Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) 7time


7time
senior tag

2018 ha minden jól megy, csúcs akkorára a Mantle már az 5 kiadását tapossa és lehet készen lesz a DX13 is.

(#2) Steven válasza 7time (#1) üzenetére


Steven
addikt

pont ezen agyaltam én is... eléggé le vannak maradva... mantle már kész dx12 meg a kapuban....

Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

(#3) Lenry válasza Steven (#2) üzenetére


Lenry
félisten

Jó, most mit csináljanak? Igen, későn kezdték, de ez ellen már nincs mit tenni, gyorsabban nem lesz kész.

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#4) CPT.Pirk válasza Steven (#2) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Abu tavaszi cikkében az van, hogy 2015 végére ígérik a DX12-t, vélhetően az új Windowsal együtt.

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#5) Bici válasza 7time (#1) üzenetére


Bici
félisten

A késlekedés lehetőséget ad arra is, hogy még a fejlesztési fázisban megoldjanak olyan problémákat, amikkel a többiek szembesülnek (tuti, hogy lesz ilyen).

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#6) Steven


Steven
addikt

dx12 -t korai változatát már kiadták tesztelésre... gondolom tökéletesítik ....az meg hgoy vége... álltalában szepmtemberbe jönnek az új winek... az kicsit több mint fél év... valószínű hogy a januári bétába már lesz dx12...

újabb gamékat már most dx12 re vagy mantle val fejlesztik... openglt még csak most kezdik írni...

mindenki vonja le amit le kell... :R

Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

(#7) 7time válasza Bici (#5) üzenetére


7time
senior tag

Ez esetleg a DX12 eseteben áll fent ugyanis a Mantlet fokozatosan fejlesztik és javítják, a DX már egy kötöttebb szoftver.

A késlekedés lehetőséget ad arra is, hogy még a fejlesztési fázisban megoldjanak olyan problémákat, amikkel a többiek szembesülnek

Ez kicsit olyan hogy: de jó hogy csak 4 év múlva telik egy autóra addig sem kopik. :)

(#8) Lenry válasza Steven (#6) üzenetére


Lenry
félisten

a helyzetre a jó megoldás pedig szerinted az lenne, hogy...

folytasd kérlek

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#9) CPT.Pirk válasza Steven (#6) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Win7-re nem lesz DX12, de arról lehet tudni valamit, hogy 8, 8.x-re lesz-e?
Erről nem találtam érdemi infót, csak vélekedést, hogy valószínűleg arra sem lesz már. Nem tudom miként lesz megoldva a visszafelé kompatibilitás.

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#10) Bici válasza 7time (#7) üzenetére


Bici
félisten

Igen, a dx12-re valóban jobban igaz.
És az is igaz, hogy a dx12 is fejlődhet még addig.
De a lehetőség megvan arra, hogy amikor megjelenik, akkor teljesen korszerű legyen, és ne legyen technikailag lemaradásban.

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#11) Steven válasza Lenry (#8) üzenetére


Steven
addikt

a helyzet az hogy egy éve megy a huzavona az open gl körül és semmi érdemi fejlődés most kitalálták végre,hogy húú ,de újra írjuk... nemtom kinek mennyi pénze van ebben , de nem kicsit buktak a késéssel ... szerintem egy ekkora piacon gáz... de nem az én pénzem ... annyira nem érdekel, véleményt persze azért formálhatok :P ...

DE A lényeg : legyenek jó gamék szép graffal!

Ami engem jobban idegesít a fizika , hogy nem lehet mindent szanszéjel lőni olyan mátrixosan... arra is kitalálhatnának valami érdemi fejlődést az hogy kinek milyen haja , szőre van az annyira nem izgat fel... ;]

Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

(#12) 7time válasza Bici (#10) üzenetére


7time
senior tag

Elég érdekes lesz a 2015 év, a DX 12 nagyon várom mert egy ideje konkrétan nem csinálnak semmit (mondjuk a Mantle bejelentésekor egyből mindenkinek eszébe jutott API-t fejleszteni, ha semmit nem hozna a Mantle már így is megérte), ha most is kihoznak egy DX12 amiben nagyítóval kell nézni a változásokat akkor az nagyon gáz.

(#13) martonx válasza CPT.Pirk (#9) üzenetére


martonx
veterán

Figyi, ha ismét pár dollárért, lehet win8-ról upgradelni a következő winre, ami már most látszódik, hgy mindenben jobb lesz, mint a win8, szerinted mennyi win8 fog maradni?
Ki nem szarja le, hogy mit fog megkapni a win8 és mit nem, ha mindenki hirtelen átáll win10-re?

Én kérek elnézést!

(#14) CPT.Pirk válasza martonx (#13) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Hát, a statcounterek alapján inkább ki nem sz... le a Win8-at kérdés. :D Mondjuk hogy a 8 és a 8.1, 8.x együtt eléri jövő ilyenkorra a 20-25%-os részesedést, akkor is ott lesz még legalább 40-45% Win7 részesedés. Játékfejlesztőknek továbbra is célplatform fog maradni egy jó ideig még a 7 is, ezért kérdeztem, hogy miként lesz ez a kompatibilitás dolog megoldva.

Az MS eddigi működését meg nem jellemezte a felhasználók gyors átállása, valószínűleg ez a közeljövőben sem fog változni túl sokat.

[ Szerkesztve ]

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#15) #91105792 válasza martonx (#13) üzenetére


#91105792
törölt tag

Hát biztos lesz ismét rengeteg olyan ember aki csak azért fog sírni, hogy a Win 10 új és túl hülye hozzá, hogy megpróbálja kezelni. Most is a Win 7-et sokkal többen használják mint a 8.1-et. Sőt még XP-t is látni helyenként.

(#16) Cifu válasza 7time (#1) üzenetére


Cifu
nagyúr

A nagyobbik gond az, hogy mind a Dx12 Windows only (feltehetően persze már x86 és Windows Phone téren ARM ágon is), míg a Mantle jelenleg Windows only, és talán lesz Linux port, de akárhogy is, kizárólag GCN architectúrán fut jelenleg. Ja, és van még a Metal, ami meg iOS only.

Az OpenGL miatt viszont az Android és a Linux szív, és nem tehetnek semmit. Játéktámogatás terén a Dx12 és a Mantle ill. Metal hatalmas lépéselőnybe kerül...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#17) F34R


F34R
nagyúr

Jo igeretek, kivancsian varom a megjelenest.

(#18) Lenry válasza Steven (#11) üzenetére


Lenry
félisten

ezzel megint nem mondtál semmit, csak harmadszorra is leírtad, hogy mekkora probléma és milyen rossz, hogy most álltak neki.
igen, tudjuk, köszönjük Emese, leülhet.

azt nem mondtad el, hogy szerinted mit kellene csinálni? időutazni nem tudnak a fejlesztők, hogy tavalyelőtt elkezdjék a programozást, a jelen állapot nem maradhat, gyorsabban nem lesz kész, valamit viszont tenni kell.

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#19) tatararpad válasza Lenry (#18) üzenetére


tatararpad
őstag

Ez a táblázat sem mond többet. Kb. mint egy választási plakát, legyen kevesebb adó, több munkahely, itt meg egyszerűbb API, több szál kihasználása:

(#20) cacasz02


cacasz02
aktív tag

Nem sűrgős nekik. Az open-gl nem játékra lett kitalálva csak arra is jó.

(#21) CPT.Pirk válasza cacasz02 (#20) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Pedig sürgős nekik, csak nem két perc... A wiki szerint egyesíteni szeretnék az asztali OpenGL-t a mobilos ES-el az új OpenGL-ben, a mobilos piac meg amilyen dinamikusan fejlődik, nem várhat. :N

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#22) pengwin válasza cacasz02 (#20) üzenetére


pengwin
addikt

nem arra van kitalálva, csak a fő hajtóerejének számító anrdoid arra használja, és ezzel a 3-4 éves fáziskéséssel bizony az android platform komoly hátrányba fog kerülni az iOS-szel (sőt, még a WP10-zel) szemben is.

Üdv, pengwin

(#23) O_L_I


O_L_I
őstag

Tudom, hogy nem volt olyan nehéz dolguk (csak GCN) de azért kíváncsi lennék, hogy az AMD menyi idő alatt kalapáta össze a Mantlit

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.