Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#351) laca.1


laca.1
aktív tag

nekem van olyan a menuben hogy pénz küldés. de viszont az hogy nem elég csak a telefont nyitni hogy fizessek az nagyon idegesítő. régen simán jól működött.

[ Szerkesztve ]

(#352) laca.1


laca.1
aktív tag

Következő a megoldás hogy a simple ne kerjen kódot, email cím helyett a Google fiokkal jelendkeztem be.az előtt mindig emaillal jelendkeztem be soha nem volt jó most már tökéletes.

[ Szerkesztve ]

(#353) MKLS


MKLS
aktív tag

Üdv!

Áprilisban vásároltam egy Redmi Note 8T-t. Első pár hétben gond nélkül használtam mobil fizetésre. K&H banknál vagyok az app-jukat használom és ez az alapértelmezett.
Anékül, hogy bármi beállítást módosítottam volna egyik napról a másikra nem tudtam fizetni semilyen terminálnál. Mindenhol "ellenőrizze a mobileszközt" üzenetet kapok ill. minden esetben hallható az "elutasító" csipogás. NFC be van kapcsolva és működik is, Simple-be így adtam hozzá a kártyámat (érintéssel), de simple kártyát nem kívánok létrehozni. Tap to Pay-ben a mobilbank app a default és eleinte működött is vele. Secure element position SIM és HCE wallet beállítással is próbáltam, de semmi. Egyéb biztonsági kód, ujjlenyomat, pattern lock nincs beállítva, de ez mint mondtam, az első pár héten, amikor még tudtam használni is így volt. Valakinek van ötlete, hogy mit lenne érdemes még megpróbálni?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.