Hirdetés

2024. március 29., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Raysen623


Raysen623
addikt

Úgy tűnik MS végre ismét elkezd exkluzív címeket kiadni saját konzoljára? Ugye az első rész nem volt még az, a másodikat meg azzá tették. Sebaj, így már lesz vagy 3 olyan cím amiért XBOX-ot lesz érdemes venni. ;]

A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

(#2) ldave válasza Raysen623 (#1) üzenetére


ldave
félisten
LOGOUT blog

Vagy PC-t :)

A Slime draws near! Command?

(#3) #20411392 válasza Raysen623 (#1) üzenetére


#20411392
törölt tag

Érdekes hozzászólás volt ez a részedről.

1.) Ugyanúgy adnak ki exkluzív címeket, mint eddig is. Jön a konzolra + PC. Nincs új a nap alatt.

2.) Az első rész megjelenésekor nem volt MS studio a NT. Olyannyira nem, hogy később jelent meg boxra sokkal, mint PS4-re a hellblade.

3.) Mivel nem változik az MS exkluzivitási hozzáállása (tehát jön xbox-ra és pc-re is), ezért ugyanannyira lesz érdemes xboxot venni (pc helyett), mint 1-2 évvel ezelőtt.

(#4) Raysen623 válasza #20411392 (#3) üzenetére


Raysen623
addikt

Pontokba szedem én is.

1.) Remélem ez alatt nem azt érted hogy nem lesz változás exkluzivitás oldalán MS háza táján, mert akkor azzal megint piacot buknak és nem fog olyan jól menni a boxuk.

2.) Ez pontosan így történt és jó látni amiért MS is újfent szeretne több exkluzív címet magának.

3.) Remélem azért több indok is lesz mellette. Van akinek ez bőven elegendő, nekem nem volt az végül.

A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

(#5) #20411392 válasza Raysen623 (#4) üzenetére


#20411392
törölt tag

Ha arra gondolsz, hogy több MS studio játék fog megjelenni, akkor ez valószínűleg így lesz.
Abban viszont én nem bíznék, hogy lesz kizárólag xbox exkluzív játék, ami PC-re nem jelenik meg. Sőt, egyelőre inkább az ellenkezője látszik megvalósulni.

Én tipikus idióta vagyok ezen a téren. Lesz day 1 ps5 és most már lesz tuti xbox is (a pc mellé). Konzolon jobban szeretek játszani. Jó játékból nem akarok kimaradni, ezért kell a sanyi és a kicsipuha megoldása is. Viszont belsőnézetes játékokat egér + bill támogatással szeretek játszani. Így kell mindhárom.

(#6) hombre[EU]


hombre[EU]
veterán

Addigra illene az amdnek is kihozni egy raytracing képes kártyát, vagy rtx only marad a feature?

Life, Uh, Finds A Way

(#7) #88178176 válasza Raysen623 (#1) üzenetére


#88178176
törölt tag

Eddig is voltak exkluzív címek, és továbbra is lesznek.

(#8) - = Zk = - válasza hombre[EU] (#6) üzenetére


- = Zk = -
félisten

hááát, az (sajnos) nagy falat nekik...de nem lenne xar, ez tény... kéne oda is egy kis felpofozás, mint intel-amd között...

" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra

(#9) Raysen623 válasza - = Zk = - (#8) üzenetére


Raysen623
addikt

Szerintem nem nagy falat nekik, csak más utat akarnak bejárni vele.

A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

(#10) hombre[EU] válasza - = Zk = - (#8) üzenetére


hombre[EU]
veterán

vicces lesz(lenne,mert szerintem addigra lesz), ha konzolokon megy majd a sugárkövetés amd hw-rel, pc-n meg nem :)

Life, Uh, Finds A Way

(#11) Wesder válasza hombre[EU] (#10) üzenetére


Wesder
félisten

Emiatt gondolom hogy PC-n is lesz.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#12) Daelion


Daelion
őstag

Nagyon helyes,csinálják is.
Számomra is az akkori év játéka volt. :K

(#13) Televan74 válasza ldave (#2) üzenetére


Televan74
nagyúr

Venni kell mind a hármat. És a csíny letudva!Úgy mind a három platform exkluzíva a tied lehet! Bár PC -n kevés van! ;]

Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

(#14) GodGamer5


GodGamer5
addikt

Micsoda meglepetés, hogy kijön pc-re is... ;]
Remélem, hozza a trailer szintet grafikailag is.
#13 Televan:
Mondjuk ezt nyilván poénnak szántad, de elég szomorú, hogy mára csak a fos konzolok után kullog a PC és már szinte nincsenek is rá exkluzív címek.... :(

[ Szerkesztve ]

"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

(#15) Wesder válasza GodGamer5 (#14) üzenetére


Wesder
félisten

Talàn megvenni kellene a jàtékokat és nem kölcsönözni.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#16) Raysen623 válasza GodGamer5 (#14) üzenetére


Raysen623
addikt

Nem értem miért vagy ekkora grafikabuzi. A játék tartalma már nem is számít nálad? Nem igazán olvasni részedről más jellegű hozzászólást ugyanis...

A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

(#17) Wesder válasza Raysen623 (#16) üzenetére


Wesder
félisten

#PCMustardRace

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#18) Shing válasza GodGamer5 (#14) üzenetére


Shing
őstag

Wat? Divat szidni, de pl. ezrével vannak PC-only online játékok (Escape from Tarkov, GTFO, Insurgency Sandstorm, Mordhau, Hell Let Loose csak pár példa ebből az évből). RTS is akad még mindig, jön az AOE4 is, új Total War, felújítások mint a W3, AOE2.. Meg mindenféle rétegjáték jellemzően PC-s (Mechwarrior, Planet Zoo?)
Ettől több exkluzív konzolon sem lesz. Mennyi jelent meg 2019-ben XO-ra, PS-re? Mert szerintem PC-hez képest semmi. Főleg összjátékok szerint, mert PC-re most ömlenek a játékok, MS, Sony, Nintendo oldalról úgy, hogy a konkurens konzolokra nem jelenik meg semmi. De lassan megint elkezditek temetni az egész platformot, fura.

(#19) GodGamer5 válasza Raysen623 (#16) üzenetére


GodGamer5
addikt

Azért mert a grafikai fejlődés egykét kivételtől eltekinve egyhelyben áll és már indie játékokkal lehet csak játszani, annyira igénytelen lett a AAA kategória... Crysis óra nem volt igazán érdemi fejlődés ezen a téren, pedig a grafika nagyon megdobja a játékokat.
Ja és nem azért fejlesztem a gépem, hogy gyenge grafikájú konzolportokkal játsszak, "a grafika nem minden"-re hivatkozva...
Fasza dolog a játékélmény pl az új Star Wars game is egész jó volt, de néhol szembántóan gyenge volt a grafikája és közben végig malmozott a gépem, annyira nem terhelte...

[ Szerkesztve ]

"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

(#20) Raysen623 válasza GodGamer5 (#19) üzenetére


Raysen623
addikt

Hol van most a Crytek? Fasorba se... Közben a Horizon Zero Down, a Death Stranding meg ragyogóan néz ki azóta is. Az új SW meg azért néz ki szarul mert EA és ezen nincs mit szépíteni.

A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

(#21) Wesder válasza Raysen623 (#20) üzenetére


Wesder
félisten

Ami nincs PC-re, az szarul néz ki, fogadd el. Meggyőzni úgysem fogod.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#22) GodGamer5 válasza Wesder (#21) üzenetére


GodGamer5
addikt

A Death Stranding kivételével minden exkluzívot végigtoltam ps4-en, de attól, hogy elég szép a grafikájuk, még nem jelenti azt, hogy annyira fejlődne a grafika. A Detroit pl óriási élmény volt ps4-en, de most így a demot próbálgatva, nem ájuldoztam tőle. Most ott tartunk, hogy pc-n 3 év alatt nem avul el egy videokártya,-a konzolport minőség miatt- miközben a Crysis idejében már megjelenéskor sem voltak elég erősek sokszor a 30fps-hez sem...

"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

(#23) Wesder válasza GodGamer5 (#22) üzenetére


Wesder
félisten

A konzolport a fejlesztő hibàja, aki minnél kevesebb munkàval akar minnél több pénzt keresni. Nehogy màr a konzolokra fogd a fejlesztők hanyagsàgàt.

[ Szerkesztve ]

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#24) GodGamer5 válasza Wesder (#23) üzenetére


GodGamer5
addikt

Az egész vita abból alakult ki, hogy már rég nem elsődleges platform a pc,-ez számomra mondjuk elég elkeserítő- ezért a fejlődés minimális mértékű évről évre.
A konzolportot pedig sokan félreértik, mert nem az átirat minőségével van bajom, hanem azzal, hogy a pc-sek sokszor- pár hónappal később, itt ott felturbózva- de ugyan azt a konzol képsségeihez méretezett játékot kapják, amelynél a pc-k már akár 5-10 szer többet tudnának, ha az lenne a szempont a fejlesztésnél, így meg lehet lépten nyomon mondani, hogy "dehát a grafika nem minden". És megint ott tartunk, hogy pc-n nincsenek exkluzívok, amire lehet mondani, hogy a varez így meg úgy, de ez nem igaz mert a jó játékokat pc-n ugyanúgy megveszik pl Gta-k, Witcher-ek stb.

[ Szerkesztve ]

"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

(#25) Daelion válasza GodGamer5 (#22) üzenetére


Daelion
őstag

Szerintem meg már tart ott a grafika új AAA játékokba,hogy inkább a többi részén kéne fejleszteni.
Mesterséges AI,fizika meg úgy alapvetően a játékélmény mint maga.

Én pl simán eljátszom 5-10 éves játékokkal és nem zavar a grafika ha a játék le tud kötni.
Most fejeztem be a Wolf Among Us-t ami aztán nem egy grafikai csoda de 1 pillanatra nem zavart és egy ilyen játékhoz simán elég szerintem.

Az meg,hogy ~3 évente avul egy egy kari én nem bánom,legalább nem kell állandóan erre költeni. :) 'most is elég lenne nekem a RX 570 csak monitor fejlesztés miatt kell kicsit jobb kari'

Hellblade 1 része meg szerintem még most is nagyon jól néz ki,persze van itt ott egy pár alacsony felbontású textúra ha nagyon keresi az ember de most na,semmit se ront a játékon szerintem.
Ha a 2 már hozza ezt a szintet nekem simán jó,csak a játék tudjon megint úgy lekötni mint az 1.

[ Szerkesztve ]

(#26) Ragnar_ válasza - = Zk = - (#8) üzenetére


Ragnar_
addikt

"hááát, az (sajnos) nagy falat nekik...de nem lenne xar, ez tény..."

Csillagos ötös következtetés Sherlock. Mivel a konzolokhoz az AMD szállítja a RT képes GPU-t, diszkrét VGA-ban már minden bizonnyal túl nagy falat lenne. ;]

[ Szerkesztve ]

Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming

(#27) Raysen623 válasza GodGamer5 (#22) üzenetére


Raysen623
addikt

A grafikus kártyák gyors ütemű fejlődését nem kizárólag a grafika fejlődése hanem a felbontás növelése hozta magával. Már az előző konzol gen esetében is a konzol volt a fő fejlesztési irány és nem azért mert a hardver olyan volt (720p-re lőtték be) hanem mert többen megvették a szoftvert és nem kellett annyi féle hardverre optimalizálni. PC ezen a téren mindig is hátrányban lesz a sok variáns miatt.

A grafika azóta is sokat fejlődött és most épp a ray-tracing korát élik a fejlesztések. Szóval van miről beszélni és van hova fejleszteni, mindezt 4K-ra és lassan 8K-ra is. Áldom az eget hogy nem kell évente új VGA-t venni, viszont egy VGA árából lehet venni egy konzolt. Az emberek pedig nem önmaguk ellenségei, de főleg nem a pénztárcájuké.

A Crysis idejében a szoftver jóval le volt maradva az akkori hardverek tudása mögött (laikusként állítom és nem tényként kezelendő) véleményem szerint, amin a Crytek tudott lendíteni egy jót és mára ez a különbség szerintem jóval kisebb. A Cryengine előnye és forradalmi megoldásai mára elolvadtak részben, DE ahogyan más is kifejtette a grafikán túl lenne még bőven mit fejleszteni. Nekem a fizika lenne egy olyan terület ami nagyon megdobhatná az élményt.

Aki tehát a PC masterrace élharcosa annak sajnos várnia kell a sorára, cserébe több mindent kap ha elkészül egy normálisabb portolás. Utána már csak a pénztárca szab határt a grafikai orgiának.

[ Szerkesztve ]

A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

(#28) GodGamer5 válasza Raysen623 (#27) üzenetére


GodGamer5
addikt

A Cryengine továbbra is etalon körüli szintet tud, elég csak megnézni az új egyelőre dx11 -en elérhető szoftveres ray-tracing techdemot.
Ja és attól, hogy a grafika fejlődik, semmi nem szab határt, hogy az ai és a fizika is fejlődjön, főleg az új api-k mellett, csak mivel a konzolok már így is alig bírják szusszal, a pc-meg nem szempont a fejlesztőknek, ezért ezt megint csak az új gen fogja elhozni nekünk.
Azért ha megfigyeled csak olyan feature-ök fejlődnek, amit a konzolportokra rá lehet húzni, pl a komolyabb játékmenetre is ható fizikát már nem erőltetik, mert a konzolok kihalnának a harmatos cpu-k miatt, pc-re viszont ott a sok plusz számítási kapacitás. Mit csinálnak? Raknak pár eye candy effektet, nagyobb felbontás, hardveresen gyorsított RT stb és máris el lehet mondani, hogy fejlődik minden, pedig ez nem igaz, kb a tudatos hátráltatás kategória, mert direkt generációváltásoknál szokott jönni egy nagyobb látványbeli ugrás, aztán 5-7 évig takarékon megy minden, pedig nem kéne ennek így lennie, dehát pénz beszél...
És ez addig így is marad, amíg a ps4/xbox a vezető fejlesztői platform.
Anno pl az NFS porsche 2000 milyen szép volt pc-n és milyen undorító ps1-en. Vagy a Doom 3-at eleinte nem tudrák portolni konzolra, mert egyszerűen nem bírták a hardverek, aztán 1-2 évvel később valamelyest butítva kihozták xbox 1-re. Vagy a FlightnSimulator 2000, amihez évek kellettek, mire volt olyan mainstream pc amin jól futott.
Ma már nincsenek ilyen esetek, mert nem ennyire bevállalós a piac.

[ Szerkesztve ]

"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

(#29) Wesder válasza GodGamer5 (#28) üzenetére


Wesder
félisten

Az hogy a PC teljesen hàttérbe szorult fejlesztés szempontjàból csak sajàt magànak kőszönheti a PC-s közösség. Persze könnyű ujjal mutogatni màsra, de itt ez nem helytàlló.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#30) Raysen623 válasza GodGamer5 (#28) üzenetére


Raysen623
addikt

Jelenleg a nagy kiadók szabják meg mi legyen benne a feature listában és ott bizony csak a grafika az amit tolnak, mert az gyorsan megoldható a már kialakított saját motornak köszönhetően. Kevés olyan fejlesztő stúdió maradt akik tényleg be merik vállalni a többet és bele is rakják a munkát. Remélem a Ghost of Tsushima esetén le fog esni az állunk, mert olyan növényzet és világ lesz benne amit még nem igazán láttunk.

Egyébként meg az összes konzolban 8 magos CPU ketyeg szóval nem értem mitől ne lenne bennük elegendő erő egy normálisabb fizika leszámolásához is akár. Nagyobb probléma továbbra is a PC platform sokszínűsége. Nem tudsz célhardver szinten fejleszteni rá.

A régi konzolokat meg nem érdemes az akkori PC-k mellé pakolni a képcsöves TV és monitor közötti különbségek okán. Ma már a két megjelenítő sokkal közelebb áll egymáshoz ha csak a felbontást nézzük és igen, megfordult a trend. Továbbá PC-n egy-két kivételt leszámítva nem tudsz milliós eladásokat produkálni bár sokat tettek azért hogy fehérítsék a piacot.

[ Szerkesztve ]

A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

(#31) homerhamm


homerhamm
addikt

Egy érdekeset pörgettem :D

Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!

(#32) - = Zk = - válasza Ragnar_ (#26) üzenetére


- = Zk = -
félisten

akkor hol van az rt futtatására alkalmas Radeon asztali gépekbe szánt vga?! nem látom sehol.... :U

" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra

(#33) Wesder válasza - = Zk = - (#32) üzenetére


Wesder
félisten

HWRT-t igèr az MS meg a Sony is Nextgenre. Ez első nap kiderül ha kamu lesz.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#34) - = Zk = - válasza Wesder (#33) üzenetére


- = Zk = -
félisten

szuper, úgylegyen.,...

" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra

(#35) Ragnar_ válasza - = Zk = - (#32) üzenetére


Ragnar_
addikt

"It's only a matter of time before AMD rolls out a GPU architecture with hardware-based real-time ray tracing support to take on Nvidia's growing army of GeForce RTX graphics cards. But might we see something in that regard at CES in January, 2020? According to the latest rumor mill chatter, the answer is yes."

Azaz valamikor 2020 januárjában lehet bejelentés. A tényleges termékek ugye valamikor ez után várhatóak. De míg a nextgen konzoloknál általános grafikai elem lehet a RT, az jelenleg még nem az, PC-n is csak néhány cím támogatja jelenleg. Egyébként én magam is kíváncsian várom az AMD RT megoldását.

Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming

(#36) - = Zk = - válasza Ragnar_ (#35) üzenetére


- = Zk = -
félisten

szuper, ennyivel is okosabb lettem.. köszönöm

" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra

(#37) GodGamer5 válasza Raysen623 (#30) üzenetére


GodGamer5
addikt

A konzolokban egy alulórajelezett , energiatakarékos, szénné avult, több generációval régebbi jaguar processzor van, ami kb olyan procilimiteket generál, hogy a Days Gone sima slimen, -bizonyítottan-ezért szaggat...
A detroit is megfekteti több ponton a gépet, míg pc-n jó ha negyedére terhel egy 8 magos gépet...
Pc-n csak az elavult apik-k szabtak határt eddig, de már az sem, mivel a gyengébb hardverek is kb mindennel megbírkóznak, csak mint említettem játékmenetre ható változásokat nem fognak eszközölni ekkora plusz munka árán, max egy kis grafikai tuning fér bele a dologba, főleg úgy, hogy mindent az adott generáció képességeihez mérnek, amelyben ráadásul 1 éven belül jön a váltás. Addig meg elvannak a fejlesztők a "minek kínlódjunk, a játékokat így is megveszik az emberek" mentalitással, sok mindenre nem számíthatunk.
Kíváncsi vagyok, hogy pl a Cyberpunk mennyire fogja megszenvedni, hogy kijön még erre a genre. Anno a Gta5 is azért lett gyengébb egy RDR-hez képest, mert x360 volt a célplatform, később pedig ezeket portolták ps4-re,majd pc-re. Amúgy online játékokból egyre több van és azok is szép eladásokat tudnak felmutatni pc-n.
A Ghost of Tsushima már Ps5-re is ki fog jönni, de jelen gen-en biztos, hogy valamelyest be fogja határolni a látványt a gyengébb hardver.

[ Szerkesztve ]

"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

(#38) Wesder válasza GodGamer5 (#37) üzenetére


Wesder
félisten

RDR-nél is 360 meg PS3 volt a célplatform. PC-re ki sem adtàk.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#39) TESCO-Zsömle válasza GodGamer5 (#19) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Az a baj, hogy a grafikai fejlődés eljutott egy olyan szintre, hogy egy minimális javuláshoz is horribilis HW-igény párosul, ami sok esetben nem éri meg, mert egy átlag grafika mellett mondjuk abból a pénzből lehet csinálni életbűbb arc-animációt, per.capture-rel meg 3Lateral-lal, ami jobban átjön.

Emellett van egy csomó olyan dolog, amire nem lehet tolni a k&f-et, pedig nagyon kéne. Ilyen pl a ballisztika egy shooternél. Ezt nem lehet bonyolítani, szimulálni, mert az egységsugarú felhasználónak nem lenne sikerélménye. Akkor a hanggal se lehet már mit kezdeni, mert azt a dolgot meg szépen lassan a M$ vette ki a kézből á'lá Windows. Olyan, hogy rendes HW-es hang mióta nem is létezik? Már az EAX se, pedig anno a Creative monopol helyzetben volt avval a trágyával.

Arról nem beszélve, hogy itt van most az TR. Nem is natív a cucc, csak pár apró effektet számoltatnak fele, árnyakat, kevés fényt és felezi a teljesítményt úgy is, hogy konkrét HW van a számolásra.

De ne félj, amint bekerül a konzolokba, lesz rá PC-n is megoldás...

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#40) GodGamer5 válasza Wesder (#38) üzenetére


GodGamer5
addikt

A RDR 2 re gondoltam, bovs, hogy pontatlan volram. :)

"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

(#41) Wesder válasza GodGamer5 (#40) üzenetére


Wesder
félisten

Azért ott szerintem Pro meg X volt a cél, és onnan vettek vissza az alapra. A GTAV "nextgen" kiadàsnàl ugye még csak az alap konzolok voltak.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#42) GodGamer5 válasza TESCO-Zsömle (#39) üzenetére


GodGamer5
addikt

Úgy érted RT. ;)
Csak az NV megoldása felezi a teljesítményt, de ahogy terjednek az alternatív voxeles eljárások pl World of Tanks, a crytek cucca stb úgy szintekkel javul a teljesítmény.
Amúgy az RT használható hang számításra is, profibb szinten mint anno az Eax vagy az Aureal.
Meg a rohamosan terjedő 6-8 magot is kénytelenek lesznek kiaknázni valamilyen extra feature-rel pl hang fizika stb szimulációval. Csak nagyon lassan megy az átállás engine szinten.

[ Szerkesztve ]

"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

(#43) Wesder válasza GodGamer5 (#42) üzenetére


Wesder
félisten

Ő Tay Rracing-et hasznàl.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#44) GodGamer5 válasza Wesder (#41) üzenetére


GodGamer5
addikt

A gta 5 még 360-ra jött ki először ezért nem tudott olyan dolgokat mint pl a physically based rendering, az Rdr2 viszont ps4-re készült a kezdetektől fogva és ott már ez alap volt, ezért volt akkora ugrás a grafika terén a két játék között.

"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

(#45) GodGamer5 válasza Wesder (#43) üzenetére


GodGamer5
addikt

:)

"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

(#46) Wesder válasza GodGamer5 (#44) üzenetére


Wesder
félisten

Azért tettem idézőjelbe a nextgent, mert ugyanazt csinàltàk a GTAV XO/PS4 portjàval, amiért te bosszankodsz egy PC port miatt.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.