Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) xmaas


xmaas
őstag

Erdekes de tenyleg annyi penzert belefert volna egy erintokijelzo is oda kozepre ne kelljen azzal a gorgovel kinlodni.
De amit annyira nem szeretek hogy az analog "orakat" kihagytak es ott is csak egy kijelzo van valamiert szamomra az a jo oreg sebessegjelzo megbizhatobbnak tunik

Jo lenne valamilyen modszer megtudni azt is hogy az a kijelzo mennyi ideig/evig is lesz uzemkepes mert a nyakamat ra hogy nem lesz olcso mulatsag azokat cserelgetni illetve mennyire eletkepes az a kijelzo ha eros napfenyeben kell nezni peldaul ha hatulrol direktbe rasut a nap olvashato egyaltalan vagy valami szellemkepet lehet latni csak ami azert nem lenne valami elonyos

[ Szerkesztve ]

(#2) bulikavagyok válasza xmaas (#1) üzenetére


bulikavagyok
nagyúr

Ez nem pénzkérdés szerintem, az érintőkijelző teljesen kezd kihalni az autókból (legalábbis a felsőbb kategóriákban). Nekem már 2007-ben az volt a Lexusomban, de 2010 óta már ők is áttértek egy szinte megszokhatatlan joystickos megoldásra. Nekem sem jön be ez a trend, de ez van sajnos.
A műszerfal olvashatóságára erős napfényben én is kíváncsi lennék. Bár ha az aktuális csúcsmobilok kijelzőjéből indulok ki, szerintem nem lehet vele baj. :)

[ Szerkesztve ]

(#3) -Faceless- válasza xmaas (#1) üzenetére


-Faceless-
őstag

Ezeknek a kijelzőknek nagyon jó bevonata van, eddig igaz, hogy csak egyszer láttam élesben, de szinte semennyire nem tükröződik jól olvasható marad. Az érintőkijelzőt pedig ahogy van száműzni kellene minden autóból, egyedül a gps címbevitelhez kellene egy kis gombsor ezen kívül pedig csak elveszi a tapasztalatlan sofőrök figyelmét. Főleg idősebb korosztályban életveszélyes tud lenni, amikor az úton elkezdi keresni hol van a rádió csatorna váltás, vagy a klíma szabályozás.

(#4) xmaas válasza -Faceless- (#3) üzenetére


xmaas
őstag

Hat egyertelmuen arra gondoltam hogy ugy legyen erintokijelzo hogy gps adatokat tudjuk beirni "normalisan"nem azert hogy azt tudjuk nyomogatni vezetes kozben , az a gorgos megoldas kb. egyenlo a gombos mobilokkal kesz "elmeny" beirni barmit betunkent .

Ahogy neztem a Tesla modelleknel egy elmenyi az a kozepso konzolos megoldas par erintes es bevan allitva minden nem ilyen "szoporoller" hagyomanyos dolog

(#5) ku-cu válasza xmaas (#4) üzenetére


ku-cu
tag

Ott van egy touchpad a gorgo felett (mas markaknal maga a gorgo felulete a touchpad) arra lehet rajzolni a betuket mutatoujjal. Allo helyzetben nyilvan jobb az erintokijelzo, menet kozben meg ez.

(#6) #06658560 válasza xmaas (#4) üzenetére


#06658560
törölt tag

BMW megoldását ismerem, szerintem jobb a tápinál. Miközben számomra még mindig szar. Eleve közelebb van, normális testhelyzetben használható, plusz egyre kevesebb karakter között kell lépkedni és nem csak tekerhető. A váltó körüli tapival az a bajom, hogy bal kézzel írok.

Azok már ezer éve nem analóg megoldások. És mókás, mikor állandó sebesség és fordulatszám mellett egyszer csak leesik nullára mindkét mutató. Majd vissza ugrik.

[ Szerkesztve ]

(#7) slimshady válasza ku-cu (#5) üzenetére


slimshady
senior tag

Nem tudom mennyire lehet hatékony a görgő felülete mint touchpad, de ha kijelző is érintős lenne akkor legalább a user tudna választani különböző helyzetekben aszerint melyik kényelmesebb és biztonságosabb.

üdv.: SlimShady

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.