Platformja alapján kb 12 egy tucat.
Az eleje pedig épp, hogy nem 1:1-ben NIO ES6
Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||
Platformja alapján kb 12 egy tucat.
Az eleje pedig épp, hogy nem 1:1-ben NIO ES6
Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||
Mint bármelyik - nem csak elektromos - autó esetében
A 150 pacis, 2.0 dízellel meglepően fürge a Grand Espace. A környezetvédelem jegyében pedig 275, meg 550 lovas kamutankokat gyártanak? Minek?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
elejét, felnit, 20/22es felnit.... látva a légellenállás, fogyasztás nem volt fő szempont... ami nem jó omen.
aztán lehet tévedek és 0.22es cvje lesz de meglpene tévednék.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Itt ficereg az előd! Ezt még ma is megnézik! Egy izgalmas lapos sportkocsi.
Röhely hogy SUV-ot kell nekik is gyartani, mert ezt veszi fel a piac. Egymás mellé teszünk pár ilyen kocsit és kutya se különbözteti meg ezeket egymástól!
Merjük remélni, hogy a Fisker kocsija is siker lesz! És a következő példány más jobban eltér az átlagtól.
Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!
az eladások ~50%a SUV. A hagyományos, üzemanyagsporolós, célszerű formák kihalnak. Egyterűek? volt nincs... mindent visz a SUV+Crossover...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
ennél is nagyobb baj, hogy nincs kombi sem, pedig messze a leghasználhatóbb fotrma volt
Most vakarom a fejem, de nem tudom megmondani, kik gyártanak ma kombit!
Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!
sztem az egyterű, 30cmel rövidebb méret mellett is uakkora vagy nagyobb belső méret. Pont annyival magasabb hogy kényelmes legyen a be kiszállás, gyerek be/kirakása és nagyon jó alacsony CVs formákat össze lehet a formára rakni.
de a második legcélszerübb az a kombi...
mindkettő kihalt/kihalóban. Senki se veszi őket. Csak a SUV/Crossover mindez úgy, hogy jópár új modellből ki se lehet látni klausztrofóbiás rémálom de kivülről jól néz ki...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Merciből van nmég, itthon is gyártják a CLA Shooting Braket
A kombi az reménytelenül európai formátum. A SUV meg globális.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Audi, BMW is gyárt kombikat több méretben is.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Ez érthetetlen számomra. Nekem IV -es Espace -om van. Megnéztem az utódját. Mintha összement volna a mosásban. A csúsztatható/átfordítható/kivehető ülések sem divat már. Kb. 4 évre terveztem ezt az autót, de fogalmam sincs, hogy mi lehetne az utódja. A hibrid Galaxy -ban reménykedtem, de kiderült, hogy röfiről nem tölthető.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
az új nem is egyterű max annak mondják.
a másik gond, hogy elképesztően elmentek az árak.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Hát igen, ez jó kérdés.
Mire használnád az autót? ( km napi/heti? ) Hányan vagytok?
Havonta kétszer 800Km autópálya gyorsan, sok cuccal, a többi város (Bp) és minimum 1,5t horog. Most két ülés van hátul, egymás mögött. Mellettük teljes hosszban ki van nyitva a tábori ágyam. Ha végzek a melóval, akkor este kipakolok a kamionból, alszom egyet az autómban és indulok haza. Ezért lenne jó vmi hibrid. Itthon szinte csak bevásárolni használom, elég lenne 50Km hatótáv. De, ha a töltéshez be kell indítanom a dízelt, akkor adtam a szarnak egy pofont.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Így néz ki.
Egyébként milyen SUV -ban lehet csinálni ilyet?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Na erre a felhasználásra még nem lesz hibrid szerintem, hacsak valami nagyobb suv esetleg, amibe beleférsz ággyal, de ezek meg majd 20 milla ( talán az új Toyota RAV4 plugin / Suzuki Across páros, de ezekben is csak 1 ülés lenne hátul az ágy mellett ) körül indulnak.
Elektromos erre nem elég, úgyhogy asszem marad az Espace még pár évig.
Én is erre jutottam. Csak hát jönnek a korlátozások. Szívesen villanyoznék én, de ha egyszer nincs rá opció, akkor nem tartom fair -nek a korlátozósdit. Főleg úgy, hogy városban, ha csak tehetem, bringával járok, szóval a dízelbatárom ellenére sok villanyautósnál zöldebb vagyok.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Nagyon úgy néz ki, hogy az a kocsi még jó pár évig veled fog maradni. Hibridben és villanyban sincs konkurenciája. Nem készült ugyanis!
Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!
A képek főleg a 2. tökéletes válasz a miért jó az egyterű kérdésre.
Mindezt úgy, hogy a hossza, magassága nem egy land cruseré.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Az EL / 8 seat SUV kategóriában sztem lehet ilyen opció. [link]
De ezek méretüknél fogva europában használhatatlanok megbődületesen szarul fogyasztanak, drágák és EUUban nem forgalmazzák őket.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Tucat forma nem túl csinos ez a kasztni legalábbis az en izlesemnek
3njoy the Lif3
A SUV a hátfájós, 50-60 körüli tehetős bácsiknak lett kitalálva, nekik maga az álom.
Azt illene lapáttal megcsapni, aki divatcikket csinált belőle.
Audi-Porsche?
Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!
SUV divat őrület az USből indult a 90es években, audi, porsche kifejezetten késői beszállók (porsche pl 2003), csak követték a trendet.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Én még nem vagyok 50, bácsi meg pláne nem, de SUVom van. Nem divatból hanem azért mert jó.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Én is hasonlóképpen vélekedem, noha nekem nem SUVom van, de nem is a hátfájós bácsikat képzelem bele.
ezzel a jo ervelessel nehez vitatkozni.
mint a szep...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...