Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Szakmai LOGOUT  »  [Re:] Garancia?!

Hozzászólások

(#1) Đ@n!


Đ@n!
tag

Várom a hozzászólásokat.! :R

skillZ#Oc Team

(#2) msgt.fubar


msgt.fubar
senior tag

sajnos erre nem lehet mást mondani, csak a megszokott közhelyet: ez Magyarország, 2008. az összes szervíz mentalitása ilyen, teljesen mindegy hogy ezeröccázé veszel a teszkóban egyszerhasználatos empéháromlejáccót, vagy fél millióért egy apple macbookot, mindkettőnél pocsék szervízes kiszolgálást kapsz. a különbség az, hogy míg az elsőnél esetleg elfogadható volna, az utóbbinál annyira nem. de ez mindenre igaz, bármilyen technikai kütyün képesek a hatályos jog szerint meghatározott maximum időn keresztül ülni.

ezért fontos annyira, hogy vásárlás előtt duplán ellenőrizd mit veszel, ebbe beletartozik a neten utánaolvasás, fórumokban kérdezgetés, mert idehaza jó sokat lehet ezzel szívni. persze van, amikor nem lehet kivédeni sajnos. a másik véglet pedig az, ha csókosa vagy valamelyik szervízesnek, és megcsinálja csakneked-csakmost azt a munkát, amire más mondjuk két hetet várt. tipikus balkáni magyar mentalitás, nincs erre mit mondani.

apró jótanács: tagold szerintem az írásod enterekkel, mert így nagyon egybefolyik, amitől olvashatatlan lehet egyesek számára.

gottagofast

(#3) Đ@n! válasza msgt.fubar (#2) üzenetére


Đ@n!
tag

Köszi a kommentet. Én ki vagyok akadva rajta. Nem ezt szoktam meg a számtechbe:) Tagolás következik ha megnyugodtam 1 kicsit. :R Aztán ünnepek után a fogyasztóvédelem...

skillZ#Oc Team

(#4) Elmör


Elmör
senior tag

Nagyon idegesítő dolgokat képesek művelni az tény és sajnos már volt dolgom itt a ph!-n is a bazárosok között nem egyértelmű garanciával, ami pedig szvsz az volt, ha magától megy tönkre. :(((
A telót vásárlásakor nem nézted meg? Mi mindig kibontatjuk a csomagot, hogy ne kerüljünk ilyen helyzetbe! Sikeres garanciáztatást kívánok! ;)

RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz

(#5) vd1992 válasza Đ@n! (#1) üzenetére


vd1992
tag

-

[ Szerkesztve ]

(#6) Đ@n! válasza Elmör (#4) üzenetére


Đ@n!
tag

Az igazat megvalva nem nagyon törődtem a dologgal hisz ÚJ készüléket vettem GARANCIÁVAL. Bekapcsoltuk ment. Este derültek a ki a dolgok. Pláne, hogy 3 napon belül úgy tudom visszalehet vinni akkoris, ha jó a készülék! De javítsatok ki ha tévednék!

Vajci. Te is ugyanonan f*sz logout olvasó vagy aki csak beírja h hiba. Semmi köszönet...

[ Szerkesztve ]

skillZ#Oc Team

(#7) Madmax81 válasza Đ@n! (#1) üzenetére


Madmax81
aktív tag

Hali

Hasonló az én helyzetem is szintén karc és kijelző pixel hiba ( Sony Ericson ), beviszem,
2 két szerelés és az a poén hogy ez garanciás szerelés lenne de, az orrom alá toltak egy 15k számlát hogy fizessem ki .
Kicsit felháborodva tudattam a hölgyel hogy ez igy nem jó de ők ragaszkodtak hozzá hogy ki kell fizetni a" garanciás" szerelést ( a telefon max 1 hónapos ) ,
A másik dolog a telefon ára 27k volt hogy lehet egy kijelző csere 15k lerendeztem a dolgot 3 hét telefonálgatás után visszakaptam a rossz kijelzőt a telefonomba --megérte ( a szerviz pedig azt mondja ez nem garanciás hiba )
Közben találtam a neten kijelzőt --hogy mi az ára 3k szereléssel együtt 5k Szóval hogy is van ez :W :W

1956-2010 07.22 Varga László

(#8) FRENK1988


FRENK1988
veterán

Kis elírás szerintem:"telefon, hogy vigyük vissza és ő keezskedik róla, hogy burkolat illetve kijelző csere lesz a telefonon."
Csatlakozom az előttem szólókhoz, de nem kell mindenkit 1 kalap alá venni. Mert nekem volt a piros szolgáltatónál vásárolt Nokia 6300 és nem volt benne jó a mikrofon visszavittem másnap próba elküldés a Nokiának és egy hétre rá kaptam 1 vadi új telefont. Szerintem lehet hogy csak a szerviz és nem a telefon gyártó a hibás...
Remélem nem hagyod ennyiben a dolgot

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#9) Samus


Samus
addikt

Nokia N82, 5 hónapos, méretes pixelhiba-paca a kijelző alsó felében (és a bal hangszóró sem szól...). Szervízbe vittem két hónapja, Azt mondták, másnapra mehetek érte. Másnap: még nincs kész. Itt hagyhatom, vagy vihetem, és ha megjön a panel és az alkaterészek, visszavihetem. Hazahoztam, mert nem tudtam pontos időpontot mondani, én pedig hazsnálom naponta. Azóta eltelt két hónap, semmi jelzés...Előtte cserélték a billzet fedlapját, mert jól szétkopott (a fólia alatt!!!), ez egy hónapig tartott, legalábbis az alktarész beszerzése, a csere két óra alatt megvolt...Ami itt folyik, az egy VICC. Magyarország 2008, gratulálunk (tapsvihar). Remélem jövőre belehúznak, és végre cserélik a panelt és a hangszórót, mert elég gáz egy csúcskategóriás készülék ilyen hibával... 2x1cm , majdnek csak piros pixelből áll, némi sárgával füszerezve, összesen már 100 felett lehet a hibás képpontok száma, de szaporodik, és pirosodik...(a sárga is...)

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#10) copass


copass
veterán

''A termék cseréje: Ha a termék a vásárlásától számított 3 napon belül meghibásodott, a vásárló kívánságára azt azonos típusú új termékre kell kicserélni. Ha cserére nincs lehetőség, a vásárló választása szerint a termék visszaszolgáltatásával egyidejűleg a vételárat vissza kell fizetni, vagy a vételár különbözet elszámolása mellett más típusú terméket kell részére kiadni. Ezt a fogyasztó dönti el. A 3 napos cseregarancia nem a termék azonnali cseréjét jelenti, hanem a termék javítás nélküli cseréjét. Egyes esetekben nem dönthető el azonnal egyértelműen, hogy a termék valóban hibás, vagy sem. Ezekben az esetekben a cseréhez a szakszerviz szakvéleményére van szükség, így jegyzőkönyv ellenében a termék átvételre kerül. Amennyiben a készülék valóban hibás, abban az esetben nem megjavításra kerül, hanem egy új készüléket biztosítunk helyette. Ha a hiba 72 órán túl jelentkezik: Forduljunk a jótállási jegyen megjelölt szakszervizek egyikéhez. Nem kijelölt szervizhez ne forduljunk, mert tevékenysége idegen beavatkozásnak minősül és a jótállás megszűnését eredményezheti''
A lényeg hogy nem kicsit vezettek meg téged.
Én pont most cseréltem 2szer egy fúrógépet, kaptam karácsonyra egy ütvefúrót,de az nem viszi a panelt,sebaj blokk megvan vissza a "kéksárgakutyásbótba" megnézték hogy működik-e, mondták levásárolhatom, vettem egy fúrókalapácsot, de hát az is gyengének bizonyúlt panelba, visszavittem mondtam kipróbáltam de kiakarom cserélni egy erősebbre és kicserélték.
Monitorral jártam hogy lehozták másnapra beszart, futár jött elvitte aztán hozták a másikat kész. Megnézték hogy szar-e.szar.csere. az már az ő bajuk hogy mit csesznek vele.
Telefonnal is jártam úgy hogy nem kapcsolt be másnap töltés után, vittem vissza kékékhez hogy csere van mert se kép se hang. cserélték.
Nem szabad hagyni hogy megvezessenek.
Amúgy meg fogyasztóvedelem téma,ők segítenek. egy emailt megér.

"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"

(#11) Đ@n! válasza FRENK1988 (#8) üzenetére


Đ@n!
tag

Madmax: Részvétem neked is.

FRENK1988: Hiba javítva közbe, Gyártó a hibás jelenesetbe legalábbis a szervíz azzal takarózott.

skillZ#Oc Team

(#12) g@bo


g@bo
nagyúr

ilyenkor nem a karcolással kell ugrálni. előveszel egy piezzo cuccot, valahol beküldöd a szerkezetbe a voltokat és szeva.

3 napon belül cseréljétek azonnal.

(#13) Đ@n! válasza copass (#10) üzenetére


Đ@n!
tag

Nem mailozok az tuti, bemenyek a dohányba és robbani fogok...

g@bo Szerintem elég érhetően a tudatukra adtam a kékenek, hogy intézkedjenek másodjára. De képtelenek voltak rá. Aztán jött a szervíz, aztán a gyártó keresése telefonon. Ezekután jön a kermi. :W

[ Szerkesztve ]

skillZ#Oc Team

(#14) #67688960


#67688960
törölt tag

Hát igen, tipikus magyar szervizelés. Én próbálok kerülni minden "c....y" szervizt, lehetőleg olyan dolgokat veszek ahol hivatalosan is jelen van a gyártói szerviz.
Tényleg, próbáltál már beszélni az LG-vel, hogy mit szólnak hozzá?
Azért majd írd, hogy mire jutottál a fogy.védelemmel, hogy lássuk mi a helyzet.
Sok sikert!

u.: Ja közben látom már hívtad az LG-t., nem olvastam a legvégig.
Utoljára a Nokiám vittem szervízbe, de már rég volt, és én egyből a nokia szervíhez mentem és nem a szolgáltatóhoz, egy hét alatt kész lett. Azóta csak Motorolám volt.

[ Szerkesztve ]

(#15) Đ@n! válasza #67688960 (#14) üzenetére


Đ@n!
tag

Beszéltem az LG-vel telefonon, le is írtam az írásba :U

skillZ#Oc Team

(#16) Feruendios


Feruendios
aktív tag

Én piros szögáltatós vagyok volt egy v630i telefonom amit egyből meg is flasheltem aztán egy ideig tetszett a Walkman szoftver, amikor meguntam visszaraktam a piros szoftver és akkor valami elszúrtam kész telcsi halott lett.
Utánanéztem a dolognak vagy fizetek 3k-t egy szakinak az összehozza, vagy a garancia de a szoftvercsere az garanciavesztés. Még egy kicsit flashelgettem hogy biztos jól tönkretegyem belülről. Aztán bevittem garisan, tegnap még bekapcsolt ma meg semmi.
Vártam rá egy honapót jött az sms, hogy kész meg se nézték a szervizbe mi baja mert egy egyszerű IMEI szám ellenőrzéssel már lebuktam volna, adtak egy újat egy v640i-t.
Szerintem ez a 2 véglet van mindkét esetben leszarják nekik csak az a lényeg, hogy telefonálni tudj róla mert abból élnek.

Sajnos mar nincs magyar billentyuzetem :(

(#17) #67688960 válasza copass (#10) üzenetére


#67688960
törölt tag

A Hilti viszi a panel mit kés a vajat.

(#18) Đ@n! válasza Feruendios (#16) üzenetére


Đ@n!
tag

Amúgy nekem is van 1 olyan érzésem, hogy hozzáse nyúltak. Ugyanúgy ült a szatyorba a teló, mint elötte. Nem teccik nagyon ez a hozzállás amit képviselnek azért írtam a cikket.

skillZ#Oc Team

(#19) Badman 4ever


Badman 4ever
őstag

Ez már azért pofátlanság a javából, amit csinálnak néha. Nem tudom én mit tettem volna a helyedbe.

Android: elavult, mókolt Linux kernelre rágányolt virtuális gép. Macrohard SpyDOS 11 - Something went wrong. :( Vigyázat, a pingvin harap! Házi szerver Tualatin Pentium III-S 1.4 GHz alapon, Ryzen nagyvas, Bulldozeres AMD laptop és Pine64 PinePhone - Arch Linux mindegyiken. Ender 3 Pro rules!

(#20) Đ@n! válasza Badman 4ever (#19) üzenetére


Đ@n!
tag

Csak azért nem kaptak a pofájukra 1-et 2-őt mert nem fogok arra a szintre lesüllyedni amit ők képviselnek...:(

[ Szerkesztve ]

skillZ#Oc Team

(#21) Jégkokó


Jégkokó
veterán

Most lehet, hogy én vagyok a szerencsés, de 2 évvel ezelött kaptam egy nokia 6233 at , aminek a kamerája csak sokadik próbálkozás után akarta rögzíteni a képet valami hibára hivatkozva, illetve a 0 billentyű egyálltalán nem műkdött. 3 napon belül voltam még, bementem a központi üzletükbe , ahol szó nélkül kicserélték a telefont egy ugyan olyanra, szó sem volt semmiféle szervizelésről.

A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.

(#22) wolruf válasza #67688960 (#14) üzenetére


wolruf
őstag

Hasonló eset, kártyafüggetlen Motorolával (gyári, nem mókolt, 0 km-es, fóliás). 3 hónapig vittem ide-oda Motorola szervízbe, egyszer fel, egyszer lefelé ,updatelték' a szoftverét. Aztán meguntam, eladtam a 90 ezres telefont 40-ért, mert ők a végén az orrom elé tettek egy papírt, hogy ilyen olyan értékek, referencián belül, továbbá nem foglalkoznak a készülékkel, ha nekem nem tetszik, mehetek független szakértőhöz. Utánajártam. Ilyen Magyarországon NINCS. A KERMI, hozzájuk küldi véleményeztetni a cuccot, tehát zsákutca. Nincs mit tenni, megcopattak. Telcsi elkótyavetyél, Nokiára visszatérés, azóta sincs gondom :)

A leírtak sokhelyen valóban így működnek (nem működnek), de van, ahol van pozitívum. Pl. ahol én dolgozom :-D (mint szervizes).
Sajnos kamerával is jártam úgy, hogy a nálam töltött 12 hónapjából kb. 4 napot volt használható. A szervíz szerint a kék szín nélküli felvétel nem hiba (mókás volt minden zölden :D ), ez ilyen. Az, hogy firewire lefagyaszt minden eszközt (PC, DVD felvevő) az sajátosság, nem hiba (aha :D ). Hogy kiesett belőle (ismétlen, 4 napig volt használható, a többi szervíz) egy csavar, az az én hibám (belülről, szétszedhetetlen helyről), nomeg az is, hogy elpusztult az optika vezérlése és a CMOS szenzor. Miután ezt mind rámkenték, vezetőségnek és fogyvédelemnek írt levél után visszavették a lomot. Gyártót nem írok, mert azóta más eszközük (NEM KAMERA!!!! :D ) jól működik.

A cikkírónak: fogyasztóvédelem, hivatalos levél fotókkal, dátumokkal alátámasztva, hibaleírás csatolva FAXON!!!!! elküldve, válaszadási határidőt megszabva, ellenkező esetben ügyvéddel is megtámogatva és minden költséget rájuk terhelve felszólítás!!! Ne nyugodj bele, sajnos ha meg akarnak szivatni és hagyod, meg is teszik :(
Én, mint szervizes ezért állok máshogy minden ügyfélhez. Az ő helyükbe gondolom magam, és nem hülyének nézem izomból. Ha valami szar, az szar. Ez van. Ha van megoldás meg kell oldani, ha nincs, nem az Ügyfelet kell hülyének nézni. Elvégre belőlük élünk/élek én is!

Uff :-)

(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)

(#23) Đ@n! válasza wolruf (#22) üzenetére


Đ@n!
tag

Itt igazából az a legnagyobb baj, hogy több gázolajat furikáztam el mint amenyit ez a fos szar ér... :(

skillZ#Oc Team

(#24) wolruf válasza Đ@n! (#23) üzenetére


wolruf
őstag

Semmi gond, ha nem segítenek, ezt is rájuk terhelheted!!! Garanciális feltétel azt mondja ki, hogy a hibás(nak vélt) eszközt neked kell bejuttatnod a ,,szervízhez", a visszjuttatást neki kell állnia! Csak ezt óhajtják kifelejteni.
A te károdra a jogszabálytól nem térhet el a szolgáltató!
Ne add fel, ezért jön a fax, ne te rohangálj. Te megtettél már mindent, amit jóhiszeműen megtehettél. Fogyasztóvédelem felhív, jogorvoslathoz tanácsot kér. Sajna ez innen türelemjáték, a baj az, hogy ők erre játszottak, hogy ,,úgyis megunod'' :((((

(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)

(#25) Đ@n! válasza wolruf (#24) üzenetére


Đ@n!
tag

nem hinném h ezek után megunom :DDD

skillZ#Oc Team

(#26) Samus válasza Đ@n! (#25) üzenetére


Samus
addikt

Tékozló Homár-hoz is küld el. Veszteni nem vesztesz vele.

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#27) #67688960 válasza wolruf (#22) üzenetére


#67688960
törölt tag

Akkor örölök hogy a Motorolákat egyszer se kellett szervizbe vinnem(ezért is maradtam a márkánál).
Mostanában veszek újat. A Nokiával mi most a helyzet? Az rendben van?

[ Szerkesztve ]

(#28) Typhoon47 válasza Đ@n! (#25) üzenetére


Typhoon47
őstag

adjál nekik, sunyi kis kancsók... :U

"Education is important but big biceps are importanter"

(#29) copass válasza #67688960 (#17) üzenetére


copass
veterán

ja persze, de tudod mennyi egy hilti? kb 60-70 a legolcsóbb, kölcsönözni meg tudod kifog kaució,stbsb. így 10E ráfizetéssel vettem egy állatot 3év gar elég ha ellentartok neki!:D

"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"

(#30) copass


copass
veterán

ha már kamera, főnök jön kamera nem jó, kazitbeveszi,de semmi, szervíz bevisz, javítható de rohadt drágán, most mi legyen, főnök okos ember, nézem hogy kolbászol a kamerával a teherautók közt egyszer csak jön hogy józsi ráhajtott a kamerára! biztosító kijött, csing-csing. a józanész mindíg csodákra képes:D

"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"

(#31) wolruf válasza #67688960 (#27) üzenetére


wolruf
őstag

Nokia nekem bejött (a Motorolás félrelépésem előtt és utána is csak az), de az e51-et leszámítva az összes Symbianostól idegroham kap el. Ezért nekem (magánhasználatra) egy 6500 Slide-om van már több, mint 1 éve, semmi baja. Számomra a Symbian kimúlt. Okostelefont inkább ne :) Túl sok a kompromisszum :)

(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)

(#32) Elmör


Elmör
senior tag

Ha már ennyi kamerát írtatok, akkor leírom a miénk esetét is. Ez egy JVC kamera,mini DV kazis (leírtam a gyártót, mert nem gyári hibás volt!), amit édesapám kapott 60. születésnapjára. Én vettem meg a hülyeazértnemvagyok boltban egy pénteki napon (igen, sajnos ott, mert késésben voltam) és pont azon a hétvégén már használhatta is, nem volt semmi gond, szépen működött, csakhogy a következő hétvégi használatkor már volt gond, nem adott képet, csak a lencsevédő levételét villogtatta, aztán eltettük, hogy ezzel bizony akkor most irány a bolt.
A bolti vevőszolgálatis eligazított a szervízhez, rendes volt. A szervízben pedig jött a pofáraesés: kamera bekapcs, működik, aha, akkor az előbb miért nem? Erre azt mondta a szervízes, ha kell megnézi, mert látta, hogy tényleg csodálkozunk, teljesen korrekten 3 napot kért. Amikor mentem érte nem lepődtem meg, mondja, hogy semmi gond ezzel. Ezután még 3-szor voltam vele szervízben és mindig olyan érzésem volt, hogy meg sem nézték rendesen, pedig a kép tényleg elment, hol visszajött. A titok nyitja az ütögetés volt, gyanítom, hogy kontakthibája van, amit sajnos a bolti eladó okozhatott. Annyira magyarázott, hogy közben leejtette az asztalra a kamerát (40 cm-t zuhanhatott) és akkor ugyan még működött, én már akkor húztam a számat, de mivel nem volt másik ezt vettem meg. Azóta is dühös vagyok, ha előjön a hiba, mert a boltos is és én is hibáztunk, de a szervíz meg abszolút. Addig húzták az időt, míg lejárt a gari és most talán már megcsinálnák pénzért, de nem érdekel, tudom hol kell megütögetni, hogy visszajöjjön a kép.
Tanulság: ne vegyél meg olyan árut, amit leejtettek. Egyébként ez a nagybolt eddig mindig korrekten járt el a 3 napos cserékkel, ezért nem is szídom és a JVC sem hibás, mert ha leejtek másik kamerát valószínűleg az is így jár. Amikor működik, akkor nagyon jól.

RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz

(#33) vd1992 válasza Elmör (#32) üzenetére


vd1992
tag

Ennél már csak az a szarabb, amikor nemtudod, hogy a vásárlás elött leejtették-e....

(#34) zsoltxy12


zsoltxy12
csendes tag

Tavaly vettem egy pc szaküzletbe (víz) egy procit haza vittem mondom de jó lesz egy jobb gépen.
De nem működik hoppá mindegy pár óra szenvedés után föladtam.
Másnap vissza vittem megnézték ott helyben azt mondták nekik működik meg is nézhetem megnéztem ott tényleg jó volt
választhattam hogy haza viszem szenvedni még egy kicsit vagy levásárolhatom (pedig ez szerintem nem lett volna kötelességük hiszen működőt)
Természetesen levásároltam :)

(#35) BioNiCMaN


BioNiCMaN
addikt

Asszony "piros" SE Z520i-jével szívtunk nagyokat, a 2 éves gar idő alatt hastzor volt szervízben, egyszer 100+ napot...

Fura dolgokat csinált a kijelzője, a végére már szinte mindent cseréltek abban a telefonban, de az Istennek se cserélték volna ki az egészet, pedig sztem jobben megérte volna nekik...

Aztán az utolsó szervizes megunta a dolgot, becsattogtunk a pirosakhoz, ahol végülis a kezünkbe nyomtak egy szép képet mellékelve a telóhoz, hogy "tessék nézni itt ázott be"... Ennyi. ( ilyensmileavliágonsincs )

Békéltető testület lesz sztem a te segítségedre. ;)

Egyetértenék veled, de akkor mind a ketten tévednénk.

(#36) CsodaPOK


CsodaPOK
senior tag

És az a szánalmas, hogy senki, de senki nem vonja felelősségre őket, hogy hogy is mernek ilyet megcsinálni. Netalántán évente kapnak 10 millás büntetést és slussz...

Én most készülök gariztatni egy HP notit, másfél hetes a drága. Telefonos emberke szerint 5-7 munkanap múlva már nálam is lesz a kijavított készülék. Kíváncsi leszek...

Đ@n!: remélem mihamarabb megoldódik a problémád.

(#37) marcee


marcee
addikt

Szerintem azért nem foglalkoztak vele, mert a karcolás a kijelzőn nem számít garanciális problémának. Nem lesz könnyű bizonyítanod, hogy "gyárilag" karcos volt.

\m/

(#38) Đ@n! válasza marcee (#37) üzenetére


Đ@n!
tag

a karc a legkevesebb... a pixelhiba b@ssza a csőröm... ami szerintük rendeltetés szerű dolog. :DDD

skillZ#Oc Team

(#39) negyedes


negyedes
addikt

En hasonloan jartam egz mp3 lejatszoval. A 5-szor csereltek ki :D . A 6.darab volt a jo amit masik varosbol kultek mivel nem tudtak megcsinalni az elozot. Valoszinuleg sw hiba volt(firmwire frissites nem lehetett). Ez volt 2 eve, azota is tokeletesen mukodik.

En azota nem szeretem az LG-ket amiota mar lattam hasonlo jellegu hibakat meg foliahibasokat.(csak szemelyes velemeny!)

Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor

(#40) g@bo válasza Đ@n! (#13) üzenetére


g@bo
nagyúr

mert nem érted. felesleges "piti" hibával bajlódni.

számtech: mikor gond volt egy adott alaplappal, 2 naponta 5* fagyott, sajna a szervizben a teszt időszak alatt hibátlan volt, csere igy esélytelen. viszont kellemetlen a használat.

egy szikra viszont megoldotta a gondot, mert a nap 24 órájában működésképtelen lett.

a csere megalapozott volt, és viszonlyag problémamentes. :K

(#41) snpetit


snpetit
aktív tag

Tudom most már késő okosnak lenni, de meg kellett volna nézned nem sérült-e a készülék mikor átvetted. Az első visszavételnél mivel nagyon helyesen tisztában vagy a jogaiddal nem engedni a kivizsgálást cserét kérni, ha nem engedik akkor elállni a szerződéstől és pénzt vissza. Ha nem hajlanak rá vásárlók könyvét kérni, és minden ígérgetés ellenére amíg nem cserélik az írást megejteni.

Jelen helyzetben csak a Tékozló homárt tudom ajánlani, a cégek, boltok pontos megnevezésével, scannelt iratokkal, képekkel. Ott még szoktak "csodák" történni.

(#42) #67688960 válasza Đ@n! (#38) üzenetére


#67688960
törölt tag

A telefonoknál nem tudom(még), hogy hogy van a pixel hiba szab., de akkor úgy néz ki jobb ha utána néz az ember. Lehet hogy érintős telót veszek, és nem akarok gondot magamnak. :U
Lcd monitornál pont a pixel hiba tűrés szabályzás miatt volt az, hogy eszembe se jutott másodjára lg monitort venni. Bár az első az volt és azóta is jó, de a kedvükért nem fogok, lehet hogy hibásat venni, merthogy belefér. Inkább néztem olyan márkát(márkákat) ahol 1 hibás pixelnél is csere van.
Lehet hogy tényleg jobban jársz ha megkockáztatsz egy teló kinyírást.

[ Szerkesztve ]

(#43) McKane


McKane
senior tag

Ne várj az ünnepek végéig.. Pl. küldj levelet az fogyasztóvédőknek.. A feladási dátum bizonyít,igazat ad neked..
Amúgy volt nekem is egy hasonló eset,csak autó-kötelezőbiztosíásnál. 2.általam fizetett negyedév után jön a levél a biztosítótól,hogy a biztosítás díjnemfizetés miatt törölve.. :((
Telefon,nincs szerződés a rendszerben.. Ügyvédhez fordultam,erre beriadtak, és tök véletlenül előkerült a szerződésem. De hogy honnan azt nem mondták meg.. :(((
Mindegy, a bíróságig vittem az ügyet,és kaptam ún.:kártérítést.. Hivatalos indoklás szerint a számlaszám,amire fizettem nem létezik,de a biztosító igen.. Ennyit az egészről..
Meg a hivatali rendszerről..

Üdv.: McKane

(#44) bargeszt


bargeszt
tag

Átérzem a problémádat. Nekem a szervizben karicstolták tele a kijelzőt. A legnagyobb probléma szerintem az, hogy mindhárom mobil szolgáltató a T*lem*xal javítatja a készülékét így tök mindegy hol veszed a készüléket. Monopolhelyzetben vannak, azt csinál amit akar. Sokszor láttam, hogy mivel drága lett volna a javítás (alacsony kategóriás készüléknél) inkább küldtek egy szép fotót amin alig lehetett látni valamit és ráfogták a készülékre hogy "beázott". Olyan is előfordul, hogy kék szolgáltatós telefonra magenta szoftvert töltöttek rá. Szerintem azt sem tudják mit csinálnak.
Kellene az országban vagy 2-3 nagyobb szerviz, hogy a szolgáltató kitudja választani a megfelelőt.

(#45) anjani182


anjani182
őstag

Üdv!

Én a piros szolgáltatónál vagyok, anno volt egy Motorola V3-am, fekete, használtan vettem kéztől, semmi bajom nem volt vele fél éves koráig. Akkor sem nagy, az volt, hogy amikor működött a billentyűzet világítás, akkor zizegő, zugó hang jött ki a telefonból. Elvoltam vele, mert csak akkor hallottam, ha teljes csönd volt, napközben nem volt zavaró.

Még vártam vele, mert nem akartam teló nélkül maradni, gari vége fele beadtam a helyi vodába, teló ugye nem tőlük volt, de ettől nem éreztem azt, hogy fentartásokkal kezelnék a garanciális igényemet! Kaptam csere telót, 2 hét múlva visszajött a teló, szintén T*lem*x-ba volt szervízelve, kaptam papírt róla, cserélték a mikrofont, a billentyűzet panelt, és jó lett.

Ezek után fogtam és eladtam a telefont, bajom nem volt vele, tehát magyarul csak azért csináltattam meg, hogy esetleg ha eladás után ezt észreveszi valaki, ne rajtam töltse ki a mérgét, a telefon egyébként jó állapotban érkezett vissza hozzám! :R

Hát, ennyi az én kis történetem, én elégedett voltam... :R

Forever and ever, let's make this last forever.

(#46) padee válasza Đ@n! (#1) üzenetére


padee
tag

3 napon belül indoklás nélkül elálhatsz a vásárlástól. valamint 3 napon belül azonnali cseregarancia van, nem pedig javitgatós.

-látom már más is irta---

[ Szerkesztve ]

(#47) lesaux válasza padee (#46) üzenetére


lesaux
veterán

3 napon belül indoklás nélkül elálhatsz a vásárlástól.

Ez sajnos élénken él a köztudatban, dacára annak, hogy évek óta nem így van már.

(#48) anjani182 válasza lesaux (#47) üzenetére


anjani182
őstag

Én is ezt akartam írni, csak nem akartam elkezdeni vitatkozni...nagy tévhit ez!

Forever and ever, let's make this last forever.

(#49) Sir Riccio


Sir Riccio
addikt

Már réges régen írnod kellett volna egy levelet annak az üzletnek ahol vetted, miszerint jelentős kényelmetlenségre hivatkozva, elállsz a szerződéstől, és követeled vissza a készülék árát a kamataival együtt.(Törvényadta jogod.)
Bővebben: http://www.fogyasztovedelem.com/
Érdemes olvasgatni, sokat okosodhat belőle a magunkfajta egyszerű vásárló.:)

[ Szerkesztve ]

Deutsch Richárd Fotográfia - https://www.riccio.hu/ / https://instagr.am/deutsch.richard/

(#50) Dot


Dot
őstag

Hali!
Gondolom még meg vannak a papírok, hogy hányszor vitted be, ezekkel mehetsz a fogy. védelemhez. Ha mázlid van még a benzin $-t is visszakapod! esetleg ha van 1 ügyvéd ismerős...

élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!

Útvonal

Fórumok  »  Szakmai LOGOUT  »  [Re:] Garancia?!
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.