"a burkolat környezetbarát (újrahasznosított PET palackból készült a tető és az üléskárpit),"
Az egész tető? Vagy csak a tetőkárpit?
"Akula Sub, ready for the deep!"
"a burkolat környezetbarát (újrahasznosított PET palackból készült a tető és az üléskárpit),"
Az egész tető? Vagy csak a tetőkárpit?
"Akula Sub, ready for the deep!"
Kevés elektromos autóra mondtam még hogy szép, de ez kifejezetten pofás a kategóriájában.
Nem válasz akart lenni, bocs.
[ Szerkesztve ]
Hát a német Design sosem volt favorit, ez így fotók alapján előzetesen is jópofának tűnt. Szépnek nem mondanám, jópofának, üde színfoltnak. Jók az arányai. Megvárjuk a teszteket. Mondjuk az eredeti ötlet és design is valahogy anno jó volt, ezt helyesen meglovagolták nem úgy mint a feltámasztott bogárral ami szörnyű lett vagy a Sírokkóó Ez tök jó lett.
Wait, ezek fotók? Nem renderek?
Vissza kell vinnem pár kazettát.
Menő cucc lett, de azért egy iD.Life kellene már amúgy inkább.
Itt azt mondja £50k-ról indul majd. Hát az sok... én olyan £30k-ra gondoltam .
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
Nézd meg az új autó árakat. Csillagos egekben van mindegyik. Egy része talán betudható minden féle magyarázatnak de másik része az áremelésnek azért van mert megtehetik.
Kis semmi autók olyan árban vannak hogy még, de a használtatók is.
50k? omg!
amúgy valóban pofás a design
Tetőkárpit, szövetülés.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Az iD3 is többről indul, mint 30
jóvan na' levagyok maradva, nem nézegetem auto árakat mostanában.
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
Jobban is jársz.
sheratan: már ha lehetne kapni, itthon hónapok óta nem rendelhető tudtommal.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Hát nem tudom, nekem nagyon szögletesnek tűnik az egész forma, mintha kisbaltával faragták volna. Ráadásul ha megnézem az ablakok méretét az ajtókhoz viszonyítva, még csak közel sem arányos. Mintha le lenne horpasztva a teteje.
Nekem valahogy a múlt századi lekerekített VW Transporter forma sokkal jobban bejön.
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
Én sem láttam még rendelhetően, még a konfigurátor sem működik a honlapon.
Azt már törölték: [link]
Akkor majd a Renault 5... Meg a Hyundai és Kia kisautói.
Ne legyen igazam, de én nem várok nagy csodát a kisautók között. Vagy az ár fog elszállni (lásd E-tech, ami Kona méret), vagy a lényeg nem fog változni (lásd "all new" e-Niro). A nagyobb autók árát meg lehet indokolni a nagyságukkal, a kis autók ugyanazzal a technikával minimálisan kerülnének kevesebbe, ha egyáltalán, mert a tervezésük a kevesebb hely miatt problémásabb.
[ Szerkesztve ]
Ha lenne olyan ami 20000€ alatt van, és elmegy mondjuk 300km körül, az bőven jó lenne már szerintem, de a jelenlegi kínálatban azért nem túl sok ilyen van.
Nagy autó nekem nem kell, és nem csak az ára miatt.
Attól függ, mit jelent a 300 km. Ehhez télen autópályán 130 - al 600 km WLTP kell. Az meg nem lesz 20k alatt, de még 40k alatt sem, még ha beleférne is a kb. 80-100 kWh akku egy kisautóba.
hát ja
300 km amihez 600km kell
Lehet akár jóval kevesebb is, amihez 600 km WLTP kell, ha mondjuk a német autópályán haladsz 200 felett . 20 fokban, taxi üzemmódban meg a 450 km WLTP e-Niro - ból ki tudnak hozni 550-600 - at is. Villanyautóknál a hatótáv sokkal jobban függ a körülményektől, mint egy belső égésűnél.
Nem nagyon szoktam autópályázni, főleg nem télen, szóval nem arra értettem, de mondjuk egy Budapest - Börzsöny oda-vissza legyen meg egy töltéssel télen is 4-5 emberrel. Az szerintem simán mehet egy 40kWh akkuval, ha hatékony az autó.
Nézz valamit használtan. Talán az évtized végére lesz valami ezekből a kisautókból, de biztos nem 20000€-ért.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Hatótáv számoló
Kb. erre számíts. 300 km - hez 0 fokban, normál vezetési stílussal, 100 km/h - val 64 - es akku kell.(Kona, e-Niro). Kb. 200 km - hez kell 40 - es akku ezekkel a körülményekkel.
Mindenképp használtan lesz valami, igen. Bár a jelenlegi piacon nincs nagy reményem erre sem azért, mert nem tudnak új autókat sem szállítani jelenleg, amiből a használt lenne pár év múlva és ez most valószínűleg csak rosszabb lesz a háború miatt.
Füleske: Kona méret amúgy jó lenne, de múltkor vezettem, és bár nagyon jó cucc, de úgy úszik a kanyarokban, mint egy bálna. Gondolom a súly meg felfüggesztés miatt, illetve hogy magasabb építésű, mint amiket eddig vezettem (ne ilyen utcai versenyzős stílusra gondolj, csak mondjuk kereszteződésben kanyarodás villamossíneken át és érezhetően eldobta az utat).
Ami használt is lesz marad Nyugat-Európában. Az üzemanyagárak végleg betettek a hagyományos autók népszerűségének, még az is elektromost akar aki eddig azt mondta soha.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
" Az üzemanyagárak végleg betettek a hagyományos autók népszerűségének, még az is elektromost akar aki eddig azt mondta soha."
Ezt baráti körömben lévő beszélgetéseim által megerősítem én is