Hirdetés

2024. április 18., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) szabi80sz


szabi80sz
tag

Eddig arról volt szó, hogy a távolabb lévő objektumokat nem kell olyan részletesen kiszámolni, mert távol vannak és gyengébb lehet a minőség, ami gyorsít. Most a kép szélénél (ami gyakran közelebb lévő objektumokat tartalmaz), lesz gyengébb a minőség... Tehát majdnem mindenhol gyengül a minőség. Szép... Játék közben az ember nézi a széleket is (pl. tárgykeresőnél). Remélem, hogy nem csak a fokozat lesz állítható, hanem ki is lehet majd kapcsolni.

(#3) Gomez86 válasza #32839680 (#2) üzenetére


Gomez86
őstag

"amelynek minősége a szem fókuszához igazodik" pont erről van szó, nem?

"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan

(#5) Gomez86 válasza #32839680 (#4) üzenetére


Gomez86
őstag

Értem a problémát és azt is amit mondasz, nem tudtam hogy nincs szemkövetés.

Viszont így azért meg fog fájdulni az ember nyaka elég hamar...

"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan

(#6) bit_bro válasza #32839680 (#4) üzenetére


bit_bro
tag

A jelenlegi VR szemüvegekben a kép széle nem teljesen éles, ezért ezeknél alkalmazható ez a technika fókuszkövetés nélkül is.

(#8) kovsol


kovsol
titán

Azért a szapuljuk az NV-t egy bekezdés itt is megvolt.

Ez a módszer szerintem akkor lenne jó ha dinamikusan változna a szem mozgásra, de ez ugye nem lehetséges.

[ Szerkesztve ]

May the Force be with you!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.