Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Szakmai LOGOUT  »  [Re:] GTX 295

Hozzászólások

(#1) Beowulf_78


Beowulf_78
addikt

Mindenkit meg szeretnék kérni, hogy kultúráltan viselkedjen, és ne generáljon flame-et a cikkemmel kapcsolatban! Kritikát, véleményeket szívesen látok, az esetlegesen kialakuló vitákat ameddig nem fajulnak el, szívesen látom, olvasom, és természetesen hozzá is szólok!

Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.

(#2) cowboy_bebop


cowboy_bebop
őstag

Jó kis kártya ez, kár h. ekkora böhöm erő és nincs DX10.1. Így az időtállósága számomra erősen megkérdőjelezhető. :R

(#3) ^Clown válasza cowboy_bebop (#2) üzenetére


^Clown
veterán
LOGOUT blog

Ez attól függ, hogy a játékgyártók fognak-e DX10.1-re fejleszteni, vagy nem.

Jó lett a cikk, köszönjük. Tényleg durva kártya, bár én 130K-t nem költenék videókártyára :R

(#4) Beowulf_78 válasza cowboy_bebop (#2) üzenetére


Beowulf_78
addikt

Én meg a DX 10.1 létjogosultságát kérdőjelezem meg. ;) Miért? Mert tavaly előtt óta kapható a 3850/3870. Azóta hány DX 10.1 játék jött ki? Nem sok, ami meg kijött az nem volt megfelelően Ati-ra optimalizálva. Egyébként túl sok már nem is fog kijönni, mert 1 év múlva itt a végleges Win7 és a DX11-re fog fejleszteni mindenki...
Szóval nagy kár - mondta a varjú. :DDD

Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.

(#5) hackeeeee válasza ^Clown (#3) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Naigen, csak ha nézed a jelenlegi pletykákat, akkor a DX11-el csak a DX10.1 lesz kompatibilis visszafelé, a sima DX10 nem. DE ez csak pletyka jelenleg, fene tudja hogy lesz még :) De jelenleg ez úgy tűnik, hogy igaz, gyakorlatilag ez akkor fog kiderülni, ha lesz DX11-es játék :)

Őszintén szólva irigyellek a kártyáért :) Mondjuk ATI párti vagyok, de őszintén szólva, ezt már lehet elviselném.

Ahhoz képest, hogy újratervezték a hűtést, elég forrófejű maradt a kicsike...

[ Szerkesztve ]

Véleményem szubjektív...

(#6) Beowulf_78 válasza hackeeeee (#5) üzenetére


Beowulf_78
addikt

Kizártnak tartom hogy így legyen. :U Nem is lesz így. ;)

Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.

(#7) Abu85 válasza Beowulf_78 (#1) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Pár dolgot hozzáfűznék.
A Call Of Juarez az Shader Based AA-at használ. Supersampling és a Multisampling eljárások nem kompatibilisek a modern motorokkal. Nyilvan a Shader Based elv a shadert terheli ... A DX10 COJ alatt egy külön Color fázis mintavételez, és az alapján szűri a recéket a Shader program. Deferred Render kialakítású motoroknál más megoldás nincs. A hovatovább a COJ-nak szerencséje van, mert a szűréshez nem kell Z fázis. Utóbbi csak DX10.1-ben futtatható.

GSC Game World-ös srácokkal nemrég volt egy dumcsim. A STALKER CS optimalizáció szempontjából ki van facsarva. A probléma az, hogy olyan új eljárásokat használtak amik DX10 mellett így futnak. Mivel TWIMTBP szerződés volt érvényben, ezért a DX10.1 kiterjesztés csak később került a játékba - a szerződés lejárta után ugye - (a fő render kód azonban változatlan, így tulajdonképpen a képminőség javítása volt a cél némi extra sebesség mellett ... plusz fontosnak tartották, hogy legyen a játékban AA támogatás az Alpha test objektumokra ... elég sok van). Eredetileg az XRAY 1.5 az egy full DX10.1 rendszernek készült, mert csak ez az API tartalmaz olyan eljárásokat ami épkézláb sebességgel futtatja a tervezett világot. Most éppen egy kisebb csapat hegeszti át a motor kritikus eljárásait (SSAO, HBAO, Sunray ...) DX10.1-re, hogy jobb legyen a sebesség, a következő patchekben valszeg helyet kapnak az új dolgok.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#8) hackeeeee válasza Beowulf_78 (#6) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Na, megkérjük Abu-t, hogy mondja meg a frankót, ha már itt jár épp :) De én ezt így tudom, hogy ez a pletyka terjeng :)

Abu, légyszi, de csak dióhélyban :D

[ Szerkesztve ]

Véleményem szubjektív...

(#9) cowboy_bebop válasza Beowulf_78 (#6) üzenetére


cowboy_bebop
őstag

Hát ciki is lenne, ha a 130K-s 295-ös kártyával felejthetnéd a Win 7-et. :)

(#10) hackeeeee válasza cowboy_bebop (#9) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Nem a Win7-ről van szó, hanem a DX11-ről :)

Véleményem szubjektív...

(#11) Abu85 válasza Beowulf_78 (#6) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Itt hivatalosan arról van szó, hogy a DX11 a DX10.1-hez hasonlóan Gather 4 mintavételezést részesíti előnyben. A DX10-ben ez nincs benne. Természetesen a Point Sampling is használható majd a DX11 motorokban, csak nem lesz értelme. Ezért van ez a téma a dev fórumokon, hogy a fejlesztők a DX11-es motorkat csak DX10.1-ig skálázzák vissza, mert a Gather 4 hiányában lényegében mintavétel négyszer több erőforrást igényel, így baromira lassú lenne a jelenlegi karikkal.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#12) hackeeeee válasza Abu85 (#11) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Köszönöm Mester ! :R

Véleményem szubjektív...

(#14) Beowulf_78 válasza Abu85 (#7) üzenetére


Beowulf_78
addikt

Az első felét nem értem... :DDD Call Of Juarez bench alatt kiválasztható az MSAA és a SSAA. Most akkor hogy van ez?
A 2. felét értem, remélem jön valami optimalizáltságot segítő patch. :K

mod: Viszont azt meg nem tehetik meg hogy nem lesz kompatibilis visszafelé. Nem kényszeríthetik a júzereket ebben a formában kártyacserére, 1-1 játék miatt. Mert akkor a PC-s játék biznisz "meg fog dögleni". Ezért tartom kizártnak, ezt az aspektust, mert 1 év múlva még sokaknak lesz DX10-es kártyája. :U

[ Szerkesztve ]

Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.

(#15) vPhis válasza Beowulf_78 (#14) üzenetére


vPhis
aktív tag

a pc biznisz még mindig nem a gémerek miatt tart ahol tart.
mellesleg jó az érvelésed.

(#16) cowboy_bebop válasza Beowulf_78 (#14) üzenetére


cowboy_bebop
őstag

Csak a játékos-tarsadalom NV felének. :P

2900-as Ati-ja meg nincs olyan sok embernek, elég rövid volt az életciklusa fél év kb.).
Alatta nincs DX10, felette meg van már 10.1.

(#17) Abu85 válasza Beowulf_78 (#14) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Véletlen dupla lett a 13-as hsz-t elrejtettem. - Kitartás már nemsoká itt az új szeró

Az SSAA ebben az esetben Shader Sampling-ot jelent. Az MSAA sem a hagyományos értelemben működik, speciális Shader alapú rutinokat is tartalmaz. A COJ féle DX10 motor nem támogatja a normál MSAA módszereket. Amit a játék menüjében állítasz, azok a Shaderes mintavétel különböző eljárásai. Továbbá a Shaderes AA is az MSAA algoritmusán alapul, csak nem fix funkciós rendszer dolgozik rajta.

A full DX11 játékokig még legalább 3 év van. Nem lesz igazából ebből gond. Nyilván egyes játékok kaphatnak DX11 patch-et, de az majd a DX10, vagy a DX10.1 kódokra fog épülni.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#18) Beowulf_78 válasza Abu85 (#17) üzenetére


Beowulf_78
addikt

Oké. :R Akkor javítom a tesztben. ;)

3 év...iszonyat sok idő. Akkor még talán G80 se volt, vagy kb. akkor debütálhatott. De inkább a 7xxx széria volt még. :U

Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.

(#19) hackeeeee válasza Beowulf_78 (#18) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Addigra már az NV is piacra dobja valszeg a DX11-es kártyáját, ami támogatni fogja a DX10.1-et is, legalábbis szerintem. Úgymond rá leszünk kényszerítve a váltásra. Vagyishát azok, akik ki akarják majd használni az új fícsöröket.

A G80 még ma is megálja a helyét... Öreg róka, nem vén róka :)

[ Szerkesztve ]

Véleményem szubjektív...

(#20) Abu85 válasza Beowulf_78 (#18) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Miért? ... az első full DX10 játék is csak a jövőhónap végén jön. Mondom lehetnek DX11 patch-ek, de nem biztos, hogy mindenki rákap majd. A Tesszellátor sem tetszik a fejlesztőknek, mert nem kompatibilis a Xenos féle rendszerrel. Sok még a nyitott kérdés. :K

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#21) rup1u5 válasza Abu85 (#20) üzenetére


rup1u5
nagyúr

melyik lesz az a játék?

Why don't you knock it off with them negative waves!

(#22) Abu85 válasza rup1u5 (#21) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Stormrise

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#23) RyanGiggs válasza hackeeeee (#5) üzenetére


RyanGiggs
őstag

Ha ez igaz,miből gondolod hogy a DX10.1es
kompatibilis lesz a DX11el??
Ez a pletyka?
Tehát mondjuk az én ATI4850esem "időtállóbb" lenne mint egy GTX295??
Szerintem ez lehetetlen.
Ugyanugy fogják megcsinálni a játékokat mint most,hogy
megy DX10 alatt és egyben DX9ben is.
Nem gondolom hogy 2010ben ki kéne dobni a GTX295öt,
az ATI4850 meg vígan ficánkol.
Ez a két kártya nagyon sokáig időtálló lesz az átlagos gamernek.
Részemről biztosan hisz 1 éve vettem az új 19"os (nem wide,mert azt csúnya)
LCD monitoromat ami max 1280x1024es felbontást bír.
Ezen játszom a Crysist is,és High beállitásoknál még egy picit se akadozik. :C
Persze a szűrés az 8xos. :R
Csináltam is egy gyors tesztet 30-40Fps között mozog.
Ha meg majd jön egy keményebb játék akkor leveszem a szűrőt
8x-ról akár 0ra.
Hisz marha fontos dolog. (hülyéknek persze) :)
Szűrő nélkül meg egy átlagos felhasználonak bőven elég ez a kari.
Fölösleges egy ilyen sz@rért kiadni 130ezer Ft-ot.
Persze jó kari meg minden,de ennyiért??
Amugy király volt az írás, minden elismerésem. :R
Csak igy tovább.

(#24) jaja1981 válasza Abu85 (#22) üzenetére


jaja1981
addikt

És ez full DX 10 lesz?
Nem csak DX9 féle átirat?

(#25) Abu85 válasza jaja1981 (#24) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Teljesen DX10 fejlesztés a program. DX9 verzió nem készül belőle, mert az egységek Geometry Shaderrel vannak másolgatva.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#26) jaja1981 válasza Abu85 (#25) üzenetére


jaja1981
addikt

Akkor XP-n nem is fog futni?

(#27) Abu85 válasza jaja1981 (#26) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Nem.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#28) jaja1981 válasza Abu85 (#27) üzenetére


jaja1981
addikt

Köszi az infókat! :R

(#29) KillHates


KillHates
nagyúr

Nabasszus! Olyan komoly cikket írtál, hogy elmehetsz cikkírónak! :C
Gratulálok hozzá! :R Akkor már értem miért voltál eltűnve a topic-ból! :K

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#30) Attix82


Attix82
őstag

A masik dolog, amit nem szabad figyelmen kivul hagyni az a simitasi megvalositas. Nekem van 8800GT es 4850-es VGAm, es az ATI simitasokba messze a legjobb akarmilyen jatekba is....NV nagyon hianyos a tavoli targyaknal....hiaba rakom 16X-ra, csak a kozeli dolgokat simitja (amit mar 8Xnal is sima), de ami valamennyivel tavol van ott nulla, reces az egesz.

Van az NVnek egy Supersample simitasi mod, ahol megprobalja a tavolikat is valamennyivel simitani, de akkor mar iszonyatosan belassul. (de itt se olyan mint az ATI szimpla simitasa)

Ne csak az FPSket nezzuk, maga a grafikai megvalositasba az NV kurvara le van maradva, es ehhez DX 10.1 sem kell.

Ha tevedek elnezest kerek, en ezt szemmel lathatoan tapasztalom.

(#31) R.Zoli válasza Abu85 (#20) üzenetére


R.Zoli
őstag

Jól érzem ,hogy most fog csak igazán ennél a játéknál kijönni ,hogy az Ati kártyáknak jobban fekszik a DX10-es kód? Azért az az AMD logó a progi oldalán sokat sejtet...

(#32) priti


priti
addikt

Nem ártana rá egy kis H2O, hogy úgy mit mutat :U

Egyébként még mindig semmi motiváció arra, hogy lecseréljem a 9800GX2-őt. 55-ért lehetett venni használtan itt, mielőtt elszállt a Ft, szerintem a legjobb választás ez volt akkor a PH-n ezért a pénzért. Egy G92-es GTS-t cseréltem le rá, máig semmi bajom vele, mindent megeszik, nem bántam meg, GTA4-ben se szívtam, mint az ati-sok.
Ez is biztos jó cucc, de az ára horror. Ennyit nem ér. Teljesítménykülönbség tekintetében sem, meg úgy egyébként sem, persze nem csak ez. Nézegetem az aprókat és iszonyat, hogy elszálltak az árak, többet ér ma a procim használtan, mint amennyiért vettem újonnan, pedig több mint fél éves. :Y Ilyet én még nem pipáltam.

Hardverlesen

(#33) 7Heads Drago


7Heads Drago
veterán

Jó kártya.
Jó teszt.
Egyetlen rossz pont nálam grafikonok hiánya.
Na meg persze az ára.
Extra hűtéssel nem próbálod a kártya tuningot újra?
És köszönjük a tesztet.

Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

(#34) Abu85 válasza R.Zoli (#31) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Mivel lesz a játéknak DX10.1-es kódja is, ezért kénytelenek voltak a fejlesztők olyan támogatást keresni, akiknek van tapasztalatuk az új API-val. Az AMD az egyetlen vállalat, aki dokumentációkat készít a fejlett DX10.1 programozásról. Aki ilyen játékot csinál az csak az AMD specifikációját követheti, mert nincs más.

priti: A GTA4-ben miért szívnak az ATI-sok? Eleve a játék csak a CrossFire konfigurációkat támogatja. Mondjuk ez nem az NV, hanem a fejlesztők hibája, mert nem törődtek a játék minőségi portolásával, így az NV segítségét sem vették igénybe.

Eleve vicc a Rockstar hozzáállása. Bár az 1.0.20-as patchel, már jól kellene működni a játéknak, de az SLI-t nem fogják beépíteni. Odaadták a doksikat az NV-nek, aztán mondták, hogy oldják meg. Mintha nem a Rockstar érdeke lenne, hogy a játékuk minél jobban fusson a PC-s konfigurációkon. Ebből is látszik, hogy szarnak a PC-re.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#35) hackeeeee válasza RyanGiggs (#23) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Feljebb ár Abu válaszolt a kérdésedre...

Nem kell kidobni, csak lehet, hogy a DX11-es fícsöröket mellőzni kell vele :)

[ Szerkesztve ]

Véleményem szubjektív...

(#36) DeltaPower


DeltaPower
őstag

uristn, ekkora burkolatba egy mini pc beférne. hatalmas ez a kártya

"Moonshine Whiskey (70°, ízesítés nélküli) van. Fincsi" - Teebee - "De az kiírtaná az egész családomat..Akkor is ha csak én innék belőle.." - forintuser

(#37) ProEvoFan


ProEvoFan
nagyúr

szép teszt, köszi :R
ez a kártya annak király, aki meg tudja venni
ha lenne pénzem és egy remek FullHD moncsim akkor ezt venném az ATIval ellenben
a DX11 meg kit érdekel mikor még csak egy pár DX10es játék van, meg akinek van pénze ekkora brutál vgat venni, annak lesz pénze lecserélni egy brutál DX11es vgara...

(#38) aginor


aginor
addikt

Sok időt fektethettél a mérésekbe, kár, hogy nem koronáztad meg normális grafikonokkal. Az embernek jobban esne olvasni, és még szemléletesebb is lenne..

Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

(#39) CSorBA


CSorBA
őstag

Szia!

Nagyon jó kis részletes teszt, brutál kártya :)

Egy kérésem lenne, ezt a hátteret tudnád linkelni/elküldeni? [link]

:R

(#40) ImI87


ImI87
őstag

Hosszú idő óta ez lett a legjobb "nem hivatalos" VGA-teszt a PH! környékén!
(ezzel nem akarok senkit megsérteni, és nem elfugultságból mondom)

Nem túl hosszú, nem túl rövid, minden benne van, ami kell. A stílusa is hibátlan, nincs benne semmi nyálverés vagy fikázás. A kártya minden jelentős tulajdonsága benne van. A hitelességben sincs semmi kivetnivaló , és a rászánt energia és idő nem kevés.

Nekem ugyanilyen kártyám van, eléggé hasonló konfigban, és én is hasonlókat tapasztaltam.

Hatalmas UP Beowulf-nak, és a GTX295-nek !!! :R :C :R :C :R :C :R
Én javasolnék neki v.mi közönségdíjat is.......... :K :))

[ Szerkesztve ]

(#41) Elmör


Elmör
senior tag

Egyre profibb cikkeket írsz Beo! :C
Sok-sok teszt és még jobb konklúzió! Azért a jövőbeli játékokra én is kíváncsi vagyok, vajon kifognak-e a karin vagy sem. Mondjuk FullHD-ben néha tudnak meglepetést okozni a kevésbé optimalizált játékok az tuti, de akkor nem 8XAA-val, hanem 4XAA-val megy jól, na bumm, túl lehet élni. :U
Egyébként valaki írta, hogy ha nincs AA az csak a "hülyéket" zavarja, hát ezzel nem értek egyet. Engem néha nagyon zavar, ha sok rece van. Mondjuk a GTA4-ben pont nem zavart.
A Stormrise oldalát köszi Abu! Most is a zenéjét hallgatom. :)) Kár, hogy RTS lesz. :O

RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz

(#42) beteg


beteg
őstag

:C nagyon komoly, nagyon kimerítő írás! jobban tetszett, mint a ph főoldalas :) grat! :C

Csak futni kell!

(#43) Tomate


Tomate
veterán

Jó teszt. Vicces az a molex-PCI-E átalakító. Aki használja is a megvett kártyájához üzenem, hogy cserélje le a codegent! :DDD

(#44) Archer válasza Tomate (#43) üzenetére


Archer
őstag

Miért vicces? Én is használok ilyet a jó öreg BlueStrom I-hez. Mondjuk lehet ezt a batár kártyát már nem vinné el :DDD

Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

(#45) Cyberpunk


Cyberpunk
félisten

Ismét egy kielégítő teszt köszönjük :R

Vista alatt a Crysis-t és a Warhead-et mivel akartad tesztelni? A hozzájuk íródott benchmark-kal? Mert az tényleg nem működik (legalábbis Vista x64 alatt) ezt már én is észre vettem :(

"You said you'd always be there for me.... but you're not..."

(#46) Calibos válasza Abu85 (#25) üzenetére


Calibos
addikt

Mi ennek az előnye? Jó pár ember használ még XP-t.

(#47) rumkola válasza cowboy_bebop (#2) üzenetére


rumkola
veterán

Én a visztával és a dx10.1-el vagyok így....
A csak papíron létező dolgoktól meg a kimagyarázásoktól kivagyok.

[ Szerkesztve ]

(#48) Tomate válasza Archer (#44) üzenetére


Tomate
veterán

Azért mert aki egy ilyen kártyát vesz, legyen már egy olyan tápja is amihez nem kell átalakító... :)

[ Szerkesztve ]

(#49) jorden06 válasza Tomate (#48) üzenetére


jorden06
senior tag

Ez így, ebben a formában nem igaz... Nekem egy Corsair VX450-es tápom van (ami azért valljuk be nem egy Codegen szintjén van) és még egy ATI HD4870-est sem tudnék használni molex átalakító nélkül, mert a tápnak csak 1db PCI 6pin-es tápkábele van, az első szériás GTX260/280-ról meg nem is beszélve, amikhez 8+6pin kell. Pedig a táp bőven elbírná...

[ Szerkesztve ]

(#50) Abu85 válasza Calibos (#46) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A motor képességei alapján a DX9 nem ideális hozzá. A nagy sebesség miatt teljesen új eljárásokat használnak ... DX9-ben lassú lenne. Eleve egy teljesen Deferred Rendering alapon leképző motorról van szó, ilyet még senki sem írt.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Útvonal

Fórumok  »  Szakmai LOGOUT  »  [Re:] GTX 295
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.