Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) haxiboy


haxiboy
veterán

És ez szolgáltatásként működne? Vagy reménykedhetek hogy olyan alsó egységet fogok ki ami rendesen karban van tartva és nem valami szétkopott gumis hulladék amit 100x lezúztak?

Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)

(#2) bLaCkDoGoNe


bLaCkDoGoNe
veterán

Mi az, hogy "forgalomba került"? Beszélni kicsit magyar? :U

"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+] 

(#3) The Goth


The Goth
tag

"Felmerül persze a kérdés, hogy az alsó egységgel mi történik? Erre is van válasz: ahogy az utas elérte az úticélját, az magától elgurul a legközelebbi töltőállomásra, hogy utána a következő felhasználó rendelkezésére álljon."

Ebböl nekem az jön le, hogy ez részben tényleg szolgáltatáskent műkodne. De az nem teljesen világos, hogy ha az alapplatformja közösségi használatu, a felépitmeny peddig repül, mi szükség egyátalán a guruló alapra? Nem sokkal egyszerübb háztól-házig repülve közlekedni?

"A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"

(#4) Fred23


Fred23
nagyúr

Túl sok macera van vele, és csak a függésem fajtája változik! Nem érezném soha benne azt, hogy egészen az enyém.

[ Szerkesztve ]

(#5) Cifu válasza The Goth (#3) üzenetére


Cifu
nagyúr

A koncepcióval ezer gond van. Először is a rotorok hatása miatt előre kialakított területeken történhet csak a "váltás" a hordozóplatformok között (ahogy a videóban is látható). A dugóban való csere nem életképes elgondolás, sőt, inkább balesetveszélyes.

Másodszor, a légi közlekedés zajosabb, arról nem szól a fáma, mégis milyen hangos lesz a légi modul. Meg hogy mit fognak szólni hozzá a lakosok, ha az ablakaik előtt / fejük felett folyamatosan zümmögni fognak a quad-rotoros járművek. Rövid úton visszasírnák nagyon sokan a dugókat...

@The Goth: Nem sokkal egyszerübb háztól-házig repülve közlekedni?

Egyszerűbb, de több energiába kerül. Feltehetően a lényeg itt a rugalmasság. El akarsz A-ból B-be jutni, de menet közben meggondolhatod magad, hogy milyen módon akarod ezt megtenni.

@Fred23: Nem érezném soha benne azt, hogy egészen az enyém.

A világ gazdagabbik felében teljesen általános a bérelt lakás fogalma, a saját ház sok helyen már méregdrága és sokan nem engedhetik meg maguknak (lásd Németország és a brutális környezetvédelmi előírások). Nem véletlenül népszerű a bérautók, közösségi autózás, de tovább ne menjünk itthon a Bubi...

Itt a szolgáltatást bérelheted, és az anyagi lehetőségeidtől / igényedtől függhet az, hogy melyik módon jutsz el A-ból B-be.

Amit én nem látok, hogy ez miért lenne jó, mi a rációja a hibrid elképzelésnek. Autónak nem túl jó, és iszonyatos infrastruktúrát kell kiépíteni, repülőnek dettó nem ideális, és feltehetően elég zajos...

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#6) kraftxld válasza Cifu (#5) üzenetére


kraftxld
nagyúr

Ráadásul a dugót se csökkenti mert ott marad az alap a kerekekkel, és gondolom nem lesz minden 100m-en egy lerakat nekik.

| MCSE+M/S, MCITP, VCP6.5-DCV - ''Life can be hard, but Scooter is harder :)'

(#7) #56573440


#56573440
törölt tag

Továbbra se látom ez mikor lesz jövő. Egészen egyszerűen se technikai se irányítási szempontból. Technikaival az a gondom, hogy a jelenlegi infrastruktúrát egyáltalán nem erre találták ki, se az épületek se a környezetük egy zsúfoltabb régióban nem megfelelőek ehhez. Az irányítás maximum robotpilótával mehetne ahogy írják, de ezt jelenleg kvázi 2 dimenzióban se nagyon tudják megoldani, 3-ban még nehezebb lenne (a repülőknél jó hogy megy, de ott kicsit drágább infrastruktúra áll rendelkezésre nagyságrendekkel kisebb egységnyi területre vetített gépparkra is)

Én sokkal inkább látom a fantáziát a Musk féle alagútépítésben, azt el tudom fogadni hogy működhet, persze ez is lehet életképes, de hogy több gyártó ezerféle modellje -amire ez piacképes és vásárolható, mitöbb megfizethető alternatíva lesz akadni fog szerintem még pár- flowless kommunikáljon egymással és navigáljon hiba nélkül... Hááát...

(#8) kakuk.tamas


kakuk.tamas
addikt

Mekkora ez a "repülő"? Egy normális 2sávos úton elfér egymás mellett kettő? Milyen magasan repül?
Csak mert ugyebár városokon kívül szinte mindenhol, a kis kétsávos utak mellett futnak a villany vezetékek...
Arról nem is beszélve, hogy felüljáró alatt tuti nem megy el, vagyis a felüljáró fölé kell mennie jóval...
Érdekesnek érdekes, de egy ilyen szerkentyű miatt átépíteni a fél világot nem fogja senki.

[ Szerkesztve ]

Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~  Apple iPhone 14 Pro  ~  Apple Watch 8 Cellular 45mm  ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~

(#9) Cifu válasza #56573440 (#7) üzenetére


Cifu
nagyúr

Ez csak egy koncepció.

Ilyen koncepciókból mindig volt / van / lesz. Mindig vannak, akik előre meg szeretnék mondani, milyen lesz a jövő közlekedése, hogy esetleg egy jó és életképes megoldást találva anyagilag nyereséges termékkel áraszthassák el a piacot.

A gyerekkoromban a Gondolat könyvekben mindenféle kötött pályás kabinokban meg vonatokban gondolkoztak, de előre vetítették a Hyperloop-ot is (nagy sebességű közlekedés "csőpostán" vákumban).

Ilyen repülő autó elképzelések is évtizedek óta keringenek...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#10) #56573440 válasza Cifu (#9) üzenetére


#56573440
törölt tag

Ezzel semmi bajom nincs természetesen, koncepció, puhatolózás, ha nem is lesz belőle termék attól még a fejlesztésből egy pár dolgot át lehet emelni máshova is.

A gondom azzal van, hogy nem látom magán a koncepción, hogy életképes lenne. Mérnök vagyok, de tudom kezelni az álomvilágot a helyén, ez pedig nálam valahol ott van. Jó meg jó lenne meg ha, de azon túl maga a felvetés több kérdést vet fel mint válaszol meg jelenleg számomra:)

(#11) Pete55555


Pete55555
addikt

Motorra kell ülni gyerekek....

...Szeretem leracsniztatni...

(#12) kutga


kutga
nagyúr

Ezzel mekkorát lehet majd zakózni. ;]

Let the Zone take me if I am.

(#13) #06658560


#06658560
törölt tag

Vegyen már fel itt!

(#14) Analog303 válasza #06658560 (#13) üzenetére


Analog303
tag

:D ottapont :D

"Minden másképp van..." (Karinthy Frigyes)

(#15) Pxs


Pxs
aktív tag

Ismerve az átlagos nagyvárosi közlekedési morált, előbb azt kéne kicsiszolni.
Elég kellemetlenek lennének az összeütközés után a többi kocsi közé zuhanó repülő egységek.

'The key to success is just that - standing up one time more than falling.' Regisztrált: 2005-09-29 21:12 - fanatikus tag

(#16) #06658560 válasza Pxs (#15) üzenetére


#06658560
törölt tag

'Nem tudom, szerintem messze nem olyan tragikus a moral, még Budapesten sem.

(#17) Cifu válasza Pxs (#15) üzenetére


Cifu
nagyúr

Önvezető járművekről van szó, így a benne ülőknek maximum a célpont megadása a dolguk, több beleszólásuk nem nagyon van.

Vagy a morált arra érted, hogy összevesznek a bent ülők, hova is akarnak menni? :DDD

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#18) Bluesummers


Bluesummers
őstag

Sok szerencsét a cégnek! Nem kis fába vágták a fejszéjüket, de azért példamutató törekvések!

Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.

(#19) MaCS_70 válasza #56573440 (#10) üzenetére


MaCS_70
félisten

Szerintem ez a lényeg: a puhatolózás, a gondolkozás! Ahhoz, hogy száz ötletből egy megvalósuljon, kell a többi 99 is, ami inspirálja a többit, akár azon az úton is, hogy hogyan nem jó valamit csinálni.
Ha nincsenek akár hamvába holt elgondolások, nem lesz fejlődés -- annak ez az útja.

MaCS

Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

(#20) mzso válasza Cifu (#5) üzenetére


mzso
veterán

Mindig csodálkozom mennyien dőlnek még be a repülő autó álmának. Teljesen életképtelen.

Amiket említettél, azon kívül hozzá jön a vezetők/pilóták kérdése. Már így is az utakon is rengeteg baleset van, pedig az csak két dimenzióban megy. Ilyenekkel meg a házakba csapódnának be az emberek...
Az automatizáció meg még messze nincs olyan cipőben, hogy kiváltsa az embereket.

(Nem mintha a többszörös energia igény nem lenne önmagában kizáró tényező.)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.