Hirdetés

2021. május 12., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Geri Bátyó


Geri Bátyó
őstag

Én is tapasztaltam, hogy a "nagy" cégek hajlamosak erre. Kicsi, de megbízhatónak tűnő cégnél még nem volt problémám, pedig az utóbbi időben többször is rendeltem előreutalással olyan helyről is, ahonnan korábban soha.

"Ki a büdös istennyila vagy te bohócképű!?" SzŐr Geri, birodalmi poéta és főszakács (:L topic)

(#2) gzbotii válasza Geri Bátyó (#1) üzenetére


gzbotii
veterán
LOGOUT blog

Gondolom a divat-ipart érintő válság (amit a járvány és a sok HO okozott nekik) miatt hajlamosabbak arra, hogy "ülnek" mások pénzén, amíg lehet visszatartják azt.
Csak közben azzal nem számolnak, hogy magukat is lejáratják ezzel. Mert én, vagy ismerőseim többet nem fognak onnan vásárolni ezek után a negatív tapasztalatok után, az biztos.

Ketten jönnek le a hegyről, az egyik futva, a másik medve

(#3) moongoose válasza gzbotii (#2) üzenetére


moongoose
őstag
LOGOUT blog

A legjobb befektetés.
Mások pénzét kamatoztatni.
Aztán nagy nyűgök árán visszajuttatják a pénzt, a kamat meg marad náluk.

Mindenki jó valamire. Ha másra nem, hát elrettentő példának. phmegbízhatóság:http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=moongoose

(#4) KubanitoS


KubanitoS
veterán

Na, én ezért nem utalok előre soha senkinek, teljesen mindegy milyen cégről van szó...

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#5) gzbotii válasza KubanitoS (#4) üzenetére


gzbotii
veterán
LOGOUT blog

Eddig nem volt negatív tapasztalatom (igaz igyekszem kerülni a furcsa webshopokat, magánszemély esetén meg csak akkor utalok, ha személyesen jól ismerem).

C&A-tól meg ezután semmilyen formában nem fogok vásárolni, szóval ez a része sztornó...

Ketten jönnek le a hegyről, az egyik futva, a másik medve

(#6) Geri Bátyó válasza gzbotii (#2) üzenetére


Geri Bátyó
őstag

Nemrég cipőt rendeltem úgy közvetlenül a gyártótól, hogy gyanúsan olcsó volt (Konkrétan 0$ + szállítási költség), de azért rápróbáltam, hátha. 3 nappal később jött az e-mail, hogy rendszerhiba miatt lehetett ez (valójában elfogyott) és nagyon elnézést kértek. Másnap a számlámon volt a pénz.
Szóval szerintem az ilyesmi nem a válságon, hanem a tetűségen múlik.

"Ki a büdös istennyila vagy te bohócképű!?" SzŐr Geri, birodalmi poéta és főszakács (:L topic)

(#7) Chaser válasza gzbotii (#5) üzenetére


Chaser
titán

ez bő egy éve is így ment náluk
unokaöcsém "vásárolt" sikeresen tőlük, persze utána kérdezett meg most mi van ( :
aztán nagy nehezen és sokára tudták visszaboxolni a pénzt azok alapján amit mondtam nekik
egyetlen cég akinek utalok előre az alza, ha bármi gebasz van ők gyorsan visszatolták mindig a zsetont, mindegy hogy pér ezer ft vagy több százezer, de más cégnek - még nagyoknak sem, véletlen sem utalok előre, túl sok horrorot láttam már

_tejesen'® joálapotpan'™_

(#8) Hieronymus


Hieronymus
őstag
LOGOUT blog

Vannak problémák. Van egy megrendelésem még tavalyról.
Vissza mondani nem akarom, mert sokkal drágábban tudnám megvenni.
Kivárok!

„Sohase hagyd, hogy az erkölcsi érzéked meggátoljon a helyes cselekedetben!”

(#9) gzbotii válasza Hieronymus (#8) üzenetére


gzbotii
veterán
LOGOUT blog

Szerinted lesz ebből még valami? Négy hónapja várod :F

Ketten jönnek le a hegyről, az egyik futva, a másik medve

(#10) gzbotii válasza Chaser (#7) üzenetére


gzbotii
veterán
LOGOUT blog

Szinte minding a webshopban fizetek kártyával (eMag, Alza, Crop, H&M, etc ,etc), elég sokat rendelünk online, főleg a pandémia alatt.
Egyedül akkor kerülöm a kártyás fizetést, ha kicsit fura/ismeretlen a weboldal. De azért nem gondoltam volna, hogy egy nagyobb, német multi fog megszívatni...

Ketten jönnek le a hegyről, az egyik futva, a másik medve

(#11) Balika911 válasza gzbotii (#10) üzenetére


Balika911
nagyúr

Ó, a Microsoft Store-ban is "vettem" egy nem működő programot. Jeleztem nekik, gyanús egybeesésként pár napra rá levették a kínálatból, és eltűnt a könyvtáramból is. 13 nappal a vétel után igényeltem végül a visszatérítést, de elhajtottak, hogy túl sok idő telt el. (Ezután többször is próbáltam, magyar és amerikai oldalról is. Kizárólag a sablonmailt küldik, hogy túl sok idő telt el, így jártam.)

Outer Wilds Game Guide a program, volt vagy 1500 forint, de az elv nagyon fölcsesz, hogy ezt így megtehetik. Gyakorlatilag kicsalták a pénzem.

[ Szerkesztve ]

(#12) Hieronymus válasza gzbotii (#9) üzenetére


Hieronymus
őstag
LOGOUT blog

Nem tudom.
De nincs más lehetőségem. Másutt sem lehet megvásárolni. Ha mégis akkor horror áron.
Az árát már kifizettem. Kaptam tíz eurót ajándékba, amit sikeresen levásároltam. Mondhatni a kamatot már kifizették.
Nemrég egy szép levelet is kaptam, amiben élnézést kértek, hogy nem minden simán.

Kivárom a végét. Nem hiányzik az ára a napi életemből.

„Sohase hagyd, hogy az erkölcsi érzéked meggátoljon a helyes cselekedetben!”

(#13) asdf_


asdf_
addikt

Az elállásról történő értesüléstől számított 14 napon belül (tehát nem megvárjuk, míg visszaér a cucc, és onnantól) kell visszakapnod a pénzt. Más kérdés, hogy ezzel a ne vedd át szöveggel esetleg úgy lett alakítva, hogy ez náluk ne elállásként jelentkezzen vagy ne akként kezeljék, ezért a későbbiekben ha esetleg ilyen történne, és ilyenre beszélnének rá, akkor a végén rögzítette-e az elállási igényemet, és ezt addig kérdezed, míg igent nem mond.

[ Szerkesztve ]

(#14) gzbotii válasza asdf_ (#13) üzenetére


gzbotii
veterán
LOGOUT blog

Még a futár megérkezése előtt, amikor jeleztem neki, hogy nem veszem át, a C&A-s support áldását adta arra, hogy elállok a vételtől és a csomagot sem veszem majd át...szerencsére mailben, szóval nyoma is van.

De fordulat az ügyben: a fogyasztóvédelemtől kapott emailről egy screenshot, iktatószámmal, elküldve nekik, hirtelen felgyorsította a folyamatot, hajlandóak refundolni. Már csak hetek kérdése, gondolom.

Ketten jönnek le a hegyről, az egyik futva, a másik medve

(#15) gzbotii válasza Balika911 (#11) üzenetére


gzbotii
veterán
LOGOUT blog

Nálam se egy nagyobb összegről van szó, csak maga a tény, elvek.
Elég sokáig vártam a csomagra is (három hét után írtam először, hogy helló, merre is van, mert lassan kéne nekem is, etc).
Hülyének nézik egyesek a klienst...

Ketten jönnek le a hegyről, az egyik futva, a másik medve

(#16) Chaser válasza gzbotii (#10) üzenetére


Chaser
titán

én csak alzánál, de ott is zömében személyes átvéttel vásárolok ha előre is fizettem - covidot én már rég lesz@rom -
emagnál ritkán rendeltem, de szinte soha nem tartották a megígért határidőt, tőlem ők előre pénzt biztos nem látnak
ahogy a többi shop sem, bőven elég horrort láttam már másoktól

Balika911
ha eltűnt a könyvtáradból, milyen jogalappal tartották meg a pénzedet?
ezt lopásnak hívják ( :
én bepróbálkoznék egy telefonos supporttal, hátha olyat fogsz ki aki tud segíteni
anno kontroller garanciáztatás miatt sokat csodafonáltam velük, végére lett gyors megoldás
most k&h-nál volt kis ziccer, először vettem elektronikus bérletet - ha a jelenlegi "működtetése" marad akkor utoljára is -, reklamáltam, visszautalták a pénzt és még a bérlet is maradt ( : - használhatatlan, netbankba be kell lépni, aztán menüből bérlet, ott vagy azt mondja valid vagy nem, utána bérletre nbökni, aztán még kódbeolvasás, ezt egy forgalmas metrónál nem tudom hogy gondolják kivitelezni a tömegben, ahogy azt sem, ha nincs lefedettség ugyan hogy lépek be a netbankba ha metrón ellenőr jön, nem mintha egyáltalán be szeretnék lépni a netbankba forgalmas helyeken -

_tejesen'® joálapotpan'™_

(#17) Qkackca válasza gzbotii (#9) üzenetére


Qkackca
senior tag

Van egy alapvetően 'pozitív' élményem hasonló szituval, elég friss.
Szóval én egy új forgószéket akartam venni még tavaly. Körbe jártam a boltokat a környékemen hogy fenékpróbát tegyek, aztán kb az utolsó boltban találtam kettő jót, de igazán csak az egyik tetszett. De legalább volt választási lehetőség. Pont akciósnak hirdették, de sokalltam az árát, akkor még nem egészen néztem utána mi-mennyi, csak gondoltam egy számra, hátha azon belül lesz egy nekem való. Abban az időpontban nem is volt nálam annyi se mellékesen.Gondoltam egy hónap múlva vissza aztán majd meg tudom venni.
Csakhogy profil tisztítás volt a boltnál, így a bútorokat kivették a kínálatból...ezért volt akció csak nem egészen volt jelezve ez a dolog, de mindegy. Szóval egy jó kéthónap kutakodás után megtalálaltam a keresett széket.
Lessünk szét hol kapható! Találtam is pár boltot, választottam egyet ahol jónak tűntek a fizetési, szállítási feltételek. Ki volt írva, raktáron. Külön kiemelve, bizonyos esetekben ez külső raktárat jelent, de azt külön is jelzik, szóval elvileg tényleg raktáron kellett lenni a cuccnak.Várható szállítás 2-4 hét, az belefér.
Dec 2-án megrendeltem, ki is fizettem, aztán bíztam, hogy karácsonyra meg lehet esetleg :)
A bolt meg a rendelés megerősítésekor írta, amint küldésre kész állapotban lesz, jeleznek.
Január elejéig semmi reakció a bolt részéről. Rákérdeztem a raktáron lévő termék miért is nem ért még ide?
-A gyártó tévesen jelezte a készletet, így külső raktárról jön. Mondom, oké, de erről nem lehetne szólni vagy vmi? Izé, elnézést meg minden, akarom még a terméket? Mondom persze, akkor kérnek még egy kis türelmet.
Pont akkor volt a x-edik hullám erősödése, határzárak, nagyon nem volt furcsa a 'kis' késés.
Aztán szépen havonta írtam nekik, akkor rögtön válaszoltak emailben, de telefonon is, csak épp maguktól nem tudtak/akartak mondani semmit. Így februárban kibukott, hogy várják a konténert, a külső raktárból...Mondom csak nem Kína, vagy most ültetik a fát a kőolajhoz/műanyaghoz?.
Izéhozé elnézést, akarom-e még vagy pénz vissza?
Mivel a régi székem kezdett szétesni, így természetesen akartam, plusz azért közbe néztem máshol is, az árak 25%-ot emelkedtek, a rendelési idők is szépen emelkedtek felfelé. Ha visszakérem a pénzt, megkapom máshol hamarabb? Mert drágább biztos lesz, de hogy mikor kapom meg máshonnan is? Ugyanez lesz, drágábban?
Így maradt a várakozás, aztán a márciusi kérdésre mondták hogy április elején jön a könténer. Juhé!
Mivel április elején se jött az értesítés, újabb kör...Szóval úton van, de nem tudják mikor ér ide. Gondolom az a kis bökkenő Szueznél, segítette a dolgot az amúgy is érdekes szituációban...
Aztán-aztán múlthéten csörgött a telefon -természetesen telekézzel, fülemen-farkamon is batyut cipelve, lépcsőfordulóban- biztos valami telemarketing, mostanában úgyis csak azok hívnak ilyenkor ( :DDD ), de azért felvettem, és a bolt volt, megjött a cucc, másnap feladják, utána meg már a kezemben, és sűrű elnézést és köszönjük a türelmet után befejeződött a hívás :)

Szóval 20.12.02-höz képest 21.04.26 lett meg a kézbevétel. (Tényleg Kínából jött amúgy.)
Nyilván nem ismerem a te eseted/boltod, de akár még jól is végződhet.

http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'

(#18) JoeYi


JoeYi
őstag

én is rendeltem tőlük online. Pár póló meg maszk. A pólók vagy túlméretesek vagy nevetségesen rossz a szabásuk. Csak a maszkok voltak jók. És mivel nem volt kedvem bajlódni a visszaküldéssel így lett 5db szövet maszkom meg pár "itthoni póló"-vá degradált ruhám 15e Ft-ért

soha többé. Csak olyan boltból aminek személyesen visszalehet vinni vmelyik budapesti képviseletére a terméket.

(#19) Chaser válasza JoeYi (#18) üzenetére


Chaser
titán

soha nem vennék ruhát online :N
tesco, c&a, hervis, stb
már sokszor fel sem próbálom, megveszem ami tetszik, itthon felpróbálom, ami nem jó azt meg visszaviszem és szó nélkül visszaadják az árát

_tejesen'® joálapotpan'™_

(#20) asdf_ válasza Chaser (#19) üzenetére


asdf_
addikt

Nekem a netes cipővásárlás egy óriási rejtély (de én sem rendelnék ruhát sem). Egyrészt 44-46,5-ig voltam már minden, másrészt 10-ből 8 cipő elesik azon, hogy ugyan jól néz ki, méretre is jó papíron, aztán felveszem, és itt szorít, ott kényelmetlen, a nagyobban meg lötyögök, akármi és már megy is vissza a polcra.

(#21) Chaser válasza asdf_ (#20) üzenetére


Chaser
titán

nálam ugyanez van
évente 1-2 napból néhány órát szánok cipő vásárlására
ott totyogok mint a sz@ró galamb kb ( : de legtöbb már két méter megtétele után megy vissza a dobozába
a maradékot amit hazaviszek azt már esélyesen megtartom, de volt hogy abból is vittem már vissza
napokban kezembe akadt az egyik új cipőm amit már kb két éve vettem, örültem is neki ( : akkor nem volt létjogosultsága, most sem ezt kerestem de ha már kezembe akadt fel is avattam, idénre megvannak a cipőim bőven

_tejesen'® joálapotpan'™_

(#22) dabadab válasza Chaser (#19) üzenetére


dabadab
titán

tesco, c&a, hervis, stb
már sokszor fel sem próbálom, megveszem ami tetszik, itthon felpróbálom, ami nem jó azt meg visszaviszem és szó nélkül visszaadják az árát

Ez pont ugyanígy megy Amazonon is.

DRM is theft

(#23) asdf_ válasza dabadab (#22) üzenetére


asdf_
addikt

Ez pont ugyanígy megy Amazonon is.

Ja, csak van egy "kis" ökológiai lábnyoma a dolognak, ami teljesen felesleges.

[ Szerkesztve ]

(#24) Chaser válasza dabadab (#22) üzenetére


Chaser
titán

nehezen, mivel ott nem fogom látni még véletlenül sem, hogy melyik lehet jó rám ( :
illetve nem érzem az anyagát, pólók 90+ %-át élből dobom vissza a polcra, hiába hazudják rá az x % pamutot
annó alsógatyánál egyik eladó néni meg akarta magyarázni, dejszen' rá van írva, minden szín ugyanaz az anyag, aztán lóPh@szt ( : mikor látta talán valamit értek hozzá, akkor gyorsan kiderült a másik szín más beszállító és nyilván nem ugyanaz az anyaga mint a másiknak, hiába van az ráhazudva
felesleges szállíttatás még pluszban tényleg rájön(ne)
úh. nekem jó az elavult bemegyek-megnézem-megveszem módszer

_tejesen'® joálapotpan'™_

(#25) gzbotii válasza gzbotii (#14) üzenetére


gzbotii
veterán
LOGOUT blog

Végül szombaton megérkezett a számlámra a pénz. Véletlen egybeesések, hogy a fogyasztóvédelmes reklamáció után szinte azonnal történnek a dolgok..

Ketten jönnek le a hegyről, az egyik futva, a másik medve

(#26) gzbotii válasza Chaser (#21) üzenetére


gzbotii
veterán
LOGOUT blog

Amíg BP-n/egyébb nagyvárosban laktam, és volt bőven fizikai bolt, addig én is csak offline vettem cipőt, ruhát. Online nem tudod megnézni minden aspektusát, néhány márka számozása eltér a "standardtól", etc.
De kisvárosban, sokszor nincs jobb opció, ha nem akar az ember 1-1.5 órát autókázni. Pár ruhadarabért meg nem mindig éri meg.
Cipőt még jól meg tudom oldani a helyi Deichmannban, de a Takko (ami van itt a nagy fast-fashion láncokból) nem az én világom, akkor már inkább rendelek

[ Szerkesztve ]

Ketten jönnek le a hegyről, az egyik futva, a másik medve

(#27) gzbotii válasza JoeYi (#18) üzenetére


gzbotii
veterán
LOGOUT blog

Érdekes módon nekem nem volt bajom a méretekkel náluk, Crop, Reservednél meg elég gyakran előfordul...

Ketten jönnek le a hegyről, az egyik futva, a másik medve

(#28) Chaser válasza gzbotii (#25) üzenetére


Chaser
titán

tavaly ilyentájt pclandnál volt hasonló sztorim
nagy bolt, máshol nem volt az a hűtő amit venni akartam, jó értékeléásek, hát bepróbálom
a hűtő talpa defektes volt, így elálltam tőle - nem azért vettem 20e ft-ért, hogy én csináljam meg amit a kedves gyártó elhanyagolt -
jó oké, minden tartozékával küldjem vissza, stb...erre mondtam ácsi, visszaküldöm a tartozékot, de nem vagyok köteles a hatályos kormányrendelet szerint
de akkor pénzt vonnak le, meg ez az, mondom állj, mutassa már meg a kormányrendeletben, melyik résznél van hogy pénzt vonhat le?
belinkeltem nekik szépen az aktuális szabályzást
na onnantól lett ingyen futár - egyébként elállásnál fizetős -, és pénz gyorsan vissza a futár után, persze se bú se bá :d
és ez nem sufni gsm kategória, de nagyon rossz ahol már a kormányrendeletet elő kell húzni

_tejesen'® joálapotpan'™_

(#29) Chaser válasza Chaser (#28) üzenetére


Chaser
titán

pontosabban a csomagolását kérték kötelezően, tartozékok nyilván jogos
csomagolást viszont nem lettem volna koteles visszaküldeni

_tejesen'® joálapotpan'™_

Hirdetés

Copyright © 2000-2021 PROHARDVER Informatikai Kft.