Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Akula


Akula
őstag

"a burkolat környezetbarát (újrahasznosított PET palackból készült a tető és az üléskárpit),"
Az egész tető? Vagy csak a tetőkárpit?

"Akula Sub, ready for the deep!"

(#2) Juhaszatti válasza Akula (#1) üzenetére


Juhaszatti
addikt

Kevés elektromos autóra mondtam még hogy szép, de ez kifejezetten pofás a kategóriájában.

Nem válasz akart lenni, bocs.

[ Szerkesztve ]

(#3) Benőke


Benőke
őstag

Hát a német Design sosem volt favorit, ez így fotók alapján előzetesen is jópofának tűnt. Szépnek nem mondanám, jópofának, üde színfoltnak. Jók az arányai. Megvárjuk a teszteket. Mondjuk az eredeti ötlet és design is valahogy anno jó volt, ezt helyesen meglovagolták nem úgy mint a feltámasztott bogárral ami szörnyű lett vagy a Sírokkóó Ez tök jó lett. :C

(#4) Plazmacucci válasza Benőke (#3) üzenetére


Plazmacucci
félisten

Wait, ezek fotók? Nem renderek?

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#5) #16820480


#16820480
törölt tag

Menő cucc lett, de azért egy iD.Life kellene már amúgy inkább.

(#6) Benőke válasza Plazmacucci (#4) üzenetére


Benőke
őstag

(#7) moleculez válasza Benőke (#6) üzenetére


moleculez
veterán

Itt azt mondja £50k-ról indul majd. Hát az sok... én olyan £30k-ra gondoltam :DDD .

Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!

(#8) Benőke válasza moleculez (#7) üzenetére


Benőke
őstag

Nézd meg az új autó árakat. Csillagos egekben van mindegyik. Egy része talán betudható minden féle magyarázatnak de másik része az áremelésnek azért van mert megtehetik.
Kis semmi autók olyan árban vannak hogy még, de a használtatók is.

(#9) k-adi válasza moleculez (#7) üzenetére


k-adi
nagyúr

50k? omg! :D

amúgy valóban pofás a design

(#10) Noukoum válasza Akula (#1) üzenetére


Noukoum
veterán

Tetőkárpit, szövetülés.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#11) #16820480 válasza moleculez (#7) üzenetére


#16820480
törölt tag

Az iD3 is többről indul, mint 30 :N

(#12) moleculez válasza #16820480 (#11) üzenetére


moleculez
veterán

jóvan na' levagyok maradva, nem nézegetem auto árakat mostanában. :DDD

Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!

(#13) Noukoum válasza moleculez (#12) üzenetére


Noukoum
veterán

Jobban is jársz. :D

sheratan: már ha lehetne kapni, itthon hónapok óta nem rendelhető tudtommal.

[ Szerkesztve ]

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#14) Hopkins95 válasza Benőke (#3) üzenetére


Hopkins95
addikt

Hát nem tudom, nekem nagyon szögletesnek tűnik az egész forma, mintha kisbaltával faragták volna. :U Ráadásul ha megnézem az ablakok méretét az ajtókhoz viszonyítva, még csak közel sem arányos. Mintha le lenne horpasztva a teteje.

Nekem valahogy a múlt századi lekerekített VW Transporter forma sokkal jobban bejön.

Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955

(#15) #16820480 válasza Noukoum (#13) üzenetére


#16820480
törölt tag

Én sem láttam még rendelhetően, még a konfigurátor sem működik a honlapon.

(#16) Füleske válasza #16820480 (#5) üzenetére


Füleske
addikt

Azt már törölték: [link]

(#17) #16820480 válasza Füleske (#16) üzenetére


#16820480
törölt tag

Akkor majd a Renault 5... Meg a Hyundai és Kia kisautói.

(#18) Füleske válasza #16820480 (#17) üzenetére


Füleske
addikt

Ne legyen igazam, de én nem várok nagy csodát a kisautók között. Vagy az ár fog elszállni (lásd E-tech, ami Kona méret), vagy a lényeg nem fog változni (lásd "all new" e-Niro). A nagyobb autók árát meg lehet indokolni a nagyságukkal, a kis autók ugyanazzal a technikával minimálisan kerülnének kevesebbe, ha egyáltalán, mert a tervezésük a kevesebb hely miatt problémásabb.

[ Szerkesztve ]

(#19) #16820480 válasza Füleske (#18) üzenetére


#16820480
törölt tag

Ha lenne olyan ami 20000€ alatt van, és elmegy mondjuk 300km körül, az bőven jó lenne már szerintem, de a jelenlegi kínálatban azért nem túl sok ilyen van.
Nagy autó nekem nem kell, és nem csak az ára miatt.

(#20) Füleske válasza #16820480 (#19) üzenetére


Füleske
addikt

Attól függ, mit jelent a 300 km. Ehhez télen autópályán 130 - al 600 km WLTP kell. Az meg nem lesz 20k alatt, de még 40k alatt sem, még ha beleférne is a kb. 80-100 kWh akku egy kisautóba.

(#21) k-adi válasza Füleske (#20) üzenetére


k-adi
nagyúr

hát ja
300 km amihez 600km kell

(#22) Füleske válasza k-adi (#21) üzenetére


Füleske
addikt

Lehet akár jóval kevesebb is, amihez 600 km WLTP kell, ha mondjuk a német autópályán haladsz 200 felett . 20 fokban, taxi üzemmódban meg a 450 km WLTP e-Niro - ból ki tudnak hozni 550-600 - at is. Villanyautóknál a hatótáv sokkal jobban függ a körülményektől, mint egy belső égésűnél.

(#23) #16820480 válasza Füleske (#20) üzenetére


#16820480
törölt tag

Nem nagyon szoktam autópályázni, főleg nem télen, szóval nem arra értettem, de mondjuk egy Budapest - Börzsöny oda-vissza legyen meg egy töltéssel télen is 4-5 emberrel. Az szerintem simán mehet egy 40kWh akkuval, ha hatékony az autó.

(#24) Noukoum válasza #16820480 (#23) üzenetére


Noukoum
veterán

Nézz valamit használtan. Talán az évtized végére lesz valami ezekből a kisautókból, de biztos nem 20000€-ért.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#25) Füleske válasza #16820480 (#23) üzenetére


Füleske
addikt

Hatótáv számoló
Kb. erre számíts. 300 km - hez 0 fokban, normál vezetési stílussal, 100 km/h - val 64 - es akku kell.(Kona, e-Niro). Kb. 200 km - hez kell 40 - es akku ezekkel a körülményekkel.

(#26) #16820480 válasza Noukoum (#24) üzenetére


#16820480
törölt tag

Mindenképp használtan lesz valami, igen. Bár a jelenlegi piacon nincs nagy reményem erre sem azért, mert nem tudnak új autókat sem szállítani jelenleg, amiből a használt lenne pár év múlva és ez most valószínűleg csak rosszabb lesz a háború miatt.

Füleske: Kona méret amúgy jó lenne, de múltkor vezettem, és bár nagyon jó cucc, de úgy úszik a kanyarokban, mint egy bálna. Gondolom a súly meg felfüggesztés miatt, illetve hogy magasabb építésű, mint amiket eddig vezettem (ne ilyen utcai versenyzős stílusra gondolj, csak mondjuk kereszteződésben kanyarodás villamossíneken át és érezhetően eldobta az utat).

(#27) Noukoum válasza #16820480 (#26) üzenetére


Noukoum
veterán

Ami használt is lesz marad Nyugat-Európában. Az üzemanyagárak végleg betettek a hagyományos autók népszerűségének, még az is elektromost akar aki eddig azt mondta soha.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#28) k-adi válasza Noukoum (#27) üzenetére


k-adi
nagyúr

" Az üzemanyagárak végleg betettek a hagyományos autók népszerűségének, még az is elektromost akar aki eddig azt mondta soha."

Ezt baráti körömben lévő beszélgetéseim által megerősítem én is

(#29) NemMo


NemMo
őstag

Szép kis járgány lett

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.