Hirdetés

2019. október 15., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Nordic


Nordic
(Közösségépítő)

Tátva maradt a szám :Y ... Nem semmi, amit összehoztak, igaz csak egy kis részét értettem, de ez már most brutális.

{Steam ID: Nordic_hun}_@_{BattleTag: Nordic#2851}_@_{PoE: Mekkel_EK}_@_Twitch: http://www.twitch.tv/nordic_87

(#2) czundermák


czundermák
(aktív tag)

Kíváncsi vagyok gyakorlatban, játékok alatt mikor lesz elérhető. Saccra úgy 4-5 év.

"ha létezne PowerLeap LGA2011 vagy AM3+ átalakító Slot1-re, a BF6-os Abit ráncolná a szemöldökét, pedig az tényleg mindent megeszik!"

(#3) h.adam.92 válasza czundermák (#2) üzenetére


h.adam.92
(őstag)

sztem nem is mondtál sokat. én bőven kivárnám

(#1) Nordic: ne is mond :)

[ Szerkesztve ]

(#4) sz4blya


sz4blya
(csendes tag)

A poligonos megjelenítés elterjedése előtt is készítettek ilyen technológiával játékokat, igaz, nem pixel méretben (számítási kapacitás hiánya miatt).

Én arra vagyok kíváncsi, hogy a jelenlegi technológiák és célhardverek mit tudnak kezdeni ezzel. Például nem biztos, hogy megéri, hogyha új hardvereket kell hozzá gyártani, új API-kat írni, a fejlesztőstúdiókat meggyőzni, hogy ezt használják, stb.stb.
Mindenesetre impresszív.

[ Szerkesztve ]

Cum Deo Pro Patria Et Libertate. Verje meg a mi Istenünk, aki ezt engedte! | Free life, free people, free internet! *See you, space cowboy!

(#5) Z86


Z86
(őstag)

Zsír. A VGA gyártók biztosan nem örülnének ha elterjedne :DDD

(#6) h.adam.92 válasza sz4blya (#4) üzenetére


h.adam.92
(őstag)

a videó címében benne van, hogy real time rendering, és a gamestar hírben 20 fps-t írnak, szval elvileg megoldható, bár a hw-ról nincs szó. kb semennyire nem értek ehhez, várom, hogy jöjjön mondjuk egy Abu féle ömbör, aki jól megmondja, hogy hogyan is állnuk :DDD

[ Szerkesztve ]

(#7) Nordic válasza Z86 (#5) üzenetére


Nordic
(Közösségépítő)

Ahogy az AMD-t ismerem simán belevágna, csakhogy teljesen kiüsse az nVidiát, kár hogy annak mi innánk meg a levét, mert elszaladnának a vga árak.

{Steam ID: Nordic_hun}_@_{BattleTag: Nordic#2851}_@_{PoE: Mekkel_EK}_@_Twitch: http://www.twitch.tv/nordic_87

(#8) Lenry válasza sz4blya (#4) üzenetére


Lenry
(nagyúr)
LOGOUT blog

gyanítom, hogy az ausztrálok sem gyártottak maguknak ehhez VGA-t és nem írtakj neki külön op.rendszert (főleg, hogy ugye 1 év alatt hozták mindezt össze), így valószínűleg a jelen technikával oldották meg.

mondhatni szakmabeliként szívesen belekötnék hogy átverés, de előtte utána nézek ennek, mert nagyon érdekesnek tűnik...

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#9) myteve


myteve
(csendes tag)

Érdekes megoldás, de ezzel a rendszerrel nem tart sokkal tovább minden modellt elkészíteni? Bár mondja az emberünk, hogy be tudnak szkennelni dolgokat, azért kíváncsi lennék, hogy mondjuk egy autó belterét hogy szkennelnék be...

I thought what I'd do was, I'd pretend I was one of those deaf-mutes.

(#10) h.adam.92 válasza myteve (#9) üzenetére


h.adam.92
(őstag)

szétkapják darabokra? :DDD
vagy még el nem készült állapotban szkennelik a darabokat és nem kell szétszedni semmit. a gépen meg összerakják

(#11) caizzz válasza myteve (#9) üzenetére


caizzz
(aktív tag)

fake like hell

marakujás kőbányai

(#12) veector


veector
(senior tag)

Ez fasság.

caizz: +1

[ Szerkesztve ]

(#13) freshtests


freshtests
(csendes tag)

Ha jól értem akkor itt a jövőben elég lesz egy fajta vid kártya.
Az nvidia szép lasan csődbemegy az AMD meg nagyot röhög az Nvidia pofájába.
Eléglesz egy fajta konzol meg stb stb...
Ha jól értem a jövő király lesz :C

Időnként feltünök!

(#14) eziskamu válasza freshtests (#13) üzenetére


eziskamu
(addikt)

Nem eszik olyan forrón. Lehet még nvidiás telód, TV-d és tableted. Az ARM-os Windows 8 még sok mindent megváltoztathat.

A másik hogy ha a háramszögek méretét elevi kicsire vesszük már majdnem ott vagyunk mint ezek az atomok. Lehet nem is az "atom" benne a nagy poén, hanem az hogy valami trükköt kitaláltak, hogy ne halljanak le tőle a gépek, ha ilyen kis bizbaszokból kell kirakni a tárgyakat, nem pedig nagyobb háromszögekből felépülő rácsozatra húznak textúrát.

Amúgy eleve elmentünk a gpu-kkal az általános számítások felé. Lehet később elsorvasztanak minden még nem univerzális egységet (textúrázó), és teljesen szoftveres lesz (mármint a GPU-n fut programként, nem pedig külön hardverelemként létezik), és akkor szinte már csak a nyers teljesítmény lesz a döntő és az eljárás szoftveres megvalósítása, és akkor olyan módszerrel lesz a grafika számolva, amihez van mondjuk driver támogatás.

[ Szerkesztve ]

(#15) veector válasza freshtests (#13) üzenetére


veector
(senior tag)

Rosszul érted. Az egész bullshit.

(#16) Dr. Romano válasza veector (#15) üzenetére


Dr. Romano
(veterán)

Fejtsd ki légyszi.

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#17) veector válasza Dr. Romano (#16) üzenetére


veector
(senior tag)

Kicsit túloznak a számokkal.
Mellesleg yt kommentekben is ott van egypár számolgatás, meg Markus Persson is írta hogy nagyok azok a számok. David Braben is írta hogy ez így bullshit.

Persze megoldható lenne szerintem egy pár évtized múlva...

Szóval csak olyan szinten bullshit hogy a közeljövőben semmi ilyesmi nem lesz.

(#18) veector


veector
(senior tag)

Most látom PH!-s cikk is van róla.
Érdemes elolvasni az utolsó bejegyzést: "[...] jövőben persze bármi lehet, és az Unlimited Detail nem is a jelennek szól, így érdemes odafigyelni a technológiára [...]"

(#19) myteve válasza caizzz (#11) üzenetére


myteve
(csendes tag)

Én érveltem is emellett :P

I thought what I'd do was, I'd pretend I was one of those deaf-mutes.

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.