Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) utax


utax
aktív tag

Ez olyan szép megfogalmazás, hogy ''hagyományosan 6-9 hónap''. Azaz hagyományosan hibás termékeket árulnak teljes áron ...

Use the force, Dude !

(#2) marcee válasza utax (#1) üzenetére


marcee
addikt

Én nem láttam még olyan szofvert, ami ne igényelt volna javítást.
Linux-nál nem azt szoktátok érvként felhozni, hogy ha valami gondvan gyorsan elkészűl a javítása.

Az oprendszereket, irodai programcsomagokat a hálózatok, távmunka, csoport meló irányába fejlesztik. Ez elég sok hiba lehetőséget, támadhatóságot jelent és ha már egyszer ms termék akkor elhiheted, hogy fogják is támadni keményen. A hír még csak nem is azt mondta, hogy 6-7 hónapig nincs semmi javítva, hiszen ott a tökéletesen működő ms update, hanem hogy ennyi idő után szokták összegyűjteve elérhetővé tenni.

Komolyan nem tudom, hogy hol itt a probléma. (ill. sejtem, hogy a fikázási ingerben keresendő, de nem mondom ki.)

\m/

(#3) Szeke válasza marcee (#2) üzenetére


Szeke
senior tag

Windowsra is a nagyon fontos javítások elég hamar (relative hamar) megjelennek, de a gond azzal van, hogy nem töltik le...

A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.

(#4) utax válasza marcee (#2) üzenetére


utax
aktív tag

sorry, eznem autofika akart lenni és tisztában vagyok a helyzettel, csak kíváncsi lennék, mi lenne, ha egyéb termékeket is ilyen megbízhatóan árulnának-e. Mondjuk megveszel egy autót 3m-ért majd 2 hónap múlva kiadna a gyár egy közleményt, hogy egyes esetekben nem működhet a fék, vidd be a szervizbe, ingyenesen megcsinálják. És ez jönne hetente, majd fél év múlva a ''hagyományos'' service pack, amikor több hibát egyszerre javítanak. Vagy te rendelhetnél hetente egy javítócsomagot alkatrésszel, szerszámokkal, hogy húzd meg a laza csavarokat.
OK, hogy a szoftvert sokkal kényelmesebb javítani, de ha én teljes áron megveszek valamit, és később kiadnak hozzá egy javítást, akkor azt jelenti, hogy hibás terméket adtak el nekem teljes áron. És valószínűleg még mindig hibás, mert fog még kijönni javítás. Ilyenkor miért nem mehetek a fogyasztóvédelemhez ?

Use the force, Dude !

(#5) marcee válasza utax (#4) üzenetére


marcee
addikt

(Oké, maradjunk a te példádnál: most így hírtelen az jut eszembe, hogy kb. 200ezer Audi TT cupét hívtak vissza a hátsó felfüggesztés hibája miatt. Tervezési problémák miatt, korrózióval súllyosbítva nagysebességű kanyarban egyzerűen eltört a felfüggesztés. Szvsz ez elég komoly hiba. Nem is éppen gagyi gyártó, olcsó sorozata. Suzukinak állítólag légzsák gondjai vannak, visszahívásról nem tudok. stb...)

\m/

(#6) WuDu válasza utax (#4) üzenetére


WuDu
tag

Fogyasztóvédelemhez azért nincs értelme menni, mivel ingyen juthacc hozzá a javításokhoz...illetve szoftver esetén a ''hibás'' és a ''selejt'' kifejezést kicsit másképp kell értelmezni, hisz egy szoftvert bármely részét bármikor lehet módosítani...

(#7) utax válasza WuDu (#6) üzenetére


utax
aktív tag

OK, akkor amikor kijön a javítás, akkor visszakérhetem-e a pénzt, mondván ''ja, ha hibás, akkor inkább nem kell, visszaadom az árát'' ?
Annak az embernek a példáján felbuzdulva, aki behozott egy betört kijelzőjű notebookot a szervizbe és csodálkozott, hogy nem garanciális ...

Use the force, Dude !

(#8) WuDu válasza utax (#7) üzenetére


WuDu
tag

Olvasd el a licenc szerződést, szerintem erre is kitérnek benne :(((

[Szerkesztve]

(#9) marcee válasza WuDu (#8) üzenetére


marcee
addikt

[L]http://www.campus.ikb.meh.hu/[/L]

\m/

(#10) WuDu válasza marcee (#9) üzenetére


WuDu
tag

Jaja tudom, de ez a Campuson kivüli megállapodás :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.