5p és fennlesznek a képek
1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
5p és fennlesznek a képek
1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
Gratulálok!
ASRock X79 Extreme6, i7 4930K, 32GB DDR3, GTX 1080 G1, Corsair RM750x...
Frankó Grat hozzá
S milyen pontokat hoz így a kari?
Grat! Hasonló minőségüek a képek, mint ahogy azt már megszokhattuk
Érdekes hogy állandóan variál a Galaxy... új nyák, új hűtő, stb...
Az "új" hűtő nagyon hasonlít ahhoz, mint ami a 7300GT-n volt, de szerintem nem jobb mint a CM-es.
Nem fognak a FET-ek megsülni 1.8V gpu mellett?
Szerk.: az is érdekelne, hogy léghűtéssel 24/7-ben használható feszen (1.5V-1.6V) mennyire húzható a GT, és mennyire hűti le a VF700-Cu.
[ Szerkesztve ]
Az én Galaxy 7900GS Superemen is ez a csoda hűtő feszített. A bajom csak az hogy most hogy gariztatni kéne a kártyát vissza nem igazán akar menni rá.
Shal'kek nem'ron!
Egyetértek, 50%-kal emelted a feszültséget, viszonylag hamar kinyírod vele a kártyád. Dehát jólteszed, nyilván megér ennyi pénzt, hogy a neved valami tuningoldalon szerepeljen
A mai generációváltásokat figyelembe vevé abszolút figyemen kivül hagyom az ilyesféle megközelítéseket.
Egyébként valaki bizonyított már ilyen téren? Akár CPU vagy akár VGA.
Ez nem a listáról szól... valaki az autóját bütyköli valaki a gépit. Mivel még ninsc autom ezért ebben lelem örömöm
---
Eredmények:
A lista:
---
Aggregátor: Nem fognak megsülni, ugyanis ha olvastad volna a vf-hez járó ramsüniket raktam fel a fetekre. És szépen melexenek!
[ Szerkesztve ]
1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
Az nem jelent semmit, hogy ram sünit tettél rá, lásd Achill3us 8600GT-jét, amin megsültek a FET-ek, hiába volt rajta ramsüni. Igaz Ő 2V-t adott a gpu-nak
Egy teszt erejéig nem lehet gond belőle, de hosszabb távon nem használnám ilyen magas fesz-en.
Félreértesz, nekem tökéletesen megfelel, hogy ilyen fesszel megy a kártyád, hát szarok én rá, hogy hogyan teszed tönkre a saját tulajdonodat, csak arról akartalak tájékoztatni, hogy mindenféle szakmai tudásalap nélkül tuningolsz, ahogy azt egy fórumon láttad. Effektíve gőzöd nincs, egy alkatrész meddig és hogyan terhelhető.
Ha mégis szétégetnéd a kártyádat, nyilván nem haragszol meg, ha hangosan kiröhöglek
(#9) Aggregátor :
Valami rémlett, de nem tuttam hogy úgy pukkant el, amúgy fújja egy 12es oldalról a kártyát
Véletlenül nekem is indult 2,09-en egyszer, téptem ki a kábelt lendülettel
(#10) Cerebellum :
Nem is értem ezt a szakmai tudásalap megközelítést? Miért valakinek is (bárkinek) van szakmai tudása akik guide-ok alapján csinálják a modjaikat? Sztem max azoknak akik megcsinálják a guidet és átadják a tudásukat és tanácsaikat. De nem is értem, hogy ez miért ilyen fontos.
Lásd madshrimps... nekik is sikerült elkúrni a kártyájukat, pedig az volt az első "hivatalos" GE mod.
Nincs győzelem áldozatok nélkül.
Achilleus is pórul járt, pedig nem kis háttere van. Attól függetlenül hogy ért vagy nem ért az elektronikához.
Nem haraxom ha kiröhöx. Az előző "legendás" 7300mam is beadta a derekát. Bár máig nem tisztázott körülmények között. Valószínüleg az egymás utáni 5-6odik vízhűtőblokk felrakás kúrhatott el valamit.
Ajánlom figyelmedbe a másik írásomat is: [link]
[ Szerkesztve ]
1988 Daihatsu Charade GTti 993ccm Turbo | Telón gyorsabb, szám az adataimnál | PH! megbízhatóság: 50+
Nagyon jó! egy teljes leirást is nyomhatnál engem érdekelne
[ Szerkesztve ]
"Tanulni mindig érdemes, mert egy idő után a tanulásba fektetett munka meghozza a gyümölcsét, s mint tudjuk, a gyümölcsből PÁLINKÁT lehet főzni!"