2 szabályszegést láttam
balesetveszélyes helyzet még nem volt, de hát a közlekedés maga egy balesetveszélyes helyzet.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
2 szabályszegést láttam
balesetveszélyes helyzet még nem volt, de hát a közlekedés maga egy balesetveszélyes helyzet.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Hogyne, én veszem fel saját magam. Ez a KRESZ professzor is olyan dolgokon lovagol, hogy vicc vagy még nem látott engem. Csak mert arra kóricál ahol én is. Ne akadjunk már ezeken fenn. Csepp a tengerben.
Ez egyértelműen egy barom, a másik nem vészes szvsz tök indokolatlan itt a záróvonal lehet benézte, de ez nem tudom mit keresett a másik sávban.
(#5) Kisgépkezelő válasza Hieronymus (#3) üzenetére
Egyértelmű közúti veszélyeztetés. Én olyan fél évet adnék két évre felfüggesztve, ha jó szívű vagyok. Ha rossz, akkor 3 hónap letöltendőt. Azt hittem, hogy németlakta területen ennél jobb a közlekedési morál. Mondjuk számomra ésszel felfoghatatlan, hogy egy üzletekkel, bevásárlóközpontokkal szegélyezett útszakaszon miért tiltják konzekvensen a balra kanyarodást.
(#6) Klaus Duran válasza Hieronymus (#3) üzenetére
Minimum ólom járna az ilyennek.
A Doctor nem hal meg, csak átalakul. https://www.youtube.com/watch?v=0C3zgYW_FAM
(#7) Hieronymus válasza Kisgépkezelő (#5) üzenetére
A tiltásnak egyszerű oka van.
Itt egy autópálya és két település találkozik, megfűszerezve bevásárló utcával.
Feltorlódnak a járművek. A balra kanyarodás tiltása mellett is 30 perc, egy irányban áthaladni ezen az útszakaszon csúcsforgalomban. Ha valaki beáll balra kanyarodni, ahogyan a fekete motorháztetős autó megtette, megakasztja a mögötte haladókat.
(Első körben egyszerű záróvonalt festettek fel, aztán duplázták a szélességét.)
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
én meg hármat. két záróvonal átlépést meg egy forgalom akadályozást.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Nem ok lehetett volna máshogyis is intézni, nem ilyen brm módjára.
[ Szerkesztve ]
A jobbkéz-szabály arra felétek nem divat? Mert én nem látok elsőbbségadás kötelező vagy stoptáblát ott ahol te fordulnál ki.
Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
Itt szó nincs a jobbkéz-szabályról. Parkolóból hajt ki az útra.
Nálunk pl. ha a Tesco parkolójából jössz ki, ott a fordított háromszög.
Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
Mit lehetett volna elintézni?
Nem volt koccanás, mindenki ment a saját útján tovább.
(#6) Klaus Duran: Az is egy megoldás. A túlnépesedés problémáját is elrendezed néhány nap alatt, ha kiterjeszted minden szabálytalanságra.
(#10) Syl: Nincs táblákkal túlszabályozva a közlekedés. Van néhány hely, ahol nem egyértelmű az elsőbbség értelmezése. Bár itt egyértelműen elsőbbsége van a közúton haladónak.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Van itt jobbkezszabalyos hely boven Nemetorszagban, csak nem tudjak hasznalni a nemetek, meg szerintem senki se, mert nem egyertelmu a kitablazottsag. Pl. vannak lako-piheno ovezetek, persze tabla nelkul, ahol jobbkezszabaly van ervenyben. Rendes 50 km/h-s utcak es csak onnan lehet tudni, hogy jobbkezszabaly van ervenyben, hogy a keresztezodesben semelyik utszakasznak nincs elsobbsegadas kotelezo vagy stop tablaja. Szoval nezni kell minden keresztezodesben, hogy van-e tabla a betorkolo utcanak is, mert hipp-hopp lehet, hogy 2 utcaval arrebb mar minden a normalis kerekvagas szerint ki van tablazva. Persze aki ott lakik, annak egyertelmu, hogy mi a helyzet, de egy vadidegennek kevesbe. A volt munkahelyem kornyeke egy ipari parkban ugyanilyen volt, mindenhol normalis tablazottsag, csak a hozzank vezeto keresztezodes az egyetlen kitablazatlan egyenrangu utkeresztezodes. Az egyik kollegat egy teherauto itt utotte el, a ceges auto gazdasagi totalkarral, a manus meg 1 het korhazi tartozkodassal meguszta. Persze azota sincs tablazva a keresztezodes.
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
Mondjuk tovább megy és megfordul.
Volt egy esetem a szomszéd faluban. Amelyik úton én haladtam, szinte végigfut az egész falun, a jobbos bekötő utak végig vannak táblázva. Viszont az egyiket kidöntötték, így az onnét kikanyarodó rendszám nélküli cross-motornak lett volna elsőbbsége. Csupán annyi történt, hogy a baleset elkerüléséért meg kellett állnia annyira, hogy még a lábát is le kellett tennie. Anyázott is rendesen amikor megelőzött. Neki volt igaza. Figyelni kell!
[ Szerkesztve ]
Pedig azt hittem a németek ennél sokkal korrektebben vezetnek.
A fehér Skoda rapidos záróvona átlépés, balra kanyarodás (tilos), szembe a forgalommal
Németben szerintem ilyenért azért keményen büntetnek...vagy nem?
itthon agyonverték volna és teljesen jogosan.
A 2. Saab kombis az is megér egy misét. Záróvonal átlépés.
ráadásul a rövidke utca minkét végén körforgalom. Totál érthetetlen mire fel kellett szabálytalankodni.
Valszeg mivel az egyik oda tartott a másik meg onnét jött ki...annál az áruháznál a dilinyósok vásárolnak.
Egy biztos, nem sok szar kocsit látni.
Mit dolgozol kint?
A németek nem korrekten közlekednek, hanem együttműködően, legalább is bajor területen. Szövetségi országonként eltérőek a szokások.
Folyamatosan gyakorolják a toleranciát és megpróbálnak kiszámíthatóan viselkedni.
(Néha túlzottan is udvariasak, ami nem jó.)
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Na ez az ami itt nincs, direkt még oda-oda húz miegymás.
Ezek szerint németben engedik a kamerázást. Itt svédben tiltott.
Még a fejkamerát is motoron? Durva! Meglepő, számomra.
pl
[ Szerkesztve ]
(#22) Klaus Duran válasza Avicularia (#20) üzenetére
Miért?
A Doctor nem hal meg, csak átalakul. https://www.youtube.com/watch?v=0C3zgYW_FAM
Minden kamerázás tiltott, engedélyt kell rá kérni, de nem kapsz. Múltkor olvastam, hogy egy busztársaságnak sem engedték meg, akik az új sofőrök tanulásához akarták kérni az engedélyt, de nem kapták meg.
Ez ugyanaz mint a drónok. azt is 120 méter magasságig és 500 méter távolságra engedélyezik, ha látod. Ha képernyőn keresztül nézed merre repülsz akkor felszállási engedélyt kell kérni. Sőt ha pénzt keresel a drónozással, akkor minden esetben engedélyt kell kérni.
Az ok, a szokásos adatok védelme.
de az nem zavarja a svédeket, ha tudod valakinek a személyi számát, akkor beírod egy weboldalba és kidobja hogy hol lakik. pld. Vagy egy rendszámról egy sms küldésével ki tudod deríteni, hogy ki a tulaj és hol lakik.
De ne kamerázzál vagy drónozzál, mert azzal sérted mások magánszféráját
Sajnos angol cikket nem találok [link]
[ Szerkesztve ]
Nem rögzíthetem a motoros élményeimet? Van baj!
Ez mekkora gyökérség már Még az oroszoknál a legértelmesebb a szabályozás ahol egyenesen kötelező.
Legálisan nem.
Gondolom nem írok újdonságot.
A közlekedésben csak az általános társadalmi állapotok tükröződnek vissza. A (közös) érdek illetve felismerésével gondok vannak. Még az írásomhoz tartozó hozzászólásokban is meg van nyoma ennek.
Más:
Németországban megtűrt a kamera használat. Az idén jött ki egy állásfoglalás, miszerint a bíróság figyelembe veheti a felvételt.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Mai eset ahol amúgy nem vittem a kamerát. Kérdem én akkor ki volt a szem? Szentmihályira zöld nekünk, a kisbusz elindul előttem, de a kamion átment vélhetően a piroson aki nekünk merőlegesen donget, a kisbuszt elkapta miközben ment ki, leszakította az elejét arrébb rántotta, kifolyt belőlevalami. A kamion nem állt meg elindult az M3 felé. A kisbuszos biztosan beverte a fejét mert megrángatta. Kis állás után üldözni kezdi, dudál neki ki ki előzgeti, de az kiment az M3_ra. Én ezt végig követtem.
bejegyzés Látod a szabálytalankodókat?