Hirdetés

2022. január 24., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) nemlehet


nemlehet
őstag

Sajnos itthon semmi sem működik. Nem érdekelt senki abban hogy haladjanak a dolgok, pocsék a logisztika, a szervezési készség és a kommunikáció. Ha azt akarod valami haladjon ott kell állni a sarkukon.

Amúgy részvétem, nagy agybaj egy ilyen baleset.

Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

(#2) #89309696


#89309696
törölt tag

Nem véletlen, hogy ilyenkor helyben elintézik KP-ban és viszlát. Legalábbis a kisebb eseteket, ki a francnak van ehhez idegrendszere.

(#3) Hieronymus


Hieronymus
őstag
LOGOUT blog

Érezd szerencsésnek magad.

A te autód eleje sérült, a másik jármű hátulja. Ez a tipikus ráfutásos baleset forgatókönyve, ahol a hátsó vezető a hibás. Ha a másik jármű vezetője észnél lett volna, akkor rád veri a balesetet. Tanú nincs, hiába haladt el ott sok nézelődő. A fényképek sem mutatják az ütközés előtti másodperceket.

„Sohase hagyd, hogy az erkölcsi érzéked meggátoljon a helyes cselekedetben!”

(#4) flymi válasza Hieronymus (#3) üzenetére


flymi
addikt

Ilyen esetekre azért jó a kamera a kocsiba. Ha böllenkedne de te rávágod, h naakkor nézzük vissza a felvételt biztos nem ugrál tovább.
Néhány napja elém is majdnem kikanyarodott egy kocsi. Nem is nézett az irányomba és végül a felezőnél állt meg, megvártam amíg visszatolat. A felvételt mentettem.
A hercehurca csak hagyján, de általában egy kocsi van egy családban. Ha abszolút TC, akkor meg vakarhatja a fejét a károsult, h akkor most hetekig h oldja meg a futkározós dolgait.

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#5) Agostino


Agostino
addikt

nekem eddig három autóm volt, most a negyediket hajtom. mindegyikkel volt baleset, koccanás, bár szerencsére sosem én voltam a vétkes. átérzem milyen dolog ez.

első autómba előzés közben gondolt egyet - az utólag kiderült részeg - sofőr és szépen jobbról belehajtott, mert ő ott balra le szeretett volna kanyarodni fékezés és index használata nélkül. szerintem amúgy halott lenne, ha nem vagyok ott.

második autómat öt hónapig élvezhettem, amikor hátulról fékezés nélkül belénkrohant a mögöttünk haladó jópofa, totálkárra törve minket. flottás, céges tökömtudja milyen autót fizetett, szépen tejelt a biztosító, de volt vele két hónap szívás.

a harmadik autómba szintén belementek hátulról, bár, akkor már egy napja nem az enyém volt, de keseregve hívott fel a vevőm, hogy képzeljem mi történt. ezek után tudtam, hogy vonzom a bajt

a mostani negyedik autómat a szalonból hoztam ki, négy hónap után a parkolószomszéd jobbról orral beállt, persze lehúzta a lökhárítót. lapított, mint szar a fűben, de nem úszta meg amit kapott, a végén örömmel fizette ki a komplett lökhárító fényezését.

szóval ilyen ez az autós biznisz.

[ Szerkesztve ]

                          hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse

(#6) bkercso


bkercso
nagyúr

Legalább nem repült ki senki!

bkercso HiFi eszközök: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?stext=&buying=1&selling=1&usrid=341946

(#7) Jack Hunter


Jack Hunter
csendes tag
LOGOUT blog (1)

Huhh, akkor én még szerencsés szűz vagyok.Tudom hogy sok az őrült az utakon, mindennap tapasztalom,de hogy lekopogjam, egy koccanáson kívül, melyet csak közös megegyezéssel, biztosító nélkül rendeztünk le, más baj nem volt.Már ha persze nem számolom a kertkapunkat. ;] Az okmányirodás ügyintézésbe én is belekóstoltam, az autó átíratása a 15 nap helyett másfél hónapig tartott, javarészt a vírushelyzet miatt, de így is ráfizetős volt. :(((

Az élet értelme az irigység előidézése.

(#8) ncc1701 válasza Hieronymus (#3) üzenetére


ncc1701
addikt

Elém egy macisajt tábla elől jöttek ki. A srác erősködött, h dehát ő nem hibázott, ragaszkodott a rendőrökhöz, azok kiszállási díj fejében elmagyarázták neki a stop-elsőbbségadás kötelező tábla lényegét. Tiszta hülyék vannak.

[ Szerkesztve ]

(#9) Hieronymus válasza ncc1701 (#8) üzenetére


Hieronymus
őstag
LOGOUT blog

Én értem amit írsz. De még ez esetben is az igazságügyi szakértő véleménye lesz a mértékadó egy bírósági ügy esetén. Nagyon nem mindegy mekkora volt a távolság az ütközéskor a kereszteződéstől. Ha az elsőbbséggel rendelkező jármű sebessége jelentősen haladta meg a megengedett sebességet, akkor infimum megosztott a baleset felelőssége.
Sok helyen fordulhat elő, hogy a kereszteződés közvetlenül kanyar után van. Ez esetben az útszakasz beláthatatlansága okán moderálják az amúgy elsőbbséggel rendelkező járművek sebességét. Baleset megelőzés a cél. Nyilván egyedi esetekben komoly problémát jelenthet a felelősség megállapítása. De ez nem befolyásolja a helyzet alapértelmezését. A ráfutásos balesetek esetében a hátsó jármű a hibás. Nem érdeke az államigazgatásnak és a biztosítóknak, hogy kis koccanásokból éveken átnyúló pereskedés keletkezzen.

„Sohase hagyd, hogy az erkölcsi érzéked meggátoljon a helyes cselekedetben!”

(#10) Agyturbina


Agyturbina
senior tag
LOGOUT blog

Ez legyen az utolsó is, akkor sok baj nem lehet. ;)

,........A szükségletek lettek a célok, és a célok szükségletek lettek........, ,........A paradoxonban az a szép, hogy paradox módon nem szép.............,

(#11) elektrotank válasza nemlehet (#1) üzenetére


elektrotank
tag

Köszönöm, szerencsére túl vagyok rajta. Amúgy igen, ez a szomorú. Hogy ott kell lennem mindenhol, hogy az ügyem minél hamarabb elrendeződjön... ez két hónapig tartott. Olvastam 1-2 olyan kommentet más oldalakon, amiből számomra az derült ki, hogy ott sem könnyebb a helyzet.

Fehér Farkas: Igen, de azért az embernek vannak jogai és van, ami megjár. Ismerős mondta, hogy az ő autójának is nekitolattak, 60k volt kb. a kár, a biztosító meg azt mondta neki, hogy annyira alacsony az összeg, hogy mi lenne, ha eltekintenének tőle... ő meg megkérdezte, hogy ha ennyire alacsony, miért nem fizetik ki? Másnap vagy azután már a számláján volt a pénz. :))

Hieronymus: :DDD

Agostino: részvétem. Én már lehet agyf*szt kaptam volna.

bkercso: Így van! :K

Jack Hunter: Láttam azt. Bizony, egyből fel is tűnt, hogy egy japán sárkányt hajtasz. ;]

ncc1701: Remélem te azért jól kijöttél a dologból.

Agyturbina: Így legyen! :K

[ Szerkesztve ]

Az a szóbeszéd járja Amerikában, hogy két intelligens faj létezik a földön: emberek és magyarok. - Isaac Asimov

(#12) bkercso válasza elektrotank (#11) üzenetére


bkercso
nagyúr

Csajszi Passattal jól belátható kereszteződésben, ahol nem jött keresztbe semmi nyomott egy satuféket a mackósajt táblánál. Hátulról nekicsúsztam a régi Swifttel. Letöröltem a festékemet a lökőséről és kb. semmi nem látszott, de azért kitöltöttem a lapot; nem akartam megkárosítani... A Swiftnek mindkét fényszórója összetört, a gépháztető középeb összehajlott, a lökhárító 3 eleméből kettő összetört.
Mire a biztosító kijött szemlézni a kocsimat (az enyémet!) és alig hitte el a sztorit. Mondjuk a leány is nagyot nézett, amikor meglátta. :D

bkercso HiFi eszközök: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?stext=&buying=1&selling=1&usrid=341946

(#13) ncc1701 válasza elektrotank (#11) üzenetére


ncc1701
addikt

Ja, végül is. Ha azt nem számítjuk, h egy alig 1 éves autóról volt szó, és a rá következő héten mentünk volna tengerparta nyaralni. De a vétkes kötelezője fedezte, a javítással, papírokkal nem volt semmi probléma, ez vpoét benne a szerencse.

(#14) futo001 válasza Hieronymus (#3) üzenetére


futo001
senior tag
LOGOUT blog (1)

Mondjuk én nem az "észnél lett volna" kifejezést használtam volna, a "köcsög lett volna" jobban passzol az ilyen szitura.
Aki észnél van elismeri ha hibázik, szerintem.

I'm a man with a plan... the plan is to booze as much as I can! ¯\_(ツ)_/¯

Copyright © 2000-2022 PROHARDVER Informatikai Kft.