-boldogtalan gyártó beleteszi az 1.2-es 1.4-es motorpalettájába a turbós variánst. Szerinted, majd amikor egység sugarú Mari néni vesz egy ilyet piacozni fel fog neki tűnni, hogy egyszer csak beáll a turbó vagy rosszabb esetben a szétrepülő szilánkok szétqrják a motort? Vagy ilyen esetben úgy kalkuláljak, hogy esetleg legyen pénzem egy komplett blokk cserére?
Magyar emberek nincsnek még megérve a turbós autók használatára. Mint sok minden másban ebben is lesz egy minimum 10 év lemaradásunk, mire felfogják az emberek 80%-a, hogy miként kell bánni a turbós autókkal.
-
bambano
titán
"pl eredeti ford, eredeti opel": arra próbáltam célozni, de úgy látom, nem ment át, mert a vezérhangyád a tisztánlátásod előtt ugrál, hogy nincs olyan, hogy eredeti opel. a cserélhető alkatrészek elsöprő többségét beszállítók adják, az opelnél nagyon sok cucc bosch. hogy lenne jobb az utángyártott bosch annál, amit szintén a bosch gyártott, a part number is ugyanaz, csak került egyet a gm raktárában és lett rajta még egy matrica? hint: sehogy. a lengéscsillapító ugyanúgy sachs, rajta van az eredeti sachs matrica, gyári szám, vehetem tőlük, vagy vehetem az opeltől is.
a magam részéről nekem megfelel, ha továbbra is téves információid vannak, úgyhogy a felvilágosításodat abbahagytam.
(#52) blackrulz: gts-ből még nem volt kamu gts, mint opc-ből ("opc LINE" rotfl), a c1-es gts-ekben meg rendes motor volt. hogy azt hogy lehet szétütni, elképzelésem sincs, de érdekelne
-
JoeYi
őstag
válasz
Evil Snowman #53 üzenetére
mond már meg nekem hogy az X-edik gazdás autónál hogy veheted biztosra hogy jól volt használva/karbantartva? Inkább költse rá az ember azt az 40-100e Ft-ot minthogy a szétrepülő turboszilánkok szétcsesszék a motort...
-
-
bagkri01
őstag
Jézus
Néztél Te már szét autós webshopban, hogy vannak az alkatrészek kiírva, pl eredeti ford, eredeti opel, majd sorolják a márkákat és bizony általában ott van köztük a bosch is. Nekem fordom van és a gyári alkatrészekbe a ford embléma van beleütve és valahol kicsiben ott van, hogy melyik cég gyártja, ha pl a bosc-t rendelem rendelem meg, akkor a ford kimarad és csak bosch van ráírva. Te is dolgozz egy kicsit rajta.
-
JoeYi
őstag
válasz
Evil Snowman #45 üzenetére
mert ha turbós akkor mi van? Az csak olyan mint a vezérműszíj: ha nem tudod biztosan mikor volt cserélve, akkor vásárlás után egyből cserélni kell. Szóval beszámolod a vételár feletti költségekbe oszt' kész.
Én megvettem a cégemtől egy 260e km-ert futott fusion-t, 1.4 benzin. Lekopogom eddig nem volt vele nagy gond 10e km alatt. Generátor csere volt, meg jövőre vezérműszíj lesz cserére érett.
Attól hogy használt a kocsi és olcsó, még kell költeni rá sajna, végtelen mázli kell egy gondozás mentes kifogásához. És akkor is max 1 évig lesz gondozásmentes, és jöhet az olajcsere, műszaki stb hókamóka
-
bambano
titán
"A benzin pedig hát.....kis országunkban minden kútra a a Mol szállít": ez konkrétan nem igaz.
egy csomó boltos kútra a Klacska hordja a benzint a csepeli szabadkikötőből, a labanc kutak egy részére Schwechatból hordják, sokáig a kagylós versenybenzint is Németországból hozták.ja, utángyártott bosch jobb, mint a gyári eredeti bosch rotfl. kicsit dolgozz még ezen az elképzelésen.
(#44) blackrulz: szerintem opel vectrából nem volt gtc.
-
válasz
#56573440 #44 üzenetére
Hát fene tudja. Én mondjuk használtba tuti nem vennék semmilyen turbo feltöltős csodát, maximum ismerőstől, akiről tudom, hogy tudja miként kell vele közlekedni.
Másrészt európai használtat sem szívesen vennék, mert azokból én még nem láttam jót. Jelenleg én is autó keresőben vagyok, találtam is egyet jó áron (1,2 milla), igaz 240.000 km van benne, de a motor a jó féle, elnyűhetetlen japán 3.0 V6-os szívó benzin. Alkatrész árakat is nézegettem, egyáltalán nem horror (pl.: víz pumpa 4000 HUF), egyedül a vezérlés csere drága kissé (100.000 HUF), mivel láncos.
Csak időt kéne rá kerítenem, hogy leugorjak megnézni vidéken ahol árulják..
-
#56573440
törölt tag
válasz
Evil Snowman #43 üzenetére
annyiért is annyi a szemét mint az állat. kettőig vadásztam a mostanit, közel fél év volt amire találtam olyat amiről nem derült ki egyből hogy szopóroller.
csak csemegének pár apróság:-alig ment 100k km-et bravo, halkan de hallható módon csörgő turbóval, rohadó kipuffdobbal, egy évvel elírva még a forgalmiban is a gyártási év, belül képeken vállalható, élőben lyukas rom, gombok lekopva, ülés széthullva. első tulajdonostól, megkímélt, költségmentes.
-150k km gtc vectra. víz az olajban olaj a hűtővíz tartály tetején. megkímélt, hölgytulaj, vezetett szervizkönyv, opel márkakereskedés használtautó telephelyén. kérdezték egyből hogy beröffentsék? néztem... ezt? inkább nem javasolnám.
-80k-t futott astra h megkímélt második tulaj, szakszervizes igazolható előéletű. nem indul, mert a gyári immo nem lett még kiütve... whut?
-120k-t futott 320d e46 karcmentes fényezés, gyári állapot. kormánymű furcsán mozog. alánéz, szét van hajolva lent minden. frontálisan eltarolt valamit, összehajtogatták hogy eladható legyen.
estig írhatnám mi az ami itton "eladó"... sokszor jön a hát ez a baja meg az meg hengerfejes, de 20k-ból meg lehet csináltatni az egészet... akkor csináltasd meg és áruld úgy...
valamelyik totalcar adásban volt, hogy autót 300k-ig szabad venni. utána már van választék, és vagy az árral szalad el az ember, vagy elkezd válogatni, ígyis úgyis romot kap
valamilyen szinten viszont támogatom, 1 milla köré, olyan emberrel aki ért valamennyire hozzá felvértezve már lehet találni korrekt gépeket, de kötlségmentes használtautó az nincs... vétel után olajcsere, vezérléscsere, átnézés, az alap, simán futhat sokra sajnos ha nem egy swiftről beszélünk...
-
Hát kedves autóstárs ezzel az Opellal sajnos nagyon átvágtak, mint azt a bizonyost a palánkon.
Helyedben még gyűjtögetnék egy kis pénzmagot és olyan 1-1,2 millió környékén néznék autót.
-
-
bagkri01
őstag
A hideg motort nem hajtunk szét az tök igaz, leállítás előtt pedig járatjuk egy kicsit az is igaz, főleg a turbósokra, mert megszorulhat a csiga, egy turbó csere pedig nem olcsó, bár a széria turbók nem termelnek akkora hőt, mint egy utólag beépített nagyobb csiga, de aki ilyenben gondolkodik az már nem sajnálja a pénzt egy turbo timerre, meg nagyobb hűtőre, olajhűtőre.
A benzin pedig hát.....kis országunkban minden kútra a a Mol szállít (ugye azt senki nem gondolja, hogy pl az Agip kutakra Olaszországból hozzák a benzint), az a különbség, hogy ki teszi bele az adalékot, aminek literje x millió forint, szerintetek hogy jönnek ki azok a 20-40 forintos különbségek. Az aldis vagy mittudomén milyen kutak tutira nem tesznek bele semmit.
Az utángyártott alkatrész, amit írtál pedig egy bocsáss meg nettó baromság, sokszor egy utángyártott delphi, febi, monroe, bosch, hella stb márkájú sokszor jobb minőségű a gyárinál és akkor még a tuning márkák alkatrészeit nem is említettem.Szóval autót használni és karbantartani csak józan ésszel lehet, nem ilyen "szerelők" által az emberekbe sulykolt hülyeségekkel.
Bár én szerintem szerencsés vagyok, az én szerelőm nagyon rendes, ha magam viszem az alkatrészt az is simán beszereli és megmondja miből érdemes drágábbat venni és miből érdemes a drágábbat, na meg sok mindent megcsinálunk otthon a faterral. Nem véletlen, hogy a 15 éves kis fiestám patent állapotban van, tudom a gyengeségei és azokra fokozottan figyelek,
-
#56573440
törölt tag
van egy csomó ilyen redezvény nem csak totalcarnak, vannak pálya hétvégék mindenfele. nem mondom hogy mindegyik vevő egy ezer éves mercit akar körbetekerni a ringen vasárnap, egész biztos van aki közútra veszi, de azokkal nem tudsz mit csinálni egyébként se. amit én leszedtem hátulról tárcsa pl még bőven jó. a szerelő 20%-ot mondott rá, de a betét úgyis cserés volt, akkor ment mind a kettő a lecsóba. azzal mé simán el lehet járni egy darabig.
-
-
-
bambano
titán
miért? mert pár ember zárt helyen kicsit megkergeti a verdát, rosszabb esetben összetöri magát vagy a hasonszőrű társait? szerintem ez nagyon tisztességes magatartás, közforgalomtól elzárt helyen futják az ámokot, biztosan nem sérül meg vétlen harmadik.
ráadásul közforgalom számára nem nyitott magánterületen a jogsi csak söralátét, ott sem te, sem a hivatalos közeg nem vagdal ki semmit.
-
-
#56573440
törölt tag
ohh ismerős gumis, onnan viszik mint a cukrot ha van rajta még minta jellegű izé.
egyébként játszós autóra ami gyilkolásra van, vagy faluvégi farolásra szánják, oda egy használt tárcsa még pont jó lehet, úgyis egy hétvége alatt hamarabb elmelegszik az egész mint elkopna a tárcsa maradéka, úgyhogy arra még jó lehet
-
-
bambano
titán
te is tudod, hogy a gyárival azonos minőségű külsőstől származó cuccra nem mondják, hogy utángyártott. arra sem, ami ugyanaz, csak a gyár matricája hiányzik róla. én is tudom, hogy az én kocsimba pl. sachs lengéscsillapítókat szerelnek, csak ha a sachs beviszi először a gm központi raktárába, akkor ragasztanak rá plusz egy matricát, ettől az ára nagyjából 2x annyi lesz.
a kendácsolt, megbízhatatlan, ismeretlen előéletűre mondják, hogy utángyártott.
-
bambano
titán
arra, hogy előtte hogyan bántak vele, nagyjából nulla.
max. annyi, hogyha nem látod az autó rendes szerviztörténetét (ja, még mindig szerviz, a szervííííííz az az, amit a sámánok isznak), akkor nem veszed meg. ha egyszer eladásra kerülne az autóm, kapnál vele egy bazi nagy köteg számlát és bemehetnél bármelyik márkaszervizbe, és lekérdezhetnéd a központi adatbázisukat.de az se mindegy, hogy vásárlás után mit csinálsz vele? gagyi olaj 30 ezrenként vagy rendes, időben? keresel megbízható szerelőt vagy beviszed az első helyre? én mindig ott állok a sarkukban és nézem, hogy mit csinálnak, akár tetszik nekik, akár nem. az is igaz, hogy első menetben minden szerelővel meg főnökkel össze kellett balhézni ahhoz, hogy felfogják, nem hülye vagyok, hanem laikus.
"A magyar benzin": nincs olyan, hogy magyar benzin, mert ez az állítás azt feltételezné, hogy minden benzin egyforma, pedig nem. A tankolásnál az első, hogy megnézed, valójában milyen üzemanyag való az autódba. Például ha valaki figyelmesebben elolvasta a fóccvágen bora 1.6 fsi kottáját, akkor rádöbbenhetett, hogy abba bizony 98-as nyál való. Tehát nem tankoljuk gyalog 95-ös benzinnel, mert tönkremegy. szerintem olyan kúton kell tankolni, ami nagy lánchoz tartozik, forgalmas, nem alszik meg a benzin a tartályban és valamilyen prémiumot, mert abban kevesebb a kén.
ne sajnáljunk literenként 9 forintot a vpowerre, mert a hengerfej javítás több nagyságrenddel többe kerül. nem tankolunk munkagépből leszívott gázolajat okosba', mert az adagoló se két fillér. ugyanezért nem tankolok áruházi kutakon, meg kis vidéki családi vállalkozásoknál.
-
-
nemlehet
őstag
Nekem mint vásárlónak erre mennyi ráhatásom van, hogy a gazdája hogyan bánt vele? Annyi, hogy vagy megveszem vagy nem, de sok olyan hiba van ami se első, se második ránézésre sem látszik. Vannak akik belefutnak ezekbe, vannak akik nem. Itt tényleg csak azt tudom mondani, hogy lásd tesómék 0 kilóméteres Focus-a. A szakszervíz is csak csóválta a fejét, hogy nem szokott ezzel meg azzal gond lenni.
Amúgy kapásból a nem tankolunk szemetet számomra értelmezhetetlen. A magyar benzin nem jó minőségű (állítólag) és én mint egyszeri autós most akkor vagy elautózok a sógorokig vagy akkor keresek egy olyan kutat ahol jó a benzin. És én ezt honnan tudom ránézésre hogy hol van szemét és hogy hol van jó benzin?
Ráadásul az utángyártott szar beszerelése sem feltétlen a gazdán múlik. Beviszi szervízbe közlik vele, hogy javítás ennyi, aztán beraknak valamit. Persze tudom mindenki időmilliomos meg ránézésre is tudja mi a jó alkatrész....
-
Ezek egy részét még a sokat autót használók sem tudják. Ez kb olyan elvárás , hogy aki meg tudja nyitni a gúglit, tudjon már adatot menteni meg nulláról ablakot telepíteni stb-stb.
Nem a tényeket vitatom hogy ezzel mit lehet elérni, de
1- az átlag felhasználó (aki azért szerez jogsit, mert csak) soha nem szembesül ezzel-ezekkel
2-amíg nyomor van, de mindenki vágyik egy kis extrára, azt fogjál venni amire telik (és most ne menjünk bele hogy ez milyen, mert az nagyon messzire vezet)Én örülnék a legjobban ha minden használt autó olyan törődést kapna mint amit leírsz, de ezt elvárni már messze túlmutat a sci-fi kategórián.
-
bambano
titán
például az, hogy hidegen nem tépjük a motort, vezetési tudás kérdése
például az, hogy ha megtéptük a motort, nem állítjuk le, amíg visszahűl, vezetési tudás kérdése (ez főleg turbódízelnél hasznos)
például az, hogy nem tankolunk szemetet, autó kezelési tudás kérdése.
például az, hogy nem rakunk bele ócska utángyártott cuccokat, szintén.ez például négy egyszerű szabály, amivel a jó autó állapotát meg lehet tartani, a rossz autó állapotát javítani lehet.
-
A vezetés tudásnak vajmi kevés köze van ahhoz, hogy milyen az autó állapota vételkor. Sajnos az új autókat is hajtják és kezelik emberek, még ha csak pár kilométeren is. Nekem pl anno majdnem 100 km-t mutatott a szalonban az órája életem egyetlen új autójának, átvételkor meg nullázódott
-
bambano
titán
az f astrának hagyományos kasztnija van, az mindig rohadni fog.
a g-től kezdve volt horganyzott, az simán kibír 15-20 évet úgy, hogy csak 1-2 jellemző ponton rohad.(#24) nemlehet "Amúgy az autóvásárláshoz jó karma kell": vagy lehet, meg kellene tanulni vezetni és az autót jól kezelni...
-
nemlehet
őstag
Amúgy az autóvásárláshoz jó karma kell. Ismerek olyat aki látatlanban vett 3 autót és mindegyik egy álom volt kiváló állapotban, míg pl a tesóm 2 szerelőhöz is elvitte amit kinézett, időt, pénzt nem sajnálva aztán mégis sorra jönnek a szívások. Mondjuk ők egy új autóval is megszívtak, a zsír új focus többet volt szervízben mint náluk. Túl is adtak rajta nagyon gyorsan.
-
HoaryFox
őstag
Köszönöm szépen a reakciókat, most úgy egyesével nem válaszolnék rá, nem vagyok szavak embere
Arra is gondoltam, hogy hagyom a fenébe az egész autóvásárlás dolgot és inkább megcsináltatom patentra az Astrát. Tudom, nem kevés pénz és sose fogom látni, de ki garantálja nekem, hogy ha veszek egy autót, ugyanúgy előjönnek a hibák, magyarul újra beleülök a sz.pórollerbe
Ezt az autót legalább már ismerem, tudom, mik a nyűgjei, meg igazából tetszik is, sajnálom, hogy így telibesz.rta az előző tulaja, pedig egy nagyon jó kis autó lenne belőle.
Vagy lesz is?
-
Ne engedd el az álmaidat csak légy türelmes és körültekintő.
-
Vegyél 9-10 éves Dacia Logant/Sanderót.Olcsó, jól felszerelt, (laureate) tuti nem fog cserben hagyni. 1.4 16v még viszonylag jól is megy, csak ritka. És ezekben tuti 100-120e km van nem a triplája. (a klubtagok beszámolóiból kiindulva)
-
#56573440
törölt tag
55k csak? nekem a szerelő egy nullával többet mondott ha hengerfej miatt bontani kell, és géppel rámenni... és az is egy 10 éves e46
-
Agostino
addikt
2000 körüli autó
600-700ezer forintpick one. ennyiért a sokak által lesajnált citroen közül választanék. legalábbis az előző picassomat kemény 800k-ért vettem és imádtam. összetörték, azért nincsen. e46-ot hajtok azóta amit szintén szeretek, de az nem 600-700k volt.
-
Chuck Norris
senior tag
Egész olcsón megúsztad, nekem az egyik hajtókarcsapágy darálódott le az X14XE motoromban minden előjel nélkül, azóta biztos nem veszek opelt. Van a totalcaron egy cikk, hogy melyik motorkódokat érdemes kerülni azt érdemes lehet elolvassad.
-
Retro11
senior tag
Csatlakozom a többiekhez. MK1 Focus, lehetőleg ne TDCI és jó leszel sok évig. Érdemes lehet a szomszédba (A) átugrani, fillérekért vannak szép állapotúak.
-
bambano
titán
ha jól látom a korábbi bejegyzésedet, ez f astra. az pedig rohad.
egyetértek: szabadulj meg tőle. -
merkucyo
aktív tag
Az E36 compact németben 100-200 euroért el lehet vinni (gyakorlatilag hulladék áron) és itthon az a pár százezres ár tulajdonképpen az adminisztrációs és egyéb költségek miatt van.
Persze lehet mondani, hogy így prémium meg úgy luxus, de nem az. Egy normális kocsira a nyári gumi garnitúra közel annyi, mint ezek a csotrogányok.Egyébként az, hogy egy ilyen német csoda 110Le meg fronthajtás meg chiptuning meg lófüle... tudni kell, hogy egy 20 éves kocsi jelentősen vesztett a teljesítményéből szóval a dinamikus vezetés addig tart még egy gyerekét oviba hordó anyuka oda nem áll a pár éves Corollával...
Röviden az ótvar 20 éves bmw-ket kerülni kell, klasszikus darabok milliós nagyságrendtől kezdődnek és az újabbak is értelem szerűen.
Nagyon szép és jó autót lehet venni 10 éves, 4 ajtós 100.000 km környékén a kóreai-japán gyártóktól 500JMF-ért. Ha az embernek ennyi van kocsira, akkor ezekből kell szömörcézni.
-
Valaki fusi autoszerelo kellene, kifoltozni es lepisszenteni a ket sarvedot, nem nagy kiadas. Vagy nekiugrani otthon. Kartonpapir, sziloplaszt, festekspray.
Anno a kispolszki aljat kifoltoztam ugy, hogy kartonpapirral es cigisdobozokkal, sziloplaszttal eltuntettem a likat, majd befestettem feketere, pedig a 46os bakancs siman kifert volna rajta.
-
bagkri01
őstag
Az mk1-es focus nem lenne egy rossz választás, de a hátsó ajtók alja, a hátsó sárvédő szokott rozsdásodni, de ha kifognál egy garázsban tartott darabot zat nem szabad kihagyni. Szerintem is az 1.6-os benzines lenne a legjobb választás vagy akár egy 1.8-as. Ha focust veszel ez első dolgod legyen a hátsó kerékjárati ívben lévő szövet kicserélése egy műanyagra (ezzel megelőződ a rozsdásodást ha még nem az, ha za akkor karosszéria munkák után tedd meg), kb 8-10 ezerből meg van. Én még ajánlom a peugeot 307-t is, van egy napi használatban és a híresztelésekkel ellentétben nagyon megbízható, a kopó dolgokon kívűl még semmit nem kellett rajta cserélni. A 307-es pl 600k volt és van benne minden, digit légkondi, 4 légzsák, 2 elektromos ablak, esőszenzoros ablaktörlő, automata fényszóró, ABS, ESP, 4 tárcsafék, hűthető kesztyűtartó, elektromososan állítható tükör. A focusoknál lényegesen jobban felszerelt és kényelmesebbek is.
ui.:jaaa....és nem utolsósorban a peugeoton egy szikra rozsda nincs még az alján sem. lényeges jobb alváz és üregvédelmet hoztak össze a franciák akkoriban.
-
HoaryFox
őstag
Csak véleményem szerint nem mindegy, hogy egy 23 éves autóra locsolom el a pénzem, vagy azért egy akár 10 évvel fiatalabb autóra
Visszatérve az autóra, ennyit kellene megcsinálni rajta: ugye tankbetöltő nyílás környéke, 2 hátsó sárvédő, jobb oldali küszöb, valamint a hátsó nyúlvány, amire a lökös is megy, abból már hiányzik is jópár darab, főleg ott, ahol a kerék rányomja a vizet forgás közben. Ez nem lenne kis pénz és ezen hibák javítása nélkül szerintem a következő műszakin nem fog átmenni (az idein is szerintem úgy tolták át)
-
Elhiszem, hat ha extrakra vagysz, akkor csereld le. A fo oknak en azt vettem le az irasodbol, hogy gazdasagilag nem eri meg megtartani az autot. Erre utana meg irod, hogy 2000 koruli 5-600 ezres autot vennel helyette.
Vegulis korul kell nezni, ki lehet fogni. A 15 eves autok is nagyon bent vannak mar a korban, jonnek elo a rohadasok, jopar gazdanal megfordulhattak, ki tudja mit kapott. Klima, szervo is doglodhet, szivarog a gaz, olaj stb, nagyon at kell nezetni/nezni.
-
JoeYi
őstag
1.6 benzin Focus-t javaslom, 2003 és utáni évjáratot, mert az már faceliftes. Eléggé megbízható technika és olcsó a javítása ha mégis kéne. TDCi-vel viszont elméletben se játsz, abból csak szopóroller lenne
-
mexicanraven
senior tag
Az E36-ot autószerelőknek ajánlják!
-
Udv!
Eladod ezt es veszel egy ujabb lutri, oregedo szemetet. Erdemesebb a mostanit rendbe rakni, ha ismered a hibait es hajtani amig szet nem esik. Ezek a 15-20 eves autok szinte mind tekert orasak, rohadnak, nagyon bele lehet nyulni a kakiba.
Errol az autorol egy 5-10 evesre erne meg valtani.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
lo Sziasztok!Az autó jelenleg... off. Vagyis az autószerelő műhely parkolójában várja sorsát. Hengerfejes lett, elég...
- ThinkPad T14 Gen2i 14" FHD IPS i5-1135G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Remek áron dobozos új Hp Envy x360 garanciával /2in1/i7-1355U 16GB 1 TB SSD FHD IPS Touch 15.6"
- X1 Carbon 10th 14" 3K OLED i7-1260P 16GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv IR kam gar
- iPhone 12 64GB Független Használt/1-3 hónap gar./Akku 87%/p4221
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I7 6700 / RTX 2060 6GB / 32GB DDR4 / 250SSD+500HDD
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad E540 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I DVDRW I 15,6" FHD I CAM I W10 I Garancia
- Apple iPhone 14 Pro Max 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Honor 90 Lite/Honor 90/Honor Magic5 Lite/Honor Magic6 Lite/Honor Magic5 Pro
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest