Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#47) Tikakukac válasza bambano (#46) üzenetére


Tikakukac
titán

Ahhhahahahahaaa, ne csináld már baszkikám.

például a gyertya: vegyük üzemelési időnek azt, hogy x darab gyújtást képes rendesen megcsinálni, utána cserélni kell. s4 esetén 3000-es motorfordulatszámmal mész, v6 esetén meg 2000-rel. tehát s4-es motorban a kevesebb gyertyának többször kell gyújtania ugyanolyan távolság megtétele esetén.

F@sza. És? Km meg évkorlátos ez is, teljesen hidegen hagyja a gyertyádat, hogy ezerrel többet forgott a motor és többet szikrázott. Ahogyan a pollenszűrődet sem érdekli, hogy svájci levegőt hasított vagy miskolcit. Évente legkésőbb csere.

Én eléggé belemásztam a témába, ha kéred, feldobálom neked a sor4 és V6 kopóalkatrész árakat": ez mit jelent?

Ez azt jelenti, hogy ha fejtetőn pörögsz is többe kerül fenntartani egy V6-ot, mint a sornégyet. Kellően radikális példával ezt is ki tudod bekkelni. Hagyjunk most egy S2000-est amit pályanapoztatsz és 1000km után olaj és minden más le.

megnéztél egy csomó katalógust, webshopot meg ilyenek és tisztában vagy az árakkal? bizonyítás nélkül elhiszem neked.

Köszönöm, jól esik, sok álmatlan éjszakám ment bele, de hasznos tudás. Autóváráslás előtt nem kocsit nézek, hanem alkatrész árakat :P

én meg számlán látom az adott alkatrész árát, és a szervizben a kasszánál kessben kinyomom a fenntartási költséget. melyik az autentikusabb infó? hint: nem a tied.

Mármint relevánsabb az egy autóra kifizetett összeged annál, mint amit 1:1 alkatrész értékben összevetek Excelben a kisebb motorossal szemben? Hogy mi van? ;]

szerintem nem.

Végre kibökted, köszönöm. Olyan dolgokon vitázunk, ami szubjektív. Neked nem jelentős. Így kezdődött az OFF részünk. Szerinted nem jelentős. Szerintem meg jelentős, a korral egyre jelentősebb lesz. Hogy mit jelent a jelentős szó, szerintem lassan csak ez a kérdés. Van akinek a 300k-s kettős tömegű sem gond a fél milkás kocsihoz. De én erre azért rámondom, hogy jelentős.

na melyik éri meg?

Köszönöm, újabb remek saját sztori ami megerősít abban, hogy elbeszélünk. Van egy remek példád, amire rá akarod húzni a kabátot. Ne tedd. Sokan a zsiguliban is hánytak, mert hát az aztán tényleg pattog. Én mondjuk pont nem. Van aki a buszt sem bírja. Van aki meg semmit sem, ami gyorsabb, mint egy lajhár. Most jöhetsz tisztító számlákkal, elvesztegetett időkkel, amivel csak akarsz. Még mindig nem ez volt a vita tárgya. Hanem, hogy kerül-e mindenféle hányós gyerek nélkül, tolókocsival vagy anélkül, gumiégetéssel vagy anélkül egy másfélszer meg kétszer akkora motorral az üzemeltetési és fenntartási költség, pusztán amiatt, mert ennyivel nagyobb mindene, komplikáltabb és több elromlandó vagy TMK-s alkatrészt tartalmaz. A válasz: igen. Hogy ezt kifizeted-e, neked jobban kijön-e a kalkuláció és nem kell járni tisztítóba az már egyéni és legtöbb esetben forintosíthatatlan tétel.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.