Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) pilóta


pilóta
nagyúr

A játékos a jó játékért fizet, és aki ilyet készít sikeres lesz.

Ezzel kellett volna kezdeni (és folytatni is...), de sajnos a zombi felhasználót a marketing megeteti bármivel, és azt veszi, amit az arcába tolnak.

Persze van olyan réteg, aki a jó játékért fizet csak, de hogy abból meg lehet-e élni? Majd kiderül...

Aki él és nem boldog, az téved!

(#2) Jack@l


Jack@l
veterán

Crytek-ék is akcióznak:
http://www.neowin.net/news/crytek-to-combat-epic-games-unreal-engine-4-by-offering-cryengine-for-990-a-month

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#3) @rglaaf


@rglaaf
veterán

házon belül fejlesztik ki a szükséges technológiai alapot.

Ami televan bugokkal és szinte alkalmatlan a multi fps-ekre a A titanfall is azért megy szinte gond nélkül mert egy 1000 éves bejáratott engine-t használt ,a régi UE enginek mindig is hiresek voltak arról hogy remek mult fps futottak alatta gond nélkül

PSN:BiZzare_0 ️

(#4) Zirowe


Zirowe
nagyúr

Azért az az bevétel 5%-a erősnek tűnik nekem.

We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

(#5) Crytek


Crytek
veterán

Na ,most már akkor végre elkezdhetik végre ömleszteni a szebbnél szebb UE4-es játékokat!

Next PC Upgrade: 2022

(#6) Prof válasza pilóta (#1) üzenetére


Prof
addikt

Kivancsi leszek ennek kapcsan a Diablo 3 kieg eladasaira.

(#7) zoltanz


zoltanz
nagyúr

Mitől Unreal Engine (Van új Unreal? Nincsen.) ez inkább Epic Engine.

Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek

(#8) hapakj válasza zoltanz (#7) üzenetére


hapakj
aktív tag

Mert egy cég úgy nevezi el a saját termékét, ahogy akarja...

(#9) Th1sN04ll válasza zoltanz (#7) üzenetére


Th1sN04ll
senior tag

Az engine elődei az unreal-al debütáltak így ezen a néven védettek le! Szerintem van bene fantázia, az uzletpolitika is szimpatikusnak tűnik, de szerintem az 5% részesedés kicsit erős, de lehet rugalmasak lesznek később!

(#10) @rglaaf válasza zoltanz (#7) üzenetére


@rglaaf
veterán

Mindig is ezen a néven volt az engine de ne zavarjon..

PSN:BiZzare_0 ️

(#11) zoltanz válasza @rglaaf (#10) üzenetére


zoltanz
nagyúr

Legalább egy Demo programot kiadhatnának, mégis lehetne látni mit kapnak a pénzükért. Egykét pillanatkép meg videó vajmi kevés sztem.

Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek

(#12) xtremez


xtremez
aktív tag

Ahhoz képest, hogy ők uralták a piacot ráadásul az AAA piacot UE 3-al, most meg "indie,mobil" fejlesztőkre mennek.. Vártam pedig az áll leejtést tőlük. A a voxel cone tracinges demó jól nézett ki anno.

Jó ez, hogy most mindenki saját motort ír és támogat ?

(#13) @rglaaf válasza zoltanz (#11) üzenetére


@rglaaf
veterán

UDK (unreal developer kit) töltsd le nézd meg :D

PSN:BiZzare_0 ️

(#14) bteebi válasza Zirowe (#4) üzenetére


bteebi
veterán

Én is így gondolom... de egyébként nem feltétlenül irreális. Spec. nem tudom, hogy egy engine kifejlesztése a teljes fejlesztés költségének/idejének hány %-a. Gondolom jóval több 5%-nál, szóval megérheti. Nekik meg az a biznisz benne, hogy sokan megveszik. Már ha tényleg jó.

Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.

(#15) Crytek válasza xtremez (#12) üzenetére


Crytek
veterán

Jó bizony akkor nem lennének ilyen szép game-ek ha csak 1-2 szereplős lenne a graf engine piac.

Id Tech (akármennyi) is ütni fog majd csak győzzük kivárni a Bethesda címeit.
Remélem a Crytek se ül a valagán és néz ki a fejéből hanem ismét leejteti az állunkat PC-n is.
Akkor ott van még a technland féle Chrome engine az se rossz.
Odaverős még a luminous engine is.

Sok sok szeretettel várok minden új szépséget :C

Next PC Upgrade: 2022

(#16) xtremez válasza Crytek (#15) üzenetére


xtremez
aktív tag

Id Tech régen vezető motor volt, most meg sehol nincs.. Tudom már csak Bethesda studik használhatják, de igazán megmutathatnák már, hogy mire képes a Tech 5 ha képes persze.. :DDD

(#17) Crytek válasza xtremez (#16) üzenetére


Crytek
veterán

Azt már nem fogod látni a Doom 4 alatt is állítólag 6-os számmal szerepel majd :DDD

Nem mellesleg a Rage nem volt olyan rossz kezdésnek ,csak rengetek kidolgozatlan apró részlet tökretette :(

Next PC Upgrade: 2022

(#18) TTomax válasza Zirowe (#4) üzenetére


TTomax
nagyúr

Nekem is pont ez szúrt szemet,szerintem egy kissé drága... :U

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#19) xtremez válasza Crytek (#17) üzenetére


xtremez
aktív tag

Ezt meg honnan veszed, hogy 6 lesz alatta ? Carmack megcsinálta már mielőtt lelépett ? Rage dizájnra jól nézett ki, de egyébként borzalmasan statikus, effekt és minden szegény volt. 2007-es bemutató milliószor szebb mint a végleges kiadás. Ezt szerintem főleg a konzolos megjelenésnek és a 60 fps erőltetésének köszönhető.

(#20) mcsabee válasza pilóta (#1) üzenetére


mcsabee
senior tag

Nem zombi felhasználókról van szó, hanem átlagos emberekről. Sokan különbnek érzik magukat, mert ők még annak is utánanéznek, hogy milyen gyufát vesznek a tábortűz meggyújtásához, de ez egy szűk réteg. Az átlag ember hazamegy a melóból, le akar ülni játszani, lát egy reklámot, ha tetszik, amit a reklámban lát, akkor megveszi a játékot. Az ilyen átlag embereknek a nem túl jó játék is jó játék lehet, mert nem olyan igényekkel ülnek le elé, mint te, én, vagy bárki más olyan, aki fórumozik, és a témában utánaolvas a dolgoknak. Ez nem zombiság, hanem átlagosság.

Engem személy szerint borzalmasan idegesít, mikor a sok "core" felhasználó nem látja a fától az erdőt, mert csak a maguk által nevelgetett kis cserjével, és annak igényeivel vannak elfoglalva, de a többi fa meg száradjon ki, mert kit érdekel, hogy ők mit gondolnak, és egyébként is azok teljesen más fajta fák, és kit érdekelnek, biztos rosszabbak, és csúnyábbak is emiatt... (remélem azért páran értik az analógiát)

(#3) VAN der BOSS: Itt indie játékokról volt szó, nem multiplayer FPS-ekről - persze a kettő nem zárja ki egymást, de egy műfaj alapján ne vonjunk már le következtetéseket.

Stay a while and listen...

(#21) @rglaaf válasza mcsabee (#20) üzenetére


@rglaaf
veterán

Igen de ilyen[link][link] engine prezentációk után nem indie játékokra vágynék

PSN:BiZzare_0 ️

(#22) huskydog17 válasza xtremez (#16) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Májusban látni fogjuk (Wolfenstein: The New Order), azután pedig augusztusban (The Evil Within). Valamikor majd a jövőben pedig elvileg a Doom 4-ben.

#15: Látványban szerintem még durván az élmezőnyben van a Dunia és a Road Hog Engine is. Mondjuk a Crystal Engine sem utolsó.

#21: Felejtsük már el ezeket a tech demokat, ilyen játékban nem lesz! Milliószor le lett írva, hogy miért.

[ Szerkesztve ]

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#23) @rglaaf válasza huskydog17 (#22) üzenetére


@rglaaf
veterán

Jó akkor leirom ismét, remélem nem kell milliószor nem ilyen kinézetű jétékot szeretnék mert tudom hogy olyan nem lesz de az indie gémeknél azért többet érdemelne ez az engine

PSN:BiZzare_0 ️

(#24) bbTamas77


bbTamas77
aktív tag

Ahogy nézem a SDK dokumentumokat full C++-ben lehet írni a játékokat?
Egyáltalán mi értelme volt UE3-ban ilyen java scripting-nek?
Fejlesztői szemmel egyszerűbb lehetett, de nem véletlenül tértek át c++-re.
Én a java-t nem tartom egy "hatékony" nyelvnek, hiába népszerű és viszonylag sok terhet leszel fejlesztői szemmel nézve és milló alkalmazás épül rá.
Hatékonyságot az alkalmazás sebességére értem.

Ahogy látom, még nagyon béta fázisban van az egész UE4.
Elég kevés leírás is van hozzá, írják is.
Legalább 6 hónap mire kiforr.

[ Szerkesztve ]

(#25) bitblueduck


bitblueduck
senior tag

Nem értem miért sok az 5% a korábbi licensz árakhoz képest. Kb 15 millió USD bevétel esetén lenne olcsóbb a régi konstrukcióval, tehát AAA címek esetén drága csak.

An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.

(#26) wraith29A


wraith29A
csendes tag

Hú, azért nagyot változott a világ. Amennyiben emlékeim nem csalnak, asszem' az UE1-et annak idején egymillió dollárért vesztegették a fejlesztőknek. Most pedig kicsit túlozva ugyan, de utánunk hajintják a csúcsszuper engine-t, az első verzió aprócska töredékéért...

Összehasonlításul, előkotorva a régi, kissé megkopott emlékeket: 1998 körül a Q2 engine-t valami 100k, a Monolith-et pedig 250k dollárért árulták.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.