Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#10) KaiotEch


KaiotEch
nagyúr

Én nem nagyon akarok beleszólni, és egyik oldalra sem állok(najó inkább a vásárlói oldalra, mert én is az vagyok), de ha jól kiszámolom, ezek a fenti opciók nemigazán jönnek össze. Ha cég fejjel belegondolok, nekem is az lenne az érdekem, hogy mindig vedd az újat. Ha összeszámoljuk azt, hogy mondjuk egy tablet ára miből tevődik össze(nem tudom pontosan), akkor kijön, hogy szerintem maga a gép 5-20eFt lehet és a többi a marketing, raktározás, profit, programozók díja, stb. Nos ha 30eFt-ért lehetne kapni olyan készüléket ami gyors, jó, mindene ki van tesztelve és még 5 évig azt supportálnál, akkor nagyon bedőlne egy cég szerintem. Minek fordíttasson a programozójával időt arra, hogy egy 5 éves készülékre is adjanak ki frissítéseket(mondjuk biztonságit lehetne, hiszen a W7 is kap pl). Nameg ha 1 cég csinálná, akkor lemaradni, többletköltség. Ha mindenki így gondolkodna, hogy support a régi cuccokra is, akkor talán lehetne valamit kezdeni.

Pl kollégámnak 2002-es Skodája van érdekes elektronikai problémával. Bevitte a márkaszervizbe és sajnálják de már nincs hozzá se szoftverük, se hardverük.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.