Hirdetés

2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) INGJOKE


INGJOKE
veterán

Hagyjuk már ezt. Most is sokszor 15-20 percet kell várakozni, pl egy bank hívásánál. Olyannal meg sehol nem találkoztam hogy az első "gomb" az élő szöveges ügyfélszolgálatra kapcsol... :D :D :D

(#2) Stanlee válasza INGJOKE (#1) üzenetére


Stanlee
őstag

Mar azt hittem, hogy en vagyok madar, de ilyen 1-es gomb humanoid emberhez kapcsolunk banki rendszerrel nem talalkoztam. Jobb esetben banknal 15-20 perc varakozas majd bontja a vonalat magatol.

“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany

(#3) dajkopali válasza Stanlee (#2) üzenetére


dajkopali
addikt

nekem most egy igen sürgető ügyem van, és úgy alakult, hogy csak személyes ügyintézéssel lehet megoldani: eddig két órát vártam kapcsolásra, és még nem sikerült

"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter

(#4) Stanlee válasza dajkopali (#3) üzenetére


Stanlee
őstag

Ez mar fejlodes, hogy nem bontjak automatikusan.

Avis-nal talan 20 perc varakozas utan visszadob az elejere es lehet megint kivalasztani, hogy miert telefonaltal.

“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany

(#5) joey04


joey04
titán

nem mondom hogy minden esetben, meg tuti 5 perc alatt, de valóban észlelhető (nálam), hogy hamarabb tudok érdemben intézkedni.

"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."

(#6) PistiSan


PistiSan
addikt

Telekom vandát nem igazán lehet megkerülni. Volt egy analóg telefonról, optikára átkötés a családban, változott a számuk, kb 10x hívtuk fel a telekomot, hogy kérjük vissza a régi számot, mondták hogy semmi akadálya, aztán minden hívás után kaptunk egy új, addig még sosem használt telefonszámot, tényleg gyorsan kapcsoltak, aztán várattak 10-20 perceket, aztán arra hivatkoztak, hogy max 72 óra múlva jó lesz, nem lett jó! Minden számcserét ki számláztak 2500ft/alkalom (végül nem kellett ki fizetni a reklamáció után)
A vége az lett, hogy írásban panaszt tettük, és amennyiben a számot nem tudják vissza állítani, úgy minden szolgáltatást felmondunk, kb 1 hét múlva jött is válasz, sűrűn elnézést kértek, adtak pár hónapra havidíj kedvezményt is, és a számot is vissza kaptuk.
Szóval tök jó hogy kapcsolnak adott időn belül, de az még korán sem jelenti azt, hogy érdemben tudnak is segíteni.

(#7) Narxis


Narxis
nagyúr

Szegény ügyfélszolgálatosok, nem elég, hogy a főnökük szívja a vérüket, most jön a fogyvédelem is. :(

Thanos was right.

(#8) bambano


bambano
titán
LOGOUT blog

"A folyamatok gördülékenységét biztosítja az is, hogy a panasszal kapcsolatos élőhangos ügyintézést a vállalkozó köteles a telefonos ügyfélszolgálat menüsorrendjének első helyére tenni": ami valójában nem a gördülékenységet biztosítja, hanem csak szivatja a szolgáltatókat, emiatt sokkal rosszabbul megy minden.

n+1. olyan szabály, amit a fotelben meghoztak és soha nem gondolták végig. így visszafelé sült el.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#9) INGJOKE válasza bambano (#8) üzenetére


INGJOKE
veterán

Nálunk hányszor van az hogy telefonál a néni és mikor mondja, hogy nem tudja jó gombot nyomot-e meg... én már tudom, hogy nem.... :D :D :D :D

Csak azt nem értem miért hiszi mindenki azt, hogy a pénzügyön mindent is meg tudnak oldani... :DDD :DDD :DDD

[ Szerkesztve ]

(#10) beef


beef
őstag

Microsoftot kellet volna elérnem, telefonszám sehol. Próbálkozhatsz chattel. Beírtam mit akarok. 5 óra várakozásig bírtam (3-4 ember volt folyamatosan előttem). Majd mikor 10 percre felálltam a géptől és visszértem, látom, hogy angol nyelvű üzenetek jöttek. Végig vergődtem rajtuk és amire épp gépelni szerettem volna chat ablak bezáródott.
Majd jött egy email, hogy a probémámra itt a link amin segíteni tudnak.
Az a link kb. 404 error lapra megy.
Hibátlan support.

[ Szerkesztve ]

(#11) Hi!King válasza PistiSan (#6) üzenetére


Hi!King
őstag

Egy ismerősöm mondta, hogy ő már ismer néhány kulcsszót, amire egyből embert próbál kapcsolni, és ezeket a kulcsszavakat használja akkor is, ha teljesen más az ügye.

(#12) Doki42


Doki42
őstag

Bármit is akar hívni az ember mindíg menü, várj.. "sajnos minden ügyintézőnk foglalt, kérem szíves türelmét" aha mikor már 10 perce nem történik semmi, felbasz.. magam :W
Szerintem nem lesz ettől változás, sajnos.

Iphone 13- samsung galaxy tab s6 lite - Vétkezni emberi dolog, de isteni érzés

(#13) Szokenesz


Szokenesz
senior tag

Egy idoben a Telekommal voltam ugy, hogy ugyintezo kapcsolasnal, mikor bemondta az automata, "A varakozasi ido 2 perc" automatikusan le is raktam a telefont, mert 20 percig is tarthattam sem kapcsoltak, viszont mikor azt mondta be, hogy "A varakozasi ido tobb, mint 5 perc" akkor kb. azonnal ugyintezohoz jutottam :DDD

[ Szerkesztve ]

(#14) anulu


anulu
félisten

Telekomnak van ez az automatája (Vanda asszem). valahogy nem lehetne őket kötelezni arra, hogy legyen egy szám vagy parancs, amivel skipelhető? useless shit kategória és csak az ember idejét rabolja.
amúgymeg Vodánál egész jó tapasztalkataim vannak, csak 10 perceket kell a telefonban dekkolni...

"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB

(#15) Drótszamár válasza anulu (#14) üzenetére


Drótszamár
őstag

Én úgy tapasztaltam, hogy 2-3 NEM után feladja, és átdob a nyomógombos menübe.

( 2b || !2b ) az itt a kérdés...

(#16) Szokenesz válasza Drótszamár (#15) üzenetére


Szokenesz
senior tag

Ha egyáltalán nem szólsz hozzá, akkor kb. 30 mp után léptet át a nyomógombosra.

(#17) btprg válasza Stanlee (#4) üzenetére


btprg
senior tag

Ezek szerint az Avis madárnak nézi az ügyfeleit? :D

"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)

(#18) asdf_ válasza INGJOKE (#1) üzenetére


asdf_
veterán

Hagyjuk már ezt. Most is sokszor 15-20 percet kell várakozni, pl egy bank hívásánál.

Panaszkezelés: 1-es gomb. Kizárólag erre vonatkozik az 5 perces szabály. Ezt az apróságot nem sikerült leírni. Csak hát amikor valaki olyan írja a közleményt, akinek fingja sincs a dolog jogi hátteréről, akkor születnek ilyen közlemények is.

(#19) hunluki válasza dajkopali (#3) üzenetére


hunluki
senior tag

Nekem is volt egy kellemetlen helyzetem mostanában. Piroskredites banknál vagyok és szerettem volna nagyobb összeget utalni valakinek.
Sajnos a limitem nem engedi, telefonos appban csak kártyára vonatkozó limiteket (netes vásárlás, kp felvétel, pos vásárlás) tudom állítgatni, utalásét nem.

Ügyfélszolgálatot feltelefonáltam, hallgattam kb fél óra zenét, átkapcsoltak kétszer, majd a végén közölték hogy ezt csak telefonos bankon keresztül tudom vagy személyesen. Mondom jó, akkor kérek egy ilyen telefonos bankot (elmúlt 7 évben nem volt rá szükségem), de természetesen ezt is csak élőben lehet megoldani, ennyi erőből meg már személyesen elintézhettem volna azt is amit akarok.

Amiből nekem ez fájt az inkább az hogy:
1. miért nem tudom telefonos appból állítani az átutalással kapcsolatos dolgaimat, ha a kártyám beállításait meg tudom?
2. miért nem lehet elsőre megmondani hogy sajnos ezt nem lehet és kell kapcsolgatni több helyre és bullshitelni órákon át mire a végén kijön hogy bocs de nem?
3. A jelenlegi helyzet miatt miért nem lehet kicsit rugalmasabbnak lenni?

(#20) ForRedGlory válasza anulu (#14) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Azt te csak úgy hiszed, hogy useless shit. :U

[ Szerkesztve ]

(#21) Hi!King válasza ForRedGlory (#20) üzenetére


Hi!King
őstag

Ügyfél szempontból az, nyilván a Telekomnak megéri, hogy kevesebb ügyfélszolgálatost kell alkalmaznia...

(#22) ForRedGlory válasza Hi!King (#21) üzenetére


ForRedGlory
félisten

:C Biztos te is látod mögötte a számokat, hogy a Vanda óta mennyit javult a kiszolgálási idő. Persze az egyszeri felhasználónak maga a legfontosabb, telibe szarja, hogy 100.000 másik ügyfél gyorsabban végez, ha neki éppen nem sikerül.

A sok mama és papa nem foglalja le az embert a hülye számlamásolatokkal és társai, hanem elbeszélget az automatával. Ez csak egy példa a kismillió közül.

[ Szerkesztve ]

(#23) beef válasza hunluki (#19) üzenetére


beef
őstag

Ugyanez a nagy magyar zöldnél is. Sem a telefonos, sem a webes felületen nem lehet az utalási limitet állítani/kikapcsolni. Miközben a bankkártyáét igen...

(#24) Hi!King válasza ForRedGlory (#22) üzenetére


Hi!King
őstag

Először is vedd figyelembe, hogy a kiszolgálási idő annak is függvénye, hogy hány ügyfélszolgálatost fizetnek. Ha Vanda valóban drasztikusan csökkenti a kiszolgálási időt, akkor megteheti a cég, hogy csökkenti az ügyfélszolgálatosok számát, mert annyi is elég, hogy a korábbi kiszolgálási időt hozzák.

Vanda arra jó, hogy adott esetben ha a "sok mama és papa" olyat akar, amelyet meg tudna oldani a weboldalukon vagy el tudná olvasni valahol azt, amire szüksége van, viszont mentalitásánál fogva egyből az ügyfélszolgálatot hívja, akkor a kérdésére választ kapjon. Ez szép és jó, csakhogy egy más mentalitású ember, aki csak akkor telefonál, ha a többi lehetőséget kimerítette, ugyanúgy időt, energiát pazarol, mikor Vandán próbál túljutni humán ügyintézőhöz, mint mikor szimplán várakoznia kell, mivel az ő ügyére alkalmatlan a hangfelismerő automata (mesterséges intelligenciának nem mondanám...). Szóval lehet, hogy a cégnek spórolás, mert a triviális ügyekben választ kapnak azok, akik utánaolvasni lusták, ellenben akinek komoly ügye van, az így is, úgy is szív.

Én a hatóságok helyében megvizsgálnám a kérdést, mert az ügyfélszolgálatnak épp az lenne a lényege, hogy humán supportot kapjál, miután az alap protokollok, automatikus módszerek nem működnek. Pl. mert nincsen olyan menüpont a weboldalukon. Egy ilyen "mesterséges intelligencia" viszont ugyanúgy csak a sablon problémákat tudja megoldani, amikre maga a weboldal is ugyanúgy felkészíthető.

(#25) ForRedGlory válasza Hi!King (#24) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Értem, a lényeg, hogy képben vagy. Megbeszéltük. :C

(#26) Hi!King válasza ForRedGlory (#25) üzenetére


Hi!King
őstag

Meghajolok a bölcsességed előtt, esetleg megosztanád velem az érveidet is?

(#27) ForRedGlory válasza Hi!King (#26) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Idézem maga: "Értem, a lényeg, hogy képben vagy. Megbeszéltük."

[ Szerkesztve ]

(#28) Hi!King válasza ForRedGlory (#27) üzenetére


Hi!King
őstag

Kezdhetted volna azzal, hogy mezei troll vagy, akkor nem írok ilyen hosszan. További jó szórakozást!

(#29) k-adi válasza Hi!King (#24) üzenetére


k-adi
nagyúr

"akinek komoly ügye van, az így is, úgy is szív."

Igen ugyanis... az nem lehet, hogy mikor hívod akkor megkérdi Vanda hogy:

retardált vagy sablon kérdéssel? 1es gomb
komoly ügyed van? 2es gomb.

Viszont lefogadom, rengeteg fals hívást kiszűrnek így, azaz aki kitartó és tényleg gondja van az idővel túljut vandán egy emberhez, a többi hülye meg beszél vandához. Jobb esetben

[ Szerkesztve ]

(#30) hcl


hcl
félisten
LOGOUT blog (1)

"A folyamatok gördülékenységét biztosítja az is, hogy a panasszal kapcsolatos élőhangos ügyintézést a vállalkozó köteles a telefonos ügyfélszolgálat menüsorrendjének első helyére tenni úgy, hogy a belépéshez nincs szükség a fogyasztó beazonosítására, és közben reklám sem hangzik el."
Az kemény, ezt hol tapasztalhatták? OTP-vel pl. telefonon annyira nem tudtam dálőre jutni, hogy egy szögegyszerű adatot megmondjanak, nem hogy a menü elején nem volt az élő ember, hanem alig lehetett kivakarni?

Érdemi ügyintézésnek mi számít? Lekattintja a ticketet az ügyfeles? Mert még mindig arra panaszkodnak mindenhol emberek, hogy hiába zaklatja a cégeket, nem történik semmi...

@asdf_ : És mire eljutsz a panaszkezelés menüpontig, már mindegy is...

@ForRedGlory : A usert pont annyira érdekli a T kiszolgálási ideje, mint a T-t a user. Semennyire.

[ Szerkesztve ]

Mutogatni való hater díszpinty

(#31) janeszgol válasza Drótszamár (#15) üzenetére


janeszgol
félisten

De az is jó, ha tök mást mondasz. Pl borsófőzelék. Nem fogja érteni. Aztán még egyszer és dob is át.

(#32) arty


arty
veterán

ugye a posta vámügyintézős ügyfélszolgálatát is letesztelik?

2x volt ügyem, mindkétszer ki akartam dacból várni.... 60 és 70 perc után adtam fel.
Mondjuk 4000ért mit várjak (vámügyintézés díja, akkor is ha az áfa+vám csak 2000 ft !!!)....

"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

(#33) Drótszamár válasza janeszgol (#31) üzenetére


Drótszamár
őstag

Köszi, kipróbálom legközelebb. ;]

( 2b || !2b ) az itt a kérdés...

(#34) kalasz


kalasz
tag

Vajon hány perc várakozás után kell az ügyfélnek élő személlyel beszélni?

A tapasztalat jó iskola, csak a tandíj magas.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.