Most a példáidból ítélve, szerintem te teljesen 1 jármű = 1 "vonat" felállásban gondolkozol,
Nem én gondolkozok ebben, hanem ennek a koncepciónak a kitalálói.
Ahogy a cikk meg a videó is sugallja, itt is lennének tényleges vonatok
Ha megnézed, azok a "vonatok" valójában egymástól független "kocsikból" állnak.
N darab egy kocsiból álló "mozgó blokk" levezényléséhez meg sok sikert, főleg egy vágányon.
Ezt nem értem: a moving block egészen pontosan erről szól.
Semmi nem garantálja, hogy az efféle vasúti szállítmányozás esetén az egyes konténerek akár közvetlenül is eljuthatnának, vagy lényegesen közelebb juthatnának a célponthoz
A példámban elég nyilvánvalóan A és B is vasúti terminál (ahogy C, D és E is az), szóval ez nem áll.
Ahová eddig lehetett / megérte vasúton szállítani, oda most is szállítanak, vonat hosszától függetlenül
Az, hogy megéri-e, az nagyban függ a szállítás sebességétől is, az meg attól, hogy mennyit áll az áru átrakásra várva.
Gondolom az neked is világos, hogy ha - magyar példát hozva - egy kontérnyi árut el akarok küldeni Fertőbozról Abaújszántóra, az nem úgy fog kinézni, hogy megérkezik a Taurus Bozra, rákapcsolják a kocsit és mintegy négy óra múlva lekapcsolják Abaújszántón, hanem először elviszik Sopronba, ott vár, aztán átkapcsolják egy Budapest felé induló szerevényre, ami vagy elmegy Miskolcig, vagy lesz megint egy várakozás + átkapcsolás Miskolc fele, aztán Miskolcon megint várakozás + átkapcsolás Abaújszántóra és mindeközben valószínűleg napok teltelk el. Mármint ugye elméletben, a gyakorlatban inkább azt mondják, hogy vidd el a cuccot Sopronba és majd Miskolcon megkapod.
DRM is theft