Hi​rd​etés

2017. december 16., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) aero.


aero.
(PH! kedvence)

Mikor állt le az önvezető autók fejlesztése/tesztelése? Az álca alatt amúgy a köv. generációs X5 van.

[ Szerkesztve ]

(#2) kovy79


kovy79
(őstag)

Én itt Ingolstadt környékén már rezisztens vagyok az ilyen látványra, ezek mindig készülnek valamire. :)
Az önvezető technika fejlesztése szerintem sem állt le. Miért állt volna?

[ Szerkesztve ]

''ha annyira NAGY hozzáértő vagy akkor azt is tudnod kell(ene) , hogy a 9550 ugyanaz mint a 9700-as!'' by bandika2006

(#3) Lauda


Lauda
(PH! félisten)
LOGOUT blog

Ezt az onvezeto auto otletet nem bannam ha elfelejtenek orokre. Meg az onvezeto metrot is.

[ Szerkesztve ]

(#4) Hieronymus


Hieronymus
(fanatikus tag)
LOGOUT blog

Bejelentve soha sem volt leállás. Viszont a fejlesztők egy része távozott a cégtől.

Utoljára egy évvel ezelőtt láttam érzékelőkkel felszerelt autót közúton tesztelni.

Mivel kicsi vállalkozás és időnként mellé is nyúlnak a dolgoknak, félő hogy lemaradnak az önvezető járművek fejlesztésében.

(#3) Lauda:
Nem fogják elfelejteni. Belátható időn belül az emberi vezetésű járművek kikerülnek a közlekedésből.

___ K​é​r​jük,​ ​á​llítsd​ át ​... ví​ru​sker​e​sőd,​ h​ogy n​e​ sz​ű​r​j​ön nál​unk! ___

(#5) Lauda válasza Hieronymus (#4) üzenetére


Lauda
(PH! félisten)
LOGOUT blog

Csak nem ezen a bolygon. :P

(#6) Hieronymus válasza Lauda (#5) üzenetére


Hieronymus
(fanatikus tag)
LOGOUT blog

Értem én, hogy nem szeretnéd az önvezető járműveket.
Sajnos túl sok a figyelmetlen vagy spontán idióta az úton.

Szerdán Blitzmarathon megrendeztek felénk. Minden mérőpontot PDF formájában le lehetett tölteni. Talán még újságban is megjelent.
A nyertes, országúton 188 km/h óra sebességgel rongyolt bele mérőeszköz látóterébe.
1200 Euró bírság, 3 hónap jogosítvány bevonás és két pont lett a jutalma.

___ K​é​r​jük,​ ​á​llítsd​ át ​... ví​ru​sker​e​sőd,​ h​ogy n​e​ sz​ű​r​j​ön nál​unk! ___

(#7) Stanlee


Stanlee
(senior tag)
LOGOUT blog

Tavaly volt vmi hir, hogy Munchenbe beengedik az onvezeto autokat teszt jelleggel. Merget azert nem mernek ra venni, hogy jol emlekszem ra.

Amugy meg mibol gondolod, hogy ez itt egy onvezeto jargany? Szenzort raknak tobbet is a tesztpeldanyokra, amik nem onvezetoek.

(#8) _cHAos_ válasza Lauda (#3) üzenetére


_cHAos_
(fanatikus tag)

Sure.

Veszem is fel az alufólia sapit. ;] :DDD

Singularity is near

(#9) kovy79 válasza Hieronymus (#4) üzenetére


kovy79
(őstag)

Ez milyen/melyik cég?

[ Szerkesztve ]

''ha annyira NAGY hozzáértő vagy akkor azt is tudnod kell(ene) , hogy a 9550 ugyanaz mint a 9700-as!'' by bandika2006

(#10) Hieronymus válasza Stanlee (#7) üzenetére


Hieronymus
(fanatikus tag)
LOGOUT blog

A többi teszt autón nincsenek külső érzékelők.

___ K​é​r​jük,​ ​á​llítsd​ át ​... ví​ru​sker​e​sőd,​ h​ogy n​e​ sz​ű​r​j​ön nál​unk! ___

(#11) kovy79 válasza Hieronymus (#10) üzenetére


kovy79
(őstag)

Már ahol.
Az Audi felé, a beszállítók tesztelnek vezetéstámogató rendszereket is külső szenzorokkal, nem csak autonóm rendszereket. Ha csak ideiglenesen/gyorsan kell valamit kipróbálni, nem csinálnak hozzá egy pl. lökhárítót/új szélvédőt.

[ Szerkesztve ]

''ha annyira NAGY hozzáértő vagy akkor azt is tudnod kell(ene) , hogy a 9550 ugyanaz mint a 9700-as!'' by bandika2006

(#12) Lauda válasza Hieronymus (#6) üzenetére


Lauda
(PH! félisten)
LOGOUT blog

Olyan sosem lesz, hogy nem ul benne vezeto. En maximum azokat tamogatom, amik a vezeto elalvasa eseten figyelmeztetnek, illetve a hibajat megprobaljak korrigalni.

(#13) Stanlee válasza Hieronymus (#10) üzenetére


Stanlee
(senior tag)
LOGOUT blog

Ertem. ahhoz kepest, hogy mindjuk az uber a Ford-ra mekkora bazinagy felepitmenyt keszitett, ezek itt a BMW-nel akkor nagyon miniaturizaltak a dolgokat.

(#14) Hieronymus válasza Lauda (#12) üzenetére


Hieronymus
(fanatikus tag)
LOGOUT blog

"Olyan sosem lesz, hogy nem ul benne vezeto."

Ugye most viccelsz?
Már a mai autók esetében is egyre többször segíti vagy bírálja felül a jármű vezetőjét a jármű informatikai rendszere.
ABS, ASR. ESP, LDWS / LGS, városi ráfutásos baleset megelőző rendszer, automatikus parkoló rendszer, ...

A nagyvárosokból fogják legelőször kitiltani a hagyományos járműveket.
A járművek szennyezőanyag kibocsájtásának nagyjából felét nem a motor bocsátja ki.
A gumik, fékbetétek kopása jelentős mértékű finomszemcsés szennyezést okoz. A teljesen automatikus rendszerek csökkentik a a szennyezés mértékét. Nem nyomják a kelleténél jobban a gázt és a féket.

___ K​é​r​jük,​ ​á​llítsd​ át ​... ví​ru​sker​e​sőd,​ h​ogy n​e​ sz​ű​r​j​ön nál​unk! ___

(#15) Lauda válasza Hieronymus (#14) üzenetére


Lauda
(PH! félisten)
LOGOUT blog

Nem viccelek. Szerintem te sem gondolod komolyan az ellenkezojet. Amugy sem ertem miert menne vezeto nelkul a jarmu barhova is. Az autonak az a rendeltetese, hogy emberek menjenek vele A-bol B-be.

[ Szerkesztve ]

(#16) dabadab válasza Lauda (#15) üzenetére


dabadab
(Jómunkásember)

"Az autonak az a rendeltetese, hogy emberek menjenek vele A-bol B-be."

És ebből hogy következik az, hogy kell bele humán sofőr?

DRM is theft

(#17) Lauda válasza dabadab (#16) üzenetére


Lauda
(PH! félisten)
LOGOUT blog

Muszaki hiba, uzemzavar, be kell avatkozni, feltorik a rendszert stb stb....

(#18) Hieronymus válasza Lauda (#17) üzenetére


Hieronymus
(fanatikus tag)
LOGOUT blog

Ugye a jármű vezetőjének ezen helyzetekre fel kell készülnie és vizsgázni is kell belőle?

A valóság az, hogy egy kereket sem tud lecserélni biztonsággal a vezetők többsége, nemhogy egy műszaki hiba esetében értelmesen beavatkozni.

A probléma racionális megközelítése egyszerű. Az automatizált közlekedő rendszerek kevesebbet "hibáznak". Ez csökkenti az anyagi kárt és az elszenvedett sérülések mennyiségét és erősségét.

A fizikai határokat és törvényeket az elektronikus rendszerek sem tudják átlépni. Viszont sokkal gyorsabban reagálnak mint az ember. Ezzel az ütközés következményeit csökkentik, az emberi reakcióhoz képest.

A vasúti irányítórendszerek automatizálása jelentősen csökkentette a balesetek számát. A bajor baleset oka az volt, hogy a felelős dolgozó felülbírálta az automatikát és tovább engedte a szerelvényt.
Majd ezt a hibát, további hibákkal akarta kompenzálni.

___ K​é​r​jük,​ ​á​llítsd​ át ​... ví​ru​sker​e​sőd,​ h​ogy n​e​ sz​ű​r​j​ön nál​unk! ___

Copyright © 2000-2017 PROHARDVER Informatikai Kft.