Hirdetés

2024. április 16., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#4) Dr. Romano válasza Goose-T (#3) üzenetére


Dr. Romano
veterán

Számomra a Savage 4 egy igen komoly fejlesztés volt az alaplapra integrált SiS 6236-oshoz képest. Ami játék addig 640x480-ban futott szoftver renderrel a Savage 4 mellett mind szárnyra kapott DirectX-ben és OGL-ben akár 1024-ben 32bit mellett is, jah és a Quake 2 OpenGL-ben alléejtős volt, addig előtte csak SW renderben láttam :)
Na és persze ott volt az S3TC amit részletesebb textúrát varázsolt a a képernyőre szűkös ram ellenére is.

Szóval nekem az S4 előre lépés volt. Hogy miért nem TNT? Hát sajnos azért mer az alaplapomon csak PCI volt AGP nem így erősen meg volt kötve a kezem.

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.