Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) raczger


raczger
őstag

Mikor elkezdtem olvasni, én is azthittem magamban, hogy ez miért baj? De így végigolvasva teljesen igazad van, ez is kivándorol keletre, mint minden más, mondhatjuk így is, és valóban rossz dolog lenne, ha a hazai pálya is kikerülne a versenysorozatból. Meg aztán a másik ok szerintem, hogy inkább a régi, lepusztult pályákat kirakják a forma1-ből, hogy a végén túl sok helyen, túl sok verseny lenne, és elég hamar meglenne a világbajnoki cím, bár ezen pontmódosításokkal még változtatni tudnának, de reméljük, hogy minél tovább maradnak a híres és jó pályák (és hogy felújítják a Hungaroringet, hogy minél nagyobb esély maradjon a maradásra).

www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

(#2) 85marky válasza raczger (#1) üzenetére


85marky
csendes tag

Igen.
A legnagyobb gond, hogy eddig az F1 úgy szerzett vagyont, hogy a rajongók kimentek a futamra (már aki megengedhette magának :D ), és a bevételből tudtak fejleszteni. Most meg úgy, hogy a rendezésért milliárdos vállalkozók fizetnek, a rajongók száma pedig minimális. Így a hazai rajongókat is megfosztják az élményektől, és egyúttal népszerűtlenítik a sportot.

Az nem teljesen igaz, hogy a lepusztultabb pályák kerülnek ki a naptárból. San Marino pl. nem volt rossz állapotban, ahogy emlékszem. A jelenlegiek közül a brazil, a magyar, a kanadai, és a monacói pályák vannak a legrosszabb állapotban, de nem szeretném, ha bármelyik is kikerülne, bár a Hungaroring jelen állapotban semmit nem ér. Legalább egy szélesítés kéne, de a legjobban egy új pálya segítene.

http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com

(#3) hcl


hcl
félisten
LOGOUT blog

Mondjuk a Hungaroringgel szembeni ellenérzéseket (mint pálya) nem értem. Nem gyorsa, de technikás, tudni kell rajta vezetni és nem csak az élcsapatok nyerhetnek rajta.
(Lehet hogy utóbbi a baj? :F )

Mutogatni való hater díszpinty

(#4) raczger válasza 85marky (#2) üzenetére


raczger
őstag

Szerintem nagyon jó a pálya, a nyomvonal, meg technika, szélesítés valóban jó lenne, de egy teljesen új pálya nem kell. Rfactor-ban mentem pl a Hungaroringen kormánnyal, és nekem ott tetszett a pálya.

www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

(#5) 85marky válasza hcl (#3) üzenetére


85marky
csendes tag

Inkább az a baj, hogy az unalmas verseny elkerüléséhez csodának kell történnie (pl. a 2006-os eső). Minden egyéb körülményben csak egymás mögött autóznak azok, akik jó rajtpozíciót szereztek. Ahogy mondani szokták, olyan mint Monaco, csak házak nélkül. Habár ez sem igaz. Ott van némi izgalom a közeli falak miatt, és bármi történhet a sok SC miatt. A hazai pályára ez sem igaz.
Technikásnak technikás, de nincsenek benne visszafordítók, nagyobb kanyarok, előzési pontok. Így sajnos nem sok élményt szolgáltat. :(

http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com

(#6) 85marky válasza raczger (#4) üzenetére


85marky
csendes tag

Nekem is tetszik, én is szoktam szimulátorral ott versenyezni, de sajnos a valódi futamok legtöbbször unalmasra sikerednek.

http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com

(#7) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Ehhez nem tudok mit hozzátenni, mindent leírtál. Szívfájdító, ami az F1-ben történik.

Városi pályák, éjszakai versenyek, mindez tőlünk több ezer km-re, ez a jövő (sőt..a jelen..) :(

Remélem a világ legjobb pályáját, Spa-t nem veszik el tőlünk.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#8) 85marky válasza Motion_Blur (#7) üzenetére


85marky
csendes tag

Engem speciel nem zavarnak az utcai versenyek. Óvatosabban kell megszervezni, az igaz, de mindegyikük izgalmasra sikeredik.

Monacóval kapcsolatban ezt nem kell bizonygatni.
Ausztráliával sem, nagy meglepetések történnek itt néha.
Kanadában szintén, most láthattuk :DD
És ugye, mint mondtad, Spa. Szintén utcai (bár csak félig), egyben a leghosszabb pálya a csonkítás után is. Legjobban az eső miatt szeretem.

Szerintem ugyanilyen jó lesz Valencia is, Szingapúr meg főleg, az utcai mivolta miatt.

Ezen pályák bármelyike többet ér egy Bahreinnél, vagy egy Malajziánál. De a török pálya sem valami nagy élmény.

[ Szerkesztve ]

http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com

(#9) Motion_Blur válasza 85marky (#8) üzenetére


Motion_Blur
félisten

A szabálymódosítási mizéria is hozzáköthető az új pályákhoz. Egy poros utcai, városi pályán a mechanikai tapadás a legfontosabb, nem sok szerepet kap az aero (jövőre jön vissza a slick gumi + megcsonkítják az autókat rendesen). Bahrain, Sepang, Istanbul Park, Magny Cours, Silverstone, ezek "rendes" versenypályák, ahol tiszta képet kapunk az autók erősorrendjéről és itt lehet kamatoztatni a végletekig csiszolt aero csomagokban rejlő lehetőségeket. Ebben jók vagyunk (mármint a Ferrari:D), nekem nem kell monacoi, meg kanadai favágás, SC fázisokkal, falazásokkal tarkított verseny. Egyrészt igazságtalan, másrészt nem ez kellene, hogy izgalmassá tegye a sportot.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#10) 85marky válasza Motion_Blur (#9) üzenetére


85marky
csendes tag

Szerintem meg pont a változatosság teszi élvezetessé az egészet. Az új pályákkal meg főként az a baj, hogy a Ferrarira van szabva. Változatos pályák kellenek (technikás, gyors, stb), ne legyen olyan szabványos, mint a NASCAR.

http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com

(#11) VaniliásRönk válasza Motion_Blur (#9) üzenetére


VaniliásRönk
nagyúr

"Ebben jók vagyunk (mármint a Ferrari:D), nekem nem kell..."

Azért ez szánalom, mindegy milyen a futam, csak a kedvenc nyerjen... és te vagy az a rajongó, akitől elveszik a sportot? Vegyék b******, neked úgyse való az ilyen. Nézzél drag versenyeket vagy rallyt, vagy valami hasonlót, ott nincs "igazságtalanság".

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)

(#12) Motion_Blur válasza VaniliásRönk (#11) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Te meg örülj neki, hogy a autósport királykategóriájában 150km/h-s átlagsebességgel szerencsétlenkednek faltól falig a versenyzők..

vegyél vissza a stílusból, nem véletlenül raktam a szmájlit...

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#13) 85marky


85marky
csendes tag

Csak finoman, ha lehet! :((

http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com

(#14) Solten


Solten
addikt

Bahreinben F1 -> vicc. Bár a sivatagi mivolta miatt érdekesnek mondható...

Saor Alba

(#15) VaniliásRönk válasza Motion_Blur (#12) üzenetére


VaniliásRönk
nagyúr

Inkább 150-nel szerencsétlenkedjenek, mint vonatozzanak 200 feletti átlagtempóval, előzési lehetőség nélkül, ilyen alapon letudhatnák az egészet az időmérővel. A bukótér hiánya már más kérdés, értelmetlenül teszik kockára a pilóták életét, Monaco-t pl. emiatt egy percig sem sajnálnám.

85marky: A Francia Nagydíjat nem akarják törölni, csak a puszta közepéről akarják áthelyezni normális helyre.
Az egyetlen pálya amit sajnálnék az Spa, de azt nagyon, a számomra legemlékezetesebb futamok mind ahhoz a pályához kötődnek.
A Magyar Nagydíj meg pusztuljon, ha ezzel a Palik is menne a csába, döbbenet hogy az az ember hogy jutott idáig...

[ Szerkesztve ]

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)

(#16) 85marky válasza VaniliásRönk (#15) üzenetére


85marky
csendes tag

Tudom én, hogy csak Magny-Cours-t akarják eltávolítani, egyébként újabb utcai pályát akarnak a helyébe. Szóba jött Párizs, sőt, Disneyland is.

Spa-t én is sajnálnám, de azt is sajnáltam, hogy 2006-ban kimaradt, felújítás miatt. Így sokkal unalmasabb lett.

Magát a Hungaroringet talán én sem sajnálnám (a jelen állapotok mellett), de azt igen, hogy Magyarország elvesztené a futamrendezés lehetőségét.

Mosley egyébként azt tervezi, hogy a Németektől elveszi. :(((

http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com

(#17) 85marky válasza Solten (#14) üzenetére


85marky
csendes tag

Az még nem is lenne baj, hogy sivatagi; de baromi unalmas, és kihasználatlan.

http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com

(#18) VaniliásRönk válasza 85marky (#16) üzenetére


VaniliásRönk
nagyúr

"Mosley egyébként azt tervezi, hogy a Németektől elveszi. :((("

Nem véletlen, szánalmas hogy így akarták eltávolítani. Nem azt mondom hogy nem érdemelné már meg hogy seggberúgják, de ilyen botránnyal járatni le a sportot...

#19 85marky: Azért az aberrációja nem véletlenül került a nyilvánosság elé, abban pedig sokaknak igaza van, hogy ennek semmi köze a munkájához. Ha el akarják távolítani hajrá, de nyíltan és tisztességesen, ez így értelmetlen mocskolódás volt, látod mi lett az eredmény. (egyébként meg aberrációért a németeknek sem kell a szomszédba mennie...)

[ Szerkesztve ]

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)

(#19) 85marky válasza VaniliásRönk (#18) üzenetére


85marky
csendes tag

Mosley magát járatta le a saját aberrációjával...

A németeknek meg igazuk van, egy ilyen ember nem való az F1 élére. Ezt nem csak a botránya miatt mondom, az addigi intézkedései is csak ártottak a sportnak.

http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com

(#20) 85marky válasza VaniliásRönk (#18) üzenetére


85marky
csendes tag

Ok, észrevettem :D

Szerintem meg van köze, mert akinek ilyen igényei vannak a magánéletében, az alapból nem komplett, és nem tudja ellátni a feladatát. Engem sem érdekel, hogy ki mit csinál a magánéletében, de egy ilyen, nagy felelősséggel járó posztra jobb lenne egy egészséges embert tenni.

http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com

(#21) Motion_Blur válasza 85marky (#16) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Miért lenne jó, ha az átlag magyar évente egyszer nem csodálhatná meg ezeket a gépeket közelről? Tényleg nem ezeknek az autóknak való ez az aszfaltcsík, de amikor ott vagyok és végig lúdbőrzöm az egészet, akkor ez valahogy nem tud érdekelni..

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#22) VaniliásRönk válasza Motion_Blur (#21) üzenetére


VaniliásRönk
nagyúr

Mondjuk azért, mert 10 millió magyar miatt nem kéne több száz millió embernek végigunatkoznia egy futamot, esetleg.

[ Szerkesztve ]

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)

(#23) 85marky válasza Motion_Blur (#21) üzenetére


85marky
csendes tag

Ezt írtam:

Magát a Hungaroringet talán én sem sajnálnám (a jelen állapotok mellett), de azt igen, hogy Magyarország elvesztené a futamrendezés lehetőségét.

Tehát azzal nem értek egyet, hogy Mo.-n ne legyen futam, de a Hungaroring jelenlegi állapota szerint ez várható.

http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com

(#24) vagamo válasza 85marky (#20) üzenetére


vagamo
őstag

Majdnem minden felelős beosztásban lévő ember ennyire aberált! /Tisztelet a kivételnek!/ És ez komoly!!!

Minden nagy utazás, egy kis lépéssel kezdődik... android---->Iphone4S

(#25) vagamo válasza 85marky (#23) üzenetére


vagamo
őstag

Eredeti ötlet , nem volt rossz a Városligetbe a F1-et!

Minden nagy utazás, egy kis lépéssel kezdődik... android---->Iphone4S

(#26) 85marky válasza VaniliásRönk (#22) üzenetére


85marky
csendes tag

Nem-nem! Motion_Blur rosszul értelmezte, amit írtam. nagyon is sajnálnám, ha kiesne Magyarország.

Az pedig, hogy ki unatkoz végig, és mit, az relatív. Inkább 10 millió magyar miatt unatkozzanak (ami egyébként nem konstans unalmas futam, láttunk ellenpéldákat bőven), mint pár ázsiai miatt, akik azt se tudják, mi az F1. A Magyar Nagydíj még így is a kevésbé unalmas futamok közé tartozik.

http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com

(#27) VaniliásRönk válasza 85marky (#26) üzenetére


VaniliásRönk
nagyúr

Azért arra kíváncsi lennék, hogy mire alapozzátok, hogy itthon olyan marha népszerű ez a sport (talán Zsoltikánkra? :F), míg szegény ferdeszeműek csak hunyorogank hogy mik ezek a szárnyas izék a riksapályájukon...

Szerk.: Az említett esős futamot leszámítva nekem nem rémlik hogy az utóbbi 10 évben lett volna izgalmas futam. Talán ha nem augusztusban rendeznék mikor 30-35°C van, akkor lehetnének hasonló futamok.

#29 85marky: Ha Európában is csak az adott ország töltené fel a lelátókat, akkor itt is üresek lennének...

Szerk.: Nekem pl. eszembe nem jutna elmulasztani a futamot azért, hogy a tűző napon izzadva belássak 200m-t a pályából, az autók meg csak elzúgnának az orrom előtt. Egyszer poén, elmondhatom voltam Forma 1-es futamon, ilyen meg olyan állat volt, láttam x méter távolságból F1-es autókat, de többször...

[ Szerkesztve ]

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)

(#28) 85marky válasza vagamo (#24) üzenetére


85marky
csendes tag

Hát, nem tudom. Ez az üzletbe, vagy a politikában lehet, hogy így van, de az autósportban nem kellene.

Amúgy eredetileg a Népliget egy autósportra alkalmas "pálya"? rendeztek is rajta versenyeket, bár nem F1-est.

A Városliget más lenne, a fák, és az oszlopok miatt nam hinném, hogy lenne belőle valami :)

Mellesleg, ha a monacói aszfaltra is panaszkodnak, akkor mi lenne Budapesten? :DD

http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com

(#29) 85marky válasza VaniliásRönk (#27) üzenetére


85marky
csendes tag

Arra, hogy az európai helyszíneken minden jegy elkel, vannak rajongótáborok, stb. Az új helyszíneken a lelátók félig üresek. Minimum.

http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com

(#30) vagamo válasza 85marky (#28) üzenetére


vagamo
őstag

Nyugati Pu.-Hősök tere dakar! :DDD :DDD
Sajnos szinte biztos, hogy nem is lesz! De, ha jól emlékszem redetileg tényleg oda szerette volna Börni! :DDD

Minden nagy utazás, egy kis lépéssel kezdődik... android---->Iphone4S

(#31) VaniliásRönk


VaniliásRönk
nagyúr

Jut eszembe, az csak az én szememet szúrja, hogy a kiöregedett F1 pilóták csemetéi lassan mind tiszteletüket teszik valamelyik csapatban? :P Azt ne mondjátok, hogy a vérükben van. :DDD

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)

(#32) vagamo válasza VaniliásRönk (#31) üzenetére


vagamo
őstag

A zsebükben! :DDD :DDD

Minden nagy utazás, egy kis lépéssel kezdődik... android---->Iphone4S

(#33) joshua7


joshua7
veterán

Soha nem tetszettek a magyar versenyek. A 2 évvel ezelőtti az eső miatt érdekes volt, nameg a '97-es futam :) , de összességében rém unalmasak a veresenyek. A nyomvonal miatt ezt mondjuk nem lep meg.

Semper Fi

(#34) 85marky válasza VaniliásRönk (#31) üzenetére


85marky
csendes tag

Jó kérdés. Villeneuve és Hill szvsz jól alakítottak, ők nem zavarnak. Rosberg sem, mivel az egyik kedvencem. Piquet viszont nagyon zavar. Nakajimáról nem tudom, mit mondjak. Az apjától már jobb, Rosbergtől is 1 pontra van. De való igaz, lehetne jobb is. Viszont köztudott, hogy a Toyota juttatta be.

Akire kíváncsi lennék, az Bruno Senna. Ő ugyan nem vérszerinti utód, mivel az anyja Ayrton testvére volt, de a GP2-ben elég jól alakít. Állítólag James Hunt fia is versenyez, és az F1-et vette célbe, plusz MS fia is elkezdett gokartozni :))

Összesítve nem zavarnak, feltéve, ha tudnak alkotni.

http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com

(#35) 85marky válasza vagamo (#30) üzenetére


85marky
csendes tag

Budapesten (sőt, a teljes Magyarországban) inkább ne legyen utcai verseny! ;]

Egy rendesebb pályának viszont jobban örülnék.

http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com

(#36) 85marky válasza joshua7 (#33) üzenetére


85marky
csendes tag

Nekem a 2003-as is tetszett, főleg Schumi lekörözése ;]

http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com

(#37) 85marky válasza VaniliásRönk (#27) üzenetére


85marky
csendes tag

(#27) VaniliásRönk

Bocsi, a végét nem olvastam.
Szóval... Magyarországra rengeteg külföldi F1 rajongó jön azon túl, hogy sok a magyar is.
Rengeteg a német, osztrák, horvát, szlován, és mostmár a lengyelek is jönnek dögivel :D

És ez így is jó. De ha nem lesz több közeli pálya, hova menjenek? Bahreinbe? :DDD

Az alsó bekezdésben amúgy van igazság, szerintem is élvezetesebb tv-n nézni, de a bevétel nem abból jönn. De sokak nem így gondolják. Namármost ha az európaiaknak nem lesz közeli versenyhelyszín, nem tudják ták támogatni az F1 európai létét.

[ Szerkesztve ]

http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com

(#38) borsi


borsi
tag

A Hungaroring elég szűk pálya, de szerintem pont hogy nem technikás. Igazándiból eléggé gáz-fék pálya, kivéve a sikán utáni 3 kanyart. Talán ennek is köszönhető, hogy a "modern" korban elég unalmasak a versenyek, elavult a pálya. Hogy lehet elcseszni a féktávot ABS-el? A kigyorsítást kipörgésgátlóval? A régi autók sokkal nehezebben voltak kezelhetők, félre lehetett váltani, volt hibázási lehetőség.
Fejlődik a technika, új pályák kellenek. Hogy nem Európában? Az egész fejlett világban megy a garasoskodás, mi is a közértben a legolcsóbb termékeket keressük, az F1 is a leggazdaságosabb alternatívákat választja. Egyetértek a topic indítóval a pénz és a média uralja a világot, reklámokon keresztül. A technikai sport nem olcsóbefektetés, mindent megtesznek hogy megtérüljön. Ezért természetesen új piacokat is keresnek, ez van. De legalább kitalálták az esti versenyt, hogy nekünk itt Európában ne hajnalban kelljen kelnünk :K

Na vissza a Hringhez, jó lenne magyar futam, de alkalmazkodni kéne az új kihívásokhoz.
Lehet itt jó futam, hisz sokszor borul a papírforma.Hova tűnt Daemon Hill egy Arrows Yamaha-val!! nyerhetett volna, szenzációs volt, de sajnos megadta magát az autó.

És örök kedvencem Nigel Mannsel 1989-ben a 12! helyről rajtolva, száraz pályán, kitaposva az akkori szutyok Ferrari lelkét, 1. lett. Tehát lehetett itt előzni kérem, csak ti még akkor nem éltetetek :C :R

Nigel 1989 előzi Sennát az első helyért

nem kérek pirosat, ha kölcsönösen elégedettek vagyunk a biznisszel elég egy köszönöm! :)

(#39) Kraptor válasza 85marky (#5) üzenetére


Kraptor
őstag

Sajna teljesen egyet kell értetni...technikásnak technikás de baromi unalmasak a futamok.:(

borsi,

Nem azért, de se ABS se kipörgésgátló már nincs az autókban:)

[ Szerkesztve ]

(#40) vagamo válasza Kraptor (#39) üzenetére


vagamo
őstag

ezért nagyon várom az idei futamot! Remélem nem kell hozzá RED BULL! :DDD

Minden nagy utazás, egy kis lépéssel kezdődik... android---->Iphone4S

(#41) 85marky válasza borsi (#38) üzenetére


85marky
csendes tag

Van valóságtartalma annak, amit mondasz, de a kipörgésgátlót pont idén tiltották be, jaz ABS-sel együtt. Rajtautomatika sincs már. Emellett jövőre az aerodinamikát is lecsupaszítják nagyrészt, visszajönnek a slick gumik, betiltják a gumimelegítést.

Amúgy az új pályák pont, hogy ezekhez a modern autókhoz alkalmazkodnak, ezerszer unalmasabb egy Maláj, vagy egy Bahrein GP, mint a legtöbb európai.

Tőlem legyenek új pályák, de ne úgy, hogy ezzel tönkreteszik az európai mivoltát...

[ Szerkesztve ]

http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com

(#42) 85marky válasza Kraptor (#39) üzenetére


85marky
csendes tag

Na, megelőztél az infóval, nem vettem észre :)

http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com

(#43) 85marky válasza vagamo (#40) üzenetére


85marky
csendes tag

Természetesen én is, remélem, a 2006-os futam szintjét sikerül hozni :U

http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com

(#44) borsi válasza 85marky (#41) üzenetére


borsi
tag

Hát akkor? Lesz itt verseny újra :C Pont mire mégsem lesz, ha nem hosszabítanak :U

Figyu ezt a Bernie-t meg a Mosley-t már rég el kellett volna zavarni, már rég menne a kinetikus energia visszanyerés stb. Fejlődni kell a technikának, de nem kell szimulátort csinálni. Sztem ezeknek a fékpontokon is villog egy lámpa, tiszta NFS!
Európa. Hát ez nem fog menni, Ázsiában van most a pénz, nekik lehet eladni mindent, ami nekünk már 10-20éve természetes. Kicsit olyan ez, mintha hűségnyilatkozatod lenne egy szolgáltatóhoz. Az új ügyfeleknek fog nyalni, érted.. :W
Nem baj, nemsokára Terminátor, aztán meg Mad Max, aztán baszhatják a hülye pénzüket :O :W :Y

nem kérek pirosat, ha kölcsönösen elégedettek vagyunk a biznisszel elég egy köszönöm! :)

(#45) 85marky válasza borsi (#44) üzenetére


85marky
csendes tag

Mózlit én is rühellem, Bernie egyelőre nem adott rá okot, hogy utáljam :)
Főleg nem Mad Maxhez képest.

Lesz bizony verseny, már most látszanak a változások, a TC nélkül pl. Kubica nagyon belejött.
Én nem azt bánom, hogy van Ázsiában, meg máshol F1, hanem hogy kultikus pályákat tesznek tönkre pár silányért, amelyek pénzes országokban épülnek. Hozzanak felőlem sok ázsiai szponzort, de a versenysorozatnak hagyják meg az európai jelleget!

http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com

(#46) hcl válasza 85marky (#35) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Ide valami extrém ralit kéne hozni. Kérdés, kibírnák-e az autók ;]

Mutogatni való hater díszpinty

(#47) 85marky válasza hcl (#46) üzenetére


85marky
csendes tag

Egy terepjáró versenynek lenne sikere :)

http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com

(#48) a_tesz válasza 85marky (#47) üzenetére


a_tesz
Korrektor

ami azt illeti, volt is :)

スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

(#49) borsi válasza 85marky (#45) üzenetére


borsi
tag

Hát jó lenne, de gondolom úgy tudják hozni, hogy cserébe viszik a versenyt.

Amúgy teljesen igazad van, a klasszikus pályák jó lenne ha maradnának. Én is már idesorolom a magyar nagydíjat is. :K

De! Sajnos a világ nem ilyen egyszerű, nagyon felgyorsult. Mindent áthat a termelékenység és árverseny. Hol vannak a kis házi varrodák, kézzel, minőségi anyagokból összeszerelt hűtőgépek? Mindenki olcsón akar vásárolni a fejlett világban, és közben saját magunkat tesszük tönkre. Nem vesszük meg a minőségi árut 5Ft-al drágábban, mert meg akarjuk spórolni a pénzt pl egy haszontalan reklámozott csodaszarra, csak hogy legyen. Nincs állandóság, már ott tartunk hogy a multik is egyesülnek, egyre nagyobbak, hatékonyabbak lesznek. Spórolnak a munkaerőn, kirúgnak akit lehet, ugyanakkor a vezetői bérek a plafont verdesik. Koncentrálódik a vagyon is, amit egyre nehezebb befektetni. Hm érdekes lesz, mi sül ki ebből.. Sajnos az F1 sem kivétel, túl kell élnie. Egyre többet keresnek a pilóták, egyre többet kell kiadni egy vezető mérnök bérére stb. Kell a pénz, és irányit is rendesen. Egy népszerű pilótának sokmindent elnéznek, mert hatalmas a reklámértéke. Jól írtad, mindent ebben mérnek..És nagyon OFF, személyes példa: A Winterthur nevű svájci biztosítónál dolgoztam, és minden évben megünepeltük, hogy újabb 1 évvel idősebb a biztosító. Végül 138 év állandóság után jött egy 1970-es években alakult cég, és megvette a patinás céget, globál. A világ 100+ országában volt jelen, ma már nyoma sincs. Egy 30éves cég(AXA) megette a 138 évest. Ez a piac, ha nem változol, lemaradsz.

nem kérek pirosat, ha kölcsönösen elégedettek vagyunk a biznisszel elég egy köszönöm! :)

(#50) concret_hp válasza 85marky (#37) üzenetére


concret_hp
addikt

"szerintem is élvezetesebb tv-n nézni, de a bevétel nem abból jönn"

??? szerinted a televíziós közvetítési jogokból és reklámból hányszorosa folyik be mint amit a helyszínen levők kiperkálnak? mert szerintem sokszorosa :)

[ Szerkesztve ]

vagy fullba vagy sehogy :D

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.