Hirdetés

2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#25) dabadab válasza adlersson (#23) üzenetére


dabadab
titán

Most a példáidból ítélve, szerintem te teljesen 1 jármű = 1 "vonat" felállásban gondolkozol,

Nem én gondolkozok ebben, hanem ennek a koncepciónak a kitalálói.

Ahogy a cikk meg a videó is sugallja, itt is lennének tényleges vonatok

Ha megnézed, azok a "vonatok" valójában egymástól független "kocsikból" állnak.

N darab egy kocsiból álló "mozgó blokk" levezényléséhez meg sok sikert, főleg egy vágányon.

Ezt nem értem: a moving block egészen pontosan erről szól.

Semmi nem garantálja, hogy az efféle vasúti szállítmányozás esetén az egyes konténerek akár közvetlenül is eljuthatnának, vagy lényegesen közelebb juthatnának a célponthoz

A példámban elég nyilvánvalóan A és B is vasúti terminál (ahogy C, D és E is az), szóval ez nem áll.

Ahová eddig lehetett / megérte vasúton szállítani, oda most is szállítanak, vonat hosszától függetlenül

Az, hogy megéri-e, az nagyban függ a szállítás sebességétől is, az meg attól, hogy mennyit áll az áru átrakásra várva.
Gondolom az neked is világos, hogy ha - magyar példát hozva - egy kontérnyi árut el akarok küldeni Fertőbozról Abaújszántóra, az nem úgy fog kinézni, hogy megérkezik a Taurus Bozra, rákapcsolják a kocsit és mintegy négy óra múlva lekapcsolják Abaújszántón, hanem először elviszik Sopronba, ott vár, aztán átkapcsolják egy Budapest felé induló szerevényre, ami vagy elmegy Miskolcig, vagy lesz megint egy várakozás + átkapcsolás Miskolc fele, aztán Miskolcon megint várakozás + átkapcsolás Abaújszántóra és mindeközben valószínűleg napok teltelk el. Mármint ugye elméletben, a gyakorlatban inkább azt mondják, hogy vidd el a cuccot Sopronba és majd Miskolcon megkapod.

DRM is theft

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.