Hirdetés

2022. november 29., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#8) gabor9991 válasza flymi (#4) üzenetére


gabor9991
őstag

Először szeretném leszögezni, nem bántó szándékkal írom a következőket!
Ezeket én már megcsináltattam/kifizettem, tapasztalatból írom.
Azt mondtad, 1M fölé nem szándékozol menni árban átírással együtt, szóval az alábbiakat még számold bele:

Azt írod, az egész hátsó futóműben szilenteket kell cserélni, megnézted mennyi ennek a szettnek az ára?
Plusz munkadíj.
Független szervizben 100k körül van a komplett mutatvány, annyira össze vannak rohadva a csavarok, hogy gyakran csak lánggal melegítve lehet őket megmozdítani.Plusz munka után kell egy futómű állítás elöl-hátul.
Ha az első lengőkarokban a nagy szilent is szakadt, ott is lánggal kell melegíteni a lengőkar nagy csavarját, meg az első szilenteket is érdemes megrendelni ekkor már mert melegítéskor egyszerűen elég.Ha a gömbfej is lóg akkor egyszerűbb komplett lengőkar cserélni.Ez se olcsó javítás.

Főtengely szimering ereszt :) , az egész motorteret szét kell kapni hozzá, kell célszerszám a főtengely rögzítéséhez a vezérműtengelyek pozicionálásához, kell célszerszám a hosszbordás szíjak felszereléséhez is, kell új főtengely szíjtárcsa csavar összeszereléskor soha nem szabad a használt megnyúlt csavart visszaszerelni bármit is mond a szerelö, de 3 méretben gyártották ezeket és még alvázszám alapján se lehet előre tudni melyik méret van benne, csak akkor tudod meg melyiket kell megrendelned, amikor kivette a szerelő azt ami benne volt.
Ja, a szimering csak egy ezres, a munkadíj meg a sokszorosa.
Ha ezeket mind megcsinálod akkor hol is vagy az 1M-hoz képest?Ezt remélhetőleg belekalkuláltad alkudozáskor :)
Ezek után még van egy rakás törött műanyag a kocsi rozsdás alján, amit alvázvédelemre kell vinni...plusz körbe volt fújva.Sok a gittelés alatta?Vagy csak egy sor festés ment rá?400 mikron fölött már nem csak esztétikai volt a sérülés.Oszlopok, küszöbök, nyúlványok is voltak fújva?Övfeszítő patron és az övek gyártási ideje stimmel a kocsi gyártási idejével?Oldalüvegek gyáriak?

Tudnék még kérdezni, mit érdemes megnézni, nem szabad elkapkodni a vásárlást, rengeteg eladó kocsi van.

A vezérműszíj csere pedig sehogy nem jön ki nekem miért volt 200 ezernél cserélve, 8 év vagy 160ezer km után kell cserélni de ugye nincs még 16 éves a kocsi hogy a 2. 8 év is eltelt volna.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2022 PROHARDVER Informatikai Kft.