Ez igazából nem hardveres probléma. Teljesen jól működhet a GeForce ilyen környezetben, csak amíg az AMD az elmúlt években erre tervezte a szoftverét, és odatelepültek a monitorgyártókhoz, addig az NVIDIA fél éve kezdte felfogni, hogy a monitorgyártók tesznek a megoldásukra. És hiába jöttek rá erre, nekik is évekbe fog telni, mire minden gyártóhoz odarakják a mérnökeiket, odaköltöztetnek egy tesztlabort, azaz saját emberekkel segítenek még az adott monitor kiadása előtt a megfelelő működés kialakításában. És ennek természetesen sokkal jobb eredményei lesznek, mint annak, hogy utólag megfoltozzák/kerülgetik a már kiadott kijelzők problémáit a driverben, mert nulla ember nézte meg a kijelző tervezésekor, hogy GeForce-szal megyeget-e. De nem a hardver a gond, egyáltalán nem. Az nagyon jól működik, ha nem telefoltozott kódon keresztül kell megoldania a VRR-t.
Ezt egyébként részben a VESA cseszte el, mert az rendben van, hogy adtak lehetőséget a VRR-re, de túl nagy szabadságot adtak a gyártóknak az implementációnál, így lényegében az AMD implementációjára vannak tervezve a monitorok, mert sokáig csak az AMD támogatta a VESA VRR-jét. És akkor innentől kezdve beszélhetünk a szabványról, ami amolyan tessék-lássék szabvány.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.