Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) kemotox


kemotox
addikt

Elég csak a leggyakoribbakat megjegyezni, másra nem lesz szükség úgy sem:
"A vonat előreláthatólag X percet késik"
"A vonat technikai okok miatt nem jár"
;]

(#2) sanzi89


sanzi89
addikt

Várjál, majd ha a MÁV, mint pénzügyi szolgáltató felveszi a portfóliójába a lakossági és kkv hiteleket, akkor lesz aztán tanulnivaló apró betűs rész! :W

"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

(#3) flymi


flymi
addikt
LOGOUT blog

Holnap lesz egy hete, hogy önképzem magam, mert nincs kijelölt oktató, vagy csak én nem tudok róla.
Adtak egy kupac anyagot azzal, hogy "olvasgasd", 1 hónap múlva úgyis tanfolyam, vizsgák stb...
Elég sok kérdésem lenne, száraz az anyag. De este legurítok egy sört és máris emészthetőbb. ;] :D
Újonc vagyok, eddig annyit tudtam a vasútról, hogy a vonatok mindig akkor jönnek, amikor és egy kaller nem menetrend. :B

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#4) Mr.Csizmás


Mr.Csizmás
félisten

nem éri meg.

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#5) Kolondrum


Kolondrum
félisten

Csak ami kell, elég hamar elvesznek a nem használt dolgok.
F2 mi? Sok sikert hozzá.

(#6) flymi válasza Mr.Csizmás (#4) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

???

SymbianOS: Szerintem ez nem ide akart jönni...
Egyébként az F.2. sz. a Forgalmi utasítás. :DDD Ja és F2-vel tudsz az alaplapom BIOS-ába is belépni gépindítás után. ;]

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#7) Kolondrum válasza flymi (#6) üzenetére


Kolondrum
félisten

de.

(#8) Mr.Csizmás válasza flymi (#6) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

mit szeretnél dolgozni?

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#9) flymi válasza Mr.Csizmás (#8) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

Nem szeretnék, de muszáj. :)
Egyenlőre csak kocsirendező gyakornok vagyok. De a MÁV-nál van előrelépési lehetőség, nem úgy, mint a volt munkahelyemen. Ráadásul ha állományba leszek a fizetésem is jobb lesz. Lehet másnak aprópénz a kocsirendezői alapbér, de még így is 35-40k-val több juttatásokkal együtt, mint az előző helyen.

Egyébként az öreg (nagyapám) tűzoltóként kezdte, apám rendőr is volt, így evidens, hogy belekóstoljak a vasutas szakmába. :DDD

SymbianOS: Valóban igazad van. Bocs, kicsit fáradt vagyok értelmezni az olvasottakat... :B

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#11) Kolondrum válasza twollah1976 (#10) üzenetére


Kolondrum
félisten

Na idefigyeljél "barátom", neked fogalmad sincs arról mit kell tudni azért, hogy vezethess. A tököd elhagynád attól a száraz szrtól ami a forgalmi utasításban van, vagy ami a műszaki rész nálunk (így is félelmetes dolgokat hallok a rádióban). NAgyon könnyen pattog az utas, a buta kis utas aki felrakja a pcsját a szerelvényre és elvárja, hogy minden gond nélkül menjen. Ott elől az az egy szem ember felel a mögötte lévő ezerért. A közhiedelemmel ellentétben nem egyszerű! Legutóbbi tanfolyamon a 37-ből 2 azonnal kirúgásra került a drog teszten, további 20 esett ki a forgalmi végére és még hol a vége? 75% alatt nem beszélnek veled, egyetlen számonkérés sem lehet 75% alatt. Én a forgalmi modul végére annyira lemerültem, hogy hazafelé a motorral kikapcsoltam és utolértem egy volvot. Napi 3 energiatalon éltem és közel 1 évet azzal töltöttem el, hogy amikor hazaértem tanultam estig. Nem volt életem. Úgyhogy...!

[ Szerkesztve ]

(#12) kemotox válasza Kolondrum (#11) üzenetére


kemotox
addikt

Buta utas elvárja, hogy járjanak a vonatok, ha már egy valag pénzt pumpál a MÁVnak, jajj de gecik ezek a buta utasok, nem is tudom mit képzelnek...

(#13) flymi válasza Kolondrum (#11) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

Ha felelösséget nézzük és h mennyi ismeretanyaggal kell rendelkezzen például egy mozdonyvezetö, nem beszélve a rendszeres vizsgákról, egyáltalán nincsenek "túlfizetve". Az átlagemberben csak az tudatosul, h ezek a vautasok már megint sztrájkolnak, holott akár itt is ugyanúgy lehetne "életpálya modellt" kialakitani, mint a tanároknál, rendöröknél. A munka meg van annyira veszélyes és felelösségteljes, mint egy mentös/tũzoltó esetében.
Az meg megint más tészta, miért tartanak ott ezek a szakmák ahol, elég megnézni a jelenlegi egészségügy/oktatás helyzetét, színvonalát.
Én sem tartom helyesnek, h egyes vezetõk milliókat kapnak havonta láttamra, míg a hülye dolgozó kicsivel többet visz haza, mint az aktuális minimálbér, de hát ez a rohadt kapitalizmus.
Ahonnan eljöttem még szakszervezet sem volt. Hiába höbölögtek a dolgozók, egységes összefogás sosem alakult ki. Mire addig fajult volna a helyzet, h bepöccenve az igazgatóra borították volna az asztalt, mindig jött egy igéret, igy enyhült kicsit a nyomás, még akkor

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#14) flymi


flymi
addikt
LOGOUT blog

Is, ha érdemi változás nem történt.
A szándék megvan bennem,h ne álljak meg a kocsirendezöi posztnál, de ez még a jövö zenéje, egyenlöre ismerkedem a megtanulandó és elsajátítandó anyaggal. Egyáltalán nem könnyũ és bizony hallom, h mocskosul nehezek a vizsgák.

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#15) Kolondrum válasza kemotox (#12) üzenetére


Kolondrum
félisten

Aham és ki a legközelebbi ember akit lehet utálni, beszólni miegymás? Na ki?
A buta utas képzeld szaladt a csúszós peronon és verte az ajtót, hogy álljak meg, várjon meg. Fent pirossal ki volt írva utast nem szállít, de csak nem látta, szidta anyámat is. És mennyi, de mennyi ilyen van.
Meg mennyi érdekes történet van. Én a drótvasúton vagyok, bár ahogy mennek a dolgok lassan MÁV lesz.
Addig jó még én utast nem viszek, hamar ritkulna a banda. :))

Tudod ha egy zöld elefánt jönne akkor is keresnék az ajtót rajta, annyira automatán kezelnek mindent az utasok. :DD

flymi! A rendszeres orvosin könnyű kihullani. Mondjuk ha cukros vagy kiesel. Túlsúly? Nem gond, szólnak, hogy ez van, ha nem csökken repülsz.

[ Szerkesztve ]

(#16) bakter24 válasza kemotox (#12) üzenetére


bakter24
őstag

A gondolatmeneted apró hibája, hogy azt a valag pénzt a MÁV nem pumpálja ám tovább a magunkfajta mezítlábas dolgozóknak.

Emiatt feszült az utas is, mert drága pénzért nem megy a vonat, a dolgozó meg apróért még nyalja is az utasok seggét?! (Tisztelet a kivételnek mindkét oldalon)

Ha az utasok nagyrésze belelátna csak annyira is mint én, eléggé elcsodálkozna, mi hogy is megy. Annyit mondok, hogy az, hogy annyira is megy a vasút, amennyire, az nem a cég érdeme, hanem a dolgozók erőn felüli munkája, és sokszor a kreativitása... ami a műszaki megoldásokat illeti, mikor nincs se cserealkatrész, se szerszám egy javításhoz. Amiből az utasoknak annyi jön le, hogy hideg van. A miértek, barátom, a miértek a fontosak szerintem. Az utálkozásból csak még több feszültség lesz mindkét oldalon. Szerintem.

[ Szerkesztve ]

"Negyvenkettő - mondta Bölcs Elme végtelen méltósággal és hidegvérrel."

(#17) flymi válasza Kolondrum (#15) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

Súlyommal nincs gond, a felvételi orvosi megvolt elsöre pszichoval csont nélkül. Na jó, szemészetin egy számot tévesztettem...
Még csa ötödik napom gyakornokként, de jobban belelátok a dolgokba, mint korábban? Az ablakból lesem, ki mit csinál, csomó olyan dologra figyelel fel, amit utasként nem láttam, vagy nem érdekelt.
Bízom benne, h meglesz a vizsga, témyleg rémeket mesélnek a szigorú követelményekröl és a szanálási arányról.
Az arcképest tuti ki fogom használni, imádok utazni, na persze nem feltétlen vonattal, de ha már adott lesz a lehetöség, miért ne?!
Cél Sopron, Debrecen elsö körben, mert ott még nem jártam, de szeretmék eljutni. Pécsre havonta többször is mehetnék, imádom azt a várost, a hangulatát.

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#18) Kolondrum válasza flymi (#17) üzenetére


Kolondrum
félisten

Igazi vasutas leszel.
Én meghúztam egy határt, úgy tekintek minden útra, hogy de jó volt, de elég is volt. Én rossz vonatokat hozok viszek, juteszembe nézd meg mi az a "vonat". Nevetni fogsz, de így mindenki érti azért ezt használjuk.

(#19) flymi válasza Kolondrum (#18) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

Valahol értelem szerű a fogalom meghatározása. :D
De annyira borzasztó, hogy a karaktermennyiség miatt ennyire túl van bonyolítva az összes fogalommeghatározás, meg igazából az egész anyag.

Plusz alaposan bonyolítva van a jelzések című rész is, például nem tudom miért képez kivételt a térközjelző a biztosított/nem biztosított jelzőknél?
Vagy vegyük a 2.12.2.2.-őt. Csak egy kérdésem van ezzel kapcsolatban. MIÉRT?
Hol van az anyagban a vonat-szétszakadt jelzés?

Az is jó lenne, ha több illusztráció kapna helyet a szöveg mellett, mert így fogalmam sincs mi az amit olvasok. (emeltyű, munkaemésztő ütközőkészülék, bárca,...)

A Fogalmi Oktatónak tegnap bemutatkoztam, kértem tőle egy vizsga leírása és követelményei anyagot így egy hét után. Közben félhangosan dünnyögött magában, hogy minek kell felvennie a MÁV-nak az emberfiát ennyivel korábban a tanfolyam előtt. Hát köszönöm... :(((

Egyébként minden faxa! :DDD

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#20) bakter24 válasza flymi (#19) üzenetére


bakter24
őstag

Nyugi, minden a helyére fog kerülni, mikor először kimentek terepre, vagy ha van ismerős, és bevisz ide-oda. Mikor engem felvettek, ugyanígy voltam, se füle se farka (13 éve volt, 20 éves voltam, csak hogy tudj hova tenni korban) és mikor elkezdtem tanfolyam után betanulni, kitisztult a köd. Hozzáteszem, Miskolcon tanultam+vizsgáztam, ott már akkor is nagy szigorúság volt, amiből sokat profitálok a mostani NKH-s vizsgákon. A vizsgára az elméletet kell tudni, de azt jelenleg nagyon, szó szerint. Egy kollégám most csinálja meló mellett az fszt tanfolyamot, nem irigylem.

"Negyvenkettő - mondta Bölcs Elme végtelen méltósággal és hidegvérrel."

(#21) flymi válasza bakter24 (#20) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

Nagy mázlim van, mert egy hét múlva a jelenlegi vonali kocsirendezőknek lesz egy oktatásuk, szóval ez még nagy segítség lehet a tanfolyás és vizsgák előtt. :C
Szerencsére van egy ismerős, de eléggé elfoglalt. Minden hülye kérdéssel meg nem másznék állandóan a nyakára.
Azt mondják vannak olyan vizsgáztatók, akik a kelleténél sokkal - hát, hogy is mondjam finoman - szigorúbbak. Én speciel kifejezetten és szívből utálok minden vizsgáztatót. Persze ezt nem kötöm az orrukra :N , próbálom a legjobbat nyújtani, csak mikor g*cik, akkor bennem is felmegy a pumpa.
Fú, jó rég óta melózol, végig a vasúton?
Én 2,5 hét múlva töltöm a 30-at. :B Szörnyű még leírni is...

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#22) bakter24 válasza flymi (#21) üzenetére


bakter24
őstag

Szerencsére elég nyugis helyen vagyok, kollektíva is remek, a piások/lopósok kikoptak idővel. Nem is tervezem vasúton belül fentebb menni, mert annyival nem fizet jobban az fszt, mint amennyivel nagyobb a felelőssége. És a szabadidőm is dinamikusabb, mint ha a hétfő-péntek mókuskerékben dolgoznék valahol, szóval nekem bevált.

"Negyvenkettő - mondta Bölcs Elme végtelen méltósággal és hidegvérrel."

(#23) flymi válasza bakter24 (#22) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

Én 4 műszak 12 órában melóztam ezelőtt (3 nap meló után 3 nap pihi). Az éjszakás műszakot nem nagyon lehet megszokni, főleg mikor már a 3.-at nyomod, na meg plusz öröm, ha utána behívnak még túlórázni egy 4-5. éjszakára is.
Előző melóhelyen volt olyan tavaly októberben, hogy egy héten 6 napot toltam végig és még felhívtak menjek már be legyek kedves még egyet. Aztán néztek furán, mikor kijelentettem kerek-perec, hogy NEM! :D
Úgy tudom vasúton nem lehet 2-nél több egymás után éjszakásból, de ezt is csak fél füllel hallottam, szóval nem egy biztos infó. Nem találkoztam még MÁV-os munkarenddel.
Egyenlőre ismerkedem az anyaggal, minden nap 8-tól benn vagyok az oktatóba. Keddtől már társaságom sem lesz, csak egy kisegér.

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#24) bakter24 válasza flymi (#23) üzenetére


bakter24
őstag

Úgy tudom, hogy max 3 lehet egymás után nappalosból, és 2 éjszakásból, de 2nél több nappalosból is ritkán jön össze, mondjuk, ha betegség van, vagy sokan vannak szabin. Persze attól is függ, mennyien vannak összesen, és mi a minimális létszám. Mivel én szál egyedül vagyok egy őrhelyen, így itt a minimális és a maximális létszám is 1fő/szolgálat :)

Amúgy az átlag a 12-24-12-48, azaz a 4-es túr, ami a gyakorlatban: nappalos, majd másnap este éjszakás, és 2 nap otthon. Persze ez is változhat az előbbiek fényében. Hol vagy/leszel helyileg?

"Negyvenkettő - mondta Bölcs Elme végtelen méltósággal és hidegvérrel."

(#25) flymi válasza bakter24 (#24) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

Dombóvár.

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#26) bakter24 válasza flymi (#25) üzenetére


bakter24
őstag

Hát az a világ másik fele, akkor nem mondom, hogy ugorj be szétnézni :)

"Negyvenkettő - mondta Bölcs Elme végtelen méltósággal és hidegvérrel."

(#27) flymi válasza bakter24 (#26) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

:D
Kellemes hétvégét!

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#28) Mr.Csizmás válasza flymi (#25) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

nyulas :D

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#29) flymi válasza Mr.Csizmás (#28) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

:F

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#30) Mr.Csizmás válasza flymi (#29) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

Ud-sok a nyulasak :K ha szolnoki lennél, akkor csukás lennél :D

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#31) flymi válasza Mr.Csizmás (#30) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

Igen tájékozódtam időközben. :K

Gondolom ti is találkoztatok statisztikákkal, hogy havi lebontásban hány haláleset, milyen jelegű és mennyiségű anyagi kár keletkezett, hány percet késtek az adott hiba miatt a vonatok, erőszakos cselekmények és lopások adatai, stb...
Én ma találtam meg a 2015-ös adatokat, számomra megdöbbentő volt olvasni. Ezek mennyire publikusak a nyilvánosság számára?

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#32) Mr.Csizmás válasza flymi (#31) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

nem vagyok kollega, csak ismerek sok kollégát, meg szoktam olvasni dolgokat :N

KBSZ honlapja is érdekes olvasmányokat tartalmaz a jegyzőkönyveknél.

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#33) kmisi99 válasza Kolondrum (#15) üzenetére


kmisi99
addikt

Túlsúlyos vagy le kell fogynod? Akkor nálatok szigorúak a feltételek. Egyszer mikor mentem vonattal volt valami nyűgje, kijön a lazán 200kg os mozdonyvezető végigfut a kis Bzmot vonaton hátul a kapcsoló szekrényhez, na a 20 tonnás szerelvény oda vissza dőlt ahogy futott a csávó, nem volt semmi látvány ahogy ingott egy vonat egy ember lépteitől. Szerintem ő nem pár napja volt mozdony vezető, és nem is tudna évek alatt lefogyni egészséges szintre, szóval úgy néz ki a mávnál nem minden olyan szigorú.

(#34) Kolondrum válasza kmisi99 (#33) üzenetére


Kolondrum
félisten

ÉN?? Nem magamról beszéltem. Ugranak mindenre. Be is kell férni a vezető állásba, el is kell tudni onnan menekülni ha baj van, meg az sem árt ha nem borulsz rá a pultra és száguld a szerelvény még az éberségi meg nem állítja.

[ Szerkesztve ]

(#35) flymi válasza Mr.Csizmás (#32) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

A legdurvább, hogy valami olyat olvastam, hogy a vonat nem állt meg, hanem idézem "iszonyatos sebességgel 15km/h-val" nekiment asszem egy másik kocsinak. Miután megtudtam, hogy ezek a vonatok akár kézi erővel is mozgathatóak, már nem is csodálkozom a megfogalmazáson. Ha valóban ennyire gördülékenyek a csapágyak, akkor simán tolható. A 15km/h ennek fényében tényleg sok, de első olvasásra nem tűnik annak egy laikusnak.

Az is elég durva, hogy hány állatot ütnek el havonta és ezek után hány mozdony "fekszik el", válik működésképtelenné. Az ember azt gondolja: mit egy mozdonynak egy őzgida, aztán a végén mindkettő ottmarad.

Az is elég borzasztó, hogy hányan lesznek ilyen módon öngyilkosok, hogy vonat elé vetik magukat.
Benne is volt, hogy itt Dombóváron após egyik ismerőse is így vetett véget az életének. Statisztikai adat lett, jó sok késést okozott a forgalomban. De azért nem irigylem a mozdonyvezetőket egyáltalán. Egy őz, vaddisznó, marha gázolása még hagyján, de mikor tudod, hogy egy ember végezte a kerekek alatt, hát nem tudom, hogy lehet ezt feldolgozni ép ésszel. Elképesztő számok vannak.
A kettős gázolás? Na az se lehet gyönge. Mikor egy személyt egymás után két mozdony üt el.

Elég magasnak találtam az utas lopások számát is. Legtöbb eset IC és nemzetközi vonalon történik, de ahogy észrevettem, leginkább a nyári időszakban sűrűsödnek meg az ilyen tárgyi eltulajdonítások.

Minden hónapra több jegyvizsgáló elleni erőszakos cselekmény is jut, ennek fényében pláne nem életbiztosítás a vasutas szakma. Nem irigylem a kallerokat sem, na.

A rendszeresnek mondott késések ráadásul nem mentesek a környezeti, időjárási behatások alól sem.
Leszakadt vezetékek, vasúti pályán álló víz, kidőlt fák.
Plusz a szándékos cselekmények vágányon. Hihetetlen miket nem pakolnak a sínekre: monitor, bevásárlókocsi, mosdókagyló, útjelző tábla... Agyament ember csinál csak ilyet.

Nem merek adatokat írni, mert nem tudom ezek mennyire titkosak/nyilvánosak. De elképesztő számok vannak!

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#36) kmisi99 válasza Kolondrum (#34) üzenetére


kmisi99
addikt

Bocs rosszul fogalmaztam. A túlsúlyos vagy le kell fogynod részt nem rád értve írtam hanem úgy hogy ilyen követelmények vannak esetleges túlsúlyos dolgozókkal szemben. És erre írtam, hogy a mávnál 200kg os mozdonyvezető majd felborította a szerelvényt.

(#37) Mr.Csizmás válasza flymi (#35) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

a 2016-os évre ajánlott +0,5% béremelést kihagytad :))

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#38) flymi válasza Mr.Csizmás (#37) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

Csak ajánlott? :F Ki ajánlja?

Hmm. Nem sok egy kicsit? ;]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#39) flymi


flymi
addikt
LOGOUT blog

Tegnap jött vissza srác másodszor, bukta az írásbelit, pedig néhány éve már dolgozott váltókezelöként, szeretne visszamenni, de nem nagyon akar sikeŕülni neki. Ez azért durva. Kezdek ráparázni erre a vizsga témára.
Nekem ráadásul semmi elöképzettségem nincs ilyen téren. Szóbeliig is el kell jutni,na az gatyaszaggató lesz, 12 éve az érettségim is csak azért lett meg (utolsó évfolyam voltunk a régi rendszerben), mert az îrásbelim nagyn jó lett, szóbelit szinte kivétel nélkũl buktam, ha jól emlékszem. Sajna én ilyen vagyok, az ilyen tipusú vizsgák valahogy nem fekszenek nekem, pedig dolgoztam rajta, de vagy túl lassú és "keskeny" az agyamban a lapozófájl, vagy a lámpaláz is közrejátszik, talán mindkettö.
Ez olyan nálam, mint az idegennyelv tudás.
Angolt, németet olvasva megértem, hallás után már kicsit kevésbbé, de ha össze kell raknom szóban egy válaszmondatot, akkor a fogadó fél legyen nagyon birkartürelmũ és tekintsen el a megfogalmazás nyelvtani helytelenségétöl. :D

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#40) Mr.Csizmás válasza flymi (#39) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

KTI már csak ilyen :D

ajánlom melegen az EURES portálon való regisztrációt :)) többet érnél vele anyagilag

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#41) flymi válasza Mr.Csizmás (#40) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

Nem tom miröl beszélsz, de majd délután utánanézek.

Mennyi lehet az igazságalapja annak, hogy szét akarják bombázni a MÁV-ot?
Mert olyan pletykákat hallani, hogy a GySEV (remélem jól írom) keze is benne van a dologban.
Nem tartom kizártnak, hogy az összes állami céget szét akarják zilálni, hogy azgán eladhassák, lásd mi lett a MALÉV-vel, meg a mostani fövárosi tömegközlekedési pénzcirkusz, amihez túl sokat nem tudok hozzáfũzni, lévén nem vagyok pesti. MAHART létezik még, vagy már azt is eladták?

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#42) Mr.Csizmás válasza flymi (#41) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

KTI = vizsgaközpont (malackaszoptató)

mávot? ugyaan :D még mindig az ős-mamutok ülnek bent, eddig egy kormánynak se sikerült megreformálnia őket. még mindig a féktuskó, gőzmozdony, alakjelző korban élnek. tőlem az egész cég mehetne a süllyesztőbe, igazi posztkomcsi semmire tekintettel nem levő cég.

a gysev nem hinném hogy akarna bármit is, se eszközparkja hozzá, se reális célja nem lenne, hogy átvegye a máv veszteséges üzemeltetését. egyedül az elővárosi forgalom az, ami megéri, a 30a-n is azért van annyi személyvonat, mert a start kivásárolta a menetvonalakat a leendő privát szolgáltatók elől.

eladni a céget nem fogják, 2010 óta csak államosítás van Kádár style módon ebben az országban ;)

szerk: a malévot a saját dilettáns igazgatói nyírták ki. a tömegközlekedési hiszti meg a tapló úr és miniszterelnök úr érdeme, előbbi csak fogalomzavar alapján hisztizik a finanszírozásról, utóbbi meg csak "irodalmi kérdésnek" tartja a fővárosi tömegközlekedést. (én meg irodalmi kérdésnek tartom, hogy a jövőben itt fogok-e adózni még)

[ Szerkesztve ]

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#43) flymi válasza Mr.Csizmás (#42) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

Malackaszoptató. Ez nagy volt! :D
Nem kételkedem benne, h veszteséges a cég. Akkor meg hülye duma, hogy miért ne töŕöljék el a bérplafont, hisz annyira jól megy.
Felfoghatatlan, h mi megy ebben az orßágban. Én is gondolkodtam rajta, h külföldre "menekülök, de asszoný is a közt szolgálja, ráadásul lassan apuka korba lépek, jó lenne már egy poronty, de amíg nincs "biztos" munkám (a gyakornoki poszt nem névezhetõ annak, meg úgy szinte semmi sem, ńemhogy a vendéglátós szakmám), kisebb adósságon csücsülünk, addig ez elég kilátástalannak tünik. Bár még nem néztem meg, mik lettek a szerdai skandi nyeröszámok. :D
Örökölni is legfeljebb csak a nyomorúságot lehet, nincs kögazdag amcsi nagybácsim.
Tanulni, tanulni. Azt csak lesz belõlem még valami itt.
Legfeljebb elmegyek biztonsági örnek valami lepratelepet örizni minimálért, papírom van róla, azzal töröltem eddig a nemesebbik felem.

[ Szerkesztve ]

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#44) Mr.Csizmás válasza flymi (#43) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

kötelezi őt bármi is, hogy egész életében szolgálja? :)

btw szakma nélkül is jobban járnátok odakint, plusz a munkaügyi hivatal ott tényleg azt jelenti, aminek hívják, nem sóhivatal, mint itthon, ajánlanak munkahelyeket, meg képzéseket (németchen pl)

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#45) flymi válasza Mr.Csizmás (#44) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

Talán már nem, de mikor odakerült, asszem aláirattak vele egy 3 évre szóló szerzõdést.
Meglátom összejôn-e ez a kocsirendezõi dolog. A régi melóhelyre nem szívesen kéredzkednék vissza, nincsenek ilyen irányú terveim. õrültem, h megszabadultam onnan.

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#46) Kolondrum


Kolondrum
félisten

Na meséljetek csak, a MÁV-nál tényleg szrk a bérek? Mi van az éjszakai pótlékkal miegymással?
Ott dolgozót kérdezek, most nem mondok számot, de alatta már bocsi sem én sem más nem mozdul ott meg. Remélem csak vicc amiket hallani. Így is fekrtk az agyamat bent. Sok a bzi a BKV-nál az már fix, irodás barmok! Megreptetnék párat a kanálisba dirr neki!

[ Szerkesztve ]

(#47) flymi válasza Kolondrum (#46) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

Én tanulóbért kapok, fogalmam sincs a pótlékok meglétéről, vagy hiányáról.

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#48) flymi


flymi
addikt
LOGOUT blog

Egy hét múlva kezdődik a tanfolyam. Eléggé fosok, mert 90% a bukási arány, már az első körben. Ráadásul páromnál sem alakul rózsásan a helyzet. Kormányablakokból küldenek el, illetve kényszerítenek embereket felmondásra. De hát ezt mind tudjuk, a dolgozók közt kell ritkítani... :(((

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#49) Lauda válasza flymi (#48) üzenetére


Lauda
félisten

Ne azzal foglalkozz, hogy a tobbi ember mit csinalt. Keszulj fel rendesen es akard, egesz biztosan semmi problema nem lesz.

(#50) flymi


flymi
addikt
LOGOUT blog

Tegnapi napon megvolt az első dolgozat (5 kérdéses)...
17 fős csoportból 2 fő jelenleg is aktív MÁV dolgozó, a többiek (velem együtt) "uccáró' gyüttek". A dolgozatok megfeleltsége 5/17, az 5-ből pedig 2 a két dolgozóé volt... Nem mondom kétszer, hogy a vizsgán való megfeleltségnél is nagyjából ilyen arányra számítok...
Nem mellékesen a maradék 3-ból az egyik az enyém lett (vállveregetés :B ), bár egy szót tévesztettem és egy fogalomba belemagyaráztam egy szarvashibát is, de az oktató állítása szerint, ez még megugorja a 75%-ot.

Meg is kérdezte, hogy nem-e jártam már korábban ilyen képzésre. Természetesen nem, csak egy hónapig ültem forgalmisták, sorompókezelők, váltókezelők meg a jó Isten tudja kik között és hallgattam az okosságot időszakos oktatásokon. Ezek szerint ragadt is rám valami közben, amit egyáltalán nem bánok. Mondom, kva nagy mákom volt, hogy nem a tanfolyam indulása előtt pár nappal vettek föl, mert ha először hallanám az anyagot, biztos befonnám a sérót...

F1 forever! Mármint Formula 1... ;] :D

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.