Hirdetés

2024. április 16., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#17) exedoc válasza hunluki (#16) üzenetére


exedoc
senior tag

Értem amit írsz, és igazad is van. Magam is mozogtam játékfejlesztésben, jelenleg is dolgozom az Unreal motorral, tudok modellezni, textúrázni, tudom milyen munka van egy játékkal, főleg ha a lehető legszebbet akarod a legoptimalizáltabban. (Ez sok fejlesztőnél még mindig gyenge pont). Vannak is nagyon jó játékok, de még mindig kevés az eredeti ötlet, mert sokan a grafika szépségével vannak elfoglalva. Nem azt mondom, hogy nem fontos a szép látvány, hanem hogy túl erre mennek rá, miközben a fő karakterek kidolgozatlanok történetileg stb. Ott van pl. Rage 2. Fu de rohadt mérges voltam rájuk. Mekkora potenciál volt abba a game-be, és gyönyörű. Erre banális, történet nélküli szart adtak ki. Legjobb game lehetett volna. Jók a fegyverek, a képességek. Erre... eh.. Doom Eternal... hogyan ment a hype.. milyen frankó lesz stb, Doom univerzumot építünk... Nem azt mondom, hogy rossz, mert a fegyverek nagyon jók, de az a történet...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.