Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) LLKobe


LLKobe
veterán

És ez nem csak a Far Cry szériát jellemzi, hanem az összes UBI játékot :(
Nulla lélek, iparosmunka mind.

Through the darkness of future past, the magician longs to see one chance out between two worlds... Fire walk with me!

(#2) BoneDragon válasza LLKobe (#1) üzenetére


BoneDragon
veterán

Pontosan. Nembaj vegyék csak az ubi játékokat. 1 kaptafa hulladék az összes. :C

(#3) HELLAFLUSH


HELLAFLUSH
őstag

Nagyon szeretem a Far Cry-t, de ez nagyon gyenge eresztés lett ezek szerint. :(

(#4) modd3r


modd3r
őstag

True story... :(

(#5) Busterftw


Busterftw
veterán

Majd patch 1.6-nal ranezunk. :D

(#6) Televan74


Televan74
nagyúr

Nekem tetszik, bár lehet azért mert ez az első Far Cry amivel játszom. :DDD

Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

(#7) Grath válasza HELLAFLUSH (#3) üzenetére


Grath
HÁZIGAZDA

Attól függ, miért szeretted őket. Ha konkrétan az tetszett, amikor a hatalmas pályát bejárod, és megtisztítod az ikonoktól, az az AI-t leszámítva nem változott sokat.

(#8) syIex válasza Televan74 (#6) üzenetére


syIex
veterán

Nekem a 2 és a 4 a top. Azokat bátran ajánlom, az 5. résszel kb 20 percet játszottam annyira nem jött be és a ND is hasonló volt. A főgonosz miatt elő rendeltem a játékot és kb 2 óra után az AI-t látom én is, hogy tényleg nagyon buta viszont nekem a játék eddig bejön. :)

Me, I always tell the truth. Even when I lie!

(#9) rdt89


rdt89
addikt

Nekem 85%-ék ez a játék, én nagyon élvezem. Tetszik a táj amortizálhatósága, nyílván vannak bugok és hülyeségek, de az összképet nézve rengeteg lehetőség, tennivaló és megoldás van minden alkalomra. Igaz, hogy inkább egy Divison-Tom Clancy's keverék, nincs benne az a kihaltnak ható, szinte lakatlan sziget érzés, az az elhagyatott felleing mint a többi FC-be, itt sokkal sűrűbb a népesség. De összességébe 50 óra játék után én nem mondanám rossznak, nekem ez a legélvezetesebb az eddigi összes széria közül :)

(#10) Grath válasza rdt89 (#9) üzenetére


Grath
HÁZIGAZDA

Hogy érted, hogy tetszik a táj amortizálhatósága? Még a fadobozok közül sem lehet mindet szétlőni (tankkal), és a sátrakon sem lehet áthajtani (tankkal).

[ Szerkesztve ]

(#11) gbors


gbors
nagyúr

Köszönet a mai napomba adagolt jókedvért :)

miközben tőle öt méterre két véletlenszerűen megjelenő mongúz végez egy szakasznyi páncélozott katonával

Az már kevésbé vidám, hogy a Ubisoftnak hová sikerült lealjasítania ezt a szériát - csak sajnos ezen már senki nem lepődik meg, aki kicsit is képben van az AAA-piaccal.

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#12) snecy20


snecy20
veterán

Márt vártam hogy valaki ezeket megírja, szóról-szóra igaz minden a játék kapcsán. :(

Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.

(#13) rdt89 válasza Grath (#10) üzenetére


rdt89
addikt

Jó vannak érdekes logikai buktatói, mert az oszlopok se dőlnek ki, de vannak részet ahol leomli ka szikla, összedől a ház, a kerítés és a nagy bejárati ajtó kocsival áttörhető, a fák és a bokrok is semlegesíthetőek. Vegyes bazár sok helyen szinte minden rombolható, sok helyen meg vannak ilyen malőrök, hogy szinte semmi. De ahol lehet rombolni ott rengeteget ad hozzá az élményhez, mikor meglövöd az ellenfelet egy shotgun-al és a mögötte lévő láda/asztal/fa is szétmegy. :)

(#14) GreatL


GreatL
őstag

Megvettem, viszem is majd tovább ha ráérek... de simán igaz amit leírt a cikkben.

Intel Core i9-9900K víz | 32 GB | GBT RTX 3080 Ti Gaming OC | 48" LG C1 TV | Samsung(.hu) Galaxy S22+ 256 Vodával | Voda Samsung Galaxy A54 | Pocketbook Inkpad 3 Pro

(#15) ttt1 válasza rdt89 (#13) üzenetére


ttt1
őstag

Azt hiszem a Bad company első részében rombolható volt a környezet. Na ott gyakorlatilag mindent szét tudtál lőni, mindeg egyes házat stb. A 2. részében már "javították" a hibát. Talán még a story is egész jó volt úgy emlékszem..

[ Szerkesztve ]

(#16) Grath válasza rdt89 (#13) üzenetére


Grath
HÁZIGAZDA

Hát nem tudom, ezen a téren FEAR már 2005-ben nagyságrendekkel többet tudott szerintem. Nekem pont az tűnt fel, hogy pár "csalinak" lerakott tereptárgyon kívül minden statikus.

Melyik házak dőlnek össze, azt nem vettem észre? És az egy teleportálás után is ledőlve marad? Mert például a felégetett dohányföldek azonnal visszaregenerálódnak.

(#17) .LnB


.LnB
titán
LOGOUT blog

Uhh Grath, ismerve az ízlésedet, a tapasztalatodat, azért sajnállak, hogy ezt neked kellett tesztelni. :D
oriic lett volna erre a jó jelölt, de ő biztos nem ért rá a Halo teszt miatt. :D

ui: Alig várom már a Checkpoint-tot, ahol Stöki megkérdezi, hogy "Na és Grath mivel játszottál az elmúlt hónapban? És erre csak "néma csend, sírás, szipogás (és persze egérklikkelés) hallatszik..." majd.

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#18) bulikavagyok válasza rdt89 (#9) üzenetére


bulikavagyok
nagyúr

Ez a teszt most megint nagyon zolysra sikerült... ;] Nálam 7/10. Rosszul indított, de szerencsére nem hagytam abba... Sokat változott a véleményem, van pár dolog ami még játékban tart és az sem elképzelhetetlen, h végig fogom játszani valamikor.

snecy20: Szóról szóra? :F Hol jársz a játékban?

[ Szerkesztve ]

(#19) Grath válasza bulikavagyok (#18) üzenetére


Grath
HÁZIGAZDA

Ilyen sértést azért nem vártam volna.

Nagyon sokaknál a 7 pont a kis csalódást keltő játék. Nálam az 5 pont a valamiért átlagosnak tekinthető. Vagy azért, mert se íze, se bűze, vagy azért, mert a jó pontjait ellensúlyozza néhány ordító hiba. A Far Cry 6 nálam még ezt a szintet sem éri el, mert bár ordító hiba csőstül van benne, kifejezetten jól sikerült pontjai nem nagyon vannak. Vagy legalábbis nem olyanok, amit ugyanez a sorozat ne tudott volna már 5 éve is, sok esetben sokkal jobban.

De ha valakinek tetszik, hajrá. Teljesen elhiszem, hogy egy haverral dumálva koop-módban szórakoztat, és persze az is természetes, hogy ha valaki nem játszott az előző részek mindegyikével, azt nem zavarja a változások, előrelépések hiánya.

(#20) .LnB válasza snecy20 (#12) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

És akkor ennek fényében mi értelme van a többi tesztnek? Ami meg tök pozitív képet festett a játékról az első napokban?! A magyar ign.hu, és gamestar undorító mód tele volt két napig FC6 reklámokkal. Amire már tényleg nehéz azt mondani, hogy nem fizetett hirdetés, mert még a Gamestar fejléce is át volt grafikázva, valami YaraStar-ra.. Én se vagyok híve ennek az összeesküvés elméletnek, hogy bárki le lenne fizetve, de ez már elég nyilvánvaló volt.

Ez is egy tökéletes példa, hogy már aki jót akar magának, az csak a saját megérzésére hallgat. Vagy megvár ilyen, őszintébb teszteket. Első napokban, a vice.com-on volt egy "teszt" ahol az író leírta, hogy nem lesz teszt tőle, mert ő képtelen ezzel a játékkal játszani. :)

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#21) Fecogame


Fecogame
veterán

Nekem eddig a Far Cry New Dawn tetszett a legjobban, ha javítják a bugokat erre is ránézek :K

Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak

(#22) Grath válasza .LnB (#20) üzenetére


Grath
HÁZIGAZDA

A hirdetések száma meg a tesztek tartalma nem függ össze. A cikkíró jó eséllyel nem is tud arról, hogy milyen hirdetések vannak az oldalon, ahová ír. Én voltam az IGN főszerkesztője és írtam a GameStarnak is - nincsenek ilyen lefizetések. Mondom ezt úgy is, hogy ezek szerint teljesen eltérő a véleményem a Far Cry 6-ról, mint nekik (nem olvastam, mit írtak).

(#23) .LnB válasza Grath (#22) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Nem kimondottan erre értettem. Hanem volt egy, vagy két nap, amikor a hírek között is csak FC6 hírek voltak egymás után. De ilyen direkt random generáltak, már a cím alapján is semmiről szóltak. És ha már napokig csak ez megy az említett oldalakon, akkor elég meglepő lenne ha egy teljesen negatív hangvételű teszt kerülne ki oda.

És most direkt megnéztem a GS tesztjét. Konkrétan az Ubisoft legjobb játékának nevezik. Nagybetűvel kiemelve. Szóval azért érted Grath... (Megnéztem volna, ha mondjuk Mazur írja a tesztet. :D) Persze, nincs lefizetve. Nem azt mondom, hogy oda mennek, aztán a kezükbe nyomnak pénzt. De valami féle ráhatás csak volt nem?! (Nem kell válaszolnod, ismerőseid tudom).

Ez olyan, mint amikor "csoda streamereket" kiutaztatnak egy stúdióhoz, hogy exkluzív kipróbáljanak egy játékot, idő előtt. Nem kell fizetni nekik, nem kell kérni őket, de már a gesztus miatt se fog olyan rosszat mondani az adott játékra. Meg csak ott van a fejekben, hogy ha most rosszat szól, legközelebb nem hívják meg.
Ilyen egyszerű dolgokkal, simán manipulálják őket.

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#24) pandras83


pandras83
senior tag

Pedig milyen jó lenne már egy "komoly" Far Cry...Majomkodó félcelebek és erőltetett poénok nélkül, több nehézségi fokozattal, több realizmussal, jobb enemy és npc AI-val. Talán az FC2 volt az utolsó, ami megpróbálta ezt, bár ott is voltak gondok, de azt nagyon élveztem.

Itt a 6. részben ki lehet kapcsolni HUD elemeket? Enemy életerőcsík, damage direction, tagging off... stb? Talán ez segítene valamennyire. A szintén bugyuta Wildlandset is akkor kezdtem el élvezni, amikor lecsupaszítottam a HUD-ot.

Cyberfuck Patchrunner

(#25) proci985


proci985
MODERÁTOR

igazabol ez a Far Cry szeria Just Cause 2je, 10 evvel kesobb. mechanikailag kb ennek a kettonek a kevereke, az AI szinten.

a dinamikus LoD es a zonazas kicsit bugos, a gyakorlatban viszont ez eleg orult spawn hibakat okoz, meg azt, hogy a texturak egy resze neha ugral a tueles es a Far Cry 2 szintje kozott.

explicit eroszak vissza lett egyebkent fogva a szeriahoz kepest, bar ilyen teljesen random hiperveres jelenetek vannak. nemiseg mutatasat teljesen kilottek (Far Cry 3, valaki?), drogfogyasztast illetve "spiritualis utazast" (Far Cry 3 es 4) szinten. a sztori amiatt nem hangsulyos, mert igazabol Castillo kivetelevel senki nem kap eleg kepernyo idot, hogy barminemu dimenziorol lehessen beszelni barki eseteben. amilyen jol epitkezett a Far Cry 4 sztorimeselesben, ez annyira gyenge. a humor hullamzik, az a jol felepitett abszurd ami a negyedik reszre volt jellemzo (pl a Combat couture szal vagy a crab rangoon) itt eltunt par kiveteltol eltekintve. Cserebe nincs Hurk sem.

bonuszkent ennek mar csak [SP]1+1[/SP] lezarasa van, nem meri meglepni amit a 2-3-4, [SP]avagy hogy a forradalom vegul mindig felfalja sajat gyerekeit. [/SP]kar, mert ezzel melyseget veszt.

ha jol hangzik a Just Cause 2 (3) csak Far Cry New Dawn mechanikaval, akkor jol fogsz szorakozni. ha nem, keruld. marmint szo szerint a terkepet nezve egy ponton elgondolkodtam, hogy akkor ez itt most a legujabb Just Cause, csak elsonezetbol. a fohos spanyolja pedig erre csak raerositett. meg a hawai inges segitotars is stimmelt, meg a humor is.

viszont a Cyberpunk2077hoz hasonlitva kb minden elemeben gyenge: gyenge a fizika, gyengebb a gunplay (!), osszehasonlithatatlanul gyengebb a tortenetvezetes, gyengebb a kidolgozasa (olvashatatlanok az iratok a falon!). bugossag tekinteteben jobb a helyzet, mint a korabbi Far Cryoknal megjeleneskor, de igazabol ez itt meg mindig egy X a Cyberpunkkal.

egyebkent persze jo moka meg elvezetes a felreertesek elkerulese vegett.

[ Szerkesztve ]

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#26) bulikavagyok válasza Grath (#19) üzenetére


bulikavagyok
nagyúr

Ne vedd személyes sértésnek, pls! Nem téged hasonlítottak Zolyhoz, hanem a teszted hangvételét az ő régebbi tesztjeinek hangvételéhez. Nem is olyan régen volt neki egy amolyan "a sz*r is ízetlen" időszaka, akkoriban volt jellemző a tesztjeire a negatívumok ilyen mértékű kiemelése/felnagyítása.
Egy dologban szerintem biztosan tévedsz: ez a játék nem bugosabb mint a CP 2077 volt megjelöléskor. A többi amivel nem értek egyet szubjektív, szval kár lenne róluk vitát nyitni.

[ Szerkesztve ]

(#27) Szabi® válasza Fecogame (#21) üzenetére


Szabi®
addikt

Nekem a 3 és a Primal volt a favorit, bár az első rész eleje is nagyon tetszett, amíg nem jöttek azok a lények.

(#28) #28047104


#28047104
törölt tag

40 ? Ne vicceljünk már, ez egy teljesen korrekt jàték.

(#29) ddekany


ddekany
veterán

Egy ilyen cégnél, ami okádja ki az efféle ipari termékeket, nincs még egy újrahasználható FPS AI modul? Ha van, akkor hogyan tudnak ebben visszafelé fejlődni?

(#30) Grath válasza ddekany (#29) üzenetére


Grath
HÁZIGAZDA

Nyitott világra, főleg potenciálisan két játékosra is felkészített, eltérő fegyvereket és járműveket használni képes, netán taktikázó, csapatban dolgozó, realisztikusan kommunikáló AI-t írni pokoli komplex és nehéz dolog lehet, erre nincs modul.

Ettől függetlenül persze gyengébb és több hibával rendelkező lett az itteni megoldás, mint bármelyik más AAA játékban az utóbbi években.

(#31) Shadowguard


Shadowguard
senior tag

Igen, a Far Cry 6 bugosabb, mint a Cyberpunk.

Pont a Far Cry 6 megjelenése miatt hagytam félbe a Cyberbugot, szóval ezt első kézből tudom cáfolni.
Csak a teljesség igénye nélkül az általam észlelt hibák az 1.3.1-es változatból:
- Időarányosan többször fagyott ki a CP2077, viszont a Far Crynál még az okot is megtaláltam
- Az ellenfelek rendre belesüllyednek a padlóba
- A járművek kanyarodás közben már többször belesüllyedtek az aszfaltba ahol fel is robbannak
- A párbeszédek és random ikonok (például mikor lopakodásból gyorshekkelek és elkezdenek felderíteni) rendszeresen ottragadnak a képernyőn
- Cserébe van, hogy a gyorshack menü eltűnik harcban
- Sikerült többször is kiesnem a pályáról
- A megjelenéskor is meglévő T-pózban sikló emberek, random lebegő tárgyak, felvehetetlen lootok még mindig megvannak

FC6-ban két fagyásom, egy nem spawnoló questcél, amit a reload megoldott és egy (lehet a sztori miatt) később megjelenő checkpoint. Meg pár grafikai bug, például a fővárosban a főtéren úszkáló hal. Csak az a különbség, hogy az egyik játék cirka 10 hónapja, a másik meg egy hete jött ki.

Az egyetlen ami zavaró az ellenfelek spawnolása, néha tényleg szemmel látható, ahogy bedobálja őket a játék. Bár itt legalább nem változik meg a kinézetük a egy fél percre hátat fordítok, mint a nem bugosabb Cyberpunkban.

(#32) Grath válasza Shadowguard (#31) üzenetére


Grath
HÁZIGAZDA

-A civil forgalom katasztrofális állapotban van, lezuhannak, ütköznek, elütnek mindenkit.
-Az AI-bugok szinte minden csatában feltűnnek, az ésszerűtlenül viselkedő katonáktól a beragadó, lefagyó karakterekig.
-Az állat teleportálás vagy repülés után sokszor eltűnik.
-A falubeli külső nézet néha megmarad kint is.
-Ahogy írtam, egyszer a térképnavigáló kurzor napokig látszott a képernyőn.
-A párbeszédek néha megismétlődnek.
-Többször találkoztam falon belül levő, csak a kutatógránáttal megpillantható ellenfelekkel, akik lényegében kiszorultak a pálya játszható részéből.

A T-pózoló karakterek tényleg hiányoznak innen, és ez a játék legalább jól fut konzolon - de a karakterek pocsék leprogramozása szerintem áthatóbb gondokat szül.

A teleportáló ellenfelek nem bugok sem itt, sem a Cyberpunkban, azok jobb megoldás híján így, igénytelenül megoldott designdöntések.

(#33) ddekany válasza Grath (#30) üzenetére


ddekany
veterán

Én itt visszalépésre mondtam, hogy hogyan lehet. Tucatszámra dobtak ki már ilyen játékokat, ami AI szempontjából lényegében ugyan ez. Mert ha csak az állatokat reagálja le rosszul, vagy egyéb dolgot ami itt speciális, akkor még érteném. Vagy esetleg a korábbiak sem voltak jobbak, csak az igények nőnek.

(#34) Shadowguard válasza Grath (#32) üzenetére


Shadowguard
senior tag

Csak tippelek a kurzoros szövegrészből, hogy konzolon készült a teszt, lehet az a változat bugosabb, másik topicban is hoztak fel olyan bugra példát, amivel én 56 óra alatt nem találkoztam eddig.
- Civil forgalom nálam a lovakkal nem tud mit kezdeni, azt többször is látványosan elütik és gond nélkül tovább hajtanak, de lezuhanni még nem láttam egyet sem. Esetleg a checkpoint és a hülye katonák esete meg ide tehető
- AI bugokkal csak nagyon ritkán találkoztam. Rám még nem rohant kispisztollyal mesterlövész. Olyan volt talán kétszer, hogy a rakétavetős a saját társát lőtte hátba. Viszont buktam már riadó nélküli bázisfoglalást, mert hullát találva rögtön szaladtak riadóztatni.

(#35) Grath válasza Shadowguard (#34) üzenetére


Grath
HÁZIGAZDA

Xboxon teszteltem, a mesterlövész 10 esetből legalább hétszer lemászik a kis tornyából, ha valami akció van. (Egyébként a tornyok kétharmada mindig üres - gondolom eredetileg azt sem így tervezték...)

Most bele is írtam a platformot a teszt végére, köszi, hogy szóltál.

[ Szerkesztve ]

(#36) #28047104


#28047104
törölt tag

Series X-en játszom, jó pár órám van benne és bug eddig nem volt. Grafikailag szépen fejlődött a játék, ahogy hangok terén is. A helyszín választás remek. Igazi könnyed szórakozás az egész játék. Simán 8 pont.

A Cyberpunk ehhez képest egy bughalom.

(#37) Shadowguard válasza Grath (#35) üzenetére


Shadowguard
senior tag

Nincs mit :)

Fura, lehet tényleg különbség van akkor a platformok között. Én mesterlövésznél konkrétan emlékszek olyan esetre, amikor nem hogy odajött volna, de rendre elbújt a fedezék mögé és amikor odaértem hozzá ledobott egy füstgránátot és elszökött.
Az meg nem baj, hogy üresek a tornyok, elég sokan vannak így is :D

(#38) oriic válasza .LnB (#17) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

"oriic lett volna erre a jó jelölt, de ő biztos nem ért rá a Halo teszt miatt. :D"

oriic a Back 4 Blood végigjátszással szenved (miközben lassan egy hete atom beteg vagyok), eddig az se ér nálam 5/10-nél többet, másnak meg kváz majdnem év játéka... ;]

Live-Die-Respawn

(#39) .LnB válasza oriic (#38) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

A cukormentes chernobyl teszt meg még mindig sehol... :U ;]
Jobbulást. ;)

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#40) oriic válasza .LnB (#39) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Arról ne is beszéljünk inkább. :D (Big thx amúgy)

Live-Die-Respawn

(#41) S e t h


S e t h
nagyúr

Ha a bugokat veszem kiindulási alapnak, akkor a fentiek szerint a
- Cyberpunk 3 pontos,
- AC Valhalla 2 pontos, a
- GR Breakpoint meg amúgy csak simán 1 pontos.
Nem is tudtam, hogy Zoly is publikál már itt álnéven. :DDD

This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

(#42) syIex válasza S e t h (#41) üzenetére


syIex
veterán

És akkor az AC: Unity mennyi pont lett volna anno? :DDD

Me, I always tell the truth. Even when I lie!

(#43) S e t h válasza syIex (#42) üzenetére


S e t h
nagyúr

Az érintett Ubisoft szekció vezetőjének szeppukuját vonta volna maga után, ha Grath teszteli. :)

This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

(#44) Grath válasza S e t h (#41) üzenetére


Grath
HÁZIGAZDA

Most félretéve minden mást, amit írtál, szerinted az a jó, ha egy borzalmasan bugos játék magas pontszámokat kap, mert mondjuk szép a grafikája?

(#45) Plazmacucci


Plazmacucci
félisten

Az igen, egy teszt amivel egyetértek. Cool :R

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#46) S e t h válasza Grath (#44) üzenetére


S e t h
nagyúr

Nálam eddig két bug volt, ami elérte az ingerküszöbömet.

Ejtőernyőzés közben fagyott a game, újra kellett indítanom, aztán amikor betöltött kb 20 méterre voltam a talajtól(azért megúsztam 😃, viszont meglepett, hogy innen tudtam folytatni, nincs korábbi checkpointos kezdés)

A párduc elakadt egy táblában, próbálta átugrani, de nem sikerült neki.

És ennyi.

De maximálisan elfogadom, ha vki azért értékel negatívan egy játékot, mert egy bughalmaz.
Amikor egy játékban 4 hónapig nem tudok játszani egy bug miatt és ennyi idő kellett, hogy kijavítsák az már inkább zavar, egy rángatozó párduc, vagy egy általam kényszeredetten megmagyarázott ki nem nyíló ernyő nem annyira.

Egy dolog zavar csak igazán, túl könnyű, de a karibi hangulata még így is többet nyújt, mint amennyire képes volt pl. a cp.

A grafikát meg annyi helyen lehúzták, szóval nem hiszem, hogy ezért kapott volna többletpontokat.

[ Szerkesztve ]

This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

(#47) Grath válasza S e t h (#46) üzenetére


Grath
HÁZIGAZDA

Teljesen megértem, amit írtál, de nálam és még két ismerősömnél az AI lényegében tönkretette a játékélményt. Gyakorlatilag nem lehetett menni az úton egy kilométert, hogy ne láss valami ostoba közlekedési balesetet, harcban pedig észerűtlenül, ostobán viselkedik lényegében minden ellenfél. Az első bekezdésben, meg a később az AI-nál írtak tényleg mind megtörtént események voltak. Lehet, hogy csak XSX-en viselkedik így a játék (őszintén szólva ezt azért kétlem), de hát én arra kaptam kódot a kiadótól, hogy azt teszteljem, szóval ezt is reprezentatívnak gondolták.

De még ha az AI legalább közepes lenne, akkor sem hiszem, hogy különösebben izgalmas lenne a harc, mert a különböző bázisokon és minden más mellékküldetésben rendkívül kevés ellenfél van. Tudom persze, hogy sokaknak nem kenyere a nehéz mód meg a szenvedés, és én sem azt várom el (opcionálisan már nem bánnám) - de azt, hogy egy légelhárító állomást egy, azaz egy katona véd, és ő is elszalad, mert a bázis közelében összeütközött két teherautó, és azért minden katona elkezdte lőni a közelben mászkáló civilt, mintha ő tehetne valamiről, az gáz. És ez legalább háromszor így történt meg.

[ Szerkesztve ]

(#48) ttt1


ttt1
őstag

Én is játszottam vagy 50 órát CP-al. Nekem az idő alatt nem fagyott ki és 1x láttam talán T-s emberkét (az alap verzióban 1x sem és ahogy jöttek a patchek úgy jött az elő). Én 1.0.6-s patchel nyomtam sokáig, nem volt elakadó story mission lelassulás stb. 5700-as vgaval ment szal nem a legújabb az sem. Tudom én vagyok a kisebbség de sosem értettem mi ez a szörnyülködés a bugokról. 1.3-ast nem tettem fel megmondom őszintén, mert bajon nem volt vele.

[ Szerkesztve ]

(#49) S e t h válasza Grath (#47) üzenetére


S e t h
nagyúr

Én számtalanszor láttam égő autókat az úton, vagy mellette, volt amelyik fel is volt borulva és mellette ádáz tűzharcot vívtak a gerillák és a hunta katonái, viszont ezek pont hogy élővé tették nekem a játékot és még nagyon nem is kellett gondolkodnom, hogy mi történhetett, mondjuk pl. a gerillák lecsaptak a katonák dzsippjére.

Olyan ostoba járműkezelést, baleseteket én nem láttam az AI meg olyan amilyen.
Nem azt mondom, hogy hiányoltam volna egy összehasonlítást a tesztedből, hogy melyik játék az amit standartként kéne alapnak tekinteni ow játékok esetében és ehhez képest mire is képes a FC 6, de én az ellenfelet ugyanolyan cannonfoddernek tartom mint általában az ow játékoknál, itt sincs nagyon máshogy, mint ahogyan ezt megelőzően sem.

Számomra a hátizsákok léte, használata kicsit too much, viszont a játék közepe felé volt olyan légvédelmi ágyú, ahol 8 enemy volt és muszáj volt a hátizsákhoz folyamodnom, utána meg jött egy helikopter és egy dzsipp, viszont ezzel együtt is azt mondom, hogy nagyon könnyű a játék, még a boss fightoknak sincs súlya.

Én azért is fogadom el, amit írsz, mert ennyit tesz, hogy más ingerek érnek bennünket, neked egy bughalmaz a játék, én meg simán meglepődtem, mert a korábbi Ubisoft produktumok után el sem hittem, hogy ez is az. Arról nem beszélve, hogy a Farc Cry 4 és pláne az 5 sem hagyott mély nyomot, itt meg azért a hangulatot azért hellyel- közel sikerült megteremteniük, viszont nálad ez kevés volt a sok bug mellett, én meg ugyanolyan értetlenkedéssel nézem, ha vki szinte bugmentes Cyberpunkról ír.
Nehéz a tapasztalatokon felülemelkednünk, nálam ezért is gyenge a CP, nálad meg az FC.

[ Szerkesztve ]

This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

(#50) rdt89 válasza Grath (#16) üzenetére


rdt89
addikt

Én nem mondtam, hogy a legjobb és, hogy más játékban nincs hasonló vagy jobb, csak ,hogy az előző FC-khez képest itt kicsit jobb és több a rombolhatóság. Dehogy marad, ami összeomlott, kidölt, megsemmisült az a textúra egyből el is tűnik, majd ha elfordulsz és vissza, akkor regenerálódik.

ttt1:
A BF-ek voltak ilyen téren mindig az etalonok úgy emlékszek, nem tudom lehet a 4ik részben a tank elől bemenekültem egy hatalmas lakóépületbe, az meg rámborította az egészet. :)

bulikavagyok:
Szerintem is kicsit méltatlanul sok savat kap, van a "befutottak a Far Cry 6 értékelések" topik, ott szó szerint keresztre van feszítve szegény, pedig azért szerintem vállalható játék és elég sok minden van benne, valamit eléggé sok tennivaló. Nekem a környezet, az atmoszféra, a hangok, a fák között átszűrődő napfény, a napfelkelte, az állatok és az élő-lélegző környezet nem engedi, hogy azt mondja a játékra, hogy szar. :)

Témától függetlenül:
A CP2077 szerintem marha jó játék, nekem a top 10-be simán benne van, de attól még a mai napig több benne a bug mint az FC 6-ba. :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.