Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) BomiBoogie


BomiBoogie
MODERÁTOR

Amíg kijön, addig is mindenkinek ajánlom a Divinity: Original Sin-t. :)

[ Szerkesztve ]

(#2) errorcode06


errorcode06
őstag

Naemmávalami! Úgyis rojtosra játszottam a BG-t már tableten is, de gondolom idén már nem jön...

"Well, Blizzard is dead. It is a corpse being puppeteered by Activision and Bobby Kotick" DesignerDave

(#3) ldave válasza BomiBoogie (#1) üzenetére


ldave
félisten

Hja, csak sajna azt a laptomon nem nagyon bírja, ez viszont úgy tűnik nekem, hogy kisebb gépigénnyel rendelkezik majd, legalábbis mintha a terep előre renderelt lenne.

A Slime draws near! Command?

(#4) kissd01


kissd01
tag

Battlefront-ról lesz valami hírmorzsa? :B Bocs az offért.

(#5) Raysen623


Raysen623
addikt

Mi ez a fos? :P

A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

(#6) Shing


Shing
őstag

Fasza lesz, csak a harcolási animációkon javíthatnának... azért ennyire nem kell old school-nak lennie. :DDD De év végéig még sokat dolgozhatnak rajta.

(#7) maszi99


maszi99
őstag

Üdvözlet mindenkinek...
Nagy ritkaság ha én valamihez hozzáírok mostanság...
Ez 1 igazi gyöngyszem lesz ha minden igaz, és rengeteg játék ötvözetét látjuk viszont benne.
Nekem még a felsoroltakon kívül a Dragon Age első máig vitathatatlan része (küldetése) is visszatükröződött
:))
Manapság 1-re ritkább a tartalmat adó játék, és megpróbálnak mindenütt a kűlcsinnel játékosokat nyerni...
Mint minden játékstílusnak megvan a maga tábora, és aki erre a játékra vágyik annak ez megváltás lesz.
Értékelni , és megbecsülni kell az ilyen alkotásokat......

:R :R :R

http://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html

(#8) joysefke


joysefke
veterán
LOGOUT blog

Eszméletlenül ínycsiklandóan néz ki!

már most látszik, hogy sok munka van benne, nagyon jó portrék gyönyörű klasszikus interfész, szép, késszel rajzolt játékbeli helyszínek... Ha nem tóltam volna már 3x végig a BG2-t, most végigjátszanám hangolásképpen :)

J.

(#9) hokuszla válasza joysefke (#8) üzenetére


hokuszla
aktív tag

Pontosan!
Így nézett ki a Diablo 2 is.
Ja 10 éve?
loller

10400 16GB 1660s 4.5TB

(#10) joysefke válasza hokuszla (#9) üzenetére


joysefke
veterán
LOGOUT blog

Jólvan akkor mennyél diabló kettőt vagy hármat vagy bánom is én mit játszani. De ha szerinted ennek a játéknak a grafikája/képi világa nem néz ki jól, akkor leginkább a szemészeten van a helyed.

Manapság 7-8 dioptriás lencséket is meg tudnak elég vékonyra csinálni...
"loller" :U

J

[ Szerkesztve ]

(#11) Vistaboy válasza Raysen623 (#5) üzenetére


Vistaboy
veterán

Ez a fos, kérlek szépen, az egyetlen olyan szerepjáték, aminek valóban esélye van rá, hogy felérjen a Baldur's Gate szintjére. És végre valódi harcrendszer lesz, nem körökre osztott szarság, mint a Divinity esetén...

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#12) L3zl13


L3zl13
nagyúr

Szomorúan hallom, hogy nem lesz románc.
Ez nekem mindig alapvető részét képezte a BioWare/Obsidian RPG-knek.

Aki hülye, haljon meg!

(#13) Callisto válasza Vistaboy (#11) üzenetére


Callisto
őstag

Nem. A második játék lehet ami felér hozzá. Az első a Divinity:OS...

"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

(#14) MageRG válasza Vistaboy (#11) üzenetére


MageRG
addikt

Mi a baj a "körökre osztott szarsággal"?
Szvsz átláthatóbb, mint mikor mindenki rohangál mint pók a falon.

"What is bravery, without a dash of recklessness!"

(#15) hoeerny


hoeerny
tag

Ez nagyon jónak tűnik. Kell.

(#16) BomiBoogie válasza MageRG (#14) üzenetére


BomiBoogie
MODERÁTOR

Legalább van idő gondolkodni és taktikázni, nem csak a klikkharc megy.

(#17) atike


atike
nagyúr

Tetszik... :) Nekem a körökkel nincs bajom, már anno az Ufo-nál is eléggé bejött.... :DDD A sok beszélgetős rész viszont kevésbé tetszik, noha annak itt azért szerepe is van...

(#18) BomiBoogie válasza atike (#17) üzenetére


BomiBoogie
MODERÁTOR

Sok beszélgetés jót tesz a sztorinak, ellenben, ha túl sok van, egy újrajátszást megnehezít, mert ugyanazokat az "unalmas" köröket kell újból meg újból megfutni.

(#19) joysefke válasza L3zl13 (#12) üzenetére


joysefke
veterán
LOGOUT blog

Ohh bazz, ez elkerülte a figyelmemet... Nem is értem hogy gondolták ezt...

(#20) harlyngton válasza maszi99 (#7) üzenetére


harlyngton
tag

Nahát maszi, régen láttalak...

Az rpg fanokat összefújja a szél egy hirre.
Nadirim nem indul újra?

(#21) Ringman válasza hokuszla (#9) üzenetére


Ringman
nagyúr

ha még úgy is nézne ki, azzal sem lenne probléma, nem erről szól, a célcsoportban viszonylag kevés a "graphics whore"

(#22) Vistaboy válasza MageRG (#14) üzenetére


Vistaboy
veterán

Nem tudom, nekem valahogy nem jött be ez a stílus, inkább stratégiai ez már, mintsem RPG. Azokat pedig egyáltalán nem szeretem... :)

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#23) Gothmog válasza Vistaboy (#22) üzenetére


Gothmog
aktív tag

Ha körökre osztott a harcrendszer, akkor az már stratégiai játék, nem rpg? Elég furcsa meglátás, tekintve, hogy a pen & paper RPG-knek is körökre osztott a harcrendszere (és nem úgy működnek, hogy ki ordibálja be gyorsabban a mesélőnek, hogy mit akar csinálni... :DDD ).
És az az igazság, hogy egy "klasszikus" számítógépes RPG esetében sem a "klikkelőizmok" és reflexek fejlettségén kellene, hogy múljon a siker, hanem a karaktered skilljein, felszerelésén, valamint azon, hogy - a szellemi képességeidet használva - miként vagy képes ezekkel bánni (magyarán kb. a taktikai érzékeden). No meg némi szerencsén ("kockadobások"). Erre pedig a mai napig a legkorrektebb megoldás a körökre osztott harcrendszer (a lá Betrayal at Krondor, Fallout sorozat vagy Divinity: Original Sin, csak hogy mondjak régebbről, kevésbé régről és újonnan is példát), esetleg az a fajta pauzolási rendszer, ami az Infinity Engine játékaiban (pl. Baldur's Gate sorozat) működött. Abban a pillanatban, hogy belép a színre az egérrángatási sebességed és a reflexeid/mozgáskoordinációd szerepe (Dark Souls sorozat, Elder scrolls, Mass Effect stb.), lehetnek azok a játékok számos más szempontból ízig-vérig rpg-k (és simán vehetjük őket összességében ebbe a kategóriába), a harc viszont akkor is "akciójátékos" típusú lesz bennük.
Mindezt egyébként "technikai" oldalról írtam, és nem minőségbeli különbségként. (Én magam úgy vagyok vele pl., hogy egy parti alapú klasszikus crpg-be igénylem a körökre osztott rendszert, esetleg egy Baldur's Gate típusú módon (és nem DAO-san) megállítható és irányítható harcrendszert, de vannak olyan játékok (pl. Dark Souls), ahol úgy jó a real-time rendszer, ahogy van, és tökéletes természetességgel illeszkedik az egészbe. Más oda furán is festene).

Egyébként a játék maga nagyon város. Színtisztán hozza az IWD/BG hangulatot :K

[ Szerkesztve ]

Endure. In enduring, grow strong.

(#24) Vistaboy válasza Gothmog (#23) üzenetére


Vistaboy
veterán

Ezt már kétszer is kitárgyaltam a játék topikjában, így nem kezdem újra. Legyen elég annyi, hogy nekem ez nem jön be és kész. Én valósidőben szeretek harcolni, de persze nem akciójáték mintára, hogy ugrálni meg védekezni kelljen gombok nyomkodásával, hanem ahogy a Baldur's Gate-ben is volt, hogy taktikai nézetben, bármikor megállítva az időt, karaktereknek kiosztani a feladatokat, ilyesmit. Amikor már lépegetni kell, mint egy sakktáblán, akciópontokkal, az nem gyere be... :N

Ez nem kifejezetten/csak neked szól: Viszont azt nem értem, miért kell egyből belekötni, mert leírom, hogy szar. Ez pusztán személyes vélemény, nem magát a játékot minősítem vele. Nekem nem tetszik és kész. Pont. :)

MOD: Tudom, hogy a papír-ceruza alapú játékok körökre osztottak voltak, és hogy az egész D&D rendszer körökre épül, de ma már nem dobókockákkal játszunk. A proci pedig elég gyorsan tudja "fejben" számítani a kockadobásokat. :DDD

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#25) Gothmog válasza Vistaboy (#24) üzenetére


Gothmog
aktív tag

Nem abba kötöttem bele, hogy "ez szar". Hogy kinek mi jön be, az nyilván egyéni ízlés kérdése. Ki is hangsúlyoztam, hogy nem "minőségbeli" különbséget akarok tenni a két stílus (RT vs TB) között, illetve szerintem is van amihez a real time a jobb választás.
Csupán azon akadt meg a szemem, hogy ha szerinted körökre osztott a harc, akkor az inkább már stratégia, és nem szerepjáték. Ez pedig így nagyon nem állja meg a helyét. (A Gamepod egyik állandó crpg-s cikkírójától pedig egyenesen meghökkentő ilyesmit olvasni.)

De mindegy, ezen ne kapjunk össze, amúgy sem kötekedésnek szántam eredetileg sem :R

[ Szerkesztve ]

Endure. In enduring, grow strong.

(#26) Vistaboy válasza Gothmog (#25) üzenetére


Vistaboy
veterán

"Csupán azon akadt meg a szemem, hogy ha szerinted körökre osztott a harc, akkor az inkább már stratégia, és nem szerepjáték. Ez pedig így nagyon nem állja meg a helyét. (A Gamepod egyik állandó crpg-s cikkírójától pedig egyenesen meghökkentő ilyesmit olvasni.)"

Akkor pontatlanul fogalmaztam, mindenesetre annyi biztos, hogy a többség szerint nincs sok különbség a körökre osztott és valósidejű harc között, de nekem a kettő ég és föld. És nem tudom pontosan leírni, de még megfogalmazni sem, hogy miért nem tudok vele játszani. Egyszerűen nem megy, nem tudom kezelni így a harcokat, nem látom át a terepet, nem tudok előre gondolkodni pár lépéssel, mint a sakkozók... én csak valósidőben tudok harcolni és kész...

MOD: Ami pedig az utóbbit illeti, már nem vagyok cikkíró, az átalakult Gamepod csapatban nem tartottak igényt az írásaimra... :(

[ Szerkesztve ]

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#27) Bad Pritt válasza Vistaboy (#26) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Mi beszavazunk, ha kell. :)

[ Szerkesztve ]

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#28) Gothmog válasza Vistaboy (#26) üzenetére


Gothmog
aktív tag

MOD: Ami pedig az utóbbit illeti, már nem vagyok cikkíró, az átalakult Gamepod csapatban nem tartottak igényt az írásaimra... :(

Ezt sajnálattal hallom, mert szívesen olvastam a részletes ismertetőidet. De fogd fel úgy, hogy ily módon több időd marad a "normál" játékra ;)

[ Szerkesztve ]

Endure. In enduring, grow strong.

(#29) vitaro válasza Vistaboy (#26) üzenetére


vitaro
senior tag

"Ami pedig az utóbbit illeti, már nem vagyok cikkíró, az átalakult Gamepod csapatban nem tartottak igényt az írásaimra..."

Ez bizony nagy kár, a te írásaid voltak a legjobbak.

Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit

(#30) Vistaboy


Vistaboy
veterán

(#27) HáGé, (#28) Gothmog, (#29) v_tomy:

Sajnos nem rajtam - és nem is rajtatok - múlik/múlott ez a dolog, de azért köszönöm. :R

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.