Happy birthday AMD!
"...a Jóakarat szétfröccsen a Butaság szökőkútján, kövér gyerekek gyűjtik a könnyeket egy vak koldus számára, aki egy falragaszt betűz remegő újjakkal: ez itt a pokol!" - Syrius
Happy birthday AMD!
"...a Jóakarat szétfröccsen a Butaság szökőkútján, kövér gyerekek gyűjtik a könnyeket egy vak koldus számára, aki egy falragaszt betűz remegő újjakkal: ez itt a pokol!" - Syrius
majd csak beérik a fejlesztések gyümölcse
workworkwork...
Újabb 2,5 milliárd dollár alig két év alatt..... Féktelen a befektetői illetve banki bizalom az AMD felé........
Reméljük a legjobbakat
"...a Jóakarat szétfröccsen a Butaság szökőkútján, kövér gyerekek gyűjtik a könnyeket egy vak koldus számára, aki egy falragaszt betűz remegő újjakkal: ez itt a pokol!" - Syrius
Bevállalósak.. Csak nehogy rossz vége legyen.
iSO
elég csinos összeg, reméljük megtérül
Bármilyen közel vagy valakihez, végtelen a távolság köztetek.
''Ruiz megerősítette egyúttal a korábban napvilágot látott információkat, melyek szerint a 65 nm-es csíkszélességű technológiával előállított processzorok szállítása még ez év utolsó negyedében megkezdődik. A következő váltásra, a 45 nm-es csíkszélesség bevezetésére az eredetileg tervezettnél hamarabb kerül sor, hozzávetőleg egy évvel a 65 nm-es chipek után jelennek meg a következő nemzedék képviselői.'' - Ha ez így lesz akkor közelebb kerülnek gyártástechnológiában az Intel-hez, csökkentik a lemaradást.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Hát igen! Itt inkább arról (is) van szó, hogy mennyire stabil a gazdaság, és milyen a társadalmi helyzet (illetve a fizetőképes kereslet)! Amíg ott, kint ez kerül a címoldalakra, addig nálunk ugye ''tüntetés''. Ezért nem is fognak egy darabig ide jönni ilyen befektetők!
(most ez nem feltétlenül politikai hozzászólás, sorry, aki úgy érezné, itt inkább a munka meg nem fizetése, és a társadalom érettsége a kérdés)
[Szerkesztve]
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
Ideje, a c2D-vel nagyon odapörkölt az intel... Meg aztán hamarosan nem csak a magok számát, hanem a frekit is muszáj lesz növelni a jobb teljesítmény érdekében...
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
Nekem úgy hat, mintha nemrég lett volna a FAB 30 átadása. Na persze, a nyitás csak 1999 őszén történt meg, a K6-2 procik idején.
#tarcsad
Ja, de csak egy kicsit van igazad! Ugyanis, nem lenne szükség nagyobb frekire/többmagra, ha a (nem)kedves programozók normálissan írnák meg a játékokat/programokat. Érdekes módon, anno a Playstation-nál, de még a SNES-nél is az volt a tendencia, hogy mivel a hardver nem változott, megpróbálták minnél jobban kihasználni az erejét! Pl. a SNES-nél, a Donkey Kong sorozat erre nagyon jó példa! Az első rész majdnem fekete/fehér volt, a második már sokkal színesebb, érdekesebb, összetettebb volt, és a csúcsot a 3. rész jelentette, igaz, az 1-2 rész között nagyobb volt az eltérés/ugrás, mint a 2-3 rész között. ilyet még elvétve sem lehet a PC-n találni!
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
a konzol egy fix hardware. a pcnel nem 1 procira/1vga kell optimalizalni..
Viszont a legnagyobb SW gyártó adja a lovat a hajtás alá a több és több erőforrást igénylő oprendszereivel... Másik fórumon olvastam, h a vista mindenestül (pagefile-lal) már tizenXGB HDD-t eszik, terheli a procit, stb. - És ez csak az OS!
Ok, megértem, hogy pl a photoshopnak kell a kraft egy-egy spéci konverzióhoz. De néha kiakadok h egy-egy igazán régi játék meg-megakad az új cuccokon (gondolok itt a diablo2-re, amit sikeresen kiakasztottam A64-es konfi alatt
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
jobb lett volna ha mo-ra telepítenek ennyi pénzből gyárat,
legalább a budapest magot helybe legyárthatták volna
workworkwork...
Programoztál már életedben?
Az alapján amit írtál nem úgy tünik. Ez esetben pedig ne szajkózd a máshol hallott hülyeségeket.
Aki hülye, haljon meg!
Persze, h jobb lett volna, de az AMD-nél sem hülyék vannakám! Több proci jött volna ki a magyar melósok zsebében, ruhájában, hajában, se***ben, mint becsomagolva a gyárkapun
"...a Jóakarat szétfröccsen a Butaság szökőkútján, kövér gyerekek gyűjtik a könnyeket egy vak koldus számára, aki egy falragaszt betűz remegő újjakkal: ez itt a pokol!" - Syrius
Nem hiszem, hogy ez lett volna a legnyomósabb érv.
Az sokkal inkább, hogy Mo nem igen tudott volna annyi támogatást összekaprni, amennyit a németek ajánlottak.
Aki hülye, haljon meg!
Én ''csak'' poénból írtam. Gondolom n+1 oka volt AMD-nek odatenni a gyárat. És azt h hosszútávon mit jelent egy ilyen gyár sőt gyáregység azt gondolom mindannyian el tudjuk képzelni. Tudták ezt a németek is. Gondolom a telekért sem fizetett túl sokat a cég..........
"...a Jóakarat szétfröccsen a Butaság szökőkútján, kövér gyerekek gyűjtik a könnyeket egy vak koldus számára, aki egy falragaszt betűz remegő újjakkal: ez itt a pokol!" - Syrius
Kezdjük az ideillő közhellyel: Boldog szülinapot gyár! Bár ez nem szülinap, mert akkor még csak elkezdték csinálni, még nem épült meg. Ez olyan, mintha a gyerekre már akkor mondanák, hogy megszületett, amikor izé... khömm...
Különben valami hasonló hírre vártam azóta, mióta néhány napja megjelent itt egy hír, hogy ATi 2008-ban (asszem elején) már 45 nm-el szeretne szaladgálni. Akkor azt gondoltam, hogy valami baromira nem stimmel, hisz AMD eddigi info alapján későbbre tervezi a 45 nm csíkszélre való átállást. A másik lehetőség meg az volt, hogy AMD is előbb fog átállni. Szép is lenne, ha egy leányvállalatban/vállalatágban előbb jelenne meg egy költségkímélő technológia, mint az anyavállalatban/fő vállalatrészben.
Minden politikát félretéve pedig kicsit fura volt, hogy a bácsi (Hector Ruiz) az oktatást az ipari fejlődés egy alapjaként/pilléreként említi. Nálunk pedig gőzerővel folyik ennek a tönkrevágása (kormányfüggetlenül), így próbálunk ''felzárkózni a nyugathoz''. Elég erős következtetéseket lehet ebből levonni, de ezt inkább a PH!olitika topicban kéne megtenni.
Skynet is real. It's called Google.
Tévedsz! NEM máshol halottam, én magam is megállapítottam ezt a (számodra) hülyeséget! DE! Ennek van egy másik oldala is. Ne mondja nekem senki, hogy ennek így kell lennie! Azért van így, mert senkinek sem érdeke, hogy tényleg jó legyen az usereknek! Ezen most lehettne vitattkozni, hosszan, de semmi értelme. Én az user oldalt '' képviselem'', Nekem, és gondolom az userek 101%-nak az az érdeke, hogy normálissan menjenek a progik (és itt most NEM] a warez cuccosokról beszélek, hanem az EREDETI, megvásárolt progik), a hardver/szoftver gyártóknak ennek majdnem teljessen az ellenkezője az érdeke! Erre jelenleg a legeslegjobb példa a Battlefield 2, illetve a Battlefield 2142 (bár főleg a második rész, de a 2142-höz szinte azonnal kidobtak egy pecst, a BF2-höz meg számolattlanul). Eredetiben megvettem, a BF2 összes kiegjét is, és igenis jogossan elvárnám, hogy ha nem is 100%-ossan, de legalábbis NE gyerekbetegségben szenvedve, szinte béta verzióban (vagy annál silányabban) kerüljön hozzám! És itt most NEM (ismételem n e m ) harver hibák miatt van/volt! Ergo, magasról nem érdekelnek a programozók nyűgjei (sorry). Nekik, és a többi Őket ''segítő'' (persze ezek inkább gátló) emberkék problémái egy usert sem érdeklik, és ebben teljessen igazuk van!
Bár, mint tudjuk, a progik egy kis részét adják a programozók, a többséget a szponzorok, és a managerek adják, ezért olyan s**r az egész.
(felhívom figyelmedet az utolsó mondatra, szvsz, itt van a Morzsi elásva!
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
Boldog évfordulót.
"Csak úgy mondom"
No flame, csak egy-két mondat: Egyrészt nem mondom, hogy hasonlíts össze egy AMD és egy Intel által kiadott optimization reference-t, csak hidd el, vannak különbségek. Optimalizálni rendesen csak úgy lehet, ha »kizárólag« assembly-ben programozol. Saját tapasztalat, hogy egy ilyen témában járatos assembly-programozó teljesítménye évente kb. 40 KB méretű lefordított optimalizált kód, ami 5x86-tól kezdve AthlonXP-n át P4-ig szinte mindenen optimálisnak számít (Ez ugye azt jelenti, hogy ugyanazt többször is le kell programozni, teljesen más megoldásokat használva). Ez a mennyiség ugyan sok mindenre elég (= sok dolgot bele lehet programozni ekkorába, akár egy AI/3D/stb motort is), de sok mindenre önmagában nem.
Tehát meg kell vonni a határt,
- vagy több évig készül egy játék (aminek a tervei időközben el is avulhatnak)
- vagy több 10 vagy 100 embert alkalmazol, hogy kész legyen időre (ami persze drága), és/vagy megveszed más fejlesztéseit (ami megintcsak drága), és a kedves user annyit fizet egy játékért, mint pl. egy 3D fejlesztőkörnyezetért.
- vagy beszűkíted a fejlesztési kereteket, nem lesz mindenhol optimális, de olcsó/gazdaságos lesz, és elkészül időre.
A ''szponzorok, managerek'' meg nem tudnak programozni, adnak a kezedbe egy tervet, és csináld meg valahogy ekkorra, vagy végesre verik a hátad.
on: örülök a 10 évnek, és még sok tíz évet kívánok. Legalábbis azért, mert nem látok arra esélyt, hogy más ''newcomer'' versenyt tudna teremteni az Intellel a jövőben.
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you are still ... ˙˙˙ Real Eyes Realize Real Lies ˙˙˙
Köszönöm a felvilágosítást! Ha esettleg L3zl13 így leírta volna, akkor másképpen reagálok, valószínüleg! DE! Az a baj, hogy ez csak részben igaz! Pontosabban, általánosságban, amit leírsz, tutira így is van!
De, hogy tisztán lássatok (majdnem tisztán, mert én is vak vagyok! Valszeg, Te, és L3zl13 sem ismeri a Battlefield sorozat történetét, ezért írtok ilyen dolgokat. Kb majdnem röviden. Anno, megjelent a Battlefield 1942. Ez volt az első, a sorozatból, és kihoztak ehez még 2 hivatalos kiegészítőt. Mivel, direkte úgy írták, hogy relative könnyű lehessen hozzá MOD-okat írni, ezért is sikeres lett. Eleinte csak új pályák készültek, de anno, összeált egy jó kis csapat, és megírta a méltán nagy sikerű ''DESERT COMBAT'' (DC) nevü modot, ami ingyenessen letölthető volt. Az EA ezeket az embereket, akik megírták a DC-t, magához vette, és egyesült ''erővel'' hozták létre a Battlefield 2-t (majd ugyan ez a [itt most töröltem a megfelelő jelzőket] gárda rakta össze a BF2142-t). A lényeg, hogy anno, az 1942, illetve DC részekből szerzett (vagy szerezhető) pozitív tapasztalatok nagy részét figyelembe sem vették. Ennek is köszönhetően relative nagy volt az userek felöli elégedettlenkedés. De, mivel nagyon kevés user fogott össze (statisztikailag, ugyebár), ezért nem is törődtek komolyabban a problémákkal (legalábbis látszólag). Rendszeressen kihoztak egy pecst, amiben javítottak pár dolgot, és bizony más dolgokat meg elrontottak. Ezt játszották el az userekkel. Pedig a kezükben kell lennie a tudásnak, hiszen, ha a BF1942+DC tapasztalatokat beépítik a BF2-be, szinte semmi gondjuk nem lett volna! Ugyanis, az alapok szinte teljessen ugyan azok. Az irányvonal adott, és főleg a grafika, és a fizikai modellezés az, aminek változnia kelett volna. Persze, vannak pozitív fejlesztések, mint pl. a belső, BF-n belüli kommunikáció.
Erre kihozzák a BF2142-t és pont ez a részét elrontották. Pedig, ha jól gondolom, és modulárissan is felépíthető a rendszer, akkor ez már készen kellene lennie, mert a BF2-ben már relative jól működött. Talán lehet, hogy engem igazol (szvsz, de meggyőzhető vagyok), hogy a BF2142 megjelenése után 10 napon belül már kihoztak egy kicsi pecst!
Ezek persze nem zárják ki azt, hogy Nektek van igazatok. Csak ezt egy átlag user nem, és nem is kararja megérteni, és igaza is van. Szerintem.
On is legyek, még én sem gratuláltam. Illetve, örülök, hogy van egy X2 procim, és ezt relative olcsón megkaptam, mert voltak kegyessek, és elérhetővé tették (nekem is).
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
Boldog évfordulot
Mindörökké AMD
Pontosan errol van szo. Adott teljesitmeny eleresere alapvetoen ket modszer kepzelheto el:
1. Jobb /optimalizacio, megfelelo tervezes stb./ SW
2. erosebb HW
Nyilvanvalo, hogy olyan aranyban erdemes a kettot vegyiteni, hogy a raforditott eroforras a minimalis legyen, azaz pl.: keves emberev munka -> sokszorta gyorsabb sw ->megeri
rohadt sok optimalizacio, szakertelem, nem garantalt siker ->+30%...esetleg->sok eroforras, magas kockazat mellett->lesz*rjak, tul sok usert nem vesztenek a hw kovetelmeny miatt
Utobbit arnyalja, amint emlitetted, hogy ha sokaig huzzak lehet ertelmetlenne valik az egesz fejlesztes
Optimalis kodot assembly-ben nem lehet irni /gyakorlatilag kivitelezhetetlen normalis problema eseten/. Ami szerintem fontos, hogy ''majdnem'' olyan jot lehet irni egeszen magas szintu nyelven is, ha van megfelelo hozzaertes es elegendo ido a tervezesre, azaz a logikai rendszertervezes fazis pl. nem az ugyfelnek valo atadas utan ket honappal fejezodik be...
A legtobb manager sajnos tenyleg tok hulye ahhoz amit csinal /a sajat szakteruletehez/, raadasul rendszerint beleugatnak abba is, ami nem is az o felelosseguk kene, hogy legyen /logikai es neha fizikai rendszertervet tipikusan olyanok keszitik, akik meg soha nem irtak egyetlen sor kodot sem/. Viszont, ha tehetseges a vezetes, akkor csodakat lehet muvelni, de jellemzoen nem ez a helyzet.
amugy meg Happy BirthDay AMD
GITS