Hirdetés

2024. március 19., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) nero1


nero1
csendes tag

Szia Csabi! Irigykedve olvasom az úti beszámolót, remélem jövőre nekem is sikerül elmennem, persze csak ha ismét mész, mert egyedül én biztos nem indulnék neki Erdélynek. A cikk nagyon jó, remélem a jövő éviben én is szerepelhetek! :C

(#2) cool13


cool13
őstag

80-as években én Bulgáriába mentem ETZ-vel gond nélkül. Micsoda élmény volt.

(#3) User64476


User64476
őstag

Nem vagytok semmik, gratula!!

(#4) Breeze


Breeze
aktív tag

Nagyon komoly volt az egész!Nagyon jól írtad le, mikor olvassa az ember, mintha ott lenne annyira átjön az egész történet.Tökéeltes beszámoló! Grat nektek! :C

[ Szerkesztve ]

(#5) Fr@nkieWilde


Fr@nkieWilde
senior tag

Tavaly is elolvastam, most is elfogom meló után.
Nagyon bejött tavaly is az iromány, szerintem kezdésnek azt fogom elolvasni, aztán jöhet a 2. rész. :)
Milyen jó helyek vannak Erdélyben. Nagyon tetszik az egész atmoszférája.

Gratulálok Nektek!

Nekem pár kép nem jelenik meg, lehet csak nálam van gond?

Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!

(#6) kelly416


kelly416
veterán

Ismét jót kirándultál, ismét gratulálok! Nagyon szép helyeket jártál be, és nagyon nagy szerencséd volt, hogy a legvégén adta meg magát a motorod. Örömmel olvasom, hogy rendben van azóta, hajrá-hajrá!

(#7) vandor01


vandor01
őstag

jo kis tura.... megint gratula!
en is megjartam a turaimat 1989ben: TS-250/1-el ETZ blokkal beepitve:
Budapest-Drezda (650km)
Drezda-Berlin (200km)
Berlin-Rostock-Rugen szigete (250km)
na es vissza

Majd 1990 ben kb 10x :DDD
Budapest-Krakko (400km)
vagy
Budapest-Lodz (750km)

Jo parszor a turat hetent 1x... jo piiizert alkoholt csempesztem az MZ-vel
2x25/30 uveg egy/egy oldalon oldalcsomin borondben + sator halozsak!
lengyelektol vettem a Jugoszlav tiszta szeszt a posti piacon
es lengyeleknek adtam el piacon Krakko vagy haznal Lodz!
1kor akkor 1havi fizu profit! 7-9e ft! 25 eve!!!
kisebb problemak voltak de hozott es vitt az MZ :C
:DDD :DDD :DDD

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#8) Fuvaros


Fuvaros
senior tag

a mai motorosok már nem olyan edzettek mint a régiek..én akárhányszor a Szent-Anna tónál jártam, mindig fürödtem. Sőt még 3 éve ott is sátoroztam a dombon a fák alatt...medve ide vagy oda

Nem fuvaros, ez csak megtévesztés...

(#9) perge666


perge666
veterán

Bár nekem is lenne jogsim nagyobb motorra,de sajnos csak egy robogóm és egy simsonom van,azzal meg ilyen nagy utakra esetleg álmomba mehetek. :(

Látom sajnos a 251-es se bírta ki,de gratulálok jó írás lett nagyon. :C

(#10) Fuvaros válasza perge666 (#9) üzenetére


Fuvaros
senior tag

250es Mz-vel 2x voltam a Fekete-tengernél, soha semmi baja nem volt. Bejártam vele többször Erdélyt, sokkal jobban bírta, mint én. De Simsonnal nem ajánlanám....az kis utakra való. Az Mz egyetlen kis hátránya, a könnyű eleje, pláne 2 utassal és csomagokkal, de megfelelő vezetéssel korrigálható e hiba. Inkább probléma, hogy manapság iszonyú tempot hajtanak a székelyek az utakon, bár balesetet alíg láttam, míg itthon rengeteget.

Nem fuvaros, ez csak megtévesztés...

(#11) speed471


speed471
aktív tag

A sóbarlang tetszik nagyon! Mondjuk én nem biztos nekiálnék motorral.. Köszönön a cikket! :)

Két lépés közt születik a megoldás. "Okos az, aki csak a felét hiszi el annak, amit hall. Zseni az, aki tudja is, hogy melyik felét."

(#12) Freiherr válasza speed471 (#11) üzenetére


Freiherr
őstag

Van közelebb is, Lengyelországban Krakkó mellett Wieliczka.

XXX

(#13) vlevi válasza Freiherr (#12) üzenetére


vlevi
nagyúr

Woltam wieliczkában, hatalmas hely. Mármint méterben.

(#14) Francia91 válasza Fr@nkieWilde (#5) üzenetére


Francia91
veterán

Megnéztem telefonról, mobil és teljes nézetben is, valamint laptopról, minden esetben bejön minden kép

(#6) kelly416

Az a fránya karburálás... :( . 2T-nél művészet...
Sebaj, ha a statisztikát vesszük, jövőre már átjutok a határon :D

Mondjuk jövőre nincs betervezve Erdély munkahelyváltás és költözés miatt, esetleg egy 3 napos Tátra túrára megyek el az MZ-sekkel

[ Szerkesztve ]

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#15) speed471 válasza Freiherr (#12) üzenetére


speed471
aktív tag

Köszönöm, jövőre lehet meglesem! :)

Két lépés közt születik a megoldás. "Okos az, aki csak a felét hiszi el annak, amit hall. Zseni az, aki tudja is, hogy melyik felét."

(#16) forandor válasza perge666 (#9) üzenetére


forandor
tag

Ilyen nagyra nem is, de kisebbekre simán :)
Am. jó volt olvasni!

(#17) ,


,
addikt

Gratula, jó cikk, szép képek!

(#18) perge666 válasza forandor (#16) üzenetére


perge666
veterán

Nyáron van hogy munkán kívül elmegyünk 2-3-an 50-60km-es távokra természetesen nem egyhuzamban. :)

Fuvaros : Szivem se lenne hozzá hogy a drága jó motoromat ilyennek tegyem ki!

[ Szerkesztve ]

(#19) speed471 válasza perge666 (#18) üzenetére


speed471
aktív tag

Pedig ezek a gépek azért vannak hogy nyúzzák őket :)

Két lépés közt születik a megoldás. "Okos az, aki csak a felét hiszi el annak, amit hall. Zseni az, aki tudja is, hogy melyik felét."

(#20) perge666 válasza speed471 (#19) üzenetére


perge666
veterán

Sokan azt hiszik,nem becsülik meg és csodálkoznak hogy folyton rossz.
Utána meg megy a szapulás hogy sz*rok ezek a keleti motorok meg öregek, eljárt felettük az idő....... Pedig szerintem nem így van!

(#21) speed471 válasza perge666 (#20) üzenetére


speed471
aktív tag

Megmondom őszintén hogy nálam egy adott "műszaki termék" tovább él mint bárki másnál a környezetemben!
Meg kell becsülni és vigyázni kell rá. :)

Viszont a modernebb eszközöket többre tartom, és ez maradjon szubjektív! Nem azért veszek valamit hogy sajnáljam, akkor inkább nem kell :))

Ellenben utálom a elcseszett elektronikákat, amik vagy beáznak, vagy melegednek mert zártak, és nem javíthatóak.

Nekem modern eszközeim vanak, meg vagyuk velük elégedve. És igen van jobb a keletinél ;) :P

Két lépés közt születik a megoldás. "Okos az, aki csak a felét hiszi el annak, amit hall. Zseni az, aki tudja is, hogy melyik felét."

(#22) perge666 válasza speed471 (#21) üzenetére


perge666
veterán

Ámen. :R

(#23) speed471 válasza perge666 (#22) üzenetére


speed471
aktív tag

:) :R

Két lépés közt születik a megoldás. "Okos az, aki csak a felét hiszi el annak, amit hall. Zseni az, aki tudja is, hogy melyik felét."

(#24) frem1790


frem1790
tag

Gyönyörű út volt, gratulálok! Kár, hogy a végén megadta magát a technika, de ahogy a képeket elnézem megérte még így is! Irigyellek, én csak drótszamáron gurulok :)
Jó egészséget, erőt és kitartást a következő túrához!!!!

Valóság nincs, te nem létezel, az élet csak álom, ne ébredj fel - Udvari Zenemágus ( :L topic)

(#25) Sandro-73 válasza frem1790 (#24) üzenetére


Sandro-73
csendes tag

Szuper leírás!
Ha lesz olyan állapotban a motorom jövőre , akkor lehet én is beszállnék a buliba!
Kis 250-es cruiserem van , az is csak kibírja ezt a távot! :D
Régebben autóval voltam Erdélyben , azóta szinte mindig vissza vágyom , de motorral, de egyedül sose akartam volna nekivágni a túrának!
Jó mocival voltatok!
1994-ben nekem is volt 250/1-es Mz motorom, azon egyedül a feszszabályzó adta be az uncsit, azt mikor berágtam rá, kicseréltem a gyári Mz 6 voltost 6voltos Trabantéra, onnantól megszünt a gond, volt töltés is és nem is sült be többet! Vagyis a trabiért picit jobban össze tették a németek!
Azzal az Mz-vel bátran neki mertem volna állni Erdélynek egyhuzamban, de a mostani "kinai" cruisert nem tartom annyira megbízhatónak mit az Mz volt annak idején!

(#26) Infomaker válasza perge666 (#20) üzenetére


Infomaker
tag

Pedig a keleti motorok szarok. A maiakhoz legalabbis mindenkeppen. Volt etz-m sok evig megis igy mondom. Vegyel kepzeletben egy vadiuj 251est es mondjuk egy vadiuj Suzuki Gs500-at es indulj el mindkettovel. Cserelj olajat amikor kell, stb. Szerinted melyik romlik el hamarabb statisztikailag?

(#27) Francia91 válasza perge666 (#20) üzenetére


Francia91
veterán

Szerintem is megbízható gépek, ha rendes gazdája van
Fuvaros pl idén Lappföldön járt az MZ-vel, tavaly pedig Izlandot járta meg

Valamint amint a cikk végén írtam, karburálási problémák vezettek nekem is az út végéhez, nem figyeltem oda a jelekre. Tavaly pedig elektromos hiba, ha azt is ellenőrzöm előtte, akkor tavaly sem állok meg hazafele

[ Szerkesztve ]

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#28) Pitralon


Pitralon
tag

Üdv!

Nagy kalandorok vagytok! Valahol még irigyellek is benneteket. Én Az első "csepptankos 125"-ös ETZ met a Kispesti Centrumban vettem annó 21 900 forintért, akkoriban a 251-es 44 ropi volt újonnan, ami elérhetetlennek tűnt számomra..., aztán lett az is, a pályafutásom vége egy FZR 600-as Yamaha volt.

De tényleg, 21 lóerővel a hegyek ellen, minden elismerésem, élvezettel és nosztalgiával néztem minden képet! (Ahogy az Ötvös Csöpi filmekben a Garrone plakátokat....)

Köszönöm az írást, egy élmény volt olvasni!

Üdv!

Miért lenne káros az azbeszt? Hát benne van, hogy "beszt"...Most a Tónikát a Mónikától vagy fordítva...? "Puls Rádió"

(#29) perge666 válasza Francia91 (#27) üzenetére


perge666
veterán

Azért Fuvaros is szép helyeken járt. :C
Ha mást nem is, egy tápos MZ-t beszerzek udvardísznek, az már gombokért kapható.

(#30) FoxiestFox


FoxiestFox
félisten

Jövőre jöhet a következő kiadás, amiben már... hárman vágtok neki!

;]

(#31) Pitralon


Pitralon
tag

Tudjátok mi zavart leginkább, amikor már megvolt a Yamahám, és a 251-essel is járkáltam még..., hát a rezgés...., a tükrökben szinte semmit nem láttam, valamint a váz stabilitása elképesztően kőkorszakinak hatott.

Amúgy egyszerű, mint a faék ez a moci, emlékszem mikor átültem a 125-ösről...., egyszerűen félelmetesen ment!

Szóval, így visszagondolva azok voltak a szép idők....(tekertük fel a plédet, hogy menjünk a bányatavakhoz, közben a postás hozta a behívót...) :W

Miért lenne káros az azbeszt? Hát benne van, hogy "beszt"...Most a Tónikát a Mónikától vagy fordítva...? "Puls Rádió"

(#32) vlevi válasza Pitralon (#31) üzenetére


vlevi
nagyúr

Olyan nekem is volt, amikor néhány hónapja használtuk a malacorrú passatot a cégnél, és amikor vissza kellett ülni a kockaladába, 100-nál halálfélelmem volt.
Pedig milyen faszagép volt az a Lada 1 évvel azelőtt, amikor még nem próbáltunk normális autót :)

(#33) Francia91 válasza FoxiestFox (#30) üzenetére


Francia91
veterán

Ne lődd le a poént ;]

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/

(#34) kymera válasza vandor01 (#7) üzenetére


kymera
senior tag

Azért te sem unatkoztál :D

1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239

(#35) vandor01 válasza kymera (#34) üzenetére


vandor01
őstag

a fiatalság nem arrol szol hogy unatkozzunk :DDD :DDD
mz-bol volt vagy tizenöt de csak 250 vagy 251-es...
épitettem át /1-st ETZ blokkra, nem is egyet!
ETZ hátsovillara, fuztem át kereket 17-st 16-ra tárcsásra a /1-be
elöl hátul kiskerék hosszabb hatso villa alacsony volt .....
vezetékeltem át mert 6V-st volt... nyujtaskapcsolo fentrol lentre etc..
kromozott ETZ lampa, vezetekek jol elbujtatva lassam a bukos pofamat benne :DDD
faragtam a blokkot könnyitettem a kuplungot!
5 kopo lamellás helyett 4-et aztan 3-at.... :DDD :DDD

épitettem choppert MZ bol :DDD csepp tank, magas csavart kormany
első villaban 15 cm toldás :DDD :DDD lejebb merevitések mert hát....??
na persze az összes madzagot hosszabbitani gaz, szivato, kuplung, fekcso
egyedi ullés... egyedi lánckerék elől hatul ha jol emlékszem
a gyari lanc felcolos?? nagyobb lanc ra! :DDD 2/3-os nyitottan kromozott védővel

ahhh.. de most sem unatkozom :D :D :D :D :D
de alkoholt már nem kell csempésznem :DDD :DDD

[ Szerkesztve ]

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#36) perge666 válasza vandor01 (#35) üzenetére


perge666
veterán

:C :C :C

(#37) Redneck


Redneck
veterán

Király kis iromány lett! :)

Francia91:
A karburálás lehet bonyolult is, de egy gyári utcai motornál nem nagy dolog.

[ Szerkesztve ]

Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban. http://steamcommunity.com/id/redneck026/

(#38) User64476 válasza Redneck (#37) üzenetére


User64476
őstag

4 éve nem tudom beállítani a robogóm karbiját, de ja. :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.