Hirdetés

2021. május 14., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Postas99


Postas99
senior tag

Első hozzászólásnak és téma iditónak most pont jókor:

Garanciáls időn belül jeleztem N7Plus készülék javitási igényemet. A jegy is meg van róla. Senki nem jött érte, hogy átvegye a készüléket garanciális javításra.
Azóta megpróbáltam megjavíttatni , csak pénzért lehet. Ennyit a háztól házig javítás igéretének a hazugságáról.

[ Szerkesztve ]

(#2) Viktor0610 válasza Postas99 (#1) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Miért nem kérdeztél rá náluk telefonon/mailben, hogy miért nincs válasz?
Ha garanciális volt a hiba, miért lehet csak pénzért javíttatni?

"Látom kimozdultál a biztonságot jelentő PH-ról. Ez itt a vadon. Megeszünk." :DDD - "Dudálnak a kisautók." :DDD

(#3) Postas99 válasza Viktor0610 (#2) üzenetére


Postas99
senior tag

Mert a garancia már azóta lejárt.. amíg garanciális volt a termék és jeleztem a javíttatási igényemet feléjük addig nem foglalkoztak vele garancia időn belül.
Hiába volt nyitott jegyem a javíttatásra.
Most hogy már lejárt a garancia a termékre lehet azt mondani a vevőnek hogy fizess érte. Ezért nálam a cég egy nagy rakás kutyagumi... nem több mert a vállalt igéretüket is telibesz@rták...

[ Szerkesztve ]

(#4) Vikooo válasza Postas99 (#3) üzenetére


Vikooo
őstag

Több oka is lehet, hogy nem jeleztek vissza, miért nem kérdeztél rá a bejelentést követő pár napon belül (a megadott SLA lejártát követően)? És akkor náluk hangot is adhattal volna az elegedetlensegedrol.

Nekem volt, hogy a Samsung nem foglalkozott az ugyemmel annak ellenére, hogy volt nyitott hibajegy. Nem vártam meg, hogy lejarjon a garancia.

(Online jelentkeztünk suliba a lányommal, ha nem kapok visszajelzést záros határidőn belül, nem várom meg míg becsongetnek).

[ Szerkesztve ]

(#5) Postas99 válasza Vikooo (#4) üzenetére


Postas99
senior tag

Kivel beszélgessek???????????????????
Egy automata jegy generáló rendszerben vegyek fel új jegyet?
Telefonszám amit felhivhatsz még véletlenül sincs kint az oldalon..
Nem véletlenül várom már hogy pusztuljon ez a gyártó, mert az ígéretük is hazugság volt.

[ Szerkesztve ]

(#6) Vikooo válasza Postas99 (#5) üzenetére


Vikooo
őstag

Élő chat, email?

Hát nem fog pusztulni, elég rendesen befektettek a HMD -be. Én várom az X20 megjelenését!

(#7) Noukoum válasza Postas99 (#5) üzenetére


Noukoum
addikt

Élő csevegés?

Amúgy nyugi van, már úgyis mindegy nem?

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#8) Arcanine


Arcanine
csendes tag

Ha jól emlékszem az igény bejelentése után küldenek emailben egy kódot, és arra kattintva jutottam el a felületre, ahol megadhattam, hogy mikor és hova jöjjenek érte, és jöttek is. Háromszor volt szervízben a 7 plusom, és mindegyik alkalommal abszolút korrektek voltak.

(#9) Zsolt_72 válasza Arcanine (#8) üzenetére


Zsolt_72
MODERÁTOR

az igény bejelentése után küldenek emailben egy kódot”

Talán ott siklott félre a történet, hogy ez a kódos levél a SPAM mappába került, így sosem szerzett róla tudomást a panaszos...

(#10) Viktor0610 válasza Postas99 (#5) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Mindamellett, hogy megértem a problémádat, viszont mivel nem jártál utána, mi a helyzet a beküldött szervizigénnyel, szerintem te is hibás vagy.

Bocs.

[ Szerkesztve ]

"Látom kimozdultál a biztonságot jelentő PH-ról. Ez itt a vadon. Megeszünk." :DDD - "Dudálnak a kisautók." :DDD

(#11) Postas99 válasza Viktor0610 (#10) üzenetére


Postas99
senior tag

Ha már leadtam a telefonszámot is mert ezt is ki kellett tölteni és jött a jegy hogy jönnek érte felveszik stb... és senki nem hívott és nem jött a csomagért, nem érzem magam hibásnak. Még én pitizzek , hogy ugyanmár ha benne van a szolgáltatásban oldják már meg valahogy. Elkönyveletem, hogy ilyen a szolgáltatás és kész.

Mindig könnyebb a customert hibáztatni...
Csak a terméket kellet volna jóra megcsinálni és nem halt volna meg idő előtt az USB-C töltő port (amivel teli van szórva a net mint hamar bedöglő cucc a nokiánál ) és amiért a szervíz garanciát érvényesíttettem volna, valószínűleg azért is én vagyok a hibás mert mertem használni a gyárilag szar alkatrészekből vacak minőségben összerakott (reflow, forrasz anyag, 1centes alkatrész 2 centes helyett, stb) terméket és idő előtt elhalálozott a kezemben... :W Tudnám még sorolni a hibalistát de felesleges.. itt csücsül a polcon. Mert 35e Ft-ért nem fogok USB-C csatlakozót cserélteti rajta. Ugyanis ennyi lenne a HIVATALOS NOKIA CARE javítási költsége.

[ Szerkesztve ]

(#12) janeszgol


janeszgol
veterán

Jók ezek a szolgáltatások (beígérve). Már csak olyan ajánlat kell hozzá telefonból, amit szívesen meg is vesznek, és vihetik javítani. :D
(Lásd 5.1 Plus, 7 Plus, 6.1 Plus töltőport.)

(#13) jbcs


jbcs
tag

Ígérni bármit lehet, de ha a CENTER-be oda ültetek egy alacsony IQ-jú figurát 220 Br.-os fizetéssel akkor meg lehet nézni a szolgáltatást. Egy Nokia telefonnal kapcsolatos kérdésben kerestem meg a központi szolgáltatóközpontot. Angolul csevegtünk, nagyon udvariasak voltak, "köszönjük, értékeljük"... De konkrét kérdésemre, hogy hogyan lehetne megoldani, nem írt semmit, hogy pl. próbáltad már azt, hogy... vagy ezt... Részéről a beszélgetésben a legfontosabb volt a végén, hogy "please rate me with 5 stars" :)

Copyright © 2000-2021 PROHARDVER Informatikai Kft.