Hirdetés

2020. október 20., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Graphics


Graphics
(Jómunkásember)

Ez ennyiért nem minőségi... Nekem nagyon drágának tűnik.

(#2) fornettisuti


fornettisuti
(addikt)

ennyiért bőven jobb alternatívák is vannak

Honor 20 - LG Gpad 8.3 - Huawei Watch GT - Xiaomi MiBand2

(#3) arn


arn
(nagyúr)

ez egy elektromos segedmotorkerekpar. mint ez:

[ Szerkesztve ]

facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

(#4) Graphics válasza arn (#3) üzenetére


Graphics
(Jómunkásember)

Remélem elolvastad a tesztet komment előtt :) ;]

"önálló hajtás és gázkar esetében pedig már segédmotoros kerékpárról beszélünk"

Amit betettél képet ugyanez , csak van hozzá körítés :)

[ Szerkesztve ]

(#5) .mf válasza fornettisuti (#2) üzenetére


.mf
(veterán)

Csak kíváncsiságból, hogy hol tart ma az e-bringás piac, tudnál párat mondani?

(#6) MaCS_70


MaCS_70
(nagyúr)

Az árához képest vicces minőségű járgány.

Egyébként csak az érdekesség kedvéért: kerékpáron a csengő a kötelező zajkeltő, csakis csengő.

MaCS

Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

(#7) Ximon


Ximon
(kezdő)


Ruha nélkül... :C

XXXX\/NOVA Meztelen Lány: Copam Bill., Kék deszka, kék RAM és kék VGA, Nidec Beta V, RaiD0 Death Note, Sintér táp, CD marcangoló, 8738. Neve: Elpida Nányá 11 éves de már nem szűz és céltudatos.

(#8) .mf válasza Ximon (#7) üzenetére


.mf
(veterán)

Éhes disznó makkal álmodik? ;]
Bal hóna alatt látni a top vonalát, a nadrág vége pedig kicsivel a térde fölött ér véget. De ja, ez a divat, feszülős cuccokba kiteszünk mindent közszemlére, aztán meg vagyunk sértődve, hogy megnézik ;]

(#9) Graphics válasza Ximon (#7) üzenetére


Graphics
(Jómunkásember)

Tényleg kezdő vagy ;]

(#10) darvinya


darvinya
(nagyúr)

Ezért kb. az eladónak kellene fizetni.

Made Robot by Robot −Xiaomi Poco F2 Pro Electric purple …színes az élet

(#11) Konyika válasza .mf (#5) üzenetére


Konyika
(senior tag)

A Neuzer-nek pl. 250 ezertől van jobb minőségű választéka :K .

(#12) .mf válasza Konyika (#11) üzenetére


.mf
(veterán)

Nem vagyok meggyőzve, ez 5 éve is még a gagyi kategóriában indulhatott volna csak, azt hittem azóta nagyobbat fejlődött a piac. Legolcsóbb trekking váz, merev acél villa, nóném v-fék, egy kivételével utólag rákókányolt elektromos hajtás...
Lehet, hogy maga a bringa rendesebb iparosmunka itt (jobb hegesztések), de attól még ez is bőven a gagyi szint.

(#13) mjani1172 válasza .mf (#12) üzenetére


mjani1172
(addikt)

Mi az ami már jónak számít?
Én a múltkor rákattintottam egy hirdetésre 3- milliós bringák voltak. :Y

(#14) .mf válasza mjani1172 (#13) üzenetére


.mf
(veterán)

Ha tudnám, hogy mi most a jó, nem kérdezném :) Az biztos, hogy az utólag ráeszkábált csomagtartóba bedobott akku az nem az, az már régen is kotlák házibarkács volt, nem, hogy gyártótól.
Jópár éve úgy hagytam ott a bringás dolgok figyelését, hogy az árak rohadtul el vannak szállva, inkább nem is idegelem magam vele, hajtom, ami van, és nem szarozok a párgramm-párszázgrammon, úgyis testmozgás, max jobb edzés. Reméltem, ahogy a kínaiak feljönnek, majd lejjebb mennek az árak. Erre voltam kíváncsi, hogy ez már megtörtént-e. Ezek szerint nem...

(#15) MaCS_70 válasza .mf (#12) üzenetére


MaCS_70
(nagyúr)

A szomszédom használ egy ilyen lesajnált, gagyi kategóriás jószágot. Utcai bicikli, gyárilag rászerkesztett rásegítéssel.

4-5 éve lehet meg neki (egyébként használtan vette) és tökéletesen elégedett vele.

Egyébként nagyon úgy látom, hogy a bicikliknél van egy olyan minőségi sáv, amelyik normál használatra már tökéletesen alkalmas, de az állítólagos profik mégis nagy lendülettel fikázzák.

MaCS

Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

(#16) .mf válasza MaCS_70 (#15) üzenetére


.mf
(veterán)

Házibarkácsnak lehet jó, és lájtos felhasználásra lehet megfelelő, de egy gyártótól azért mégis elegánsabb megoldást vár az ember. Ha bemennél egy autószalonba, és ott egy kockaladát mutogatnak neked, tetejére felspaniferezett benzinhordóval mint tank, arra mi mást mondanál, mint hogy "gagyi"?

(#17) MaCS_70 válasza .mf (#16) üzenetére


MaCS_70
(nagyúr)

Csakhogy nem erről van szó. Hidd el, ilyen Neuzer-féle megoldásokkal az olcsóbb, de nem ritkán a nem is olyan olcsó gépkocsikban is lehet találkozni. Nem is olyan ritkán.

A biciklissznobéria pedig sajnos elég komoly mértékű, ami szerintem sokakat riaszt el a kerékpározástól.

MaCS

Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

(#18) mjani1172 válasza MaCS_70 (#17) üzenetére


mjani1172
(addikt)

A sznobéria csak azt riasztja el aki maga is sznob.
Engem sosem érdekel hogy kinek milye van, ha ezzel foglalkozol akkor rég rossz.
A lényeg hogy neked jó legyen.

[ Szerkesztve ]

(#19) MaCS_70 válasza mjani1172 (#18) üzenetére


MaCS_70
(nagyúr)

Félreértesz. A net tele van olyan szakértői cikkekkel, amelyekből egy az egyben az jön le, hogy egy megvehető bicikli minimum több százezer forint, és állandóan szervizelni kell.

Amikor legutóbb vettem drótszamarat, pont a boltos-szervizes-kölcsönzős panaszkodott erre: hogy gyakran nem hiszik el neki, hogy adott áron jó biciklit tud adni, mert az interneten a profik megírták, hogy annyiért csak sz@r lehet...

MaCS

Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

(#20) Polarstar


Polarstar
(nagyúr)

A kínaiak igen jól tudják, hogy a Hype-ot meg kell lovagolni. Ez a gép is ott kapott gellert, hogy siettek a gyártással és ez láthatóan a minőség rovására ment.
Én nem venném meg.
De más igencsak tárt karokkal fogja megvenni. Nyílnak a bukszák, sercegnek a plasztikok sarkai. Pörög a biznisz és épülnek a gyárak továbbra is - kínában.
Ha ennyire kellenek a mopedek, akkor hol a bánatban van a néhai robogó király francia SOLEX???? Olyan klassz cuccai voltak és elkezdtek szépen villanybringákat is csinálni. Amik szintén jól néznek ki, nem olyan elcseszetten mutánsok mint ez a gnóm birigli.
Ezeket miért nem lehet kapni a magyar piacon?

[ Szerkesztve ]

Karóra és formatervező projekt + egy lebegő ThinkPad

(#21) MaCS_70 válasza Polarstar (#20) üzenetére


MaCS_70
(nagyúr)

A Solex szerintem egy kényszermegoldás volt (nem is működött, működik igazán flottul), én legalábbis már gyermekként is értetlenül bámultam rá. Az általa nyújtott szolgáltatásokhoz képest nagy, nehézkes, macerás. Akkor már inkább egy moped.

A pedelec viszont szerintem egy baromi nagy ötlet, sokan (én is) vevők lennének rá, ha nem lenne ilyen borzasztóan drága.

A villanyrobogóknak is látom létjogosultságát, a kicsikét és a nagyokét is. Nagyon sok ember életét könnyítenék meg, és nem mellesleg a nagyvárosokat is élhetőbbé tennék. Csak szintén elképesztően drágák.

MaCS

Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

(#22) Polarstar válasza MaCS_70 (#21) üzenetére


Polarstar
(nagyúr)

Érdekes amit mondasz. Itt pesten is van ételfutár ezzel motorizálva.
Odakint pedig a Solexnek hatalmas tábora van. És nem ilyen károgó kamuroller mint a mindenhová lebaszott bércucc a belvárosban.
Tagadhatatlan, hogy kint a 2-4ezer ejrósakat is meg tudják maguknak engedni az emberek, itthon a 400ezer már sok. Kivéve ha mondjuk mobil, mert az persze minden pénzt megér. :D

Karóra és formatervező projekt + egy lebegő ThinkPad

(#23) arn válasza MaCS_70 (#19) üzenetére


arn
(nagyúr)

Minel feljebb mesz arban, tobbet tud, alacsonyabb sulyban (bizonyos szint felett ezert fizetsz), es igen - ez versenytechnika, tobb torodest igenyel. Egy f1es autonak sem eppen olyan a szervizigenye, mint egy utcainak. Nem foglalkozol vele, csak hasznalod, tonkre megy. De torodest meg a hetkoznapi auto is igenyel (kopo alkatreszek, olajcsere, etc), bringaval sincs mashogy.

akik sokat bringaznak, sporteszkozt vesznek - ez ma europaban 2000-3000 eur kozotti arat jelent a tobbsegnel (de felhasznalasfuggo, egy ossztelos bringan joval tobb alkatresz van, ebikenal meg csak a hajtas vagy 1000-1500 eur). A hasonlo kategorias bringak az elmult 10 evben kb 2x arra dragultak.

facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

(#24) MaCS_70 válasza Polarstar (#22) üzenetére


MaCS_70
(nagyúr)

Jópofa koncepció a Solex, csak szerintem nem igazán széles kör számára. Megnézném villanyosban!

MaCS

Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

(#25) MaCS_70 válasza arn (#23) üzenetére


MaCS_70
(nagyúr)

Igen, az áremelkedés szemmel látható... :(

A nagy kérdés az ár-értéktartomány alakulása. A megbízható belépőszint van szerintem indokolatlanul magasra tolva.

Ez a bicajszerűség szerintem erre pont jó is lenne, ha:
- egyértelmű lenne, hogy szabályos (jelenleg nem az),
- látnánk benne a közepes megbízhatóságot,
- lenne rendes alkatrész- és szervizháttér.

MaCS

Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

(#26) Konyika válasza .mf (#12) üzenetére


Konyika
(senior tag)

Nem néztél szét eléggé :N . Ez például? Bafang motor, agyváltó vázba integrált akku. Szerintem ennyiért korrekt termék. Persze a nyomaték szenzoros gépek ennél jóval drágábbak de egy átlag biciklisnek teljesen jó lehet a pedálérzékelős is.

Egyébként a Neuzer évi 100 ezer bringát gyárt és fele nyugat európában végzi. Olyan xar nem lehet :D .

(#27) Polarstar válasza MaCS_70 (#25) üzenetére


Polarstar
(nagyúr)

Kedves jogalkotóink jól elvannak magas fizetésért hómofiszben is. Hogy feltételezhetjük, hogy ők nem dolgoznak, meg jogalkodgatnak? :D

[ Szerkesztve ]

Karóra és formatervező projekt + egy lebegő ThinkPad

(#28) .mf válasza Konyika (#26) üzenetére


.mf
(veterán)

:N Én szétnéztem, inkább neked kéne alaposabban olvasnod: azt írtam, hogy "egy kivételével utólag rákókányolt elektromos hajtás" - és ez pont az az egy, a Palermo férfi ill. női változata. A motor az első kerékben van, amit annyira nem komálok, az agyváltó pedig csak 3-sebességes, annál kisebbet nem is gyártanak, a kínálat leges-legalja.

Arn: "ez ma europaban 2000-3000 eur kozotti arat jelent a tobbsegnel (de felhasznalasfuggo, egy ossztelos bringan joval tobb alkatresz van, ebikenal meg csak a hajtas vagy 1000-1500 eur)"
Az a baj, hogy a gyártók az alapján áraznak, hogy a fizetési hajlandóságot meddig tudják feltornázni... Egyszerűen nevetségesnek tartom, hogy pl. egy enduro e-bike a maga pár alkatrészével majdnem annyiba vagy akár többe is kerül (1-3.5 M HUF), mint egy enduro versenymotor (2-4 M HUF) - pedig utóbbiban sokkal több alkatrész, tervezési-tesztelési munkaóra, finomabb megmunkálás (százados pontosság dugónál és hengernél), spéci anyag (titán hajtókarok, szelepek, króm-molibdén ötvözet váz, magnéziumötvözet blokkelemek, stb) és kézi összeszerelés, beállítás van. Abszurd. Ezért várom, hogy a kínaiak végre feljöjjenek, csináljanak egy kis konkurenciát és letörjék a pofátlanul magasra belőtt árakat. Pl. ott a Sur-ron Firefly, elektromos enduro smkp/mkp, Kínából 3000-3500 USD 5 kW-os motorral és 2 kWh-nyi Panasonic akkuval; vagy itthon 2 kW-ra lekorlátozva, smkp-ként forgalomba helyezve 1.5 M HUF, ami a legolcsóbb "nyugati" enduro e-bike-ok árkategóriája.

(#29) lomposfarkas


lomposfarkas
(tag)

Korát megelőző hibrid megoldás :)
[kép]

(#30) BiP


BiP
(nagyúr)

Jó volt olvasni a tesztet, sajnos a termék olyan, amilyen.
Ezt a spén szót soha nem hallottam még. Ma is tanultam valamit.

Valaki 2 mondatban le tudná írni, mi a különbség az e-bike és a pedelec között? Utóbbi max.300w, 25km/h, de az e-bike milyen kategória? Vagy általános fogalomként használjuk? A cikkből nem volt egyértelmű.

(#31) chey


chey
(csendes tag)
LOGOUT blog

Nekem az elektromos kerékpárokkal az a bajom, hogy 30-40-nel elsüvít mellettem a papa vagy mama, majdnem nekem jön. A kereszteződésben betol az autók közé, mert ő tud gyorsulni, míg én a két gyerekkel magam mögött nem. Úgy, hogy egyébként a 30 kg terhemmel együtt is a "normál" biciklisekkel együtt gyorsulok kb. 15 km/h-ig, szóval csak fél-1 perc türelemmel kellene lennie, és simán megelőzhetne. Ugyanezt látom azoknál is, akik kilőnek a lámpánál, mint állat, nem gondolnak senkire maguk körül. Nagyon ritkán látok olyan biciklist, aki gyorsan szeretne menni, de körültekintően előz, vigyáz a többiekre.

Értem, hogy ha mindenki kulturáltan használna ilyen kerékpárokat, akkor csökkenne a légszennyezés, de a jobbkézszabály, macisajt, stop be nem tartása mellett a gyors és jóül gyorsuló kerékpárok nagyon veszélyesek tudnak lenni.

(#32) chey


chey
(csendes tag)
LOGOUT blog

Az elektromos rolletől nekem halálfélelmem lenne, teljesen egyet értek azzal, hogy nem az úton lenne a helye.

(#33) Polarstar válasza lomposfarkas (#29) üzenetére


Polarstar
(nagyúr)

Ez a Solex. Nagyjából az 1950-es évektől velünk van.

Karóra és formatervező projekt + egy lebegő ThinkPad

(#34) arn válasza MaCS_70 (#25) üzenetére


arn
(nagyúr)

persze, van egy alapara mindennek... de megbizhatosag szempontjabol nem hinnem, hogy az also szintu modellekkel gond lenne. nehezebbek, es kevesbe mukodnek kifinomultan, es szelsoseges korulmenyek kozott megbizhatoan (mittomen tokig sarban, es fagyban), de mukodnek. ha 2000-3000 eur a kozepet jellemzo ar, ebbol mar erzekelheto, hogy az also kategoria sem lesz olcso.

sokaknak a kerekparrol vmi regi berogzulesuk van, kozben meg egyegy jobb alkatresz ararol beszelunk gyakran.

facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

(#35) arn válasza .mf (#28) üzenetére


arn
(nagyúr)

itt most azert az egyik beleposzinten gyartott szinten hasonlitod a masik felsobb kategoriahoz. lehet kinai bringat venni olcson - nem minden teruleten, mert nincs ra igeny, az emberek nem biznak benne - de a jonevu brandeknek mindenutt ara van. egy top enduro vmi nevesebb gyartotol gondolom nem ennyi.

a bringa persze sokkal egyszerubb, de a megmunkalas, felhasznalt anyagok ugyanaz a hightech, mint a motorsportban (nem az utcai motorokrol beszelek). szelcsatornaban tesztelik, a karbonvazakat kezzel ragasztjak gyakran, foleg egy sok darabos ossztelosnal sok munkaora. karbon, titan, specialis otvozetek hasznalata teljesen altalanos, keramiadugattyuk vannak pl a 30 euros fekekben is.

egy 10000 euros bringa az mar azt a szintet jelenti (es ez barkinek megvasarolhato), amivel a profi versenyzok mennek. sok gyarto azt a vazat adja el, amit a versenyzojenek tervez. itt a superbikeokkal kellene osszevetni arban, karbantartasigenyben stb... nem egyszeru utcai motorhoz / bringahoz viszonyitva ezeket.

facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

(#36) arn válasza chey (#31) üzenetére


arn
(nagyúr)

erre talaltak ki a 25kmh limitet a rasegitesnel.

facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

(#37) BiP válasza chey (#32) üzenetére


BiP
(nagyúr)

Múltkor az üllőin ment egy rolleres, kocsival 50-nel alig tudtam vele tartani a lépést.

(#38) Polarstar válasza BiP (#37) üzenetére


Polarstar
(nagyúr)

Már az is csoda, hogy két kézzel fogja a kormányt.
Lazán nézik a mobilt - nem az utat - jó nagy sebességgel, persze csak egy kézzel.

Karóra és formatervező projekt + egy lebegő ThinkPad

(#39) Bdanyy


Bdanyy
(addikt)

Ritkán rollereztem egy kézzel másodpercekig, de baromira instabil. Nem szoktam látni másokat sem, ellenben bicikliseket kéz nélkül igen, de szerintem még az is stabilabb :)

[ Szerkesztve ]

http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt

(#40) David75 válasza chey (#32) üzenetére


David75
(őstag)

Nekem egy nem elektromos, agyváltós, Cube Hyde pro biciklim van, amivel ezeket a 25kmh-ra lekorlátozott elektromos rollereket nevetve otthagyom, mégis mindenhol azt látom, hogy az emberek a rolleresbe kötnek bele. Egy karbonvázas országúti kerékpárral még gyorsabb lennék. A biciklis úton több helyet foglalok mint a rolleres, viszont ugyan akkora balesetet tudok okozni magamnak és másnak is. Akkor valaki mesélje már el nekem mi a baj rollerrel?

Itt Milton Keynes-ben most teszteli a Lime ezt a Roller sharing-et. Elektromos bicikli megosztás már régebb óta működik. Mint a roller mint a bicikli le van korlátozva 25kmh-ra, ehhez képest a rollerre be kell scannelned a minimum ideiglenes jogsidat. :F

[ Szerkesztve ]

Mate20 Pro, iPhone 12 pro|i5-6600k,MSI GTX1070| Galaxy Buds+

(#41) secretgarden


secretgarden
(tag)

Ilyent miért nem készítenek már tényleg, miért rekednek meg mindig koncepció fázisban?
Olyan biciklit amit esőben és lehet használni, és az is tudja használni akinek fáj a dereka-háta-nyaka a hagyományos bicikliktől. Simán el tudnék ilyeneket képzelni bérelhető biciklikként fővárosokban, megyeszékhelyeken, nagyobb városokban... Nálunk Angliában a sok eső miatt kifejezetten jó lenne valami ilyen, fenének sincs kedve bőrig ázni...

(#42) arn válasza David75 (#40) üzenetére


arn
(nagyúr)

10%os emelkedon is? :D

(#41) secretgarden
mert aki kicsit is bringazott komolyabban, az tudja, hogy ilyennel nem lehet tekerni. meg csak nem is biztonsagos (ha a tekeres elvezetetetol es a hatekonysagtol eltekintunk). ezen a bringan minimalis szelben is szarraazol.

[ Szerkesztve ]

facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

(#43) secretgarden válasza arn (#42) üzenetére


secretgarden
(tag)

Igen, ha oldalszél van akkor megázol. De ha nincs szél akkor akár jó is lehet. Vannak hasonló (csak tető nélküli) ún. recumbent biciklik, viszonylag sokszor látok is felénk (Anglia), egyszer próbáltam is egyet, szokást igényel, de abszolút használható és kényelmes. (Pár példa itt: https://www.google.com/search?q=recumbent+bike&rlz=1CAEAQE_enGB858&sxsrf=ALeKk03EnjHKFzc8pxVW6SBqeQk_MmT_gw:1601026996247&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjT_YurgoTsAhWeQUEAHScaDuwQ_AUoAnoECBYQBA&biw=1366&bih=665 ). Most egyébként egy ElliptiGo-ra fáj a fogam, valami szenzációs szerintem, csak nagyon drágák. ( https://www.elliptigo.co.uk/ )

(#44) Duracellm...


Duracellm...
(veterán)

Az ee-dobható e-bringa. :(

Érdekelné, hogy a leírásban van-e arra figyelmeztetés, hogy szakszervízzel/szerelővel helyeztessük üzembe?!

(#45) Polarstar válasza David75 (#40) üzenetére


Polarstar
(nagyúr)

Örülünk, hogy neked Milton Keynes-ben van e bájkod.
A hazai törvények továbbra is kurva kuszák, talán ott van némi fény az alagút végén.
Itt jó pár helyen a rollerek jóval gyorsabban is mennek (nem mehetnek, hanem mennek is!) mint 25 km/h.
Gondolom te teljesen másként közlekedsz, mint az itthoni emlegetett átlag.
Én kiegészíteném a te mondanivalódat azzal, hogy "nálunk"
Mert hogy mi nálunk nincs minden rendben! :R

Karóra és formatervező projekt + egy lebegő ThinkPad

(#46) secretgarden válasza Polarstar (#45) üzenetére


secretgarden
(tag)

Angliában sem minden egyértelmű. Például nekem van egy viszonylag nagyobb kerekű felnőtteknek szánt lábbal hajtós rollerem (ilyen: https://www.decathlon.co.uk/p/town-7-xl-adult-scooter-with-suspension-black/_/R-p-12329 ). A Highways Act of 1835, section 72 homályos, hogy hol is lehet ezt használni. Van aki úgy értelmezi hogy sem úton sem járdán. Más értelmezés szerint mindkettőn. Vagy csak egyiken de nem a másikon. Van aki szerint csak bicikliúton, ha nincs bicikliút akkor megszívta a user. Stb. Szerencsére a rendőrök nem nagyon foglalkoznak vele, mert maguk sem biztosak mi a szabály...

(#47) MaCS_70 válasza secretgarden (#41) üzenetére


MaCS_70
(nagyúr)

Ez a koncepció motoroknál a gyakorlatban fényesen bevált, lásd BMW C1. Akinek van, semmiért meg nem válna tőle.

Csak sajnos üzletileg nem, úgyhogy tudtommal jelenleg egyetlen kabinos robogót gyártanak, és az sem szilárd utascellás.

Tartok azonban attól, hogy egy ilyen kabinos bicikli autóárban menne.

MaCS

Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

(#48) MaCS_70 válasza BiP (#30) üzenetére


MaCS_70
(nagyúr)

Az E-Bike gyakorlatilag egy gyűjtőfogalom, az elektromos hajtással rendelkező kerékpárokra vonatkozik -- bár nem igazán éles a gyakorlati elhatárolása a villanyos motorkerékpároktól.

A pedelec egy szűkebb kategória. Ezek a kerékpárok ugyanis nem alkalmasak önálló villamos hajtásra, nem is lehet rajtuk gázkar. Lásd a tesztben.} Az bennük a számomra roppant szimpatikus okosság, hogy a villanymotor kizárólag a vezető által kifejtett pedálerőre tud rásegíteni. Ennek vannak különböző műszaki megoldásai, de a lényeg, hogy nem hajt önállóan, csak rásegít.

MaCS

Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

(#49) MaCS_70 válasza David75 (#40) üzenetére


MaCS_70
(nagyúr)

A rollerekkel nem utolsó sorban az a probléma, hogy sokszor gyakorlatlan emberek hajtanak eleve kisebb stabilitású eszközöket.

MaCS

Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

(#50) secretgarden válasza MaCS_70 (#49) üzenetére


secretgarden
(tag)

Az igaz. Nekem nagyon tetszik viszont, hogy egy olcsó, egyszerű, 4 kilós, két mozdulattal összecsukható, vállra akaszthatós eszköz, ami az ember gyalogló sebességéhez képest 2-2.5-szeres utazósebességet kínál. (Ha meg hajtja az ember gyorsabban, akkor kitűnő sporteszköz - legalább is úgy fel lehet vele hajkurászni a pulzust a 170 feletti tartományba hogy csak na :-))

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.