Az Awesome games done quick (speed demos archieve) utódja lenne ez az esemény?
"Well, Blizzard is dead. It is a corpse being puppeteered by Activision and Bobby Kotick" DesignerDave
Az Awesome games done quick (speed demos archieve) utódja lenne ez az esemény?
"Well, Blizzard is dead. It is a corpse being puppeteered by Activision and Bobby Kotick" DesignerDave
Nem, ez még mindig ugyanaz az esemény 2010 óta. (nem tudom miért 2011-et írtam, amikor 2010-ben már volt egy Classic Games Done Quick is )
Live-Die-Respawn
Errol meg nem is hallottam jo poennak tunik es a jotekonykodas meg kulon plusz pont.
[ Szerkesztve ]
Asszem mindenféleképpen!
Itt a lényeg inkább a jótékonykodáson van szerintem. 2. napnál vagyunk, több mint 110 ezer dollár jött eddig össze.
Nézegettem elmúlt ilyen eseményeket, a legutóbbin 1, 23 millió dollárt jótékonykodtak össze a nézők. Az idei bevételt a Prevent Cancer Foundation kapja.
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
A 2014-es Super Metroid speedrun versenynél kevés izgalmasabb dolog van a témában, pár képkockán múlt a győzelem.
A Slime draws near! Command?
Lol. Épp a napokban akadtam rá erre a dologra youtubeon.
Hát a duke nukem / deus ex speed runokon behaltam ☺
Hát ezeket örökkön örökké tudnám nézegetni. A legszebb, hogy igen gazdagon el is magyarázzák, mit miért, hogyan csinálnak..
Ha én olyan ember lennék aki folyamat bekapcsolva tartja a tv-t, biztos ez menne rajta. Felvételről az utóbbi néhány év.
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=r0ach
Holnap reggelig megy még az esemény.
Live-Die-Respawn
Amióta vannak játékok, azóta léteznek szerintem speedrunok. Ez is egy stílus, és nem kevés türelem, és játékidő kell hozzá. Van hogy egy-egy speedrun több 10, vagy több 100 órás gyakorlást is megkövetel.
Hogy van-e értelme? Egyesek szerint nincs, mégis nagyon sokan szeretik az ilyen végigjátszásokat.
Live-Die-Respawn
Pont mint a High Score a játék végén, vagy az Achik.
nézz bele egy ilyen speedrun-ba aztán megérted.
iszonyat sok gyakorlást, trükköket és programhibat használnak ki hogy gyorsabbak legyenek.
nagy kihívás.
[ Szerkesztve ]
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
Pontosan. A nagy kihívás miatt tud rettentő érdekes lenni. Én nem szoktam speedrunokat csinálni, de nagyon sok ilyet néztem/nézek mai napig. Sokkal jobban tud szórakoztatni, mintha leülnék a tv elé reklámokat nézni.
nekem ez a risk of rain a kedvenc speedrun-om. kegyetlen nehéz rouglike, ez még annyival megvan nehezítve hogy időarányosan nehezedik!
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
Neztem Quake, Doom speedrunt es erdekesek, sok glichet hasznalnak benne.
Ettol fuggetlenul nem az en vilagom.
\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/
1,2 millió dollár jött össze végül. Nem semmi:
Live-Die-Respawn
Bakker,most nézem hogy volt D2 LoD.Lemaradtam róla pedig érdekelt volna.
Farhát eladó.
Nagyjabol vegigtekertem a Bloodborne "vegigjatszast", hat nem estem hanyatt. Ha osszes ilyen nivotlan volt, akkor orulok, hogy egyet sem lattam. 1.0-as glitcheket hasznalva atugrani a jatek elso felen es tulfejlodni a masikon nem valami elkepeszto teljesitmeny.
Csináld utána gyorsabban, és jövőre te is ott lehetsz.
A Slime draws near! Command?
Ugye nem arra akarsz celozni, hogy ha en nem tudom gyorsabban, akkor mar el sem donthetem, hogy mekkora teljesitmenynek tartom? Ne menjunk mar vissza oviba.
Egyebkent nem akarok ott lenni, ugyhogy passzolom.
Nem erre utaltam. Ez olyan, mikor a 100-on valaki 10 mp alatt fut és arra mondanád, hogy ez lenne teljesítmény, mert más akár 10 órát fut megállás nélkül.
Egy ilyen speedrun mögött több éves gyakorlás és munka lehet, amit mi csak itt egy videóba sűrítve látunk.
Persze, hogy szerinted mi számít valódi teljesítménynek, azt nem tudom.
A Slime draws near! Command?
Na igen, csakhogy itt nem epp ez a helyzet. Amit a videoban muvel azt lefogadom, hogy a legtobb aktiv BB jatekos meg tudna csinalni, general maganak "vegtelen" XP-t es rohogve vegigdaral mindenkit. A legimpresszivebb dolog az egeszben a hibak felfedezese - bar az emlitett tultapolas ott volt az osszes Souls jatekban is, rejtely miert sikerul nekik ujra es ujra bennefelejteni
Nyilvan nem mondom, hogy nincs munka meg ido mogotte - raadasul eloben is csinalta, az meg hozza magaval a stresszt meg miegymast, de azert ez megiscsak galaxisokra van pl az anno szinte mindenhol lehozott Demons/Dark Souls (csalas nelkuli) speedruntol, amit a keszitoje utan tudna csinalni tippre maximum egy mareknyi ember. Igen, ez ilyen kategoriaban indult (igy mar ertem mit jelent az %any a nev mellett) deal with it, csak masra szamitottam.
mutasd meg hogy te jobb vagy, akkor elhiszem. de bizonyíték nélkül, ez szájkarate marad.
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
Tenyleg ennyire ketertelmuen fogalmazok vagy csak az ekezetek hianyoznak?
any% = bármilyen módszerrel eljutni a játék végéig, bloodborneban külön kategória a patch nélküli játék amiben még ki lehet használni ezt a hibát.
ha szeretnéd a legújabb patchen megnézni a világrekordot akkor ide kattintsál, pár hetes.
/s
Nah hat pont valami ilyesmit vartam. Az elso bosst leszamitva nagyon kiraly az egesz, igy elso blikkre glitcheket sem nagyon hasznal, az Unseen villageben kaptam el egy geometrian atesest, de az is max par perccel hosszabitott volna.